Skrevet av Emne: Spiller ut: David Prutton  (Lest 4544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Spiller ut: David Prutton
« på: Februar 01, 2010, 11:18:24 »

raggen

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #1 på: Februar 01, 2010, 11:24:38 »
lykke til Prutts
Forever Leeds United!!!!!!!!

Trond90

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #2 på: Februar 01, 2010, 11:39:35 »
Lykke til videre Prutton!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

B-m

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #3 på: Februar 01, 2010, 12:08:56 »
Ville spille for Leeds uten kontrakt når det stod på som verst, og var viktig i -15 sesongen. Takk for alt Prutts, lykke til i Colchester! Vil definitivt følge han der.

Artig kar også!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

4ever arcticwhite

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #4 på: Februar 01, 2010, 12:13:46 »
Spørs om ikke denne overgangen egentlig har vært klar en stund, men at det bare begynte som et lån slik at vi skulle slippe å bli hjemsøkt av Prutton på lørdag.
The future's so White I've got to wear shades 8)

bwirum

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #5 på: Februar 01, 2010, 13:20:17 »
Er jo trist å miste han nesten bare på grunn av bohem/jesus-look'en han hadde. Er for få sånne igjen i foppalen i dag.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #6 på: Februar 01, 2010, 14:03:52 »
Han må gjerne gå. Falt aldri i smak hos meg.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Torpe-do

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #7 på: Februar 01, 2010, 14:13:22 »
Har virkelig sansen for denne karen, og ønsker han lykke til videre!

Kickthemdown

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #8 på: Februar 01, 2010, 14:50:13 »
Beste minne må bli 2-0 scoringen hjemme mot Swansea da vi tok vår sjette (?) seier på rad i -15 sesongen. Da var han strålende...

See ya Prutts og lykke til.

Promotion 2010

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #9 på: Februar 01, 2010, 16:31:51 »
Han må gjerne gå. Falt aldri i smak hos meg.

Enig. Man ansetter vel neppe fotballspillere fordi de er morsomme! Blir liksom ikke helt seriøst. Prutton har prestert jevnt svakt League One nivå i den perioden han har spilt i Leeds. Det er ikke bra nok!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

mac_gyver

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #10 på: Februar 01, 2010, 16:49:36 »
Beste minne må bli 2-0 scoringen hjemme mot Swansea da vi tok vår sjette (?) seier på rad i -15 sesongen. Da var han strålende...

See ya Prutts og lykke til.

Da var jeg på Elland Road! HERLIG ;D
Veldig synd at Prutts drar. Min absolutte favorittspiller... etter blant annet Kisnorbo, Howson, Naylor  mm.
Pride of Yorkshire

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Eriksen55

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #12 på: Februar 02, 2010, 10:25:35 »
I og med det ble lite spilletid under forskjellige managere så var han sikkert ikke god nok. Alikevel er prutton den spillern jeg allers mest ønsket suksess...desverre ble det ikke slik. Ønsker han lykke til videre. Kommer til å følge med han hvordan det går videre.

Han som type tror jeg er viktig i et miljø, det med at han ville spille gratis når klubben slet og et åpent brev til Leeds og supporterne sier mye om fyren :)


TrJ

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #13 på: Februar 02, 2010, 12:07:36 »
enig med deg eriksen.
Ikke mange som får lagt ut et slikt åpent brev når de forlater ER.
Synes Prutton var en "morsom" spiller, men det ble bare tydeligere at han ikke holdt det ønskede nivå i laget.

Lykke til videre "Jesus"! :)
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #14 på: Februar 02, 2010, 16:09:36 »
Lykke til Prutts.
Kommer til å savne deg.  :'(
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

mac_gyver

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #15 på: Februar 02, 2010, 16:19:06 »
kommer aldri til å glemme "Prutts predicts" på LUTV ;D
Pride of Yorkshire

B-m

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #16 på: Februar 02, 2010, 16:28:12 »
fantastisk open letter fra Prutts! :)

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #17 på: Februar 02, 2010, 16:54:30 »
Det har blitt en klisjè med disse "fantastic club, stadium, fans and training ground" ved nye signeringer, men et slikt brev når en spiller forlater klubben, er ikke daglig kost. Flotte ord fra David Prutton!

Som sagt i en annen tråd er min følelse at Prutts etterhvert ble litt vel mye klovn og at fotballspilleren Prutton, som var en av våre mest stabile spiller for to sesonger siden, ble litt glemt.

Joda, Prutts var morsom som Jesus han og i disse LUTV-bloopersene, men jeg synes etterhvert det blir vel mye av det gode. Man trenger alltid humørspredere i et lag og humor og godt humør i et lag er generelt viktig, men når nyheten om at Prutts hadde klipt seg nesten overgikk det faktum at Leeds spilte kamp (husker ikke hvilken) så blir det vel mye. Har alltid rated han som spiller og skulle gjerne sett han nærmere laget de siste par sesongene.

Kommer likevel til å savne David Prutton - både som spiller og personen han var uttad. Igjen, flotte ord og han vil utvilsomt forbli en populær mann i klubben.
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #18 på: Februar 02, 2010, 18:16:48 »
han var väl aldrig någon spelarsuccé direkt men han hade ett stort Leedshjärta och det tycker jag är viktig, han kommer att för alltid att vara älskad av leedsfansen
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #19 på: Februar 02, 2010, 18:23:55 »
Flott hilsen fra Prutton :)


veteranen

  • Gjest
Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #21 på: Februar 21, 2010, 01:23:01 »
Hm.. må si at jeg er forbauset over at ikke Pruttons overgang til Colchester førte til større meningsutvekslinger på dette forum enn det denne tråden viser. (Her tar jeg forbehold mot at dere kanskje har diskutert dette i en tråd jeg har oversett..?)

Uansett, pr idag tør jeg påstå at denne overgangen fremstår som en potensiell kjempetabbe!
At Grayson mente at han ikke hadde bruk for Prutton er jo fair nok, men er det greit at han faktisk gir ham bort en til konkurent som tydeligvis har veldig bruk for spillerens ferdigheter?

Da Boothroyd hentet Prutton, begrunnet han dealen med Pruttons egenskaper både som spiller og person. Han sa at Prutton var en LEDERTYPE både på banen og i garderoben, samt at han hadde rent spillemessige kvaliteter som laget trengte. Og så langt har Prutton vært en stor suksess. Prutton har vært på banen i 6 kamper for Colchester, og statistikken er 5 seire og 1 uavgjort. Og han har vært en sentral spiller i flere av disse kampene. Han har scoret i to av dem, og har også assister - det var han som slo innlegget som Batth headet inn nå mot Oldham. Ellers styrer han nå, ifølge ymse rapporter, mye av Colchesters spill fra sin høyre midtbaneposisjon (med "løyve" til å trekke innover i banen). Altså mye samme egenskaper, rolle og posisjon som en viss Gordon Strachan hadde i Leeds... (Uten sammenligling forøvrig..)

Hvorfor foretok så en såpass klok mann som Simon Grayson en så tilsynelatende risikofylt transferhandling? Han så seg antagelig blind på poengavstanden til Colchester, som var på 11 poeng i vårt favør da dealen ble ferdigforhandlet. Tre uker seinere er avstanden redusert til ett poeng…

Men hva mener dere om dette nå?

Kickthemdown

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #22 på: Februar 21, 2010, 01:57:56 »
Er diskutert i en annen tråd. Var noen av oss som ikke skjønte stort av overgangen.. Skal se om man ikke kan finne den tråden :)

Evig Pint

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #23 på: Februar 21, 2010, 02:33:25 »
På bakgrunn av lite spilletid, var det vel ikke mange av oss som reagerte kraftig når overgangen gikk gjennom - og så på det som sparte lønnskostnader for en spiller som aldri virkelig slo til i Leedsdrakten. Personlig reagerte jeg derimot på at vi foret en av våre konkurrenter med en habil (og til nå svært suksessfull) spiller. Jeg tror kanskje det er noe i det du sier om at Larry så seg "blind på avstanden" ned til Colchester, samtidig som jeg vil tro medmennesklige verdier og Pruttons personlige ønske sikkert også veiet tungt i avgjørelsen.
Marching on together

Hallgeir *

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #24 på: Februar 21, 2010, 11:37:53 »
 Det største minuset ved overgangen er ganske riktig at Prutton gikk til en av våre største konkurrenter til opprykk.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #25 på: Februar 21, 2010, 12:06:13 »
Hm.. må si at jeg er forbauset over at ikke Pruttons overgang til Colchester førte til større meningsutvekslinger på dette forum enn det denne tråden viser. (Her tar jeg forbehold mot at dere kanskje har diskutert dette i en tråd jeg har oversett..?)

Uansett, pr idag tør jeg påstå at denne overgangen fremstår som en potensiell kjempetabbe!
At Grayson mente at han ikke hadde bruk for Prutton er jo fair nok, men er det greit at han faktisk gir ham bort en til konkurent som tydeligvis har veldig bruk for spillerens ferdigheter?

Da Boothroyd hentet Prutton, begrunnet han dealen med Pruttons egenskaper både som spiller og person. Han sa at Prutton var en LEDERTYPE både på banen og i garderoben, samt at han hadde rent spillemessige kvaliteter som laget trengte. Og så langt har Prutton vært en stor suksess. Prutton har vært på banen i 6 kamper for Colchester, og statistikken er 5 seire og 1 uavgjort. Og han har vært en sentral spiller i flere av disse kampene. Han har scoret i to av dem, og har også assister - det var han som slo innlegget som Batth headet inn nå mot Oldham. Ellers styrer han nå, ifølge ymse rapporter, mye av Colchesters spill fra sin høyre midtbaneposisjon (med "løyve" til å trekke innover i banen). Altså mye samme egenskaper, rolle og posisjon som en viss Gordon Strachan hadde i Leeds... (Uten sammenligling forøvrig..)

Hvorfor foretok så en såpass klok mann som Simon Grayson en så tilsynelatende risikofylt transferhandling? Han så seg antagelig blind på poengavstanden til Colchester, som var på 11 poeng i vårt favør da dealen ble ferdigforhandlet. Tre uker seinere er avstanden redusert til ett poeng…

Men hva mener dere om dette nå?

Fra stallfyll til kvalitetsspiller i løpet av noen uker? Det er jo alltid interessant når det skjer. Her kan det altså se ut som vi har svekket våre egne opprykkssjanser ved en enkel og ( i utgangspunktet) lite kontroversiell transferdisposisjon.

Vi supportere som ikke har direkte innsyn i klubbens indre liv må basere oss på hva vi ser på banen. Hvis vi skal legge Pruttons bidrag i de tv sendte kampene det siste halvannet året til grunn, synes jeg vi hadde lite å frykte ved å la han gå til en utfordrer. I mine øyne så han ferdig ut som proff fotballspiller.  

Dersom Prutton plutselig forvandles fra en svært begrenset til en god fotballspiller, bare ved å skifte drakt (Shaun Derry syndromet) må man naturligvis stille spørsmålet ved Graysons vurderingsevne i denne saken. Snakker da både vurdering av spillerens kvaliteter og hans vurdering av andre klubbers potensiale som utfordrer til oss. Jeg vil tro at også spillerne har registrert Pruttons fremganger i Colchesterdrakten , og Graysons autoritet som leder vil neppe bli styrket av dette her.
Jon R.

nord

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #26 på: Februar 22, 2010, 13:57:19 »
Det må være godt for Prutton at han har succes i Colchester heller end at sidde på bænken Leeds!  ;D - men de får sikkert også en downperiode!  ???
 

Svend Anders

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #27 på: Februar 22, 2010, 18:20:52 »
Litt fleipete sier man i gode dager at Pruttons overgang til Colchester hevet gjennomsnittsnivået i begge klubber...

...men litt mer alvorlig er det vel ikke unaturlig å tenke at Prutton får en viktigere rolle fordi det er lettere å sette han inn på (et dårligere) lag i Colchester enn i Leeds. Da kommer hans ikke-fotballmessige kvaliteter kanskje også bedre til nytte.

Om han kunne hatt en lignende rolle i Leeds er jeg ikke sikker på, og vi får aldri vite svaret. Jeg tror nok at Leeds-laget ikke er svekket - men som andre sier var det nok noe dårlig timet at akkurat Colchester ble neste klubb.

Forhåpentligvis begynner vi å vinne igjen, slik at vi rykker direkte opp mer god margin, og Prutts kan ta Colchester langt i PO.

SA

Kickthemdown

Sv: Spiller ut: David Prutton
« Svar #28 på: April 24, 2010, 21:14:09 »
Tidlig sommerferie på Prutton mon tro? Rødt kort i dag, hans nummer (?) i karrieren..  :D