Skrevet av Emne: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010  (Lest 70951 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ragnar

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #450 på: Mars 13, 2010, 18:04:09 »
Huff. Håper ikke SG er "snill" med spillerene. Da bør vi bytte han ut med noen som tørr vise hvor skapet skal stå.

Men nå har jo han hatt gode resultater med Leeds så langt, så jeg velger å tro at han ikke er så snill. hehe...

Men det er ikke lett å være manager når du har en veldig gniten eier...
*In El Loco we trust!*

marve

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #451 på: Mars 13, 2010, 18:04:16 »
Sjanseløse i dag .Har begynt å tvile litt på grayson i det siste ,hvorfor tar han ut vår beste hode spiller og setter inn en av våre minste spillere  når vi fortsatt spiller langt å høyt framover ????  Han gjorde det samme mot brentford også .
Nei blir spennende dette her ,i den formen vi er i å nå så  er vell play off det mest sannsynlige .
Uff dette blir spennende ,hadde vi bare hatt en eier som var villig til å bruke litt penger .
 

Tom S

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #452 på: Mars 13, 2010, 18:04:28 »
Millwall gruser Charlton 4-0, ifølge Drillo er det vel av sjeldenhetene at eit lag med storseier vinner påfølgende?

Vi knuste Tranmere 1-4, og sjå resultatet i dag; vi møter ikkje opp til kamp...

Millwall får bank på Elland Road (trur eg)!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #453 på: Mars 13, 2010, 18:05:33 »
1. mai blir det en nøkkelkamp. Borte mot Charlton. Kunne vært greit å minst 4 poeng i fordel da....

Den kampen vil ikke bety noe, da både vi og Charlton er klare for play off allerede

 ;)
COME ON LEEDS !!

baste

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #454 på: Mars 13, 2010, 18:05:42 »


                 Team   P   W   D   L   F   A   GD   Pts
1   Norwich           36   24   6   6   76   37   39   78
2   Leeds                   36   20   11   5   62   30   32   71

3   Charlton           36   18   12   6   61   42   19   66
4   Millwall           36   18   11   7   56   35   21   65
5   Colchester           35   18   9   8   52   36   16   63
6   Swindon           35   17   12   6   55   44   11   63

7   Huddersfield   36   16   10   10   61   45   16   58

Dette blir easy, vi tar 2. plassen  ;D

Kian

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #455 på: Mars 13, 2010, 18:07:44 »
Altså, synes det er tull at man skal snakke om sparking av Grayson. De har tross alt bare tapt 5 kamper i løpet av sesongen. Han har gjort en veldig bra jobb siden han tok over skuta, synes jeg! Uansett hva som skjer kan ikke vi gjøre noe verken til eller fra, kan kun håpe på det beste. Lurer bare på hva som skjer om vi IKKE klarer opprykk i år?

baste

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #456 på: Mars 13, 2010, 18:07:56 »
Hudds leder over Norwich  ;D

Jada, men Norwich snur det til 2-1 ganske snart. Vent og se...  :-\
Uff...nødvendig å si det?

Andersen

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #457 på: Mars 13, 2010, 18:08:25 »
Shite ! Ser på tabellen her inne , litt positivt på en lørdagskveld .  :( LEEDS4EVER

ragnar

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #458 på: Mars 13, 2010, 18:08:45 »
Burde ha hevet innpå Kandol og Dickov ganske kjapt i andre når vi ikke fikk så mye til.

Er lett å være etterpåklok, men noe har skjedd etter nyttår. Man kan kalle det så mangt, men noe har skjedd. Så kan vi spekulere hva som er grunnen. Men jeg tror vi alle egentlig vet hva som burde blitt gjort i løpet av januar vinduet...
*In El Loco we trust!*

Same

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #459 på: Mars 13, 2010, 18:09:39 »


                 Team   P   W   D   L   F   A   GD   Pts
1   Norwich           36   24   6   6   76   37   39   78
2   Leeds                   36   20   11   5   62   30   32   71

3   Charlton           36   18   12   6   61   42   19   66
4   Millwall           36   18   11   7   56   35   21   65
5   Colchester           35   18   9   8   52   36   16   63
6   Swindon           35   17   12   6   55   44   11   63

7   Huddersfield   36   16   10   10   61   45   16   58

Dette blir easy, vi tar 2. plassen  ;D

Veldig redd for Millwall. Vi må vinne over de på mandag.

FredRaw

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #460 på: Mars 13, 2010, 18:10:06 »
Hva er det med Gradel?? Virker frustrert og utilpass...
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

ziganda

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #461 på: Mars 13, 2010, 18:10:19 »
Altså, synes det er tull at man skal snakke om sparking av Grayson. De har tross alt bare tapt 5 kamper i løpet av sesongen. Han har gjort en veldig bra jobb siden han tok over skuta, synes jeg! Uansett hva som skjer kan ikke vi gjøre noe verken til eller fra, kan kun håpe på det beste. Lurer bare på hva som skjer om vi IKKE klarer opprykk i år?

Forhåpentligvis sørge for at manageren får spillere som er gode nok.  ;)

Kian

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #462 på: Mars 13, 2010, 18:11:21 »
Burde ha hevet innpå Kandol og Dickov ganske kjapt i andre når vi ikke fikk så mye til.

Er lett å være etterpåklok, men noe har skjedd etter nyttår. Man kan kalle det så mangt, men noe har skjedd. Så kan vi spekulere hva som er grunnen. Men jeg tror vi alle egentlig vet hva som burde blitt gjort i løpet av januar vinduet...

Leeds ville jo ha Billy Sharp fra Doncaster, som putter sykt med mål. Bates derimot, ville ikke åpne lommeboken. Alle VET, både vi, spillerne til Leeds og Grayson at vi burde forsterket mer enn det vi gjorde. Ã… leie folk holder ikke i lengden om man skal bli et topplag igjen, og iallefall ikke om vi skal opp i PL i løpet av 2 år, noe som Bates tror er mulig..

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #463 på: Mars 13, 2010, 18:11:59 »
Altså, synes det er tull at man skal snakke om sparking av Grayson. De har tross alt bare tapt 5 kamper i løpet av sesongen. Han har gjort en veldig bra jobb siden han tok over skuta, synes jeg! Uansett hva som skjer kan ikke vi gjøre noe verken til eller fra, kan kun håpe på det beste. Lurer bare på hva som skjer om vi IKKE klarer opprykk i år?
Hvorfor? Når en manager ikke får frem resultater over en lengre periode, det er naturlig å snakke om nettopp det.
Det blir aldri umoderne å vinne

jarle

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #464 på: Mars 13, 2010, 18:12:23 »
rett å slett for dårlig!!!!

Kian

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #465 på: Mars 13, 2010, 18:13:25 »
Altså, synes det er tull at man skal snakke om sparking av Grayson. De har tross alt bare tapt 5 kamper i løpet av sesongen. Han har gjort en veldig bra jobb siden han tok over skuta, synes jeg! Uansett hva som skjer kan ikke vi gjøre noe verken til eller fra, kan kun håpe på det beste. Lurer bare på hva som skjer om vi IKKE klarer opprykk i år?
Hvorfor? Når en manager ikke får frem resultater over en lengre periode, det er naturlig å snakke om nettopp det.
Syns han har gjort det meget bra jeg. Om man legger sammen kampene han har ledet Leeds, så er det ikke mange tap man finner. Man finner derimot mange seire.

Sleivind

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #466 på: Mars 13, 2010, 18:14:38 »
Skuffende tap i dag. Likevel tar jeg det ikke så veldig tungt. For det første er det ikke forventet at vi SKAL vinne borte mot Southampton, og for det andre så er ikke vi det eneste laget som taper i dag. For å ta den til den tredje og, så er det flere lag under oss som viser sviktende form. Vi har også en del poeng tilgode på lagene under oss, selv om en del av de er spist opp etter nyttår.

euphor9

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #467 på: Mars 13, 2010, 18:14:50 »
Altså, synes det er tull at man skal snakke om sparking av Grayson. De har tross alt bare tapt 5 kamper i løpet av sesongen. Han har gjort en veldig bra jobb siden han tok over skuta, synes jeg! Uansett hva som skjer kan ikke vi gjøre noe verken til eller fra, kan kun håpe på det beste. Lurer bare på hva som skjer om vi IKKE klarer opprykk i år?
Hvorfor? Når en manager ikke får frem resultater over en lengre periode, det er naturlig å snakke om nettopp det.


Kan`ke sparke noen nå.  Nå får man prøve å gjøre det beste ut av de kampene som er igjen.

Man kan self låne noen flere spillere..  

Så får man evaluere etter sesongslutt.

ragnar

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #468 på: Mars 13, 2010, 18:15:42 »
Burde ha hevet innpå Kandol og Dickov ganske kjapt i andre når vi ikke fikk så mye til.

Er lett å være etterpåklok, men noe har skjedd etter nyttår. Man kan kalle det så mangt, men noe har skjedd. Så kan vi spekulere hva som er grunnen. Men jeg tror vi alle egentlig vet hva som burde blitt gjort i løpet av januar vinduet...

Leeds ville jo ha Billy Sharp fra Doncaster, som putter sykt med mål. Bates derimot, ville ikke åpne lommeboken. Alle VET, både vi, spillerne til Leeds og Grayson at vi burde forsterket mer enn det vi gjorde. Ã… leie folk holder ikke i lengden om man skal bli et topplag igjen, og iallefall ikek om vi skal opp i PL i løpet av 2 år, noe som Bates tror er mulig..

Spot on!  8)

Så kan man undre seg hva Bates egentlig vil med Leeds når opprykket kanskje ryker pga hans litt naive tro på å leie seg oppover i systemet.

Becks burde foresten blitt tuppet på hodet og ræva ut av Leeds og blitt erstattet med en annen spiss. Men det hadde kostet og når Bates ikke hadde brukt noen penger på en erstatter så var det jo like greit at han ble...
*In El Loco we trust!*

Kian

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #469 på: Mars 13, 2010, 18:15:55 »
Skuffende tap i dag. Likevel tar jeg det ikke så veldig tungt. For det første er det ikke forventet at vi SKAL vinne borte mot Southampton, og for det andre så er ikke vi det eneste laget som taper i dag. For å ta den til den tredje og, så er det flere lag under oss som viser sviktende form. Vi har også en del poeng tilgode på lagene under oss, selv om en del av de er spist opp etter nyttår.
En DEL? Vi hadde 9 poeng til 2 plassen, nå er vi 8 poeng BAK  :(

FredRaw

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #470 på: Mars 13, 2010, 18:17:37 »
Skuffende tap i dag. Likevel tar jeg det ikke så veldig tungt. For det første er det ikke forventet at vi SKAL vinne borte mot Southampton, og for det andre så er ikke vi det eneste laget som taper i dag. For å ta den til den tredje og, så er det flere lag under oss som viser sviktende form. Vi har også en del poeng tilgode på lagene under oss, selv om en del av de er spist opp etter nyttår.
En DEL? Vi hadde 9 poeng til 2 plassen, nå er vi 8 poeng BAK  :(

Det er egentlig ganske sprøtt... en kollektiv BRINK!!
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

LEO

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #471 på: Mars 13, 2010, 18:18:52 »
Vi henter Dickov, DET SIER ALT

Da jeg hørte om Kevin Philips eller Jason Robets da var det mer i tråd med hva jeg mener at vi bør hente.

Men vi er grise heldig idag og faktisk så err vi 3 poeng nærmere opprykk. Tro det eller ei.

Slik flaks varier ikke KUN kvalitet.

 

Kian

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #472 på: Mars 13, 2010, 18:21:18 »
Burde ha hevet innpå Kandol og Dickov ganske kjapt i andre når vi ikke fikk så mye til.

Er lett å være etterpåklok, men noe har skjedd etter nyttår. Man kan kalle det så mangt, men noe har skjedd. Så kan vi spekulere hva som er grunnen. Men jeg tror vi alle egentlig vet hva som burde blitt gjort i løpet av januar vinduet...


Leeds ville jo ha Billy Sharp fra Doncaster, som putter sykt med mål. Bates derimot, ville ikke åpne lommeboken. Alle VET, både vi, spillerne til Leeds og Grayson at vi burde forsterket mer enn det vi gjorde. Ã… leie folk holder ikke i lengden om man skal bli et topplag igjen, og iallefall ikek om vi skal opp i PL i løpet av 2 år, noe som Bates tror er mulig..

Spot on!  8)

Så kan man undre seg hva Bates egentlig vil med Leeds når opprykket kanskje ryker pga hans litt naive tro på å leie seg oppover i systemet.

Becks burde foresten blitt tuppet på hodet og ræva ut av Leeds og blitt erstattet med en annen spiss. Men det hadde kostet og når Bates ikke hadde brukt noen penger på en erstatter så var det jo like greit at han ble...

Enig. Føler likevel at det er greit å ha Becks ut sesongen, så ser vi hvordan det går. Men igjen, noen som har glemt Delph? Vi fikk masse penger for han, noen millioner pund. Hvor gikk de pengene? Virker som de gikk rett i Bates sin lommebok. Skulle heller gått til fornuftige spillerkjøp. Bates har vært i Leeds for lenge, skulle aldri ha tatt over klubben. Igjen, se på Southampton sin eier/styrer. Lar de kjøpe for 3 millioner pund, under halvparten av hva vi fikk for salget av Delph. Og de kjøpte noen klassespillere i denne divisjonen, slik som jeg ser det iallefall.

Kian

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #473 på: Mars 13, 2010, 18:23:11 »
Vi henter Dickov, DET SIER ALT

Da jeg hørte om Kevin Philips eller Jason Robets da var det mer i tråd med hva jeg mener at vi bør hente.

Men vi er grise heldig idag og faktisk så err vi 3 poeng nærmere opprykk. Tro det eller ei.

Slik flaks varier ikke KUN kvalitet.



Hvordan? Millwall, Swindon tok jo innpå.

GeirO

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #474 på: Mars 13, 2010, 18:25:45 »
Med gode midtbanespillere og vingbacker hadde vi vunnet.
Synd vi ikke har noe sånt i klubben...... :-\
MOT

Kian

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #475 på: Mars 13, 2010, 18:27:08 »
Med gode midtbanespillere og vingbacker hadde vi vunnet.
Synd vi ikke har noe sånt i klubben...... :-\

Vi klager nå aldri på laget når vi vinner, gjør vi vel? Synes de er gode nok, men om vi isåfall rykker opp, da må vi hente spillere av en bedre kvalitet.

GeirO

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #476 på: Mars 13, 2010, 18:41:14 »
Med gode midtbanespillere og vingbacker hadde vi vunnet.
Synd vi ikke har noe sånt i klubben...... :-\

Vi klager nå aldri på laget når vi vinner, gjør vi vel? Synes de er gode nok, men om vi isåfall rykker opp, da må vi hente spillere av en bedre kvalitet.

Klager bare på dem når de spiller dårlig og vi taper. Og det har det blitt mye av i år.

Millwall aspirerer nå til å bli vår verste fiende i forhold til direkte opprykk. Derfor blir matchen neste mandag utrolig viktig.
MOT

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #477 på: Mars 13, 2010, 18:54:09 »
"Så kan man undre seg hva Bates egentlig vil med Leeds når opprykket kanskje ryker pga hans litt naive tro på å leie seg oppover i systemet."
Jeg er så enig - Bates er ikke mannen for vårt kjære Leeds... Få den mannen bort!

Likevel: Vi kan leve med dette tapet så lenge vi fortsatt har fem poeng til 3.-plassen. Slår vi Millwall nå - noe jeg tror vi gjør  ;) - er mye gjort! Come on Leeds-fans, stay cool - we're gonna make it!  ;)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Tom S

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #478 på: Mars 13, 2010, 19:02:15 »
Dette var ein kamp vi visste ville bli vanskelig, Southampton er eit meget bra lag, spesielt på St.Marys.
Selvfølgelig skuffande å bli såpass utspilt, men å tape i dag kom ikkje som nokon overraskelse.
"Kanskje" bomma Larry litt når han spilte Aidy i dag, men det er vanskelige valg. Aidy har heilt klart talent, men denne kampen vart for "stor" for han.
Men, sjølv om vi tapte i dag meiner eg at Leeds er på gang igjen.

Det var flott at våre konkurrenter avga poeng, sånn at luka til 3.plass forblir 5p.

Kampen mot Millwall vert viktig ingen tvil om det, men for oss er det viktigste å ikkje tape den.
Millwall derimot må vinne.
Trur vi vinner denne. Vi har noko å hevne, samt at Millwall snart må få ein knekk i resultatrekka, og det må vel passe bra på ER.
« Siste redigering: Mars 13, 2010, 19:05:09 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

euphor9

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #479 på: Mars 13, 2010, 19:14:48 »
Dette var ein kamp vi visste ville bli vanskelig, Southampton er eit meget bra lag, spesielt på St.Marys.
Selvfølgelig skuffande å bli såpass utspilt, men å tape i dag kom ikkje som nokon overraskelse.
"Kanskje" bomma Larry litt når han spilte Aidy i dag, men det er vanskelige valg. Aidy har heilt klart talent, men denne kampen vart for "stor" for han.
Men, sjølv om vi tapte i dag meiner eg at Leeds er på gang igjen.

Det var flott at våre konkurrenter avga poeng, sånn at luka til 3.plass forblir 5p.

Kampen mot Millwall vert viktig ingen tvil om det, men for oss er det viktigste å ikkje tape den.
Millwall derimot må vinne.
Trur vi vinner denne. Vi har noko å hevne, samt at Millwall snart må få ein knekk i resultatrekka, og det må vel passe bra på ER.



Som sagt tidligere så trenger jeg en valium like stor som en ishockeypuck.

Vær kamp fremover blir nesten en køppfinale..  Kanskje vi rykker opp med ett poengs margin?  Eller på bedre målforskjell?