Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 194285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #690 på: September 06, 2011, 09:11:00 »
Kan fremdeles ikke se at dette er, eller bør være et tema.

Enig, denne ledelsen-gjør-feil-skyld-på-treneren-modellen har vel Start prøvd ut i årevis uten større hell!
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #691 på: September 06, 2011, 09:11:25 »
Jag tror grayson sitter trygg i sadeln,han har ju trots allt fört upp oss i CCC, och vi kom sjua förra säsongen och det var bättre än de flesta räknat med, tror det dessutom vänder för laget nu, bör bli 2 vinster i de 2 närmaste matcherna mot Crystal Palace och Bristol C på hemmaklan
 

leedsers

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #692 på: September 06, 2011, 10:20:02 »
hehe :) må flir av denne spalten, nytter da ikke å spark Grayson, ikke han som er problemet. Vi e nettopp starta sesongen. har trua :) E man orntlig Leeds fans så har man trua :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #693 på: September 06, 2011, 13:24:15 »
hehe :) må flir av denne spalten, nytter da ikke å spark Grayson, ikke han som er problemet. Vi e nettopp starta sesongen. har trua :) E man orntlig Leeds fans så har man trua :)






Jøss, takk for at du kommer med rådgivning til mange av oss andre her inne da som "ikke har trua"!!! Noen ganger er det håpet som henger igjen, men trua er enkelte ganger vanskelig å ha når det kniper. Håpet derimot er det siste man mister, men orntli Leedsfans, ja det er vi alle her inne....!!!!!!!!!!!!!! Bare så det er klinkende klart!!!!!  ;)
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #694 på: September 06, 2011, 13:42:47 »
..men orntli Leedsfans, ja det er vi alle her inne....!!!!!!!!!!!!!! Bare så det er klinkende klart!!!!!  ;)
..pluss en og annen "so called"  ;)
Ups & Ups!!

bwirum

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #695 på: September 07, 2011, 21:04:06 »
..men orntli Leedsfans, ja det er vi alle her inne....!!!!!!!!!!!!!! Bare så det er klinkende klart!!!!!  ;)
..pluss en og annen "so called"  ;)
Jeg var faktisk "so called" urovekkende lenge denne sesongen, i mangel av tiltak til å fornye... Men nå kan jeg ringe Bates og si at jeg har blitt "orntli'" igjen. Sorry DHY/h.b, men jeg har jo tenkt meg på kamp(er) i vinter da... og da er det liksom greiest :P
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

gill

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #696 på: September 07, 2011, 21:04:25 »
Han får ikke sparken og han ikke bør få det heller synes jeg. Bates derimot burde få det. Men hvem i all verden skal sparke han?
 

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #697 på: September 10, 2011, 16:37:16 »
Taper vi denne og den neste samt rundspilt mot SCUM så får han sparken...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #698 på: September 10, 2011, 16:40:07 »
Taper vi denne og den neste samt rundspilt mot SCUM så får han sparken...

jøss!!
 

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #699 på: September 10, 2011, 16:55:23 »
Taper vi denne og den neste samt rundspilt mot SCUM så får han sparken...

jøss!!

Tror du Bates beholder nikkedukka si lengre pga at han er en nikkedukke?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #700 på: September 10, 2011, 17:00:28 »
begynner for første gang å miste trua på Grayson.....  :(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #701 på: September 10, 2011, 17:47:32 »
begynner for første gang å miste trua på Grayson.....  :(

og der kom trua tilbake!  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #702 på: September 10, 2011, 17:57:20 »
begynner for første gang å miste trua på Grayson.....  :(

og der kom trua tilbake!  ;D

+1
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #703 på: September 10, 2011, 17:59:14 »
han har i allefall kjøpt seg en del mere tid nå, og godt er det, håper SG lykkes, er imot manager bytter i hytt å pine!!
"SNIFFER"

kalle_92

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #704 på: September 10, 2011, 18:42:59 »
Står på mitt - Grayson ut! Er dog enig at et hyppig bytte ikke er ønskelig. la han gå ut kontrakten om han vinner en kamp i ny og ne. Sparer litt penger da... :-P

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #705 på: September 10, 2011, 21:02:26 »
Står på mitt - Grayson ut! Er dog enig at et hyppig bytte ikke er ønskelig. la han gå ut kontrakten om han vinner en kamp i ny og ne. Sparer litt penger da... :-P
Grayson sitter nok en stund til,og det er ok.Men noen manager med PL nivå er han ikke.Nytter ikke med slik forsvarsorganisering- selv om vi vant idag klarer han altså ikke gjøre noe med antall innslupne mål- det er jo faktisk påpekt her på forumet fra mange, et par års tid...

LEO

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #706 på: September 11, 2011, 13:41:40 »
Etter at vi har slått Manchester i cupen da vil han ihvertfall være manager ut året. ;)
 

Joe Jordan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #707 på: September 11, 2011, 13:45:25 »
Etter at vi har slått Manchester i cupen da vil han ihvertfall være manager ut året. ;)

 8)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

AndyRobinson

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #708 på: September 11, 2011, 13:45:53 »
Står på mitt - Grayson ut! Er dog enig at et hyppig bytte ikke er ønskelig. la han gå ut kontrakten om han vinner en kamp i ny og ne. Sparer litt penger da... :-P
Grayson sitter nok en stund til,og det er ok.Men noen manager med PL nivå er han ikke.Nytter ikke med slik forsvarsorganisering- selv om vi vant idag klarer han altså ikke gjøre noe med antall innslupne mål- det er jo faktisk påpekt her på forumet fra mange, et par års tid...

samtidig er det påpekt fra mange her, et par års tid, at med den stallen han har hatt til rådighet så kommer vi til å rykke ned..Vi har vel et opprykk og en sjuende plass...noe rett har han vel gjort?


berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #709 på: September 11, 2011, 15:05:23 »
Jeg tror svaret på spørmålet som tråden stiller:

1) Dersom resultatene uteblir, får han sparken. Så blir det et tolkningsspørsmål om hvor dårlige resultatene må være for at han skal få sparken. Nedrykk er greit, men vil ha få fornyet tillit med f.eks en 18.plass? Hva med en 12.plass? Umulig å svare på siden ambisjonene er vagt uttrykt for årets sesong, om det i det hele tatt er sagt/skrevet noe?

2) Han kan få sparken om Bates selger, og om det nye regimet da ønsker å velge sine folk til den sportslige ledelsen.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #710 på: September 11, 2011, 16:16:24 »
Så lenge Bates regjerer, skal det veldig mye til for at Grayson får sparken. Tror faktisk det er mer sannsynlig at han selv sier opp jobben enn at han får fyken!   :o
Jon R.

Yeboahs vitne

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #711 på: September 12, 2011, 09:43:31 »
Mulig at jeg er en ensom svale; men å sparke Grayson er en særdeles enkel løsning som neppe vil bidra til gull og grønne skoger. Faktum er at vi faktisk har levert ganske ok spill i år. De 2 første kampene mot Soton og Bradford var miserable. Boro-kampen var en bikke-kamp - der vi til slutt kom ut som den tapende part med 9 menn. Hull var en parade-kamp. Mot West Ham spilte vi meget bra mot den desiderte opprykksfavoritten. Doncaster slo vi med et noe B-preget mannskap. Første omgang mot Ipswich var etter sigende årsbeste og så blir vi (igjen) offer for en tøvete utvisning - for så å komme tilbake på lørdag og slå Palace 3-2.

Løpet er så langtifra kjørt ifht opprykk (dog uten at jeg innbiller meg at vi er akkurat der i mai). MEN; Vi har spilt flere gode kamper - spesielt etter at vi gikk over til 4-4-2 - og ikke helt fått betalt for det. Forsvaret er ikke akkurat potte-tett - men med alle de offensive fibrene vi har på midten så kommer vi i mindretall gjentatte ganger bakover. Får vi bort "slurvet" så er jeg forsiktig optimist.

Alt i alt har vi faktisk spilt bra - sett bortifra de 3 første kampene. At vi ikke lykkes i å hente inn de spillerne vi trenger for å være "helt der oppe" er neppe SG sin skyld. Med lite penger å rutte med både på overganger og lønninger så sier det seg selv at vi sliter med å tiltrekke oss de beste. Debatten om en sunn økonomisk drift vs en chairman som bruker masse penger (som vi til dels slett ikke har pt) er et annet spørsmål - men å skylde på SG - som faktisk har fått oss opp fra Ligue 1 og førte oss til en "sterk" 7. plass i fjor blir så altfor enkelt.........

MOT

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #712 på: September 12, 2011, 10:33:41 »
Mulig at jeg er en ensom svale; men å sparke Grayson er en særdeles enkel løsning som neppe vil bidra til gull og grønne skoger. Faktum er at vi faktisk har levert ganske ok spill i år. De 2 første kampene mot Soton og Bradford var miserable. Boro-kampen var en bikke-kamp - der vi til slutt kom ut som den tapende part med 9 menn. Hull var en parade-kamp. Mot West Ham spilte vi meget bra mot den desiderte opprykksfavoritten. Doncaster slo vi med et noe B-preget mannskap. Første omgang mot Ipswich var etter sigende årsbeste og så blir vi (igjen) offer for en tøvete utvisning - for så å komme tilbake på lørdag og slå Palace 3-2.

Løpet er så langtifra kjørt ifht opprykk (dog uten at jeg innbiller meg at vi er akkurat der i mai). MEN; Vi har spilt flere gode kamper - spesielt etter at vi gikk over til 4-4-2 - og ikke helt fått betalt for det. Forsvaret er ikke akkurat potte-tett - men med alle de offensive fibrene vi har på midten så kommer vi i mindretall gjentatte ganger bakover. Får vi bort "slurvet" så er jeg forsiktig optimist.

Alt i alt har vi faktisk spilt bra - sett bortifra de 3 første kampene. At vi ikke lykkes i å hente inn de spillerne vi trenger for å være "helt der oppe" er neppe SG sin skyld. Med lite penger å rutte med både på overganger og lønninger så sier det seg selv at vi sliter med å tiltrekke oss de beste. Debatten om en sunn økonomisk drift vs en chairman som bruker masse penger (som vi til dels slett ikke har pt) er et annet spørsmål - men å skylde på SG - som faktisk har fått oss opp fra Ligue 1 og førte oss til en "sterk" 7. plass i fjor blir så altfor enkelt.........

MOT

Helt enig!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

martind

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #713 på: September 12, 2011, 10:35:48 »
Mulig at jeg er en ensom svale; men å sparke Grayson er en særdeles enkel løsning som neppe vil bidra til gull og grønne skoger. Faktum er at vi faktisk har levert ganske ok spill i år. De 2 første kampene mot Soton og Bradford var miserable. Boro-kampen var en bikke-kamp - der vi til slutt kom ut som den tapende part med 9 menn. Hull var en parade-kamp. Mot West Ham spilte vi meget bra mot den desiderte opprykksfavoritten. Doncaster slo vi med et noe B-preget mannskap. Første omgang mot Ipswich var etter sigende årsbeste og så blir vi (igjen) offer for en tøvete utvisning - for så å komme tilbake på lørdag og slå Palace 3-2.

Løpet er så langtifra kjørt ifht opprykk (dog uten at jeg innbiller meg at vi er akkurat der i mai). MEN; Vi har spilt flere gode kamper - spesielt etter at vi gikk over til 4-4-2 - og ikke helt fått betalt for det. Forsvaret er ikke akkurat potte-tett - men med alle de offensive fibrene vi har på midten så kommer vi i mindretall gjentatte ganger bakover. Får vi bort "slurvet" så er jeg forsiktig optimist.

Alt i alt har vi faktisk spilt bra - sett bortifra de 3 første kampene. At vi ikke lykkes i å hente inn de spillerne vi trenger for å være "helt der oppe" er neppe SG sin skyld. Med lite penger å rutte med både på overganger og lønninger så sier det seg selv at vi sliter med å tiltrekke oss de beste. Debatten om en sunn økonomisk drift vs en chairman som bruker masse penger (som vi til dels slett ikke har pt) er et annet spørsmål - men å skylde på SG - som faktisk har fått oss opp fra Ligue 1 og førte oss til en "sterk" 7. plass i fjor blir så altfor enkelt.........

MOT

Helt enig!

Enig i å være enig i dette :)
MOT!! We are Leeds!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #714 på: September 12, 2011, 10:46:33 »
Grayson får kun sparken hvis vi er i fare for nedrykk. Det kommer neppe til å skje!! Jeg er enig i at vi beholder ham og jeg synes han relativt sett gjør en god jobb med de folka vi har. Begynner imidlertid å bli lei av forsvaret som fortsatt lekker som ei sil og Kisnorbo er ikke tilbake der han var altså!!!
Yeboahs vitne

LeifMorten

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #715 på: September 12, 2011, 11:16:02 »
Grayson får neppe sparken så lenge som Bates er styreleder.
 

nord

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #716 på: September 12, 2011, 11:32:23 »
HELP  :o :o :o!!!!!!!!!! lad os være mere positive - vi vandt denne weekend ;D ;D
 

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #717 på: September 12, 2011, 12:54:21 »
Grayson får kun sparken hvis vi er i fare for nedrykk. Det kommer neppe til å skje!! Jeg er enig i at vi beholder ham og jeg synes han relativt sett gjør en god jobb med de folka vi har. Begynner imidlertid å bli lei av forsvaret som fortsatt lekker som ei sil og Kisnorbo er ikke tilbake der han var altså!!!

Relativt sett kan eg forsåvidt vere einig med at Larry har gjort ein grei jobb.

Men, han har tilgode å organisere gutta godt nok når vi skal forsvare oss - og den kritikken syns eg er veldig berettiga, dette må han få orden på.

Om det er grunn nok til sparken kan jo alltids diskuterast, alt er jo relativt..
COME ON LEEDS !!

Joe Jordan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #718 på: September 12, 2011, 13:07:06 »
Det blir ihvertfall litt meningsløst å kreve at "SG må gå" i en kamptråd med en og en halv omgang igjen.

Men forstår jo også at engasjementet og frustrasjonen er stor under kamp....

Personlig er jeg ingen tilhenger av hyppige managerbytte. Samtidig er jeg ganske overbevist om at SG ikke er den som tar oss til PL....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #719 på: September 12, 2011, 13:36:02 »
Men, han har tilgode å organisere gutta godt nok når vi skal forsvare oss - og den kritikken syns eg er veldig berettiga, dette må han få orden på.
Stusser egentlig veldig på hva som skjer i forsvaret vårt jeg..
SG har jo sett dette kamp ut og kamp inn i veldig lang tid nå, og jeg vil jo tro at han har adressert problemet.
Så hvorfor skjer så dette kamp etter kamp..eller kan det ha noe med at vi hver gang vi får et imot er så forutinntatte pga "historiske grunner" nå, at vi bare "vet" at dette skyldes det samme prob som før? Som en eller annen sa; det blir jo mål i andre matcher på øya også??
tabber, tellefeil, feilplasseringer..disse er jo ikke noe Leeds United fenomen..eller er de det? Over halvparten av lagene i np har jo dårligere målforskjell enn oss..og de fleste har jo tippet oss rundt der vi ligger nå??
Kan jo være så enkelt at det vi ser av Leeds United pr dag, er det vi faktisk har og evner..jeg tror ikke det, men det kan jo være ...
Ups & Ups!!