Skrevet av Emne: time running out for Bates  (Lest 3604 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


Ferre

Sv: time running out for Bates
« Svar #1 på: Mars 13, 2010, 22:26:49 »
Forhåpentligvis har vi en ny eier til neste sesongstart, vi kommer dessverre ingen vei med Bates ved roret. Vær så snill, ta din hatt og gå!

ragnar

Sv: time running out for Bates
« Svar #2 på: Mars 13, 2010, 22:50:44 »
Er helt utrolig at ingen ser på Leeds som et godt prospekt til å tjene gode penger på. Får håpe etterhvert at det kommer en men litt gryn for å kjøpe Bates ut.

Men er gjerne litt kravstor og vil ikk eha for mye gryn på en gang, men nok til å bygge oss sakte men sikkert opp til PL.  8)
*In El Loco we trust!*

DenHviteYeboah

Sv: time running out for Bates
« Svar #3 på: Mars 13, 2010, 23:54:02 »
Er helt utrolig at ingen ser på Leeds som et godt prospekt til å tjene gode penger på. Får håpe etterhvert at det kommer en men litt gryn for å kjøpe Bates ut.

Men er gjerne litt kravstor og vil ikk eha for mye gryn på en gang, men nok til å bygge oss sakte men sikkert opp til PL.  8)
Dette bare beviser at det må være en haug med lugubre økonomiske sammensetninger av klubben.Som en sa på forumet tidligere:det er så mye rart rundt eierforhold at ingen vil ta i klubben med ildtang....
Heia Kenneth ;D ;D

Per-Stian

Sv: time running out for Bates
« Svar #4 på: Mars 13, 2010, 23:58:51 »
Er helt utrolig at ingen ser på Leeds som et godt prospekt til å tjene gode penger på. Får håpe etterhvert at det kommer en men litt gryn for å kjøpe Bates ut.

Det er akkurat dette som har forundra meg også. Kvifor er det ingen seriøse og rike investorar som ser på klubben vår som ei attraktiv investering? Kan det verkeleg vere mange skjeletter i klesskåpet, eller er prisforlangande frå Bates hårreisande høgt?

Så snart vi er tilbake i CCC, ønskjer eg inderleg og av heile mitt hjarte at ein respektert, fornuftig og rik onkel kjøper oss, investerer dei nødvendige summane og får oss opp endå eit hakk.
« Siste redigering: Mars 14, 2010, 00:01:34 av Per-Stian »

Tom S

Sv: time running out for Bates
« Svar #5 på: Mars 14, 2010, 03:32:30 »
Trur ikkje Bates er veldig interessert i å selge per i dag.
men, om vi rykker opp kan det bli høgaktuelt.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: time running out for Bates
« Svar #6 på: Mars 14, 2010, 09:06:49 »
Trur ikkje Bates er veldig interessert i å selge per i dag.
men, om vi rykker opp kan det bli høgaktuelt.
hva vet du om det?har han fortalt deg dette under 4 øyne.....? ;D ;D ;D

Tom S

Sv: time running out for Bates
« Svar #7 på: Mars 14, 2010, 14:23:07 »
Trur ikkje Bates er veldig interessert i å selge per i dag.
men, om vi rykker opp kan det bli høgaktuelt.
hva vet du om det?har han fortalt deg dette under 4 øyne.....? ;D ;D ;D

Veit ikkje, men trur...
 :)
Ser føre meg at ein gjeldfri CCC klubb med potensiale kan vere eit bra salsprospekt.
COME ON LEEDS !!

baste

Sv: time running out for Bates
« Svar #8 på: Mars 14, 2010, 14:52:19 »
Det er bare å håpe vi gjør jobben selv, og rykker opp. Skal nu sies at Bates stod imot og beholdt Becks i januar. Vi fikk inn Maccern og Grandel. Kunne vært bedre, og det kunne vært verre. Kan være at Bates trudde vi skulle klare jobben med den stallen vi hadde. Det trudde jeg på den tiden.

En like stor ulykke er seiern over Scum. Ble for mange kamper på kort tid, og gutta tålte ikke å vinne en stoorkamp. Det er ikke Bates skyld.

Hvis dere spør meg om jeg er for eller imot, så må jeg si for Bates. Rett og slett fordi det IKKE står noen andre der til å ta over. Men om jeg VIL ha en ny eier, det er en helt annen sak.

MARCHING ON TOGETHER

Promotion 2010

Sv: time running out for Bates
« Svar #9 på: Mars 15, 2010, 08:29:15 »
Guardian:
Leeds United could be obliged to make public the identity of their offshore-registered owner before the start of next season.

THE OWNER - er det plutselig bare EN person nå!  ::)

Dette blir skumlere og skumlere.....  ;)
« Siste redigering: Mars 15, 2010, 10:45:13 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: time running out for Bates
« Svar #10 på: Mars 15, 2010, 08:56:24 »
Guardian:
Leeds United could be obliged to make public the identity of their offshore-registered owner before the start of next season.

THE OVNER - er det plutselig bare EN person nå!  ::)

Dette blir skumlere og skumlere.....  ;)
venter på et "brannslukkerinnlegg" jeg nå.....dette er helt udramatisk,helt vanlig,det er ingenting som ikke tåler dagens lys,alt dette er storm i et vannglass,avisen har en vendetta mot dakars Bates....ja der kom jeg vel noen i forkjøpet ;D ;D ;D

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: time running out for Bates
« Svar #11 på: Mars 15, 2010, 10:36:52 »
Virkelig skuffa nå…..

Trodde The Guardian dro opp en ny saftig historie om Bates her, men han er jo ikke engang nevnt i artikkelen – som handler om den nye lederen for The Football League, Greg Clarke.

Tror det kan være positivt for engelsk fotball at man nå får inn en leder med bred erfaring fra næringslivet - i stedet for den gamle politikeren Mawhinney.  Synes Clarke har noen gode generelle poenger omkring innsyn og strammere regulering av den finansielle styringen av klubbene.

For de som er reelt interessert i dette her, kan jeg også anbefale det korte TV-intervjuet med mannen på BBC, hvor han også får direkte spørsmål om eiersituasjonen i Leeds United….

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8564718.stm
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: time running out for Bates
« Svar #12 på: Mars 15, 2010, 11:21:39 »
Bates tråder må være det kjdeligste av det kjedelige....gjesp!!!!   :-\
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: time running out for Bates
« Svar #13 på: Mars 15, 2010, 12:56:24 »
Bates tråder må være det kjdeligste av det kjedelige....gjesp!!!!   :-\
Det er akkurat dette som er PROBLEMET til Leeds United:man har bare gitt opp liksom.Bates kan gjøre som han vil fordi vi er bare glade for at klubben i det hele tatt eksisterer......derofr finner vi i oss i det meste.... :(

Svend Anders

Sv: time running out for Bates
« Svar #14 på: Mars 15, 2010, 12:58:05 »
Virkelig skuffa nå…..

Trodde The Guardian dro opp en ny saftig historie om Bates her, men han er jo ikke engang nevnt i artikkelen – som handler om den nye lederen for The Football League, Greg Clarke.

Tror det kan være positivt for engelsk fotball at man nå får inn en leder med bred erfaring fra næringslivet - i stedet for den gamle politikeren Mawhinney.  Synes Clarke har noen gode generelle poenger omkring innsyn og strammere regulering av den finansielle styringen av klubbene.

For de som er reelt interessert i dette her, kan jeg også anbefale det korte TV-intervjuet med mannen på BBC, hvor han også får direkte spørsmål om eiersituasjonen i Leeds United….

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8564718.stm



Ingenting som å starte en ny Bates-tråd uten at det egentlig er noe nytt å fortelle.

Jeg mistenker vel at Clarke's prat om hvorfor en del eiere ønsker å ligge lavt med det er nettopp det at de frykter/er dritt lei pepper fordi de ikke bruker MER penger på klubben. Jeg blir ikke overrasket om det også skulle være tilfellet ved Bates' eierskap i Leeds United, desto mindre om det er flere aktører med på skuta. Det har vært mediesky personer i Leeds-sfæren før også.

Dessverre er det samme argument som tildels forhindrer oss i lokalt eierskap også. Opptil flere interesserte parter som har vært inne og snust på oppkjøp tidligere er ikke oppmerksomhetsfolk. Det er ikke uten grunn at "folket" lenge trodde det var Adam Pearson som kjøpte, eide og bygde Hull City med egne midler før det skiftet hender - noen divisjoner høyere og på vei inn i Premiership. Det er heller ingen hemmelighet at hans bakmann er Leeds-supporter.

Et annet poeng ifht de(n) som maser om boikotter, aksjoner, etc, er jo hvorvidt det faktisk vil føre til desto mer skepsis fra slike potensielle eiere. Selv om aksjonene isolert sett bare retter seg mot "en person" i dagens klubb, vil omtale av støy rundt klubben og supportere som maser om å bruke mer penger neppe være tiltrekkende for slike investorer.

Den nye FL-sjefen virker i alle fall solid. Han har fornuftige poenger og det er jo beroligende nok å høre en sjef som vil orientere seg, snakke med folk og besøke klubbene før han uttaler seg stort videre om ståa.

SA

Svend Anders

Sv: time running out for Bates
« Svar #15 på: Mars 15, 2010, 13:03:53 »
Guardian:
Leeds United could be obliged to make public the identity of their offshore-registered owner before the start of next season.

THE OVNER - er det plutselig bare EN person nå!  ::)

Dette blir skumlere og skumlere.....  ;)
venter på et "brannslukkerinnlegg" jeg nå.....dette er helt udramatisk,helt vanlig,det er ingenting som ikke tåler dagens lys,alt dette er storm i et vannglass,avisen har en vendetta mot dakars Bates....ja der kom jeg vel noen i forkjøpet ;D ;D ;D

Teksten over, med entalls-formulering på eieren, er vel strengt tatt ikke mer dramatisk enn at eierskapet i Leeds omtales som "én helhet" inntil det eventuelt skulle være klart at det er flere eiere.

Så vidt jeg vet har Leeds United bare én eier som holder 100% av aksjene i LUFC, og det er et selskap (som igjen har en eller flere eiere), som det snakkes om nevnte tekst. En 'owner' må ikke være en person.

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: time running out for Bates
« Svar #16 på: Mars 15, 2010, 13:56:19 »
Bates tråder må være det kjdeligste av det kjedelige....gjesp!!!!   :-\
Det er akkurat dette som er PROBLEMET til Leeds United:man har bare gitt opp liksom.Bates kan gjøre som han vil fordi vi er bare glade for at klubben i det hele tatt eksisterer......derofr finner vi i oss i det meste.... :(

Hehe, jeg er blant hordene som egentlig ikke har sansen for Bates i det hele tatt, men syns det virker som han har gjort mye greit også (selv om jeg ikke helt har sluttet tanken på at en annen handlemåte i en periode hadde gjort at vi unngikk L1...).

...men se for deg følgende, joda, Leedsfansen står samlet og klarer å gjøre det sånn at Kenneth selger. Det neste som skjer er at han selger til sin gode venn som nettopp eide Newcastle (husker ikke navn akkurat nå). Snakk om å gå fra asken til ilden...


...eller at ManU-eierne (de nåværende) solgte der og valgte å ta over Leeds for å fortsette sine transaksjoner hos oss...




Vi vet hva vi har, men ikke hva alternativet kan være...
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: time running out for Bates
« Svar #17 på: Mars 15, 2010, 15:41:26 »
Bates tråder må være det kjdeligste av det kjedelige....gjesp!!!!   :-\
Det er akkurat dette som er PROBLEMET til Leeds United:man har bare gitt opp liksom.Bates kan gjøre som han vil fordi vi er bare glade for at klubben i det hele tatt eksisterer......derofr finner vi i oss i det meste.... :(

Hehe, jeg er blant hordene som egentlig ikke har sansen for Bates i det hele tatt, men syns det virker som han har gjort mye greit også (selv om jeg ikke helt har sluttet tanken på at en annen handlemåte i en periode hadde gjort at vi unngikk L1...).

...men se for deg følgende, joda, Leedsfansen står samlet og klarer å gjøre det sånn at Kenneth selger. Det neste som skjer er at han selger til sin gode venn som nettopp eide Newcastle (husker ikke navn akkurat nå). Snakk om å gå fra asken til ilden...


...eller at ManU-eierne (de nåværende) solgte der og valgte å ta over Leeds for å fortsette sine transaksjoner hos oss...




Vi vet hva vi har, men ikke hva alternativet kan være...
 
Finnes det virkelig noe verre alternativ enn Bates? ;D ;D ;D

torivar

  • Gjest
Sv: time running out for Bates
« Svar #18 på: Mars 15, 2010, 16:25:17 »
Bates tråder må være det kjdeligste av det kjedelige....gjesp!!!!   :-\
Det er akkurat dette som er PROBLEMET til Leeds United:man har bare gitt opp liksom.Bates kan gjøre som han vil fordi vi er bare glade for at klubben i det hele tatt eksisterer......derofr finner vi i oss i det meste.... :(

Hehe, jeg er blant hordene som egentlig ikke har sansen for Bates i det hele tatt, men syns det virker som han har gjort mye greit også (selv om jeg ikke helt har sluttet tanken på at en annen handlemåte i en periode hadde gjort at vi unngikk L1...).

...men se for deg følgende, joda, Leedsfansen står samlet og klarer å gjøre det sånn at Kenneth selger. Det neste som skjer er at han selger til sin gode venn som nettopp eide Newcastle (husker ikke navn akkurat nå). Snakk om å gå fra asken til ilden...


...eller at ManU-eierne (de nåværende) solgte der og valgte å ta over Leeds for å fortsette sine transaksjoner hos oss...




Vi vet hva vi har, men ikke hva alternativet kan være...
 
Finnes det virkelig noe verre alternativ enn Bates? ;D ;D ;D

Klokere hoder enn meg her inne har før poengtert at det vel egentlig ikke er noen som synes det er bare velstand med Bates som chairman/eier og gud vet hva.

Selv om Chelsea supporterene får være med på mye gøy med Roman penger så er jeg ikke det minste misunnelig. Ei heller er jeg misunnelig på shinawatra penger i city. Skulle så være at en eller annen søkkrik narkohai fra colombia eller en eller annen annen gudfar fra den russiske mafien kom og ville kjøpe oss og hadde med mye penger, så tror jeg faktisk ikke det hadde vært bare velstand det heller. Iallefall ikke for min del.

Bates forsvinner før eller siden. I mellomtiden støtter jeg klubben - med eller uten Bates.