Skrevet av Emne: LUSCOS på Facebook!  (Lest 6532 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

LUSCOS på Facebook!
« på: April 07, 2010, 20:24:51 »
Da har vi lansert LUSCOS' Side på Facebook!

Bli med på: http://www.facebook.com/pages/LUSCOS/115148835169209?ref=mf

Dette er IKKE det samme som Gruppen vi har allerede. Siden vi har lansert nå gir oss noen flere og bedre muligheter, og vil på sikt erstatte gruppen.

Bare å invitere med noen Leeds-venner også!  :)

SA

h.b

  • Gjest
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #1 på: April 07, 2010, 20:33:29 »
Som svar på http://www.facebook.com/group.php?gid=109768032378310&ref=ts
 Var denne på grunn av tipset jeg ga Asbjørn, og som han tipsa videre til styret

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #2 på: April 07, 2010, 21:08:14 »
Som svar på http://www.facebook.com/group.php?gid=109768032378310&ref=ts
 Var denne på grunn av tipset jeg ga Asbjørn, og som han tipsa videre til styret


Der ble Facebook drømmen knust Håkon :'(  ;)

Nei, dette var bra SA, håper denne fungerer bedre enn den gamle, uansett, støttes! :)

LEO

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #3 på: April 07, 2010, 21:10:12 »
Hei , skjønte ikke hvordan jeg skulle registrere.

Etter å ha registrert meg med navn etc. og passord så kom jeg til en side hvor det spørres om at jeg skal skrive inn to ting ????? Hvilke `?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #4 på: April 07, 2010, 21:43:15 »
Som svar på http://www.facebook.com/group.php?gid=109768032378310&ref=ts
 Var denne på grunn av tipset jeg ga Asbjørn, og som han tipsa videre til styret


Hehe, Håkon, her blander du kortene en smuule. Jeg tipset webredaktør Ole om at en link fra forsiden til Facebooksiden var en god idé (etter hint fra deg) :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #5 på: April 07, 2010, 22:02:31 »
Jeg mener jeg så en invitasjon noen dager tilbake til den gruppen din, HB, men jeg har faktisk ikke fått med meg at dere har holdt på med den. Nå er det likefullt en gruppe - slik vår LUSCOS-gruppe med vel 750 medlemmer allerede er, og det var dette vi ønsket å gå bort fra.

Når vi nå har en "side" som det heter, kan vi lage en tilpasset boks til forsiden på leedsunited.no - men det må komme med nytt design (som jeg ikke vet når kommer).

LEO: Jeg er ikke helt sikker på akkurat hvor i systemet du er/ikke er - er du Facebook-bruker fra før av?

SA

Svend Anders

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #6 på: April 09, 2010, 15:08:01 »
Responsen her har vært fantastisk, folkens!

689 personer allerede blitt med i skrivende stund. And still counting.
Jeg tipper vi passerer 1.000 før serieslutt.

Men hjelp gjerne til fortsatt med å invitere Leeds-venner.

SA

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #7 på: April 09, 2010, 21:17:57 »
På to dager har vi passert den gamle LUSCOS gruppen og vi er nå over 750 medlemmer, på 2 dager! 8)

http://www.facebook.com/search/?init=quick&q=luscos&ref=ts#!/pages/LUSCOS/115148835169209?ref=ts

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #8 på: April 10, 2010, 19:59:37 »
868 nå og Lars Vaular er vårt nyeste medlem 8)

Svend Anders

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #9 på: April 12, 2010, 17:28:01 »
Der har vi passert 1.000 tilhengere!

Det på 4 og en halv dag!

Ok, da sier vi 2.000 før sesongslutt, da?  :)

SA

Here we go again

  • Gjest
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #10 på: April 12, 2010, 17:32:33 »
Hva er facebook for noe? ;)

lojosang

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #11 på: April 12, 2010, 23:25:24 »
En internettside hvor folk på 40+ legger ut i overkant intime detaljer om sitt privatliv, og folk som meg selv sprer om seg med tvilsomme blødmer og benytter enhver mulighet til å påpeke det om en yndig pike skulle komme i skade for å si noe ufrivillig i bagasjetransportgjenstandsretning.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #12 på: April 13, 2010, 12:29:37 »
Der har vi passert 1.000 tilhengere!

Det på 4 og en halv dag!

Ok, da sier vi 2.000 før sesongslutt, da?  :)

SA

Si meg: Hvorfor facebook!?

Skal denne siden av en eller annen grunn legges ned??  ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #13 på: April 13, 2010, 13:16:13 »
Der har vi passert 1.000 tilhengere!

Det på 4 og en halv dag!

Ok, da sier vi 2.000 før sesongslutt, da?  :)

SA

Si meg: Hvorfor facebook!?

Skal denne siden av en eller annen grunn legges ned??  ???

Det lurer eg også på ???
Eg er ikkje på FB, og hadde ingen planer om å registrere meg der heller...
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #14 på: April 13, 2010, 13:56:57 »
Ingen ambisjoner her heller........
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #15 på: April 13, 2010, 14:10:05 »
Facebook blir vel bare brukt til "markedsføring" av luscos. I tillegg er det vel noen bilder og slappe kommentarer der.

Langt i fra like mye morro som det er her inne  :D

Here we go again

  • Gjest
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #16 på: April 13, 2010, 16:45:27 »
En internettside hvor folk på 40+ legger ut i overkant intime detaljer om sitt privatliv, og folk som meg selv sprer om seg med tvilsomme blødmer og benytter enhver mulighet til å påpeke det om en yndig pike skulle komme i skade for å si noe ufrivillig i bagasjetransportgjenstandsretning.  ;D

Hehe, høres ut som du koser deg på facebook.  Selv har jeg valgt å stå over foreløbig og tror jeg lar det være sånn.  Blir for mye stress i en ellers alt for stressende hverdag å bale med slikt også.

Svend Anders

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #17 på: April 13, 2010, 19:18:22 »
Jeg har ingen intensjoner om å pushe facebook på folk som ikke har noe lyst til å være der. Promoteringen av den nye gruppa er i all hovedsak ment for de som har lyst til å være med  :)

SA

Promotion 2010

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #18 på: April 13, 2010, 19:49:40 »
Jeg har ingen intensjoner om å pushe facebook på folk som ikke har noe lyst til å være der. Promoteringen av den nye gruppa er i all hovedsak ment for de som har lyst til å være med  :)

SA

Som et lukket alternativ til dette?  ::)

Hva er vitsen?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #19 på: April 13, 2010, 20:03:28 »
Jeg har ingen intensjoner om å pushe facebook på folk som ikke har noe lyst til å være der. Promoteringen av den nye gruppa er i all hovedsak ment for de som har lyst til å være med  :)

SA

Som et lukket alternativ til dette?  ::)

Hva er vitsen?

Er ikke et lukket alternativ men registrering er påkravd akkurat som her :)

Vitsen er vel at de som er på FB og holder med Leeds skal kunne melde seg på for å vise for sine venner hvem de holder med og kanskje også bli litt oppdatert innimellom uten å gå inn her for å lese seg opp. Vil tro det er mange tusen Leedsfans der ute i Norges-land som er medlem av FB og ikke på forumet :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #20 på: April 13, 2010, 22:44:44 »
Vil tro det er facbooksiden vår som gjorde at vi på det meste i dag var over 500 pålogget under kampen 8)

lojosang

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #21 på: April 14, 2010, 02:23:15 »
Jeg har ingen intensjoner om å pushe facebook på folk som ikke har noe lyst til å være der. Promoteringen av den nye gruppa er i all hovedsak ment for de som har lyst til å være med  :)

SA

Som et lukket alternativ til dette?  ::)

Hva er vitsen?

Vitsen må vel være at de raringene som er Leedsfans i Norge som ikke har fått med seg hva slags kjekk norsk ungdom fra åtti til 0 som finnes i LUSCOS skal få muligheten til å finne det ut?
- Leif Olav

Robert

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #22 på: April 14, 2010, 09:52:42 »
Vil tro det er facbooksiden vår som gjorde at vi på det meste i dag var over 500 pålogget under kampen 8)

533 stk, noe som er det nærmeste vi har vært rekorden på 565 fra 15. mai 2008..
Tror facebook-promoteringen er veldig positivt.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

ØBS

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #23 på: April 17, 2010, 21:05:45 »
Jeg er ikke på Fjesboka sjøl, men har måttet erkjenne at det er faktisk dagens viktigste markedsføringskanal.

Jeg klarer meg mer enn godt nok men forumet her og siden ellers, og har ikke noen planer med å gjøre meg tilgjengelig på Facebook når jeg synes det er stor nok pågang på mail og henvendelser ellers som det er for min del.
   
Men når spillejobbene jeg skal gjennomføre må promoteres, er kanalen den aller viktigste markedsføringskanalen for min agent.

Dessuten er det vel litt interessant å finne ut hvor mange Leeds-supportere det tilnærmet er her på berget.  Jeg personlig tror det er flere Leeds-supportere på Facebook enn det er medlemmer i LUSCOS.  Det er jo til og med et anselig antall folk her inne på forumet som åpent står frem som brukere av tjenesten men som ikke er medlemmer av supporterklubben og dermed ikke støtter arbeidet som blir gjort der.

Jeg skal ikke dra i gang en diskusjon om medlemskap kontra ikke, men bare gi min moralske støtte til tiltak som dette.

Det er jo der folk tydeligvis er...
LUSCOS-hilsen
ØBS

testo

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #24 på: Januar 03, 2012, 19:09:51 »
2855 er medlemmerpr idag.....kan vi bli flere............
https://www.facebook.com/luscos

En annen fin info side som vokser seg store om dagen er https://www.facebook.com/pages/Leeds-United/191977484436
De mangler akkurat nå 5 stk på å nå 23000.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #25 på: Januar 03, 2012, 21:59:47 »
Jeg har vært inne på siden flere ganger. Hvordan er det man blir registrert som medlem av gruppen? Finner ingen "knapp" for det...
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #26 på: Januar 03, 2012, 22:14:22 »
Jeg har vært inne på siden flere ganger. Hvordan er det man blir registrert som medlem av gruppen? Finner ingen "knapp" for det...

Du har nå klart og trykke på "liker" knappen for nå er du med ;D

På tide spør du meg 8)

Jon R

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #27 på: Januar 04, 2012, 00:31:00 »
Jeg har vært inne på siden flere ganger. Hvordan er det man blir registrert som medlem av gruppen? Finner ingen "knapp" for det...

Du har nå klart og trykke på "liker" knappen for nå er du med ;D

På tide spør du meg 8)

Det har jeg da gjort før også, men jeg får den fortsatt ikke opp i oversikten over grupper jeg er med i. Hvor ser du at jeg er med?  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #28 på: Januar 04, 2012, 07:25:43 »
Jeg har vært inne på siden flere ganger. Hvordan er det man blir registrert som medlem av gruppen? Finner ingen "knapp" for det...

Du har nå klart og trykke på "liker" knappen for nå er du med ;D

På tide spør du meg 8)

Det har jeg da gjort før også, men jeg får den fortsatt ikke opp i oversikten over grupper jeg er med i. Hvor ser du at jeg er med?  :)

"Luscos" er vel ikke en "gruppe", men en "side" man klikker "liker" på. Derfor kommer den ikke frem hvis du klikker på "grupper", I think.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: LUSCOS på Facebook!
« Svar #29 på: Januar 04, 2012, 09:19:01 »
Jeg har vært inne på siden flere ganger. Hvordan er det man blir registrert som medlem av gruppen? Finner ingen "knapp" for det...

Du har nå klart og trykke på "liker" knappen for nå er du med ;D

På tide spør du meg 8)

Det har jeg da gjort før også, men jeg får den fortsatt ikke opp i oversikten over grupper jeg er med i. Hvor ser du at jeg er med?  :)

LUSCOS er en side, ikke en gruppe. Skal du finne LUSCOS på FB så er det bare å søke LUSCOS i søkefeltet der.

SA