Skrevet av Emne: NOKIA N97  (Lest 1353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: NOKIA N97
« Svar #1 på: Februar 12, 2010, 09:12:55 »
Små taster, eller vi har for store fingre. Prøv en HTC Touch HD2 eller den nye til Google Nexus One. Greie jobbtlf. Har selv en Nokia E72, jobbpålagt.....
Ollan

Blank_File

Sv: NOKIA N97
« Svar #2 på: Februar 12, 2010, 11:41:24 »
Jeg har N97 og elsker den! Men sant og si vet jeg ikke om det hadde vært førstevalget mitt om jeg skulle kjøpe ny idag, rett og slett fordi jeg ikke er overbegeistret for Symbian OS. Har ikke prøvd Android eller Windows 6.5 noe særlig og iPhone er uaktuelt. Foruten operativsystemet så er det en helt herlig telefon. Bruker den mye til media selv, og der er den glimrende!

Tom S

Sv: NOKIA N97
« Svar #3 på: Februar 12, 2010, 22:05:07 »
Hmmm, ikkje veldig mykje å bli klok av her...

1-1

 ???
COME ON LEEDS !!

Robert

Sv: NOKIA N97
« Svar #4 på: Februar 12, 2010, 23:00:58 »
Vel, HTC2 er Windows Mobile, Nexus One er Android og Nokia'n er vel S60?

Det er i bunn og grunn hva slags OS du foretrekker på mobilen.
Dog, Nexus'en er litt tricky å få tak i, men er nok en av de beste mobilene du kan få tak i, i dag.
Jeg gikk for Nexus, men som sagt, du får ikke kjøpt den i Norge ennå.

Edit: N97 har vel også fysisk tastatur, så om du vil ha det, så er vel den grei. Det bunner i grunn ut i hva slags OS du vil ha, og om det er noe spesielt HW du ønsker, så som f.eks. fysisk tastatur.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Blank_File

Sv: NOKIA N97
« Svar #5 på: Februar 13, 2010, 10:14:24 »
Vel, HTC2 er Windows Mobile, Nexus One er Android og Nokia'n er vel S60?

Det er i bunn og grunn hva slags OS du foretrekker på mobilen.
Dog, Nexus'en er litt tricky å få tak i, men er nok en av de beste mobilene du kan få tak i, i dag.
Jeg gikk for Nexus, men som sagt, du får ikke kjøpt den i Norge ennå.

Edit: N97 har vel også fysisk tastatur, så om du vil ha det, så er vel den grei. Det bunner i grunn ut i hva slags OS du vil ha, og om det er noe spesielt HW du ønsker, så som f.eks. fysisk tastatur.
Spot on! Nå er jeg ikke nevneverdig begeistret for tastaturet på N97, men det er utrolig mye kjappere enn å skrive på skjermen uansett. Jeg bruker mail mye på telefonen, og uten tastaturet egner det seg til lite annet enn lesing etter min mening.