Skrevet av Emne: Etterlysning: Leeds-supportere på tur  (Lest 1129 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Etterlysning: Leeds-supportere på tur
« på: Mars 23, 2010, 18:31:09 »
Jeg har mottatt to mediehenvendelser de siste dagene og er svært interessert i å sette opp noe som kan skaffe både Leeds og LUSCOS fin omtale. Ta deg derfor et øyeblikk til dette:

Regionavisa jakter Leeds-supportere som skal over på Swindon-kampen i påsken fra sitt nærområde. De ser derfor etter noen som skal over fra følgende steder:
Volda
Ørsta
Ulstein
Hareid
Vanylven
Herøy
Sande

Er du fra noen av disse stedene og skal over? Kontakt roger@regionavisa.no eller hør med meg, så videreformidler jeg telefonnummer.

I tillegg har en reporter som leverer til både Aftenposten og Tips (FotballExtra?) tatt kontakt og ønsker å gjøre en reportasje på klubben, og gjerne vil snakke med noen supportere på tur (samme hvor i landet de er fra). Han må reise til Leeds fra en annen by, og datoene som er aktuelle er:

4., 5., eller 6. april
8. eller 9. april

Er du i Leeds disse dagene og kan stille opp til en prat? Ta kontakt med meg på svend@leedsunited.no

PS! Vet denne kanskje kunne vært postet under tur-siden, men håper å nå ut til å så mange som mulig med dette budskapet. Det vil være en fin måte å promotere klubb og supporterklubb  :)

Svend Anders,
Redaktør, TPN

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Etterlysning: Leeds-supportere på tur
« Svar #1 på: Mars 24, 2010, 11:50:57 »
Dette er jo særdeles folkerike områder så........ ;)
Yeboahs vitne