Skrevet av Emne: Hvem får vi......  (Lest 3344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Hvem får vi......
« på: Mars 08, 2010, 14:24:45 »
...fra PL når vi rykker opp til neste sesong!!?? FOR vi går jo opp eller hva!?

Tenkte vi kunne flytte fokus litt, slik at nervene fikk litt pause. 

jeg tipper; Portsmouth(de fleste blir solgt der i gården), Burnley (uten 1-en stjerne) og
naboppgjør mot Hull!   
Feel free!
 

auren

Sv: Hvem får vi......
« Svar #1 på: Mars 08, 2010, 14:29:29 »
Med "får", mener du da hvem vi møter eller hvem vi kjøper fra disse klubbene?

Du må nok regne med ganske stor motbør med å opprette en slik tråd nå som resultatene har vært såpass dårlige. Men du skal ha kudos for gutsen din ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem får vi......
« Svar #2 på: Mars 08, 2010, 14:32:50 »
Vi møter vel Nots County tenker jeg.

Cherry

Sv: Hvem får vi......
« Svar #3 på: Mars 08, 2010, 14:33:37 »
..var litt "ullen" kanskje -  det er LAG jeg mener!

Ja, vet det er mange tanker i mange hoder her på forumet nå, så dette var for
å "avlaste" lett frustrasjon med genuin ANNEN tankegang ;)

Som Aukrust sa" Noen satt og tenkte, mens andre bare satt...."
 

veteranen

  • Gjest
Sv: Hvem får vi......
« Svar #4 på: Mars 08, 2010, 14:44:20 »
...fra PL når vi rykker opp til neste sesong!!?? FOR vi går jo opp eller hva!?

Tenkte vi kunne flytte fokus litt, slik at nervene fikk litt pause. 

jeg tipper; Portsmouth(de fleste blir solgt der i gården), Burnley (uten 1-en stjerne) og
naboppgjør mot Hull!   
Feel free!

Jeg tror du får helt rett når du tipper Pompey, Burnley og Hull ned. Og her har vi også en viktig årsak til at det vil være særlig gunstig å rykke opp akkurat denne sesongen, fordi ingen av disse tre klubbene kommer til å utgjøre noen stor trussel i kampen om opprykk fra Championship neste sesong!

For å gjøre dette veldig enkelt og klart: Rykker vi opp i år (og det gjør vi!), så vil vi også ha en meget god sjanse til å foreta ytterligere et opprykk allerede neste sesong.

trondt

Sv: Hvem får vi......
« Svar #5 på: Mars 08, 2010, 14:53:16 »
Nå hadde jeg jo et håp om at vi skulle få møte chelski neste sesong. Da det ser ut til at blåmøkka fra brua klarer seg i år også, så blir det vel pompey, burnley og hull. Tror kanskje også at wigan kan få problemer og bytte med burnley eller hull. For pompey har fått -10 poeng, eller ?
Og at det blir ccc for oss neste sesong er hevet over enhver tvil.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hvem får vi......
« Svar #6 på: Mars 08, 2010, 15:04:45 »
Tror også at de tre som ligger nederst nå (Pmouth, Burnley, Hull) ryker til slutt.

Synes heller ikke lag som Wigan, Wolves og Bolton ser overvettes sterke ut - og tror at ihvertfall to av disse er tilbake i The Championship i løpet av et par år..... 
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

baste

Sv: Hvem får vi......
« Svar #7 på: Mars 08, 2010, 15:04:56 »
Nå hadde jeg jo et håp om at vi skulle få møte chelski neste sesong. Da det ser ut til at blåmøkka fra brua klarer seg i år også, så blir det vel pompey, burnley og hull. Tror kanskje også at wigan kan få problemer og bytte med burnley eller hull. For pompey har fått -10 poeng, eller ?
Og at det blir ccc for oss neste sesong er hevet over enhver tvil.
Pompey har fått -9 p- 19 poeng på 27 kamper, så de rykker garantert ned!
I faresonen er Burnley 23poeng på 28 kamper, Hull 24 poeng på 28 kamper, Wolves 24 poeng på 28 kamper, Wigan 25 poeng på 27 kamper (men de vinner vel i dag) Sunderland 27 poeng på 27 kamper og West Ham 27p og 28 kamper.

Personlig tror jeg at Hull klarer seg og at Wolves tar siste plassen ned ilag med Burnley og Pompey. Hvilke spillere vi evt kan hente fra de lagene er jeg mere usikker på.

Vi skal opp i år !

Cherry

Sv: Hvem får vi......
« Svar #8 på: Mars 08, 2010, 15:31:09 »
Noen som vet om PL fortsatt "deler ut" 7 mill £ til de lagene som rykker ned?

Uansett, de lagene som ligger der nede pr i dag har såpass med "bakovergjeld" at det blir jo bare som å pisse i havet......... etter å fått nedrykket i fleisen i tillegg:)
 

Runar

Sv: Hvem får vi......
« Svar #9 på: Mars 08, 2010, 15:47:12 »
Fallskjermpengene eksisterer forsatt, de holder stand i 2 sesonger.

Så om Newcastle rykker opp i år så vil deres fallskjermpenger neste sesong bli fordelt på alle lagene i Football League sommeren 2010
 

Promotion 2010

Sv: Hvem får vi......
« Svar #10 på: Mars 08, 2010, 15:49:14 »
Fallskjermpengene eksisterer forsatt, de holder stand i 2 sesonger.

Så om Newcastle rykker opp i år så vil deres fallskjermpenger neste sesong bli fordelt på alle lagene i Football League sommeren 2010

Tenk om vi hadde fått fallskjerm når vi endelig rykker opp?  ::)   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hvem får vi......
« Svar #11 på: Mars 08, 2010, 16:59:38 »
Noen som vet om PL fortsatt "deler ut" 7 mill £ til de lagene som rykker ned?

Uansett, de lagene som ligger der nede pr i dag har såpass med "bakovergjeld" at det blir jo bare som å pisse i havet......... etter å fått nedrykket i fleisen i tillegg:)

Er ikke sikker på summen, men Pompey har jo bedt om å få utbetalt en fallskjerm på 11 mill pund på forskudd - for å kunne holde klubben gående fram til sesongslutt. Her står en jo potensielt overfor samme scenario som med Lyn ifjor høst - dvs at klubben ikke klarer å fullføre sesongen, og at alle resultatene strykes - med de konsekvenser det har for andre lag....

http://www.guardian.co.uk/football/2010/feb/11/portsmouth-avram-grant-fa-tax
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Andersen

Sv: Hvem får vi......
« Svar #12 på: Mars 08, 2010, 18:39:11 »
For meg blir det det samme hvem vi møter i CCC neste år, HVIS vi rykker opp! Til helga kan vi faktisk ligge på play- off kvalifiseringsplass ! med det spillet vi varter opp med om dagen . Men du skal ha for at du starter en tråd om dette , jeg er bare litt optimistisk om dagen med tanke på direkte opprykk. Derfor er min interesse for disse lagene som eventuellt rykker ned fra premier leage lik null, zero, svada .  :-\ LEEDS4EVER.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Hvem får vi......
« Svar #13 på: Mars 08, 2010, 23:07:30 »
Wigan 25 poeng på 27 kamper (men de vinner vel i dag)

Hehe, hadde tenkt å kommentere denne tidligere i dag, men turde ikke.  Men nå kan den absolutt kommenteres:

Denne hjemmeseieren var vel sikker som banken! ;D ;D ;D

Ove

Sv: Hvem får vi......
« Svar #14 på: Mars 08, 2010, 23:16:33 »
Det går opp og ned i løpet av en sesong. En downperiode avløses av en periode hvor vi vinner. Riktignok har downperioden vår vart lenge nå (med noen unntak), men vi hadde en sånn i fjor også.
Jeg tror vi er på track igjen snart. Og vi ser at formlag som Swindon og Colchester nå stadig oftere taper  :)
 

baste

Sv: Hvem får vi......
« Svar #15 på: Mars 09, 2010, 01:38:10 »
Nå hadde jeg jo et håp om at vi skulle få møte chelski neste sesong. Da det ser ut til at blåmøkka fra brua klarer seg i år også, så blir det vel pompey, burnley og hull. Tror kanskje også at wigan kan få problemer og bytte med burnley eller hull. For pompey har fått -10 poeng, eller ?
Og at det blir ccc for oss neste sesong er hevet over enhver tvil.
Pompey har fått -9 p- 19 poeng på 27 kamper, så de rykker garantert ned!
I faresonen er Burnley 23poeng på 28 kamper, Hull 24 poeng på 28 kamper, Wolves 24 poeng på 28 kamper, Wigan 25 poeng på 27 kamper (men de vinner vel i dag) Sunderland 27 poeng på 27 kamper og West Ham 27p og 28 kamper.

Personlig tror jeg at Hull klarer seg og at Wolves tar siste plassen ned ilag med Burnley og Pompey. Hvilke spillere vi evt kan hente fra de lagene er jeg mere usikker på.

Vi skal opp i år !
Hva sa jeg? ha ha

Cherry

Sv: Hvem får vi......
« Svar #16 på: Mars 09, 2010, 13:18:12 »
7-11 mill £ i 2 år for nedrykkslag..........snakk om å "få betalt fra gammel arbeidsgiver".......
bra fallskjerm ja!  Det er MYYYYE penger!

Lurer på våre overgangspenger har tatt veien..........Delph + de for "ung-gutta som ble borte" !
 

JanPSyse

Sv: Hvem får vi......
« Svar #17 på: Mars 09, 2010, 13:49:33 »
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Det er denne type tråder som har ødelagt for oss siden januar.  ;)

JINX?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

berlin

Sv: Hvem får vi......
« Svar #18 på: Mars 09, 2010, 16:09:37 »
Sånn som der ser ut nå er Pompey fortapt. Burnley og/eller Hull kan jo kjempe seg til fornyet kontrakt. Tror Wolves og Wigan er de to dårligste overfor streken, selv om Wigan vant mot et lag vi alle "elsker".

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Hvem får vi......
« Svar #19 på: Mars 09, 2010, 21:39:05 »
MOT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD