Skrevet av Emne: Sky Sports  (Lest 1900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Here we go again

  • Gjest
Sky Sports
« på: Mars 20, 2010, 07:40:51 »
Nå som elendigheten har overtatt rettighetene til PL har jeg et spørsmål til de "bedrevitende" her inne?

Er det noen som vet om det er muligt å abonnere på Sky Sports her til lands via omveier.  Vet at det var enkelte som gjorde det tidligere, men har ikke hørt om det i senere tid.  Og kan man eventuelt abonnere på Sky Sports via nett og på den måten få sett PL? 

Blank_File

Sv: Sky Sports
« Svar #1 på: Mars 20, 2010, 11:47:54 »
Det er mulig, men du må ty til ulovlige løsninger for å få inn Sky Sports på parabolen. Hvordan det er å abonnere på nett vet jeg ikke. Aldri hørt at det er en mulighet...

ollan

Sv: Sky Sports
« Svar #2 på: Mars 20, 2010, 12:00:38 »
Du må ha adresse i UK for å abonere på SKY.
Forholdsvis dyrt... Slapp av og vent så skal du se tv2 fikser dette meget bra...
Ingen planer for sendingene er lagt enda.....
Snakk om å  ta "sorgene" på forskudd...jeeezzzzzzzzzz

maseltov ;D
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sky Sports
« Svar #3 på: Mars 20, 2010, 12:02:21 »
Nå som elendigheten har overtatt rettighetene til PL har jeg et spørsmål til de "bedrevitende" her inne?

Er det noen som vet om det er muligt å abonnere på Sky Sports her til lands via omveier.  Vet at det var enkelte som gjorde det tidligere, men har ikke hørt om det i senere tid.  Og kan man eventuelt abonnere på Sky Sports via nett og på den måten få sett PL? 

Jeg ser ikke noe problem i at TV2 har overtatt PL fra C+, tvert i mot. Når det gjelder å abonnere på SKY Sports må du ha en engelsk adresse å ha abonnementet på.

Lord-Meta

Sv: Sky Sports
« Svar #4 på: Mars 20, 2010, 13:15:09 »
Nå som elendigheten har overtatt rettighetene til PL har jeg et spørsmål til de "bedrevitende" her inne?

Er det noen som vet om det er muligt å abonnere på Sky Sports her til lands via omveier.  Vet at det var enkelte som gjorde det tidligere, men har ikke hørt om det i senere tid.  Og kan man eventuelt abonnere på Sky Sports via nett og på den måten få sett PL? 

Jeg ser ikke noe problem i at TV2 har overtatt PL fra C+, tvert i mot. Når det gjelder å abonnere på SKY Sports må du ha en engelsk adresse å ha abonnementet på.

 
Er ikke et problem enda, men om det blir samma folka som har tippeligaen så blir det et problem. Men men kunne vært verre tenk hvis viasat og fjørtoft skulle ledet sendingene. Hadde blitt non stop snakk om C-r-r-r-iiistiano Ronaldo selv om han spiller i spania.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Sky Sports
« Svar #5 på: Mars 20, 2010, 13:46:03 »
Nå var dette en tråd om mulighetene til å få inn Sky Sports.  Ikke hva tv2 fikser eller ei.  Det diskuteres vel i en annen tråd?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sky Sports
« Svar #6 på: Mars 20, 2010, 14:01:22 »
Nå var dette en tråd om mulighetene til å få inn Sky Sports.  Ikke hva tv2 fikser eller ei.  Det diskuteres vel i en annen tråd?

Nå nevnte du vel selv også at du var misfornøyd med at TV2 (det som du kaller elendigheten) hadde fått PL ::) og svar på spørsmålet om SKY Sports fikk du også....

Here we go again

  • Gjest
Sv: Sky Sports
« Svar #7 på: Mars 20, 2010, 14:07:29 »
Nå var dette en tråd om mulighetene til å få inn Sky Sports.  Ikke hva tv2 fikser eller ei.  Det diskuteres vel i en annen tråd?

Nå nevnte du vel selv også at du var misfornøyd med at TV2 (det som du kaller elendigheten) hadde fått PL ::) og svar på spørsmålet om SKY Sports fikk du også....

Man kan vri og vende på ting ja, men det er en tråd om Sky sport og ikke om elendigheten som diskuteres i en annen tråd. 
Takker forøvrig for de svarene som er kommet angående Sky og hvis noen har enda mer å komme med der mottaes det med takk ;)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sky Sports
« Svar #8 på: Mars 21, 2010, 19:35:54 »
TV2 har vel i hvertfall lovet at det blir dyrt!
Yeboahs vitne

LeedsU878

Sv: Sky Sports
« Svar #9 på: Mars 21, 2010, 20:10:32 »
Jeg skal ikke si at det er umulig, for det finnes vel alltid muligheter, men det er ihvertfall ganske vanskelig nå.

Sky krever at alle bokser er koblet til telefonlinjen, og du får faktisk ikke bestilt uten å oppgi et gyldig nummer.

Jeg har selv opplevd at de tar dette ganske seriøst. Jeg har 3 sky-bokser i huset, og det første halve året var det kun hovedboksen i stuen som var koblet til telefonen. Jeg fikk da et brev fra sky om at jeg måtte fikse det innen 2 måneder, ellers ville de kanselere mitt abo.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"