Skrevet av Emne: ØBS og "Spell" har sluppet sin første video!  (Lest 1217 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
ØBS og "Spell" har sluppet sin første video!
« på: Mars 23, 2010, 20:12:37 »
Øyvind Bratlie Skaare (ØBS) og hans kumpaner i Spell har sluppet videoen "President" fra den kommende platen "Frem og tilbake".

Både ØBS og trommisen er for øvrig Leedsfans så det holder (om du ikke kjenner til ØBS så hiv deg over noen TPN - bl.a. en glimrende reportasje om å være med på bortetur i forrige utgave).

ØBS støtter LUSCOS både tidt & ofte. Nå kan jo vi gi litt tilbake med å spre 'budskapet' om musikken i våre egne sirkler :)

http://www.youtube.com/watch?v=4E3PPSVk8zA

http://www.myspace.com/spellmusikk

Det første som slår meg er at en 'fanside' av Spell på Facebook hadde vært noe, for de som er vant til å lage sånt :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Here we go again

  • Gjest
Sv: ØBS og "Spell" har sluppet sin første video!
« Svar #1 på: Mars 24, 2010, 16:22:03 »
Den videoen der kunne vel godt vært forbigått i stillhet? ;)  Jeg kommer i alle fall ikke til å trekke den frem i Leeds sammenheng.  Vi har det vel ille nok som vi har det om dagen. :-\

auren

Sv: ØBS og "Spell" har sluppet sin første video!
« Svar #2 på: Mars 24, 2010, 18:15:17 »
Leser på Myspace at forbildene er CC Cowboys, DumDum Boys, DeLillos og Raga Rockers. Og det høres jo godt. Melodien til President var igrunnen ikke så verst, men arrangementsmessig flyr mine tanker merkelig nok over til dansebandene. Et mer rocka uttrykk og en mer fyrrig vokal så kunne dette blitt riktig så bra.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.