Skrevet av Emne: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!  (Lest 6724 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!
« Svar #30 på: Mars 24, 2010, 10:09:23 »
Veldig bra ØBS.. Laget støttes uansett.
Kjære dere: at laget støttes uansett er da en selvfølge!!!!!!!!
Synes bare det er fryktelig vanskelig å være optimist etter å ha innkassert 15 av 42 mulige poeng siden nyttår.Jeg håper av hele mitt hjerte at vi rykker-selvfølgelig!
Og jeg støtter laget minst like mye som "dere positive" ;D
MOT!

trondt

Sv: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!
« Svar #31 på: Mars 24, 2010, 10:23:23 »
Leeds United støtter jeg uansett om vi er i PL eller skulle havne plumbers conference league. Trua på at vi en dag skal spise kirsebær (eller annet) med de beste i europa kan ingen ta fra meg.
Positiv skal jeg alltid forsøke å være, selv om jeg i dagens situasjon ser at vi sliter med et lag som ikke fungerer og med en manager som ser rådvill ut. Derfor har jeg stilt spørsmål i en annen tråd om det beste er å la SG slippe og om det finnes noen der ute som kan snu trenden på kort sikt. Innerst inne håper jeg at SG er mannen som kan få oss "back on track", men jeg tviler i øyeblikket.
Men at vi alle her inne støtter klubben Leeds United er hevet over enhver tvil. Engasjementet her inne er et bevis på at vi BRYR oss.
At det er forskjellige meninger om veien til målet er helt naturlig, vi er tross alt veldig mange her i landet som støtter Leeds United. Kan tenke meg hvordan det er på chelski-forumet (hvis noe slikt eksisterer), to mann som diskuterer kvaliteten på dommerstanden i europa.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!
« Svar #32 på: Mars 24, 2010, 14:03:00 »
For at det ikke skal være noen misforståelser. Jeg er både kritisk og ikke minst særdeles skuffet over hvordan vi presterer for tiden, men mener det er feil tidspunkt å sparke både den ene og den andre, men nå står fullt ut bak laget og "Keep on fighting" til dette opprykket er sikret!

Du lurer ikke oss, Rudi!
Du opplevde ting under ditt opphold i Leeds som gav den mye omtalte "troen" din noen alvorlige skudd for baugen. Derfor er du ikke overrasket over det som nå skjer på Elland Road. Bare bryt sammen og tilstå!!  ;)

Kanskje jeg er avslørt men uansett mener jeg at SG og guttene må få fred nå slik at dette fordømte opprykket ikke går fløyten. Og begynne med totale forandringer nå er alt for sent i sesongen. Evaluering og opprydning får vi ta etter 8. mai når opprykket, som jeg tror på, er sikret.

tori_no

Sv: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!
« Svar #33 på: Mars 24, 2010, 14:36:29 »
Det er forskjell på å bry seg og å støtte laget. Men jeg forstår at alle her inne støtter laget på sin måte.
Jeg er ikke optimist med hensyn til opprykk denne sesongen heller. Men det er det forbanna lite å gjøre med i øyeblikket. Det er kun Grayson og spillerene som kan gjøre noe der.
I mellomtiden kan noen krisemaksimere til de grader, mens andre kan sitte å le av alle de som krisemaksimerer.
Velger å gjøre det siste, siden det ikke er så mye annet å le av/kose seg over for tiden(i Leeds-sammenheng vel og merke).
 

bmoen

Sv: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!
« Svar #34 på: Mars 24, 2010, 19:19:33 »
Det er vel strengt tatt ikke mulig å støtte laget ved å skrive her på forumet. I så fall, hvordan foregår det, tro?  ??? :-\
BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

Sv: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!
« Svar #35 på: Mars 24, 2010, 19:22:26 »
Se det, ja!  ;D

Støtt laget og Simon nå, det er nå de virkelig trenger det. Alle er frustrerte over den elendige formen vi har hatt etter 03.01.10, men det er nå vi må stå samlet og sørge for at vi sikrer det etterlengtede opprykket. Oppvasken får vi ta når opprykket er sikret!

MARCHING ON TOGETHER!
hva er dette for slags innlegg?Støtt laget og Simon?Tror du mange her på forumet vurderer å skifte klubb???jeg har støttet laget i 35 år og mange inne her enda lengre.Jeg ville aldri finne på å bue på Elland Road eller å ikke vedkjenne min kjærlighet til klubben.Menes å støtte laget at man ikke skal skrive kritiske innlegg her inne?er det å støtte laget og manageren?Om 40000 hadde skreket seg hese igår tror jeg ikke det laget hadde scoret.Feil innstilling,feil taktikk,feil organisering,passivt-passivt-passivt.hvem sin skyld er det?Grayson!hvorfor skal jeg skrive rosende innlegg om late spillere og en totalt rådvill og motløs manager som fører oss til nok en sesong i L1?Tror nok du må finne deg i svært kritiske innlegg fremover!
MOT!
BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

Sv: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!
« Svar #36 på: Mars 24, 2010, 19:25:30 »
Det hjelper ikke hva  slags innstilling vi her på forumet har. Det er de på banen som må ha den rette innstilling og evner + sjefen.  ;)

Du tror fremdeles på opprykk? Da er du i beste fall naiv...  :-\



Blir så matt av sånn innstilling!  >:( >:(


BMo - Leeds-fan siden 1964

Kickthemdown

Sv: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!
« Svar #37 på: Mars 24, 2010, 19:37:08 »
Jeg blir bare matt, jeg, og utrolig oppgitt...

Er det folkefæret eller er det bare den gjennomsnittlige Leeds-supporteren som har en gnagende endeløs trang til å slå ned og knuse alle forsøk på positive innspill...?

Jeg bare lurer, når hele denne tråden har utviklet seg akkurat sånn...

Det er lov å være frustrert og oppgitt over liga-året 2010.  De fleste her er det...  Men spilt er spilt, vi får ikke gjort noe med det.  Det som kommer derimot, går det an å få gjort noe med.  Måtte bare de som kan, virkelig få GJORT det...

Vi har ligget lenger ned på tabellen tidligere sesonger, og registrerte større positivitet her inne da.  Noen trodde faktisk på direkte opprykk på denne tiden av året selv om vi "bare" lå an til Play-off...

Sur, glad - blid eller forbanna, vi støtter vel Leeds uansett hvor de måtte starte til høsten.
Jeg ser ikke noen som har hevdet noe annet ..

kongsmo

Sv: Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!
« Svar #38 på: Mars 24, 2010, 19:57:09 »
er visst umuillig å ha en posetiv tråd for tida......
tror mange missforstår trådstarters hensikt, å er helt sikker på at ingen mener at vi her på forumet
kan forandre leeds guttas form og innstilling.....
men hvorfor ikke ha en postiv tråd å lese på når man logger inn her???? er jo mer en nok av negative.....
vi ligger jo tross alt på andre plass og det er fortsatt HÃ…P

KEEP FIGHTING MIGHTY WHITES (eller  start fighting)

MOT
"SNIFFER"