Skrevet av Emne: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010  (Lest 95499 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

OVEA

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #630 på: April 03, 2010, 20:55:13 »
Kan kort oppsummere situasjonen slik:


Eit lag utan mål (ikkje mål på snart 6 timer no) eller meining(ambisjonar)

Eit lag utan styre og stell (styreformannen er jo snart 100 år!)

Eit lag utan pengar (har i alle fall ikkje sett noko til dei)

Eit lag utan eigen bane og treningsfelt.

Kva sit vi igjen med ? - jau kvite drakter og ein heil haug skuffa supportarar som ikkje er medgangsupportarar i alle fall.

Men, ny kamp mandag og då snur det....... eller ?


jarle

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #631 på: April 03, 2010, 21:10:10 »
Kan kort oppsummere situasjonen slik:


Eit lag utan mål (ikkje mål på snart 6 timer no) eller meining(ambisjonar)

Eit lag utan styre og stell (styreformannen er jo snart 100 år!)

Eit lag utan pengar (har i alle fall ikkje sett noko til dei)

Eit lag utan eigen bane og treningsfelt.

Kva sit vi igjen med ? - jau kvite drakter og ein heil haug skuffa supportarar som ikkje er medgangsupportarar i alle fall.

Men, ny kamp mandag og då snur det....... eller ?




GODT OPPSUMERT...

det er faen ikke mye igjen... bortsett fra en haug fans som er utrolig tålmodige.

auren

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #632 på: April 03, 2010, 21:50:46 »
Eneste positive jeg kan skimte er at vi gjorde en ganske bra 1.omgang. Vi spilte tross alt mot et topplag og vi var vel best i den omgangen. Vi fikk to scoringer mot oss på verst mulig psykologisk tidspunkt - like før og etter pause. Spillerne våre har ikke den beste selvtilliten for tiden, og dermed var 2-0 målet spikeren i kista og vi datt sammen. I grunnen en naturlig reaksjon på et lag blottet for selvtillit. HVIS vi nå skulle få det første målet mot Yeovil, ser jeg ikke bort i fra 3 poeng kan innkasseres. Det kan være nok til at en viss snøball begynner å rulle vår vei. Men det er langt frem, og jeg er svært svak i troen for øyeblikket.

Uansett; MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #633 på: April 03, 2010, 22:09:41 »
Eneste positive jeg kan skimte er at vi gjorde en ganske bra 1.omgang. Vi spilte tross alt mot et topplag og vi var vel best i den omgangen. Vi fikk to scoringer mot oss på verst mulig psykologisk tidspunkt - like før og etter pause. Spillerne våre har ikke den beste selvtilliten for tiden, og dermed var 2-0 målet spikeren i kista og vi datt sammen. I grunnen en naturlig reaksjon på et lag blottet for selvtillit. HVIS vi nå skulle få det første målet mot Yeovil, ser jeg ikke bort i fra 3 poeng kan innkasseres. Det kan være nok til at en viss snøball begynner å rulle vår vei. Men det er langt frem, og jeg er svært svak i troen for øyeblikket.

Uansett; MOT!

auren

Nettopp, det er skjøre saker hos oss nå.

Hvorvidt det bør sparkes eller ei tenker jeg man må kjenne miljøet i garderoben for å mene mye om. Men etter mitt syn har SG nå hatt hele februar og hele mars på seg til å få 'hodene på plass igjen'. Han har tidligere uttalt at han ringer flere ganger i uken m bl.a. Sgt Wilko, uten at det har hjelpt på psykologien hittil. De 'wisw heads' som skulle hjelpe de unge har iallefall ikke slått til. Og å spille på 'fryktede Elland Road' har slått feil vei for våre skjøre gutter.

Sant og så håper/tror jeg vi må ha inn 'en ny' i garderoben som forhåpentligvis får frem det SG ikke har fått frem hos gutta de siste månedene. For de viste i hele 2009 at de egentlig er gode nok til å klare dette - gode nok i massevis
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SuperLeeds!

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #634 på: April 03, 2010, 22:27:13 »
Nei, nei og nei... Eneste fordelen jeg kan se med å spille enda ett år i denne ligaen er at det aldri vil være kamp om billettene på E.R. :-[ :-\ :-[

sviper

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #635 på: April 03, 2010, 23:03:40 »
Nei, nei og nei... Eneste fordelen jeg kan se med å spille enda ett år i denne ligaen er at det aldri vil være kamp om billettene på E.R. :-[ :-\ :-[

er vel skuffet alle mann i dag,men det er vel ikke noen trøst å få spille et år til i denne divisjonen pga lettere tilgang på billetter?tror ikke det blir kø i lukene foran hver kamp om vi rykker opp 1 divisjon,men vi får garantert møte noen litt mer kjente navn enn det rasket som kommer innom i år.
legger meg sur & gretten i dag :(
LIFE IS LEEDS

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #636 på: April 03, 2010, 23:44:56 »
jeg... orker.... ikke... mer  :'(
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Allanclarke

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #637 på: April 03, 2010, 23:56:51 »
Dette blir grei skuring - 3-0 til Leeds!!

auren
Bra tippet, men du bommet med laget

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #638 på: April 04, 2010, 18:16:24 »
Om noen skulle være interressert ligger det nå highlights fra kampen ute på LUTV :(

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #639 på: April 04, 2010, 18:33:11 »
Om noen skulle være interressert ligger det nå highlights fra kampen ute på LUTV :(

 Kommer til å stå over den "kosestunden".  :(
Super Leeds since 1968

Rasmussen7

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #640 på: April 04, 2010, 18:35:13 »
Fy f..n førr en sjanse Hughes bomma på!!! Norsk 4 divisjons nivå på den avsluttninga...

sviper

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #641 på: April 04, 2010, 18:38:31 »
Om noen skulle være interressert ligger det nå highlights fra kampen ute på LUTV :(

 Kommer til å stå over den "kosestunden".  :(

Kansje vi skal ta en kikk,bare for å se hvor dårlige vi var,før det ENDELIG snudde?
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #642 på: April 04, 2010, 19:44:47 »
Jeg klarte ikke å se på høydepunktene. Trykket på match-highlights - men da det stod 18 minutters lengde orket jeg ikke å trykke på play. Huff!

Gruer meg litt til i morgen. Redd for en ny nesestyver.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #643 på: April 04, 2010, 19:47:49 »
Om noen skulle være interressert ligger det nå highlights fra kampen ute på LUTV :(

Orker ikkje.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #644 på: April 04, 2010, 19:54:13 »
Jeg klarte ikke å se på høydepunktene. Trykket på match-highlights - men da det stod 18 minutters lengde orket jeg ikke å trykke på play. Huff!

Gruer meg litt til i morgen. Redd for en ny nesestyver.

auren

Trykker du på "play" får du se en Higgs som nødvendigvis ikke er bedre en dansken og en Naylor som jeg håper å slippe og se mer denne sesongen, det samme gjelder Beckford. Du vil også få se at vi er heldige resultatmessig.

Satser igjen på seier i morgen, viktig at du er skeptisk i Yeovil-tråden auren, slik at vi har en sjanse til å vinne den kampen!

testo

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #645 på: April 04, 2010, 20:13:29 »
Jeg klarte ikke å se på høydepunktene. Trykket på match-highlights - men da det stod 18 minutters lengde orket jeg ikke å trykke på play. Huff!

Gruer meg litt til i morgen. Redd for en ny nesestyver.

auren

Trykker du på "play" får du se en Higgs som nødvendigvis ikke er bedre en dansken og en Naylor som jeg håper å slippe og se mer denne sesongen, det samme gjelder Beckford. Du vil også få se at vi er heldige resultatmessig.

Satser igjen på seier i morgen, viktig at du er skeptisk i Yeovil-tråden auren, slik at vi har en sjanse til å vinne den kampen!

too late Rudi :D


Who's Yeovil? Denne vinner vi enkelt - 4-1!

auren
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Lysse

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #646 på: April 04, 2010, 20:31:14 »
Var på ER og så kampen, og må si det var en skuffende forestilling.
Leeds åpner kampen bra og produserer mange gode muligheter. Men dessverre så er avslutningene alt for dårlige. Det er jo også et under at Hughes ikke scorer på sjansen sin, får ikke større mulighet enn det der. Leeds dominerer i 40 min, helt til kløna Hughes igjen slår til og Swindon tar ledelsen helt ufortjent.
Etter at Swindon scorer, virker det som om lufta helt går ut av Leeds. Spillerne henger med hodet og det gode spillet forsvinner også.
2 omgang er en tragedie og er en forestilling som jeg helst bare vil glemme.

Forsvaret virker helt borte. Hughes og Lowry er rett og slett veldig svake. Håper at Parker kan bidra med noe positivt i forsvaret. For det de viste på lørdag var rett og slett ræva.

Midtbanen varierer veldig. Snodgrass gjør i det ene øyeblikket en genial vending som snur spillet og skaper store sjanser. Mens han i det andre øyeblikket virker ukonsentrert og gjøre store feil.

Angrepet er ikke mye å skryte av. Beckford er giddalaus, gjør lite ut av seg og går ikke inn i dueller. Hjelper jo lite at vi slår lange baller fremover når ingen går i duell. Beckford fikk størst applaus av publikum da han for en gangs skyld orket å gå opp i en hodeduell, og han vant faktisk den duellen. Dickov var helt usynlig etter at han ble byttet inn og har ingenting i Leeds å gjøre.

Etter at dommeren hadde blåst av kampen var det mildt sagt amper stemning på tribunen. Buing og ukvemsord haglet mot spillerne (særlig Hughes og Lowry fikk gjennomgå, vi kunne like godt spilt uten backer) og ikke minst Grayson. Så det ikke selv, men hørte at sikkerhetsfolkene måtte stoppe tilskuere som hadde sitt å si til Grayson.

Det virker dessverre som om Grayson ikke er rett mann for å lede Leeds opp i divisjonene. Regner med at han får sparken selv om Leeds skulle klare opprykk.

Men serien er ikke avgjort og kampene i påsken viser at alle kan slå alle. Jeg lever fortsatt i trua om at vi rykker opp, men da må spillerne for pokker våkne opp og vise litt innsats og sjel.

Leedsulf

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #647 på: April 04, 2010, 20:45:13 »
Ett minutt med komedie midt inni der.
Først får Hughes omtrent sesongens mulighet i League One, men triller ballen rett på keeper.
Etterpå slås det en stikkball til Grella som er på vei alene med keeper, men Doyle bestemmer seg for å snappe ballen like foran amerikaneren, for så å slå ballen bakover igjen.

Ikke rart vi stårt uten mål de siste fire.

Hvor mange ganger klarte forresten Swindon å prikke innlegg til spissene som var på løp mellom stopperne? Var det sovepiller i vannflaskene til forsvaret?

Masinga

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #648 på: April 05, 2010, 16:47:00 »
Som jeg har nevnt i et annet innlegg (kastet ut av EL), hadde jeg tatt med hele familien på kamp. Dvs. kone, sønn og datter. De hadde aldri vært på Elland Road før. Forventningene var derfor store til at Leeds her kunne vise en gang for alle at dette er Laget og legge det definitive grunnlaget for et livslangt liv med Leeds United.

Alt lå til rette. Kampen var viktig. Og nærmere 28.000 på tribunene skapte et enormt trykk før kampen. Særlig der vi satt/ stod på South Stand. Ungene kunne sangene. Da det var ett minutts stillhet for Speight og Loftus, var det absolutt stille et helt minutt. Meget sterkt.

Jeg skal ikke skrive et langt kampreferat. Leeds styrte kampen i 1. omgang og skapte flere muligheter etterhvert. Hughes får mye pepper, ser jeg. Men offensivt var han livlig på høyresiden. Han var spillbar og kom til mange innlegg. At han selv fikk en 100% sjanse, kom vel som et sjokk på stakkars Hughes.

Venstresiden var absolutt død. Totalt. Lowry på venstreback virket ukomfortabel og redd med ball. Det skal tilføyes at han fungerte bedre som midtstopper da Naylor ble byttet ut. Men forsvarsrekka var katastrofe den første timen, midtbanen mangler en sjef som den har gjort hele sesongen igjennom. Snodgrass fikk ingenting til. Heller ikke Howson. Og Grella på Beckford på topp ble enkel mat for Swindons kraftige midtstoppere.

Leeds mangler "pace", fighting spirit, selvtillit ++. Det er noe dødt over det hele. De svikter når det gjelder og spesielt når man har favorittstempelet over seg. Det virker som de prøver en form for sexy fotball. Men har misforstått. Det er ikke sexy å se på at ballen gåt sideveis og bakover hele tiden. Når man har kjemperom fremover, stopper man heller opp og spiller støttepasning. Er det Grayson som har lært dem dette?

Det var ikke gøy å være tilstede og oppleve årsverste sammen med hele familien. Flaut var det... Nå lurer jeg på hvordan jeg skal lokke dem med videre.
Masinga, medl.nr. 1250

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #649 på: April 15, 2010, 14:54:23 »
http://www.swindontownfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10341~2024597,00.html


Takk fra LUSC til Swindonsupporterne for å ha respektert ett minutts stillhet!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973