Skrevet av Emne: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010  (Lest 90046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #660 på: Februar 14, 2010, 23:03:40 »
synes vi gjennomfører greit sett med LUTV briller.

liker godt hvor offensiv crowe er og det ser ut som mcsheffrey begynner å finne formen. det kan også være lurt å gi bradley et par kamper på midten for å se om han kan finne frem til kamper som han hadde på lån i fjor. (da spillte han vel stort sett sentralt)

det negative må være:

1: vi er 5 mot 2 på baklengsmålet. 6 mot to med casper faktisk. dette er langt under pari å slippe motstanderen til sånn.

2: vi blir for ego i motstanderens box. stadigvekk ser jeg avslutninger eller forsøk på slike i situasjoner hvor en pasning hadde vært MYE bedre løsning. og hvor mange ganger fikk vi se gode innlegg fra kanten når becchio faktisk var inne i boxen?



enig, virker som spillerene trur de er bedre en hva de er. Skuddene er jo håpløse!
Rogaland Whites

Erik_

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #661 på: Februar 14, 2010, 23:15:41 »
synes vi gjennomfører greit sett med LUTV briller.
Enig med deg. Selvsagt ikke bra å slippe inn mål på slett markering, men slikt må man regne med skjer av og til. (Dessverre ikke første gang). At de scorer på en av sine to sjanser, mens de står i mot et massivt press gang på gang betyr vel bare at fotballen er rund. Det burde vært en del mål her, men de får heller scores i de gjenværende kampene.

Det som gleder meg mest ved å se dette klippet er viljen til å presse på ballfører, og ikke gi motstanderen rom og tid til å tenke et sekund. Håper dette vedvarer.

Har også troen på at Johnson kan tilføre laget best mulig som sentral midtbanespiller. Muligens er han det rivjernet vi har savnet. Det bor en kriger i denne Bradley.:)

TK20

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #662 på: Februar 15, 2010, 00:07:11 »
synes vi gjennomfører greit sett med LUTV briller.

Synes "greit" er et kraftig understatement. Husk at vi møtte et lag i knallform på bortebane, i en periode hvor godt spill har vært mangelvare. Vi virker å feie banen fullstendig med de på deres gress, og hadde fortjent å vinne denne kampen med en mil etter første omgang.

Denne midtbanen digger jeg. Gjennombruddskraft på kantene, duellstyrke, kraft, gode skudd, kreativitet og teknikk i midten. Her kan vi spille på mange strenger.

Dette var årsbeste i ligaen, by far.

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #663 på: Februar 15, 2010, 07:42:44 »
synes vi gjennomfører greit sett med LUTV briller.

Synes "greit" er et kraftig understatement. Husk at vi møtte et lag i knallform på bortebane, i en periode hvor godt spill har vært mangelvare. Vi virker å feie banen fullstendig med de på deres gress, og hadde fortjent å vinne denne kampen med en mil etter første omgang.

Denne midtbanen digger jeg. Gjennombruddskraft på kantene, duellstyrke, kraft, gode skudd, kreativitet og teknikk i midten. Her kan vi spille på mange strenger.

Dette var årsbeste i ligaen, by far.

ja kanskje et understatement der men nå har jeg lært meg at å se highlights på LUTV og se kampen live et stort sett HEEELT forskjellig.
det er stort forkus på hva vi gjør bra og "fast forward" på alt annet. og det er fint det men man må være klar over det.
når jeg tenker meg om ble det vel vist 2 avslutninger på mål fra LO hvorav den ene var målet? (her kan godt hende jeg tar feil, prøver å huske fra i går :-\ )
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #664 på: Februar 15, 2010, 08:56:14 »
Ja, man må alltid ta høydepunktene på LUTV med en klype salt når det gjelder målsjanser til det andre laget. Men; jeg føler denne gangen at høydepunkt og inntrykket jeg satt igjen med etter å ha hørt kampen, stemmer ganske bra overens. Vi hadde et sinnsykt press i første omgang (tok over kampen etter 15-20 min), mens vi store deler av andre omgang også klarte å presse Orient bakover på banen. Ankepunktet er at vi er for uryddige i den siste fasen - innleggene er for unøyaktige og vi skyter der vi burde passet, og dribler der vi også burde passet (jevnfør Johnson og Gradel).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.