Skrevet av Emne: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.  (Lest 2414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« på: Oktober 27, 2010, 00:15:18 »
Akoratt nå har jeg ein Sony E W995.

Men det nye er vist touch screen å mye annet som feks apps som jeg ikke har greie på hva har og si på en telefon.

Men etter og ha snakt med noen kompiser så sier noen av de gå for HTC men pass på og ha varmefølsom skjer og android??? Javell.... Er helt grønn.. Men så nå litt på disse HTC telefonene.

Ettersom jeg vil ha litt liten tlf og ikke en dige som som Iphone, så jeg litt på HTC Mini HD, og HTC HD Desire.

Jeg så også på Sony Ericsson X10 Mini Black (E10i) (Men her ble jeg anbefalt om og styre unda, vistnok en møkkatelefon)

Hjelp tas i mot med STOR takk :D

Det jeg gjør med tlf er: Sms, ringer, og liker og surfre på nett. Er det slik med desse tlf at vi kan surfe rakst uten og betale??

Den som gidder og svare er engel for meg :P
Rogaland Whites

testo

Sv: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #1 på: Oktober 27, 2010, 00:44:29 »
Selv har jeg den nye samsung vave S8500. Den har programvare BADA som er utviklet kun for samsung og det fungerer utmerket i internettsammenheng,(dette er programmet som gjør at du kan se div saker og ting på nettet, som feks you tube,noe IPhone av forige utgave ikke klarte å få til.Om de har fått det til nå er uvisst for det siste jeg hørte var at de ga opp.
Jeg var skeptisk til å bytte merke men det gikk som kniv i varmt smør å lære seg den. Den er med andre ord lett / enkel å bruke samtidig som den er liten med stor skjerm. Husk at det tar litt tid å bli kjent med en ny tlf, så hva du enn kjøper så bruk tiden på å utforske den. Forresten så tar den utrolig bra bilder..
Denne kan du surfe med wifi (trådløst nett),og da er det selvfølgelig gratis. når det gjelder surfing utenom det,alltså med (3G)ditt mobilabb så kommer det ann på hvilket abb du velger.Du får fri surf som koster litt mer enn om du skulle velge ett abb med feks bare litt nedlastninger. Det er nedlastning du betaler for og ikke tiden du leser på nettet.
Forhør deg med din nettopperatør for hvilket abb som passer for deg og lommeboka.
Var det dette du var ute etter eller er jeg på villspor...Lykke til.....
http://www.samsung.com/no/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-S8500ISAXEE/index.idx?pagetype=prd_detail&returnurl=&pid=no_mobilephonestype_keyvisual1_wave_20100512
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #2 på: Oktober 27, 2010, 09:03:37 »
TJa, jeg kom innom denne i går kveld da jeg lette før alle forslagene om HTC og Iphone kom, men jeg vuderte denne veldig, så jeg vil tro du traff ganske bra.

Ser ut som den er liten og ikke en DIGER som jeg føler Iphonene er.

Kanskje det viktigeste av alt, denna tlf kan man streame Leeds-kamper på..? :P
Rogaland Whites

Hobben

Sv: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #3 på: Oktober 27, 2010, 09:14:11 »
Hva er forskjellen på Samsung Wave S8500 Ebony Gray og Samsung S8530 Wave 2 Ebony Gray?
Rogaland Whites

testo

Sv: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #4 på: Oktober 27, 2010, 20:13:17 »
TJa, jeg kom innom denne i går kveld da jeg lette før alle forslagene om HTC og Iphone kom, men jeg vuderte denne veldig, så jeg vil tro du traff ganske bra.

Ser ut som den er liten og ikke en DIGER som jeg føler Iphonene er.

Kanskje det viktigeste av alt, denna tlf kan man streame Leeds-kamper på..? :P

Nei dessverre så kan du ikke streame fordi telefoner ikke har de nødvendige programmer man trenger til div/forskjellige streaminger. Tror ikke teknoen har kommet dit enda, dette kan sikkert Administrator Robert svare deg på eller Blank_file.......
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12526.0.html

Du spør om Wave 2 eller Wave II.....Dette er den siste som kommer/har kommet....De er forøvrig like men Wave II har litt større skjerm + evnt noen små finnesser, dette må du lese deg frem til.

« Siste redigering: Oktober 27, 2010, 20:24:33 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

mail2rj

NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #5 på: Oktober 28, 2010, 01:53:47 »
TJa, jeg kom innom denne i går kveld da jeg lette før alle forslagene om HTC og Iphone kom, men jeg vuderte denne veldig, så jeg vil tro du traff ganske bra.

Ser ut som den er liten og ikke en DIGER som jeg føler Iphonene er.

Kanskje det viktigeste av alt, denna tlf kan man streame Leeds-kamper på..? :P

Nei dessverre så kan du ikke streame fordi telefoner ikke har de nødvendige programmer man trenger til div/forskjellige streaminger. Tror ikke teknoen har kommet dit enda, dette kan sikkert Administrator Robert svare deg på eller Blank_file.......
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12526.0.html

Du spør om Wave 2 eller Wave II.....Dette er den siste som kommer/har kommet....De er forøvrig like men Wave II har litt større skjerm + evnt noen små finnesser, dette må du lese deg frem til.
For noen uker siden streamet jeg Doncasterkampen på min iPhone 3GS. Valget av tlf bør være enkelt min venn...:)

Hobben

Sv: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #6 på: Oktober 28, 2010, 07:06:19 »
Det ble Samsung Wave på meg, kjøpte den i går.
Fornøyd så langt, må bare sette meg inn i internettet, skjønner ikke helt hvor tid jeg er påkoblet med mobilnett elr trålåst her hjemme feks.. kommer inn altså, men jeg trodde jeg måtte finne noe å koble til med om jeg skal surfe på trådlåse nett...
Rogaland Whites

testo

Sv: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #7 på: Oktober 28, 2010, 13:07:12 »
Det ble Samsung Wave på meg, kjøpte den i går.
Fornøyd så langt, må bare sette meg inn i internettet, skjønner ikke helt hvor tid jeg er påkoblet med mobilnett elr trålåst her hjemme feks.. kommer inn altså, men jeg trodde jeg måtte finne noe å koble til med om jeg skal surfe på trådlåse nett...

Vis du har på WIFI så skal tlf koble seg opp med tråløst først......Du må selvfølgelig legge inn passordet for oppkoblingen du skal inn på.....Finner den ikke tråløse enheter så spør den deg om du vil koble opp med 3G (mobilnett).
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #8 på: Oktober 28, 2010, 16:42:49 »
Det ble Samsung Wave på meg, kjøpte den i går.
Fornøyd så langt, må bare sette meg inn i internettet, skjønner ikke helt hvor tid jeg er påkoblet med mobilnett elr trålåst her hjemme feks.. kommer inn altså, men jeg trodde jeg måtte finne noe å koble til med om jeg skal surfe på trådlåse nett...

Vis du har på WIFI så skal tlf koble seg opp med tråløst først......Du må selvfølgelig legge inn passordet for oppkoblingen du skal inn på.....Finner den ikke tråløse enheter så spør den deg om du vil koble opp med 3G (mobilnett).

da har jeg gjort det, og nå kan jeg trykke på facebook og youtube ikonet og alt er graatis surfing på mitt eget nettverk?
Rogaland Whites

Here we go again

  • Gjest
Sv: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #9 på: November 09, 2010, 19:30:38 »
Det ble Samsung Wave på meg, kjøpte den i går.
Fornøyd så langt, må bare sette meg inn i internettet, skjønner ikke helt hvor tid jeg er påkoblet med mobilnett elr trålåst her hjemme feks.. kommer inn altså, men jeg trodde jeg måtte finne noe å koble til med om jeg skal surfe på trådlåse nett...

Vis du har på WIFI så skal tlf koble seg opp med tråløst først......Du må selvfølgelig legge inn passordet for oppkoblingen du skal inn på.....Finner den ikke tråløse enheter så spør den deg om du vil koble opp med 3G (mobilnett).

da har jeg gjort det, og nå kan jeg trykke på facebook og youtube ikonet og alt er graatis surfing på mitt eget nettverk?

Hvis du har trådløst WLAN nett hjemme surfer du helt gratis der ja.  Bare sørg for at innstillingene på telefonen er riktig.
Men personlig foretrekker jeg å surfe på laptoppen når jeg er i nærheten av mitt eget nettverk ;)

Hobben

Sv: NY TLF, og jeg trenger hjelp fra noen med peiling på TLF.
« Svar #10 på: November 13, 2010, 15:26:31 »
Tja, når jeg er ute så ewr det en rød pil på merke som ihjørne som står på 3G og hjemme står det en rød pil på signalstyrken :)
Rogaland Whites