Skrevet av Emne: Trenger Mercedes skjerm og fanger  (Lest 1623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Trenger Mercedes skjerm og fanger
« på: Mars 26, 2010, 12:20:36 »
Hei,

lurte på om noen kloke hoder vet hvor jeg knune fått tak i en venstre baksjerm og bakre støtfanger til en 2002 mercedes c klasse stasjonsvogn?
type som denne:
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21338728

fikk telefon av samboeren i går som sa hun hadde rygga på en stolpe......
jaja tenkte jeg du får sette den opp på verksted og får et overslag. det kom på ca 30 000,- :o

har 6000,- i egenandel men mister 30% bonus i tillegg om jeg bruker den, og det koster meg ca 16 000,- + egenandelen å komme opp i 50% bonus igjen. i tillegg til de 3 årene jeg kunne ha kommet ennå høyere opp i bonus :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

tori_no

Sv: Trenger Mercedes skjerm og fanger
« Svar #1 på: Mars 26, 2010, 12:27:27 »
Her kan du søke på bildeler fra alle medlemer i "Norges Biloppsamlers forening".
http://www.nbfbildeler.no/
Finner du det ikke der er det ikke verdt å ha... :-)
 

sartre

Sv: Trenger Mercedes skjerm og fanger
« Svar #2 på: Mars 26, 2010, 13:06:38 »
Det samme skjedde med Saaben min(det var desverre ikke kjerringa men jeg selv som gjorde det). Tror noen hadde flytta på garasjen :(

Fikk takst av NAF på 18.000 inkludert arbeid.

Siden jeg tar alle servicer i Sverige fikk jeg sjekket med mitt faste verksted i Sverige og der skal de fikse skaden for kr 5000,- SEK inkludert arbeid.

Anbefaler deg å sjekke prisene der hvis du skal fikse skaden utenom forsikringen
 

fjellhaugen

Sv: Trenger Mercedes skjerm og fanger
« Svar #3 på: Mars 26, 2010, 13:42:53 »
Det samme skjedde med Saaben min(det var desverre ikke kjerringa men jeg selv som gjorde det). Tror noen hadde flytta på garasjen :(

Fikk takst av NAF på 18.000 inkludert arbeid.

Siden jeg tar alle servicer i Sverige fikk jeg sjekket med mitt faste verksted i Sverige og der skal de fikse skaden for kr 5000,- SEK inkludert arbeid.

Anbefaler deg å sjekke prisene der hvis du skal fikse skaden utenom forsikringen

mulig det...
litt langt fra stord til sverige men om jeg sparer 10 000,- er det lett :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per Arne

Sv: Trenger Mercedes skjerm og fanger
« Svar #4 på: Mars 26, 2010, 14:09:24 »
Det samme skjedde med Saaben min(det var desverre ikke kjerringa men jeg selv som gjorde det). Tror noen hadde flytta på garasjen :(

Fikk takst av NAF på 18.000 inkludert arbeid.

Siden jeg tar alle servicer i Sverige fikk jeg sjekket med mitt faste verksted i Sverige og der skal de fikse skaden for kr 5000,- SEK inkludert arbeid.

Anbefaler deg å sjekke prisene der hvis du skal fikse skaden utenom forsikringen

mulig det...
litt langt fra stord til sverige men om jeg sparer 10 000,- er det lett :D

Og da kan du benytte muligheten til litt billig handling også. Enda mer penger spart....

 ;D

fjellhaugen

Sv: Trenger Mercedes skjerm og fanger
« Svar #5 på: Mars 26, 2010, 15:46:25 »
ja regner med å fylle opp bilen med tobakk og røyk, så blir jeg stoppa av tollerne og får ei saftig bot  ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B-m

Sv: Trenger Mercedes skjerm og fanger
« Svar #6 på: Mars 27, 2010, 11:50:16 »
DERFOR ER JEG SINGEL!!!!




http://www.bruktbildeler.no/
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

fjellhaugen

Sv: Trenger Mercedes skjerm og fanger
« Svar #7 på: Mars 27, 2010, 12:21:22 »
snakka med en dealer av MB deler og forklarte hva jeg trenger, han mente dette var en jobb som fort kunne komme opp i 40 - 50 000,- så det blir nok forsikring her ja.

han hadde skjerm til 8000,- støtfanger til 4500,- og baklykt til 2500,- så da var det 15 000,- + frakt bare der. og med tanke på at jeg ikke er bilnmekaniker akkurat vil det gå en del i arbeidspenger til denne også.

får nok bare ringe IF mandags morgen her ja :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!