Skrevet av Emne: Nå kan du som er Leeds-fan i Sør-Rogaland synge inn Leeds-sang.  (Lest 1426 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Nå kan du som er Leeds-fan i Sør-Rogaland bli med å synge inn i studio "We love Leeds United" med tekst og melodi skrevet av Leeds-fan Børge Ravndal på Ã…lgård.Det trengs 10-15 Leeds-fans som synger med den stemmen de har :-) for at det skal bli skikkelig trøkk.Børge kjenner to som driver studio på Ã…lgård, slik at det skal gå greit å få booket oss inn.Vi vil bruke en ettermiddag/kveld på innspillingen og vil møtes en kveld i forkant for å øve.De som blir med vil også få tilsendt tekst og lydfil som vedlegg på mail på forhånd slik at den enkelte kan få et inntrykk av og synge med på sangen.Ved en innbetaling pr.hode på 100-150 kr.(avhengig av utgiftene til innspilling) så vil du få en cd til odel og eie.Et morsomt og kjekt minne å ta med seg:-)
Som cd-cover vil det være svart/hvitt- bilde av Billy Bremner og storlaget som hever pokalen etter FA-cup triumfen i 1972(fra den tida Børge som 8-åring begynte å holde med Leeds).På selve cd'en vil det printes bilde av Leeds United-emblemet fra 1950/60-tallet og emblemet fra nyere tid slik vi kjenner det idag.Veldig ok at gammelt og nytt Leeds-lag forenes på denne måten!
Børge har en drøm om å få Leeds-fans med seg til å synge "We love Leeds United" under kampen mellom Leeds-Southend den 10.4.2010.Han tar med seg teksten og deler ut til de som står rundt ham på tribunen!
Han vil selvsagt også dra den igang på puben før eller etter kampen!
Et eventuelt salg av cd'en får vi komme tilbake til.
Høres ikke dette kjekt ut!! Hvis du vil være med ta kontakt med Børge Ravndal på mobil: 45 27 77 82 eller mail: borgeravndal@lyse.net.Påmelding innen: 1 mars.
Rogaland Whites

auren

Sv: Nå kan du som er Leeds-fan i Sør-Rogaland synge inn Leeds-sang.
« Svar #1 på: Februar 01, 2010, 15:30:28 »
Kult!

Han har sikkert snappet opp ideen jeg lanserte for tre år siden her på forumet. Men så var det å få den fordømte sadelen opp på den ville hesten da. Ikke enkelt ::)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,7678.msg47446.html#msg47446

auren
« Siste redigering: Februar 01, 2010, 15:32:10 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pesi

Sv: Nå kan du som er Leeds-fan i Sør-Rogaland synge inn Leeds-sang.
« Svar #2 på: Februar 01, 2010, 16:05:12 »
Dette konne eg tenkt meg å våre me på ja!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Hobben

Sv: Nå kan du som er Leeds-fan i Sør-Rogaland synge inn Leeds-sang.
« Svar #3 på: Februar 02, 2010, 09:44:16 »
Dette konne eg tenkt meg å våre me på ja!

Flott :)
Rogaland Whites

auren

Sv: Nå kan du som er Leeds-fan i Sør-Rogaland synge inn Leeds-sang.
« Svar #4 på: Februar 02, 2010, 10:56:07 »
Tror jeg drømte om dette her i natt :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Sv: Nå kan du som er Leeds-fan i Sør-Rogaland synge inn Leeds-sang.
« Svar #5 på: Februar 02, 2010, 21:52:51 »
Tror jeg drømte om dette her i natt :D

auren

Hehe, for håpe drømmen din blir til virklighet da :)!
Rogaland Whites

Hobben

Sv: Nå kan du som er Leeds-fan i Sør-Rogaland synge inn Leeds-sang.
« Svar #6 på: Februar 02, 2010, 21:53:12 »
Men er skuffet over responsen fra folk her...???
Rogaland Whites