Skrevet av Emne: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45  (Lest 25403 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #240 på: August 16, 2016, 23:43:57 »
Bekymret over nøkkelspillere som Bridcutt og Pablo ikke har noen preseason bak
seg.Samt ny spillestil og mange nye spillere lukter det ikke mye poeng dessverre.
Du nevner to, vi kan legge til Cooper, Berardi, sikkert han nye svensken også...

MÃ…TTEh bare Massimo la de få spille seg sammen så an andre halvlek av sesongen (og neste sesong) bli bra.


...eller vi kan begynner på nytt i oktober of course, med ny manager og nye spillere
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #241 på: August 16, 2016, 23:51:39 »
Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 12m12 minutes ago 

No injuries picked up any #lufc players in tonight's draw with Fulham, few "bumps and bruises" says Monk but that's it #lufclive

Monk: "You have to convert chances and if I'm being critical I will say that." #lufc #lufclive


Monk on Wood: "That goal will give him a big lift as strikers love to score goals." #lufc #lufclive


Monk on Bridcutt: "Liam is the type of player that can help, can give that leadership and that quality." #lufc #lufclive

Monk: "We are playing against teams that have had a much longer period together than we have." #lufc #lufclive


Monk: "We could have easily thought it wasn't our night but I have to give credit to my players - and to the crowd." #lufc #lufclive

Monk: "We got the point we deserved. I have to be happy with what we did. The quality will come as we have good players" #lufc #lufclive

Monk: "I was especially pleased with Woody, it epitomised our spirit." #lufc #lufclive

 
Monk: "I thought it was a very even game, but the most pleasing part was the last 10 minutes." #lufc #lufclive

Monk: "I was very pleased for the players, for everyone really." #lufc #lufclive


Jokanovic a bit miffed not to have won the game but very pleased with his team's display, best of the season so far he said #lufc #lufclive


Jokanović on Sessegnon: "This boy is a very good project of the football club. He offered many, many, many quality things." #lufc #lufclive
 
It's Fulham boss Jokanovic's 48th-birthday today. He doesn't look too happy about Wood's late leveller #lufc #lufclive
ï…’ 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #242 på: August 17, 2016, 00:12:34 »

Svensken på plass på ER i kveld
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #243 på: August 17, 2016, 07:45:29 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #244 på: August 17, 2016, 08:35:41 »
Jaja, jeg sa jeg skulle være fornøyd med ett poeng forut for kampen. Men kun om vi gjorde en god kamp. Det gjorde vi ikke, så dermed er jeg langt i fra tilfreds. Vi hadde en OK periode litt ut i andre omgang, og de siste minuttene av kampen, men ellers så styrte Fulham showet og til tider rundspilte oss. Kan like så godt komme bmoen i forkjøpet: seseongen er over! Vi har nada sjans på topp 6 med slikt spill. Tror dog det kommer til å bedre seg en del, men noe bedre enn midt på treet tror jeg neppe vi kommer i år.

#Cellinoout!



auren

2 nye klare til lørdag. Monk fått litt mer tid til å sette dette. Pila peker opp. Jevn divisjon. Early days. Fatt mot.

Du hadde vært 100 % enig med meg om ikke Wood hadde scoret 2 minutter på overtid. Vi kan ikke la en slik utligning dekke over at vi spilte en ny miserabel kamp.

auren

Hvor har du dette med miserabel kamp fra? Den jeg hørte på, formidlet av Pope og Whelan, hørtes jevn, spennende og ganske god ut...

flynn

Jeg var litt skuffet i går kveld over en kamp som syntes veldig svak (hørte på LUTV). Jeg får vel moderere meg litt å si at 1 poeng var godkjent både før og etter kampen. Tydeligvis den beste kampen vi har spilt i ligaen så langt, men det skal vel heller ikke så mye til (selv om vi vel var nokså gode mot Bham i første omgang).

Og nå får vi inn Bridcutt, og svensken sannsynligvis, til lørdag. Aberet her er at de er totalt ute av kampform. Og vi vet at en Bridcutt uten kampform til tider gjør stygge feil (basert på forrige sesong). Jeg tror derfor vi i det korte løp ikke er styrket med Bridcutt sentralt på midten. Men vi har heller ingen andre valg. Han må få spille seg i form.

De to neste kampene er mot uglene og skogvokterne. For å ha heng på toppen må vi ha 4-6 poeng i disse kampene. Jeg tror vi ender opp med tap mot uglene men får sesongens første seier mot Forest.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #245 på: August 17, 2016, 09:43:47 »
Det vil bli bedre og bedre dette her, med relasjoner og innspilt lag etter hvert. Mange nye, lite kjennskap til hverandre..
Antonsson klart best i vårt angrep igjen, Wood vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om - men den
"gesten" etter scoringa`kunne han ha spart seg....den gjør han ikke MER populær....og gutten er ikke no stjerne!

Spennende med Jansson og Bridcutt i troppen nå neste helg...og denne Verboom kommer vel også slik at Taylor
blir shippet ut og Massimo får betalt noen advokatregninger.... ::) :D
 

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #246 på: August 17, 2016, 14:35:08 »
Også interessant å høre Jokanovic uttale at Fulham spilte sin beste kamp hittil igår mot oss, med tanke på at de var serieleder.  Vi møtte en god motstander og Monk sier vi har mye bra spillermateriell å bygge videre på.  Noen signeringer til så nærmer vel troppen seg komplett og vi kan se frem mot fortsettelsen av sesongen :)
MFLU - Miracles For Leeds United

Nørgaard

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #247 på: August 17, 2016, 15:36:38 »
Det vil bli bedre og bedre dette her, med relasjoner og innspilt lag etter hvert. Mange nye, lite kjennskap til hverandre..
Antonsson klart best i vårt angrep igjen, Wood vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om - men den
"gesten" etter scoringa`kunne han ha spart seg....den gjør han ikke MER populær....og gutten er ikke no stjerne!

Spennende med Jansson og Bridcutt i troppen nå neste helg...og denne Verboom kommer vel også slik at Taylor
blir shippet ut og Massimo får betalt noen advokatregninger.... ::) :D

Er Jansson sikker?

Sølvreven

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #248 på: August 17, 2016, 16:08:18 »
Det vil bli bedre og bedre dette her, med relasjoner og innspilt lag etter hvert. Mange nye, lite kjennskap til hverandre..
Antonsson klart best i vårt angrep igjen, Wood vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om - men den
"gesten" etter scoringa`kunne han ha spart seg....den gjør han ikke MER populær....og gutten er ikke no stjerne!

Spennende med Jansson og Bridcutt i troppen nå neste helg...og denne Verboom kommer vel også slik at Taylor
blir shippet ut og Massimo får betalt noen advokatregninger.... ::) :D

Er Jansson sikker?
Ryktene sier at han kun har medical igjen så da er han vel bra klar. Det blir bra med en hodesterk spiller. Kanskje vi kan få bukt med alle baklengsmålene på dødball?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Nørgaard

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #249 på: August 17, 2016, 16:18:03 »
Det vil bli bedre og bedre dette her, med relasjoner og innspilt lag etter hvert. Mange nye, lite kjennskap til hverandre..
Antonsson klart best i vårt angrep igjen, Wood vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om - men den
"gesten" etter scoringa`kunne han ha spart seg....den gjør han ikke MER populær....og gutten er ikke no stjerne!

Spennende med Jansson og Bridcutt i troppen nå neste helg...og denne Verboom kommer vel også slik at Taylor
blir shippet ut og Massimo får betalt noen advokatregninger.... ::) :D

Er Jansson sikker?
Ryktene sier at han kun har medical igjen så da er han vel bra klar. Det blir bra med en hodesterk spiller. Kanskje vi kan få bukt med alle baklengsmålene på dødball?

Ok.
Ja godt med noget kvalitet

RoarG

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #250 på: August 17, 2016, 16:25:11 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #251 på: August 17, 2016, 19:10:03 »
Det vil bli bedre og bedre dette her, med relasjoner og innspilt lag etter hvert. Mange nye, lite kjennskap til hverandre..
Antonsson klart best i vårt angrep igjen, Wood vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om - men den
"gesten" etter scoringa`kunne han ha spart seg....den gjør han ikke MER populær....og gutten er ikke no stjerne!

Spennende med Jansson og Bridcutt i troppen nå neste helg...og denne Verboom kommer vel også slik at Taylor
blir shippet ut og Massimo får betalt noen advokatregninger.... ::) :D

Den gesten var sannsynligvis helt på sin plass med all sjikane Wood har fått fra tribunen. Håper den delen av fansen som føler seg truffet, ser det store bildet og tåler et lite stikk tilbake.
Jon R.

RoarG

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #252 på: August 17, 2016, 19:38:27 »
Man skal ikke hetse egne spillere, man skal hetse motstanderens, helst hele kampen igjennom.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #253 på: August 17, 2016, 20:42:33 »
Fra WACCOE


Green 8 - best game so far, no chance with their goal
Ayling 7 - some good signs from this lad. Like I said on Saturday, potentially the best right back since Sterland
Bartley 6 - improved performance. Needs to build on this with each.
Cooper 7 - looked miles better than Bamba. He needs to be starting every game
Taylor 6 - much improved performance, got down the wing more times tonight than the previous 3 games combined
Phillips 7 - I hope those who critised him on Saturday/pre game are eating humble pie now. There's clearly a player here and he had a good game.
Hernandez 6 - a few nice touches, but generally quiet. Not sure being central with another midfielder suits him
Dallas 7 - had a good first half. Surprised to see him taken, thought we went quiet for a good portion after that
Roofe 6 - gets involved but doesn't look like a £3m player yet. The fans will need to be patient with him for the first few months
Antonsson 7 - his movement his good and looks a threat, but can't keep missing one on ones like that...Wood would be slaughtered for that
Wood 7 - improved performance, won more than a fair share of headers, missed a golden opportunity but nailed a beautiful overhead kick for the equaliser. It still won't be good enough for some NF
 
Viera 7 - good performance from the bench, his confidence hasn't been knocked
Mowatt 6 - not as good as first half against Birmingham
Sacko 5 - looks a real talent, but tries to do too much himself. Played for a 1-1 right at the end rather than go for the winner
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #254 på: August 17, 2016, 20:44:45 »
Noen mener det er veldig generøst å gi så mye som 7 på børsen:

Green 7.5 - Made 2 good saves but still not as commanding as I'd like
 
Ayling 6.5 - Caught out of position a fair bit and a lot of Fulham attacks came down that side
Bartley 7 Did OK
Cooper  7.5 Better than Bamba
Taylor  6.5 Still not at his best
 
Dallas 5 Not in the game
Hernandez 5 Can't play CM especially in a 2, either play him as a number 10 or not at all.
Phillips  6.5 Grew into the game but not good enough to start IMO
Roofe 6.5 Not in the game enough either but worked hard enough
 
Wood 6 Pretty awful first half and missed a great header but great finish to steal a point
Antonsson 7 I like him and he never stops running, good movement too.
 
Vieira actually made a difference when he came on, put himself about a bit.
 
We really were second best though, Fulham looked far far classier especially their passing around our box.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #255 på: August 17, 2016, 20:46:30 »
goal
 
Ayling 7 - One of our better players tonight. Really like him so far, he's confident on the ball and looked good defensively too. Saw a few bitter Bristol city fans in Twitter after we signed him, so maybe that says he was a loss for them
 
Bartley 6 - Did well but he seems to lose his man now and then.
 
Cooper 6 - Miles better than fleetwood. We looked better at the back with these 2, Bamba has to be 4th choice after we sign another CB
 
Taylor 5 - Couple of bad crosses spring to mind.
 
Roofe 5 - Didn't do much and lost the ball a few times. He looked best against fleet wood and I think so far he's finding it tough against better opposition but I'm hoping he will come good
 
Hernandez 5 - struggled to make an impact, poor corners
 
Phillips 6 - decent performance
 
Dallas 6 - wasn't bad, wasn't great either
 
Wood 6 - missed a sitter but did win a fair few headers and was some decent lay offs. Good goal too
 
Mowatt 5 - made no impact
 
Sacko 5 - some dreadful touches and also running it into the corner at 1-1 when momentum was with us?! Something he will learn from I'm sure. Will be a good impact player.
 
Vieira 6 - the lads got confidence. He came on and made some good play even after a couple of iffy performances this season so far. He will be class, can't wait to see him develop during the season. He must only come on as a sub though.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #256 på: August 17, 2016, 20:53:29 »
goal
 
Ayling 7 - One of our better players tonight. Really like him so far, he's confident on the ball and looked good defensively too. Saw a few bitter Bristol city fans in Twitter after we signed him, so maybe that says he was a loss for them
 
Bartley 6 - Did well but he seems to lose his man now and then.
 
Cooper 6 - Miles better than fleetwood. We looked better at the back with these 2, Bamba has to be 4th choice after we sign another CB
 
Taylor 5 - Couple of bad crosses spring to mind.
 
Roofe 5 - Didn't do much and lost the ball a few times. He looked best against fleet wood and I think so far he's finding it tough against better opposition but I'm hoping he will come good
 
Hernandez 5 - struggled to make an impact, poor corners
 
Phillips 6 - decent performance
 
Dallas 6 - wasn't bad, wasn't great either
 
Wood 6 - missed a sitter but did win a fair few headers and was some decent lay offs. Good goal too
 
Mowatt 5 - made no impact
 
Sacko 5 - some dreadful touches and also running it into the corner at 1-1 when momentum was with us?! Something he will learn from I'm sure. Will be a good impact player.
 
Vieira 6 - the lads got confidence. He came on and made some good play even after a couple of iffy performances this season so far. He will be class, can't wait to see him develop during the season. He must only come on as a sub though.

Fikk Anton 0 da

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #257 på: August 17, 2016, 21:16:23 »
goal
 
Ayling 7 - One of our better players tonight. Really like him so far, he's confident on the ball and looked good defensively too. Saw a few bitter Bristol city fans in Twitter after we signed him, so maybe that says he was a loss for them
 
Bartley 6 - Did well but he seems to lose his man now and then.
 
Cooper 6 - Miles better than fleetwood. We looked better at the back with these 2, Bamba has to be 4th choice after we sign another CB
 
Taylor 5 - Couple of bad crosses spring to mind.
 
Roofe 5 - Didn't do much and lost the ball a few times. He looked best against fleet wood and I think so far he's finding it tough against better opposition but I'm hoping he will come good
 
Hernandez 5 - struggled to make an impact, poor corners
 
Phillips 6 - decent performance
 
Dallas 6 - wasn't bad, wasn't great either
 
Wood 6 - missed a sitter but did win a fair few headers and was some decent lay offs. Good goal too
 
Mowatt 5 - made no impact
 
Sacko 5 - some dreadful touches and also running it into the corner at 1-1 when momentum was with us?! Something he will learn from I'm sure. Will be a good impact player.
 
Vieira 6 - the lads got confidence. He came on and made some good play even after a couple of iffy performances this season so far. He will be class, can't wait to see him develop during the season. He must only come on as a sub though.

Fikk Anton 0 da

Forgot haha
 
Antonsson 6 - looks lively, good work rate, hopefully missing these one on ones doesn't become a habit. But overall I really like him.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #258 på: August 17, 2016, 21:27:06 »
LUFCDATA ‏@LUFCDATA  · 50m50 minutes ago 

Luke Ayling at #LUFC:

82% pass accuracy
6 tackles
4 interceptions
3 blocks
2 chances created

Bullard.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #259 på: August 17, 2016, 21:48:33 »
LUFCDATA ‏@LUFCDATA  · 50m50 minutes ago 

Luke Ayling at #LUFC:

82% pass accuracy
6 tackles
4 interceptions
3 blocks
2 chances created

Bullard.
En slik samling tall sier meg ingenting. To setninger om hvordan vedkommende spilte sier meg mye mer.
Men jeg har respekt for at noen liker slik statistikk....
MOT

GeirO

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #260 på: August 17, 2016, 21:50:42 »
Phillips får bra kritikker for gårsdagens innsats.http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/17/leeds-man-kalvin-phillips-impressed-v-fulham/page/1/
Phillips sannsynligvis bedre enn Bridcutt for tiden. Whelan skrøt av Phillips.
MOT

Kato

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #261 på: August 17, 2016, 21:52:03 »
LUFCDATA ‏@LUFCDATA  · 50m50 minutes ago 

Luke Ayling at #LUFC:

82% pass accuracy
6 tackles
4 interceptions
3 blocks
2 chances created

Bullard.
En slik samling tall sier meg ingenting. To setninger om hvordan vedkommende spilte sier meg mye mer.
Men jeg har respekt for at noen liker slik statistikk....

4 interceptions og 3 blocks. Er det bra eller dårlig?
 

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 16/8 2016, kl 20.45
« Svar #262 på: August 17, 2016, 22:03:18 »
LUFCDATA ‏@LUFCDATA  · 50m50 minutes ago 

Luke Ayling at #LUFC:

82% pass accuracy
6 tackles
4 interceptions
3 blocks
2 chances created

Bullard.
En slik samling tall sier meg ingenting. To setninger om hvordan vedkommende spilte sier meg mye mer.
Men jeg har respekt for at noen liker slik statistikk....

4 interceptions og 3 blocks. Er det bra eller dårlig?

Aner ikke, men mot Birmingham var det sånn::

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan