Skrevet av Emne: Hysteri?  (Lest 3119 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Robert

Sv: Hysteri?
« Svar #1 på: Mars 03, 2010, 16:25:41 »
Bryr meg ikke så mye, men vil si jeg føler det er helt på sin plass.
Slik oppførsel sluttet de fleste av oss med i barnehagen, evt starte på barneskolen ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

berlin

Sv: Hysteri?
« Svar #2 på: Mars 03, 2010, 17:29:05 »
Definitivt hysteri.

Hva med å spørre hovedpersonen (Anette Sagen) selv?

Tipper hun ikke er det spor lei seg.

Hun er den trettende som hopper, men vil huskes som nr 1. Storm i vannglass.


Dennis

Sv: Hysteri?
« Svar #3 på: Mars 03, 2010, 18:18:31 »
I media har det tatt helt av, men forstår likevel om Sagen føler seg snurt. Hoppjentene ble jo tråkket ned av Yggeseth i lang tid og da de (norske) endelig skulle få lov å være først kommer det en langhåra, spinkel fjomp og stjeler showet?

Se for dere om dere skulle få sparke første straffa på en ny Leeds-stadion da og så kommer Eric C*ntona eller Harry Cashwell og tar den foran nesa på dere?  
 
  
 
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Hysteri?
« Svar #4 på: Mars 03, 2010, 19:45:21 »
Anette Sagen er vel den eneste som har kommet med nyanserte uttalelser i forbindelse med saken i media i dag.

 Det er helt vanvidd etter min mening, men syntes denne er fantastisk -- http://www.vg.no/protokoll/?pid=587
KEEP FIGHTING!!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Hysteri?
« Svar #5 på: Mars 03, 2010, 21:05:55 »
Helt utrolig at denne "ikke" saken kommer som hovedinnslag på nyhetene.  Her må verdenssamfunnet komme på banen og se hva vi sliter med her i landet! ;)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hysteri?
« Svar #6 på: Mars 03, 2010, 21:27:26 »
Glem eldreomsorgskrise, samferdselskrise og miljøkrise. Nå er det hoppkrise som gjelder. Som øverste ansvarlig bør Stasminister Jens Stoltenberg hoppe av statsministertaburetten og overlate den bedre skikkede etter denne fadesen.(les kulhoppet).

auren

Sv: Hysteri?
« Svar #7 på: Mars 03, 2010, 23:59:03 »
Definitivt hysteri.

Hva med å spørre hovedpersonen (Anette Sagen) selv?

Tipper hun ikke er det spor lei seg.

Hun er den trettende som hopper, men vil huskes som nr 1. Storm i vannglass.



Etter den mediastormen vil Sagen ALDRI huskes som den som hoppet som nr. 1. Dessverre. Hadde alt vært dysset ned, ville hun blitt husket som den første hopperen.

Saken er en farse, men skjønner godt at Sagen reagerer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Hysteri?
« Svar #8 på: Mars 04, 2010, 00:10:11 »
Definitivt hysteri.

Hva med å spørre hovedpersonen (Anette Sagen) selv?

Tipper hun ikke er det spor lei seg.

Hun er den trettende som hopper, men vil huskes som nr 1. Storm i vannglass.



Etter den mediastormen vil Sagen ALDRI huskes som den som hoppet som nr. 1. Dessverre. Hadde alt vært dysset ned, ville hun blitt husket som den første hopperen.

Saken er en farse, men skjønner godt at Sagen reagerer.

auren

Det er mulig du har rett, men også at du tar feil. Det finnes også et annet alternativ og det er at svært få vil legge denne saken i si langtidshukommelse.

newsome

Sv: Hysteri?
« Svar #9 på: Mars 04, 2010, 14:52:45 »
Dette må være den største agurken ever!!

Dennis

Sv: Hysteri?
« Svar #10 på: Mars 04, 2010, 16:16:48 »
Dette må være den største agurken ever!!

Prøvde å søke for å se om du hadde rett, men i følge Google er det denne som er det!



Marching on together!

asLeeds

Sv: Hysteri?
« Svar #11 på: Mars 04, 2010, 16:46:58 »
Dette må være den største agurken ever!!

Prøvde å søke for å se om du hadde rett, men i følge Google er det denne som er det!





 ;D ;D ;D
DALHEIM WHITES

newsome

Sv: Hysteri?
« Svar #12 på: Mars 04, 2010, 22:30:59 »
 ;D ;D ;)

flynn

Sv: Hysteri?
« Svar #13 på: Mars 05, 2010, 09:09:33 »
Så har øksa fallt, og Romøren er ute av laget til Lahti. Dumt for ham, men dum oppførsel fortjener reaksjoner  :(
Så kan man diskutere hvem som dummet seg mest ut. I dette tilfellet går min stemme til Torgeir Nordby, som til og med presterte å stå fram på et TV-intervju som verden stolteste mann, og presiserte at Romøren var den første i den ombygde bakken. What a jerk!
Bjørn Einar selv burde kanskje skjønt tegninga og holdt seg for god til dette, men her snakker vi nok mer om ubetenktsomhet enn bevisst sabotasje.

flynn

Tom S

Sv: Hysteri?
« Svar #14 på: Mars 05, 2010, 09:13:10 »
Så har øksa fallt, og Romøren er ute av laget til Lahti. Dumt for ham, men dum oppførsel fortjener reaksjoner  :(
Så kan man diskutere hvem som dummet seg mest ut. I dette tilfellet går min stemme til Torgeir Nordby, som til og med presterte å stå fram på et TV-intervju som verden stolteste mann, og presiserte at Romøren var den første i den ombygde bakken. What a jerk!
Bjørn Einar selv burde kanskje skjønt tegninga og holdt seg for god til dette, men her snakker vi nok mer om ubetenktsomhet enn bevisst sabotasje.

flynn


Ein gjeng med dumpapper heile hopen.
COME ON LEEDS !!

B-m

Sv: Hysteri?
« Svar #15 på: Mars 05, 2010, 18:42:43 »
Alt jeg vet er at jeg ikke hadde hatt noe i mot Anette Sagen med i V-stil i senga mi ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Sv: Hysteri?
« Svar #16 på: Mars 06, 2010, 03:11:29 »
Dette må være den største agurken ever!!

Prøvde å søke for å se om du hadde rett, men i følge Google er det denne som er det!





Detta er helt på kanten av hva vi tillater av smuss på forumet, Kaizer. Godt du er moderator!  ;D
- Leif Olav

lojosang

Sv: Hysteri?
« Svar #17 på: Mars 06, 2010, 03:13:55 »
I media har det tatt helt av, men forstår likevel om Sagen føler seg snurt. Hoppjentene ble jo tråkket ned av Yggeseth i lang tid og da de (norske) endelig skulle få lov å være først kommer det en langhåra, spinkel fjomp og stjeler showet?

Se for dere om dere skulle få sparke første straffa på en ny Leeds-stadion da og så kommer Eric C*ntona eller Harry Cashwell og tar den foran nesa på dere?  


Hæ? Er ikke Bjørg-Erna Romøren anorektisk damehopper, da?
- Leif Olav

lojosang

Sv: Hysteri?
« Svar #18 på: Mars 06, 2010, 03:20:23 »
Alt jeg vet er at jeg ikke hadde hatt noe i mot Anette Sagen med i V-stil i senga mi ;)

Kva er galt med Kongsbergknekk? Og trekker du for manglende telemarksnedlag?
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hysteri?
« Svar #19 på: Mars 08, 2010, 10:28:09 »
Det er nifst at denne historien kan dominere nyhetene i Ola landet!!! Skihopping er jo en utdøende aktivitet likevel...... ::)
Yeboahs vitne

trondt

Sv: Hysteri?
« Svar #20 på: Mars 08, 2010, 15:03:40 »
Det er nifst at denne historien kan dominere nyhetene i Ola landet!!! Skihopping er jo en utdøende aktivitet likevel...... ::)
Dette overgås vel bare av "verdensidretten" hurtigløp på skøyter og dens omgang med trenere og utøvere.