Skrevet av Emne: Taktikeren Grayson  (Lest 8089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #30 på: November 24, 2009, 17:54:19 »

var og så heldig å få prata med SG da jeg var over i vår på swindon kampen,og dette med plan og struktur var nøkkelord,samt det å ha et godt nivå i ungomsavdelingene.
Ken Bates ville han ikke si så mye om ;)

...og dette ventet du et halvt år med å dele med oss på forumet??? :)

Slikt med deles prompte :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sviper

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #31 på: November 24, 2009, 22:58:57 »

var og så heldig å få prata med SG da jeg var over i vår på swindon kampen,og dette med plan og struktur var nøkkelord,samt det å ha et godt nivå i ungomsavdelingene.
Ken Bates ville han ikke si så mye om ;)

...og dette ventet du et halvt år med å dele med oss på forumet??? :)

Slikt med deles prompte :)



har nok vert nevt før Asbjørn,men kansje det var på en dag med mye pretting ;D ;D
det var i førbindelse med ett sponsortreff med Nationwide,fikk ball m SIGNATURE ;)
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #32 på: Februar 10, 2010, 14:11:07 »
Grayson var strålende i går også. 1 min før 2-2 ble Johnson og Kilkenny satt inn. Like etterpå kom Grella inn og gjorde sitt til å snu kampen. Det så vi godt ved 3-2 scoringen. Johnson bryter finfint på midten, tar med seg ballen og spiller til McSheffrey, så innlegg fra kanten og ballen blir stanget i mål av Grella.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #33 på: Februar 10, 2010, 14:39:24 »
Grayson var strålende i går også. 1 min før 2-2 ble Johnson og Kilkenny satt inn. Like etterpå kom Grella inn og gjorde sitt til å snu kampen. Det så vi godt ved 3-2 scoringen. Johnson bryter finfint på midten, tar med seg ballen og spiller til McSheffrey, så innlegg fra kanten og ballen blir stanget i mål av Grella.

auren



Kommer helt ann på øyet som ser. Jeg synes han bommet kraftig med valget av strategi i forhold til de spillerne som startet. Det å slå så mye langt på måfå når man har ballspillere som McSheffrey, Snodgrass og Gradel på banen gir INGEN mening. Og om Kilkenny er fit så burde han også startet ettersom han er den spilleren som evner og gi disse spillerne de pasningene de ønsker.

I går var en perfekt mulighet til å få mer ut av Howson og Becchio enn det vi har lykkes med hittil. Når vi har frontspillere som er gode til å beholde ballen så har vi oftere muligheten til å komme etter med folk og få innlegg situasjoner. Dette lykkes vi med kun et fåtall av ganger (da scoret vi jo også tilgjengeld). Spiller du må Ian Harte så kan det være fristende å tro at du må dunke ballen høyt å langt helst i bakrom. Men sannheten er at han besitter bra ferdighet i å vurdere og posisjonere seg. Derfor er det mer riktig og utfordre han langs bakkene eller ved innlegg.

Taktisk så stiller jeg forsatt spørsmål til hva i allverden som er fasongen vårt i forsvar. Det som ar vært vår styrke er nå vår største svakhet. Målene renner jo inn og det er ikke pga slett keeper spill heller.
 

Jon R

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #34 på: Februar 10, 2010, 20:14:04 »
Grayson var strålende i går også. 1 min før 2-2 ble Johnson og Kilkenny satt inn. Like etterpå kom Grella inn og gjorde sitt til å snu kampen. Det så vi godt ved 3-2 scoringen. Johnson bryter finfint på midten, tar med seg ballen og spiller til McSheffrey, så innlegg fra kanten og ballen blir stanget i mål av Grella.

auren



Kommer helt ann på øyet som ser. Jeg synes han bommet kraftig med valget av strategi i forhold til de spillerne som startet. Det å slå så mye langt på måfå når man har ballspillere som McSheffrey, Snodgrass og Gradel på banen gir INGEN mening. Og om Kilkenny er fit så burde han også startet ettersom han er den spilleren som evner og gi disse spillerne de pasningene de ønsker.

I går var en perfekt mulighet til å få mer ut av Howson og Becchio enn det vi har lykkes med hittil. Når vi har frontspillere som er gode til å beholde ballen så har vi oftere muligheten til å komme etter med folk og få innlegg situasjoner. Dette lykkes vi med kun et fåtall av ganger (da scoret vi jo også tilgjengeld). Spiller du må Ian Harte så kan det være fristende å tro at du må dunke ballen høyt å langt helst i bakrom. Men sannheten er at han besitter bra ferdighet i å vurdere og posisjonere seg. Derfor er det mer riktig og utfordre han langs bakkene eller ved innlegg.

Taktisk så stiller jeg forsatt spørsmål til hva i allverden som er fasongen vårt i forsvar. Det som ar vært vår styrke er nå vår største svakhet. Målene renner jo inn og det er ikke pga slett keeper spill heller.

Veldig uenig med deg, auren.  Jeg er en stor fan av Grayson men igår synes jeg taktikeren fikk noen solide riper i lakken.

For å suplere Runars poenger:

*Gradel hadde en dårlig dag,og  var tydelig frustrert på både dommer og medspillere i hele annen omgang. Ubegripelig at ikke Grayson fikk med seg det.  Etter det gule burde han helt klart vært tatt rett av banen og erstattet med Grella. Istedet for å være en ekstra offensiv styrke fikk han fortsette å være Carlisles "nyttige idiot" der han sinket vårt spill med håpløse valg og elendige dribleforsøk .

* Grayson valgte istedet å ta ut Naylor og gjorde med det et allerede rufsete forsvar enda mer sårbart. Vi scorte riktignok umiddelbart etter byttet men det var kanksje like mye på tross av som på grunn av at Gradel fortsatt var på banen.  Etter scoringen slet vi både med å få ballen ut av egen banehalvdel og etablere eget offensivt spill. Effekten av å spille med tre bak ble panisk måking av ballen ut til "sikker" sone der våre gode ballspillere aldri lyktes å få tak i den. Min opplevelse var at Gradel var mer i veien enn til nytte i denne fasen.

Dessuten:

* Vår sikreste straffeskytter  ( Snodgrass) burde tatt vår første straffe.

* Vår rutinerte angriper Becchio burde helt klart vært prioritert som straffeskytter foran en innlånte 20 årig venstreback.  

Byttene av våre sentrale midtbanespillere var gode men "selvfølgelige" slik kampen utviklet seg, og forandrer ikke på mitt hovedinntrykk.

Konklusjon: I mine øyne en dårlig dag på jobben for våre unge manager.
« Siste redigering: Februar 10, 2010, 20:22:43 av Jon R »
Jon R.

Runar

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #35 på: Februar 10, 2010, 20:30:13 »
Liker at du e enig med meg JonR hvem skulle spådd det for noen sesonger tilbake. Liker å tro at jeg er god innflytelse på deg  ;D

Bare vent, innen sesongslutt så e du enig i at Alan Smith er ubrukelig sentralt på midtbanen
 

auren

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #36 på: Februar 10, 2010, 21:01:15 »
Grayson var strålende i går også. 1 min før 2-2 ble Johnson og Kilkenny satt inn. Like etterpå kom Grella inn og gjorde sitt til å snu kampen. Det så vi godt ved 3-2 scoringen. Johnson bryter finfint på midten, tar med seg ballen og spiller til McSheffrey, så innlegg fra kanten og ballen blir stanget i mål av Grella.

auren



Kommer helt ann på øyet som ser. Jeg synes han bommet kraftig med valget av strategi i forhold til de spillerne som startet. Det å slå så mye langt på måfå når man har ballspillere som McSheffrey, Snodgrass og Gradel på banen gir INGEN mening. Og om Kilkenny er fit så burde han også startet ettersom han er den spilleren som evner og gi disse spillerne de pasningene de ønsker.

I går var en perfekt mulighet til å få mer ut av Howson og Becchio enn det vi har lykkes med hittil. Når vi har frontspillere som er gode til å beholde ballen så har vi oftere muligheten til å komme etter med folk og få innlegg situasjoner. Dette lykkes vi med kun et fåtall av ganger (da scoret vi jo også tilgjengeld). Spiller du må Ian Harte så kan det være fristende å tro at du må dunke ballen høyt å langt helst i bakrom. Men sannheten er at han besitter bra ferdighet i å vurdere og posisjonere seg. Derfor er det mer riktig og utfordre han langs bakkene eller ved innlegg.

Taktisk så stiller jeg forsatt spørsmål til hva i allverden som er fasongen vårt i forsvar. Det som ar vært vår styrke er nå vår største svakhet. Målene renner jo inn og det er ikke pga slett keeper spill heller.

Veldig uenig med deg, auren.  Jeg er en stor fan av Grayson men igår synes jeg taktikeren fikk noen solide riper i lakken.

For å suplere Runars poenger:

*Gradel hadde en dårlig dag,og  var tydelig frustrert på både dommer og medspillere i hele annen omgang. Ubegripelig at ikke Grayson fikk med seg det.  Etter det gule burde han helt klart vært tatt rett av banen og erstattet med Grella. Istedet for å være en ekstra offensiv styrke fikk han fortsette å være Carlisles "nyttige idiot" der han sinket vårt spill med håpløse valg og elendige dribleforsøk .

* Grayson valgte istedet å ta ut Naylor og gjorde med det et allerede rufsete forsvar enda mer sårbart. Vi scorte riktignok umiddelbart etter byttet men det var kanksje like mye på tross av som på grunn av at Gradel fortsatt var på banen.  Etter scoringen slet vi både med å få ballen ut av egen banehalvdel og etablere eget offensivt spill. Effekten av å spille med tre bak ble panisk måking av ballen ut til "sikker" sone der våre gode ballspillere aldri lyktes å få tak i den. Min opplevelse var at Gradel var mer i veien enn til nytte i denne fasen.

Dessuten:

* Vår sikreste straffeskytter  ( Snodgrass) burde tatt vår første straffe.

* Vår rutinerte angriper Becchio burde helt klart vært prioritert som straffeskytter foran en innlånte 20 årig venstreback.  

Byttene av våre sentrale midtbanespillere var gode men "selvfølgelige" slik kampen utviklet seg, og forandrer ikke på mitt hovedinntrykk.

Konklusjon: I mine øyne en dårlig dag på jobben for våre unge manager.


OK.. Jeg var nok litt kjapp på tastaturet her. Mener byttene var smarte i og med vi scoret umiddelbart, samt at de som ble satt inn var direkte involvert i 3-2 målet.

Når det gjelder taktikk fra starten av så kan jeg aldri i min villeste fantasi tenke meg at planen var å slå lange poolere opp mot Becchio og Snoddy med dårlige pasningsleggere som Naylor og Michalik. Hvis så var så får Grayson finne seg en annen jobb. Våre midtstoppere ble presset til å slå langt.

Gradel synes jeg var ganske god i går. Jeg hadde dog forventet at han var mannen å ofre i stedet for Naylor. Men vi måtte ha mål, og da får det så være at vi spiller med 3 bak.

Er Snodgrass vår beste straffeskytter? Har vi i det hele tatt gode skyttere ?  ;D

At Lowry ble benyttet som straffetaker og ikke Becchio tror jeg var fordi Becchio var feig og ikke turte / gav inntrykk av at han ikke ville ta. Virket på meg etter å ha lest intervju av Grayson at Lowry var frempå og ville ta ansvar.

Alltid greit å være etterpåklok. Dessuten så er det nok kanskje litt coaching vi ikke får med oss gjennom en hel kamp også. For hva jeg vet så kan Graysons taktikk vært helt annen, men at spillerne ikke maktet å følge opp. Enhver kamp lever sitt eget liv.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #37 på: Februar 10, 2010, 22:43:23 »
Bare tull og tøys dette. Man kan ikke alltid gardere seg "taktiskt" i en sånn kick-and-run kamp. Carlisle ville selvfølgelig bryte oppe Leeds "sitt snuse på gresset spill" og vi hadde ingen mottrekk. Hadde Kilkenny og Johnson staret tror jeg uansett vi hadde sett samme kamp-bildet og spesilet Kilkenny hadde blitt borte. Carlisle ville til W og hadde nødvendig tur.

Synes Leeds (spes Snodgrass) gjorde en rimelig god kamp, og byttene virket. Dessuten vet vi ikke om Grayson ville spare Kilkenny litt med tanke på neste kamp, som er mye, mye viktigere enn JPT.

Grayson har bevist og beviser fortsatt at han er en dyktig manager.

Runar og Jon R sine kommentarer er basert på sunn fornuft, men kommer (naturligvis) i ettertid, og mangler helhetlige refleksjoner.

Så det så!

Enig at Gradel ikke hadde en stor kamp, men han var ikke "ikke-involvert# og da er den skruen der troende til å finne på både rot men også det helt store. Han må da for f.... få sjansen fra start den gutten også. Tror vi har betalt 5 pints for ham, som sikkert NP har drukket opp allerede.

Erik_

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #38 på: Februar 11, 2010, 19:55:35 »
Taktisk så stiller jeg forsatt spørsmål til hva i allverden som er fasongen vårt i forsvar. Det som ar vært vår styrke er nå vår største svakhet. Målene renner jo inn og det er ikke pga slett keeper spill heller.
Det samme har også jeg lurt på. Lurer også på hvordan den defensive jobben til midtbanen er lagt opp. Jeg er litt bekymret når det kommer til dette.

Det har irritert meg en stund nå og jeg så konturene av disse små glippene allerede i starten av sesongen. Da forsvaret og viljen var limet som holdt hjulet i gang. Jeg hadde håpet at Grayson (som tidligere forsvarsspiller) skulle enkelt luke bort disse skjønnhetsfeilene. Men det virker som det dessverre henger igjen litt av McAllister/Staunton-mentaliteten i gangene ennå, og den har blusset opp.

Problemene jeg føler ligger der er:

1. Dårlig press på ballfører
2. "Ballwatching"
3. Dårlig markering

For å utdype dette nærmere så er det ofte jeg ser en motstander få løpe med ballen, for så å se en Leedsspiller gå eller løpe ved siden av. Gir man en god spiller tid eller rom, så benytter han før eller siden muligheten til å slå en stikker eller komme seg til avslutning. Det er "bare" League One-nivå, men det finnes likevel noen smarte sjeler på diverse lag som vet å utnytte dette. Altfor ofte i det siste etter min mening.

Når det da i tillegg er gjentatte ganger med soving på jobben, hvor våre spillere er mer opptatt av å følge ballen enn å holde seg kompakte og passe på eventuelle løp. Så må det vel til slutt bare komme et mål eller to ut av dette. Dessverre er det noe som gjentar seg til stadighet, og dermed har blitt et problem slik jeg ser det.

Og for å toppe det hele, så er det til stadighet mangelfull markering. Rett og slett utilgivelig når det skjer gjentatte ganger. Det er ikke ofte jeg ser en Leedsspiller kjempe med hele kroppen for å få motspilleren ut av balanse. Noe jeg trodde Naylor skulle være mester i. Og når jeg først ser det, så må jeg bare si til meg selv: "Hvorfor gjør dere ikke slik hele tiden?"

Slik jeg ser det, så er det bare disse "manglene" som kan ødelegge et opprykk for oss. Selv om det ikke alltid virker som Leeds har et klart offensivt mønster, så har spillerne såpass sterke individuelle ferdigheter på dette nivået at det alltid vil forekomme store og farlige sjanser. For det meste er det vel også flere målsjanser til Leeds enn det motstanderen har i løpet av en kamp.

Jeg krysser fingrene og håper taktikeren Grayson finner frem den gode formelen til de gjenstående kampene.:)

Runar

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #39 på: Februar 11, 2010, 20:00:15 »
Bare tull og tøys dette. Man kan ikke alltid gardere seg "taktiskt" i en sånn kick-and-run kamp. Carlisle ville selvfølgelig bryte oppe Leeds "sitt snuse på gresset spill" og vi hadde ingen mottrekk. Hadde Kilkenny og Johnson staret tror jeg uansett vi hadde sett samme kamp-bildet og spesilet Kilkenny hadde blitt borte. Carlisle ville til W og hadde nødvendig tur.

Synes Leeds (spes Snodgrass) gjorde en rimelig god kamp, og byttene virket. Dessuten vet vi ikke om Grayson ville spare Kilkenny litt med tanke på neste kamp, som er mye, mye viktigere enn JPT.

Grayson har bevist og beviser fortsatt at han er en dyktig manager.

Runar og Jon R sine kommentarer er basert på sunn fornuft, men kommer (naturligvis) i ettertid, og mangler helhetlige refleksjoner.

Så det så!

Enig at Gradel ikke hadde en stor kamp, men han var ikke "ikke-involvert# og da er den skruen der troende til å finne på både rot men også det helt store. Han må da for f.... få sjansen fra start den gutten også. Tror vi har betalt 5 pints for ham, som sikkert NP har drukket opp allerede.

Sunn fornuft er vel et bra utgangspunkt når en skal reflektere over noe.
 

Kato

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #40 på: Februar 11, 2010, 20:58:35 »
Sjelden man har diskusjoner på dette nivået for tiden, hyggelig.

Grayson har noen utfordringer i forhold til spillestil. Han har etterhvert skapt et mer spillende Leeds enn starten ga inntrykk av. Ofte må man da ofre noe på fysikk ved å bruke "ballspillerne". Trøblet nå med Kisnorbo ute, så sliter vi med å spille ball bakfra. Michalik har ivertfall ikke kvalitetene til det, og Hughes er etter min smak for dårlig ballspiller.

Stort sett alle kamper viser at vi har trøbbel før pause, og tar over kampene i andre omgang. I mine øyne et synlig tegn på at vi ikke er et godt nok krigerlag i de fasene av kampene tempoet er i 120 og duellene florerer. Etter hvert springer lagene i league one av seg, og det blir bedre plass til våre ballspillere.

Poeng:

Tror ikke det bare er (de genierklærte) byttene som gjør at vi snur kampene utover andre omgang. Tror mer det er at kvalitetene i laget vårt kommer til sin rett når stormen er over etter pause.

Så ikke kampen tirsdag, så kan ikke si noe om byttene da. Men mot Tottenham bommet han grovt med å beholde huges på etter pause, og vente til det 85 min med sine to siste bytter. Da hadde vi knapt lånt ballen hele andre omgang og det skrek etter friske bein.

Grayson taktiker, ja visst. Bare "litt" ute av form for tiden.
 

auren

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #41 på: Februar 11, 2010, 22:15:36 »
Sjelden man har diskusjoner på dette nivået for tiden, hyggelig.

Grayson har noen utfordringer i forhold til spillestil. Han har etterhvert skapt et mer spillende Leeds enn starten ga inntrykk av. Ofte må man da ofre noe på fysikk ved å bruke "ballspillerne". Trøblet nå med Kisnorbo ute, så sliter vi med å spille ball bakfra. Michalik har ivertfall ikke kvalitetene til det, og Hughes er etter min smak for dårlig ballspiller.

Stort sett alle kamper viser at vi har trøbbel før pause, og tar over kampene i andre omgang. I mine øyne et synlig tegn på at vi ikke er et godt nok krigerlag i de fasene av kampene tempoet er i 120 og duellene florerer. Etter hvert springer lagene i league one av seg, og det blir bedre plass til våre ballspillere.

Poeng:

Tror ikke det bare er (de genierklærte) byttene som gjør at vi snur kampene utover andre omgang. Tror mer det er at kvalitetene i laget vårt kommer til sin rett når stormen er over etter pause.

Så ikke kampen tirsdag, så kan ikke si noe om byttene da. Men mot Tottenham bommet han grovt med å beholde huges på etter pause, og vente til det 85 min med sine to siste bytter. Da hadde vi knapt lånt ballen hele andre omgang og det skrek etter friske bein.

Grayson taktiker, ja visst. Bare "litt" ute av form for tiden.

Meget bra poeng Kato! :) Kanskje noe av grunnen til at vi har scoret relativt mange mål på slutten av kampene. Det samme skjer gjerne også med de beste laga i PL, slik som Chelsea og Man U.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #42 på: Februar 13, 2010, 18:25:23 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet

Promotion 2010

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #43 på: Februar 13, 2010, 18:29:07 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet

Hiddink burde gått til Leeds i 2002 da han virkelig var på blokka til enhver journalist.

Ellers.....uten å være ufin.....så er det vel du som ikke takler motgang...  ;)   (Press takler du vel rimelig bra etter motbøren du innimellom har fått her inne!)

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #44 på: Februar 13, 2010, 18:33:45 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet

Vi kjører over Leyton i store deler av kampen og Grayson for skylda fra deg? Det er vel heller spillerne du bør dra fram i dag.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #45 på: Februar 13, 2010, 18:38:44 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet

Vi kjører over Leyton i store deler av kampen og Grayson for skylda fra deg? Det er vel heller spillerne du bør dra fram i dag.

En managers skjebne er synonymt med suksessen til laget. Hvis laget ikke rykker opp selv om man har rundspilt alle andre lagene sesongen gjennom. Ja da må han gå

ollan

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #46 på: Februar 13, 2010, 19:00:31 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet

Vi kjører over Leyton i store deler av kampen og Grayson for skylda fra deg? Det er vel heller spillerne du bør dra fram i dag.

En managers skjebne er synonymt med suksessen til laget. Hvis laget ikke rykker opp selv om man har rundspilt alle andre lagene sesongen gjennom. Ja da må han gå
med andre ord så mener du alle managere skal få sparken uten om de 4 som vinner de forskjellige divisjonene??For hvis de ikke har klart å rundspille alle de andre så bør de ihvertfall få fyken......... ;D MOT Håkon så snakkes vi snart?
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #47 på: Februar 13, 2010, 19:02:31 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet

Vi kjører over Leyton i store deler av kampen og Grayson for skylda fra deg? Det er vel heller spillerne du bør dra fram i dag.

En managers skjebne er synonymt med suksessen til laget. Hvis laget ikke rykker opp selv om man har rundspilt alle andre lagene sesongen gjennom. Ja da må han gå
med andre ord så mener du alle managere skal få sparken uten om de 4 som vinner de forskjellige divisjonene??For hvis de ikke har klart å rundspille alle de andre så bør de ihvertfall få fyken......... ;D MOT Håkon så snakkes vi snart?

Jaaaa Ollan, vi treffer jo Håkon i Leeds neste helg 8)

ollan

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #48 på: Februar 13, 2010, 19:04:44 »
han kommer tirsdagen??
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #49 på: Februar 13, 2010, 19:05:59 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet

Vi kjører over Leyton i store deler av kampen og Grayson for skylda fra deg? Det er vel heller spillerne du bør dra fram i dag.

En managers skjebne er synonymt med suksessen til laget. Hvis laget ikke rykker opp selv om man har rundspilt alle andre lagene sesongen gjennom. Ja da må han gå
med andre ord så mener du alle managere skal få sparken uten om de 4 som vinner de forskjellige divisjonene??For hvis de ikke har klart å rundspille alle de andre så bør de ihvertfall få fyken......... ;D MOT Håkon så snakkes vi snart?

Jaaaa Ollan, vi treffer jo Håkon i Leeds neste helg 8)

Desverre så er jeg ikke i Leeds før tirsdagskampen mot Oldham. Blir hos Peter før kamp og på en eller annen pub frem til toget går til York klokken 2 om natten.
Men vi treffes garantert hos Peter ja

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #50 på: Februar 13, 2010, 19:07:32 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet

Vi kjører over Leyton i store deler av kampen og Grayson for skylda fra deg? Det er vel heller spillerne du bør dra fram i dag.

En managers skjebne er synonymt med suksessen til laget. Hvis laget ikke rykker opp selv om man har rundspilt alle andre lagene sesongen gjennom. Ja da må han gå
med andre ord så mener du alle managere skal få sparken uten om de 4 som vinner de forskjellige divisjonene??For hvis de ikke har klart å rundspille alle de andre så bør de ihvertfall få fyken......... ;D MOT Håkon så snakkes vi snart?

Jaaaa Ollan, vi treffer jo Håkon i Leeds neste helg 8)

Desverre så er jeg ikke i Leeds før tirsdagskampen mot Oldham. Blir hos Peter før kamp og på en eller annen pub frem til toget går til York klokken 2 om natten.
Men vi treffes garantert hos Peter ja

Da treffes vi hos Peter da Håkon!

h.b

  • Gjest
Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #51 på: Februar 13, 2010, 19:10:15 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet

Vi kjører over Leyton i store deler av kampen og Grayson for skylda fra deg? Det er vel heller spillerne du bør dra fram i dag.

En managers skjebne er synonymt med suksessen til laget. Hvis laget ikke rykker opp selv om man har rundspilt alle andre lagene sesongen gjennom. Ja da må han gå
med andre ord så mener du alle managere skal få sparken uten om de 4 som vinner de forskjellige divisjonene??For hvis de ikke har klart å rundspille alle de andre så bør de ihvertfall få fyken......... ;D MOT Håkon så snakkes vi snart?

Jaaaa Ollan, vi treffer jo Håkon i Leeds neste helg 8)

Desverre så er jeg ikke i Leeds før tirsdagskampen mot Oldham. Blir hos Peter før kamp og på en eller annen pub frem til toget går til York klokken 2 om natten.
Men vi treffes garantert hos Peter ja

Da treffes vi hos Peter da Håkon!

Det gjør vi Rudi

Kickthemdown

Sv: Taktikeren Grayson
« Svar #52 på: Februar 13, 2010, 19:34:14 »
Drar frem Grayson igjen.
Ser vi her tegn som tyder på at Grayson ikke takler motgang og press. Håper virkelig jeg tar feil. Men hvis ikke Leeds greier dette nå. Ja da bør Grayson forlate skuta ved sesongslutt. Og jeg nevner ikke dette fordi Hiddink er ledig på markedet
Så var det tilbake til søppelet med deg igjen ja...

Vi dominerer mot Leyton først og fremst fordi Garyson har ballene til å starte med en nykomponert midtbane. Noen av oss har etterlyst Kilkenny - Johnson kompinasjonen sentralt og det fungerte godt!