Skrevet av Emne: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010  (Lest 132308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stifler

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #930 på: April 14, 2010, 00:53:52 »
Gleder meg til helga!

Nå skal jo Norwich spille borte mot Charlton til helga, så vi kan fort ligge 3 poeng bak når det gjenstår 3 kamper :)
-Nr 2 er den første taperen-

jarle

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #931 på: April 14, 2010, 01:03:23 »
Tror 8-9 poeng på siste 4 kamper holder.
Tror ikke noen av de bak oss tar 12 poeng

At Charlton skal slå oss og Norwich... nei..

At Milwall tar 4 strake innkl kamper mot Hudds og Swindon... og Tranmere borte..nei

At Swindon tar 4 strake selv om de har et lett program på papiret bortsett fra Millwall borte ...nei.
Og tar vi 9 så kan de gjerne ta 12...

Norwich kan vi glemme... tar vi 9 kan de klare seg med 6 poeng og ta oss på goal diff...
Skal vi ha noe håp om å ta de må vi ha full pott tror jeg.


Vi har gjort dette unødvendig spennende... men detso mer deilig blir det om vi klarer dette!!!
Virker som ting har snudd nå... og Grayson og team spirit bør være på topp nå
Var et helt riktig trekk å sette ut Beckford... nå ma alle 11 gi 110% for å vinne. Da har ikke råd til nykker.


Evig Pint

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #932 på: April 14, 2010, 01:24:26 »
Tror du får rett Jarle. Trolig får ingen av de fem øverste, inkl. Leeds, full pott på de fire siste. Det viser seg jo nå tydelig at presset er tungt å bære for alle, så får vi se hvem som takler det best.. Ops.. Plutselig kom jeg på at Leeds sjelden takler press spesielt godt (glad neste kamp er borte, selv om Gillingham er et godt hjemmelag).
Marching on together

Frode

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #933 på: April 14, 2010, 07:15:41 »
Gleder meg til helga!

Nå skal jo Norwich spille borte mot Charlton til helga, så vi kan fort ligge 3 poeng bak når det gjenstår 3 kamper :)
Denne ønsketenkningen forstår jeg ikke.  Det må da være best om Norwich vinner, slik at vi kvitter oss med det som ser ut til å bli den tøffeste konkurrenten i kampen om opprykk?  1 eller 2 plass er uvesentlig, her er om å legge flest mulig konkurrenter til 2 plassen døde.
Håper Norwich vinner - helt klart.
 

LEO

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #934 på: April 14, 2010, 08:25:06 »
Støttes Frode,  håper Norwich selvfølgelig vinner, blir gjerne nummer to. Glem muligheten for å bli champions, det får bli en uventet bonus.

Men noe avklaring etter igår.  To av våre kommende motstandere Bristol R og MK dons kan ikke nå play off.  De har ikke noe å spille for og det ser jeg som en stor fordel.

Ble skikkelig engstelig i går da det så ut som Hudds skulle tape hjemme.  Jeg vil ikke ha Southampton inn i  play off hvis vi i værste fall skulle havne der.
For etter i går så er vi sikkret som dårligst play off
 

berlin

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #935 på: April 14, 2010, 08:29:10 »
Tror 8-9 poeng på siste 4 kamper holder.
Tror ikke noen av de bak oss tar 12 poeng

At Charlton skal slå oss og Norwich... nei..

At Milwall tar 4 strake innkl kamper mot Hudds og Swindon... og Tranmere borte..nei

At Swindon tar 4 strake selv om de har et lett program på papiret bortsett fra Millwall borte ...nei.
Og tar vi 9 så kan de gjerne ta 12...

Norwich kan vi glemme... tar vi 9 kan de klare seg med 6 poeng og ta oss på goal diff...
Skal vi ha noe håp om å ta de må vi ha full pott tror jeg.


Vi har gjort dette unødvendig spennende... men detso mer deilig blir det om vi klarer dette!!!
Virker som ting har snudd nå... og Grayson og team spirit bør være på topp nå
Var et helt riktig trekk å sette ut Beckford... nå ma alle 11 gi 110% for å vinne. Da har ikke råd til nykker.



rasjonell tankegang dette jarle. kan godt være at det er omtrent sånn bildet blir, la oss håpe da at detaljene også stemmer, at Leeds er det ene poenget foran nr 2 (d.v.s tabellmessig nr 3).  :)

Stifler

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #936 på: April 14, 2010, 08:36:11 »
Gleder meg til helga!

Nå skal jo Norwich spille borte mot Charlton til helga, så vi kan fort ligge 3 poeng bak når det gjenstår 3 kamper :)
Denne ønsketenkningen forstår jeg ikke.  Det må da være best om Norwich vinner, slik at vi kvitter oss med det som ser ut til å bli den tøffeste konkurrenten i kampen om opprykk?  1 eller 2 plass er uvesentlig, her er om å legge flest mulig konkurrenter til 2 plassen døde.
Håper Norwich vinner - helt klart.

Hehe Selvfølgelig. Korttenk av meg  ::)
-Nr 2 er den første taperen-

Blank_File

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #937 på: April 14, 2010, 11:01:51 »
Tror likevel at vi kommer til å se en formdupp fra Norwich nå, og at Charlton veldig fort kan slå Norwich på lørdag. Jeg tror snart jeg dauer! Dette er hundre ganger mer spennende enn i fjor! LEEEEEEEEEEDS!!

jaho

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #938 på: April 14, 2010, 12:54:44 »
Tror 8-9 poeng på siste 4 kamper holder.
Tror ikke noen av de bak oss tar 12 poeng

At Charlton skal slå oss og Norwich... nei..

At Milwall tar 4 strake innkl kamper mot Hudds og Swindon... og Tranmere borte..nei

At Swindon tar 4 strake selv om de har et lett program på papiret bortsett fra Millwall borte ...nei.
Og tar vi 9 så kan de gjerne ta 12...

Norwich kan vi glemme... tar vi 9 kan de klare seg med 6 poeng og ta oss på goal diff...
Skal vi ha noe håp om å ta de må vi ha full pott tror jeg.


Vi har gjort dette unødvendig spennende... men detso mer deilig blir det om vi klarer dette!!!
Virker som ting har snudd nå... og Grayson og team spirit bør være på topp nå
Var et helt riktig trekk å sette ut Beckford... nå ma alle 11 gi 110% for å vinne. Da har ikke råd til nykker.


hadde også litt tro på at vi skulle få litt hjelp av Tranmere, men etter at de tapte 0-3 hjemme mot Wycombe i går, er jeg blitt noe i tvil...

Boxman

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #939 på: April 14, 2010, 13:03:45 »
Nå vet jeg ikke helt om det er noe jeg håper på, men faktum er at Southend kan gå konkurs i dag. De skal møte Inland Revenue i High Court kl 15.00(tror jeg) i ettermiddag, og få sin sjebne avgjort. Det betyr evt at vi mister 4 poeng. Samtidig mister Norwich og Charlton 6 poeng. Det vil jo gjøre saken enda mer spennende.
I tillegg får vi jo se konsekvensen av at en klubb går konkurs. Noe som altså enkelte naive sjeler her inne, påsår ville vært bedre enn den veien klubben har tatt, siden nedrykket fra PL.
Proud to be Leeds!

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #940 på: April 14, 2010, 13:44:05 »
Nå vet jeg ikke helt om det er noe jeg håper på, men faktum er at Southend kan gå konkurs i dag. De skal møte Inland Revenue i High Court kl 15.00(tror jeg) i ettermiddag, og få sin sjebne avgjort. Det betyr evt at vi mister 4 poeng. Samtidig mister Norwich og Charlton 6 poeng. Det vil jo gjøre saken enda mer spennende.
I tillegg får vi jo se konsekvensen av at en klubb går konkurs. Noe som altså enkelte naive sjeler her inne, påsår ville vært bedre enn den veien klubben har tatt, siden nedrykket fra PL.

Sannsynligheten er vel større at Southend blir slått konkurs etter sesongen, få unngå rot på slutten i tabellen på slutten av sesongen, eller blir det sett bort i fra det på slutten av sesongen?
Det blir aldri umoderne å vinne

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #941 på: April 14, 2010, 14:16:23 »
Nå vet jeg ikke helt om det er noe jeg håper på, men faktum er at Southend kan gå konkurs i dag. De skal møte Inland Revenue i High Court kl 15.00(tror jeg) i ettermiddag, og få sin sjebne avgjort. Det betyr evt at vi mister 4 poeng. Samtidig mister Norwich og Charlton 6 poeng. Det vil jo gjøre saken enda mer spennende.
I tillegg får vi jo se konsekvensen av at en klubb går konkurs. Noe som altså enkelte naive sjeler her inne, påsår ville vært bedre enn den veien klubben har tatt, siden nedrykket fra PL.


Og Millwall og Swindon mister 4...















Hvis det noengang blir noe av!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Boxman

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #942 på: April 14, 2010, 14:27:53 »
Nå vet jeg ikke helt om det er noe jeg håper på, men faktum er at Southend kan gå konkurs i dag. De skal møte Inland Revenue i High Court kl 15.00(tror jeg) i ettermiddag, og få sin sjebne avgjort. Det betyr evt at vi mister 4 poeng. Samtidig mister Norwich og Charlton 6 poeng. Det vil jo gjøre saken enda mer spennende.
I tillegg får vi jo se konsekvensen av at en klubb går konkurs. Noe som altså enkelte naive sjeler her inne, påsår ville vært bedre enn den veien klubben har tatt, siden nedrykket fra PL.

Sannsynligheten er vel større at Southend blir slått konkurs etter sesongen, få unngå rot på slutten i tabellen på slutten av sesongen, eller blir det sett bort i fra det på slutten av sesongen?

Nå er vel dette opp til Inland Revenue, og retten. Og ingen av dem har noe som helst med The Football League å gjøre.
Situasjonen er veldig lik den Lyn var i forrige sesong, men der ga jo kreditoren(NFF) dem ny frist. Hvis Inland Revenue ikke vil forlenge fristen, er det vel ingen vei utenom konkurs, med øyeblikkelig virkning.
Proud to be Leeds!

Boxman

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #943 på: April 14, 2010, 15:35:12 »
Nå vet jeg ikke helt om det er noe jeg håper på, men faktum er at Southend kan gå konkurs i dag. De skal møte Inland Revenue i High Court kl 15.00(tror jeg) i ettermiddag, og få sin sjebne avgjort. Det betyr evt at vi mister 4 poeng. Samtidig mister Norwich og Charlton 6 poeng. Det vil jo gjøre saken enda mer spennende.
I tillegg får vi jo se konsekvensen av at en klubb går konkurs. Noe som altså enkelte naive sjeler her inne, påsår ville vært bedre enn den veien klubben har tatt, siden nedrykket fra PL.

Sannsynligheten er vel større at Southend blir slått konkurs etter sesongen, få unngå rot på slutten i tabellen på slutten av sesongen, eller blir det sett bort i fra det på slutten av sesongen?

Nå er vel dette opp til Inland Revenue, og retten. Og ingen av dem har noe som helst med The Football League å gjøre.
Situasjonen er veldig lik den Lyn var i forrige sesong, men der ga jo kreditoren(NFF) dem ny frist. Hvis Inland Revenue ikke vil forlenge fristen, er det vel ingen vei utenom konkurs, med øyeblikkelig virkning.

Southend har fått 7 dager på å hoste opp pengene. Hvis ikke, er det slutt...
Proud to be Leeds!

LeifMorten

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #944 på: April 14, 2010, 15:47:12 »
Vi bør håpe på følgende resultater;

Seier til Leeds.
Huddelsfield slår Millwall.
Norwich slår Charlton.

Det gir vel oss en luke på fire poeng før de tre siste kampene. Noe som vil være gull
 

Same

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #945 på: April 14, 2010, 15:54:12 »
Vi bør håpe på følgende resultater;

Seier til Leeds.
Huddelsfield slår Millwall.
Norwich slår Charlton.

Det gir vel oss en luke på fire poeng før de tre siste kampene. Noe som vil være gull

Ikke viss Swindon vinner over Leyton, da har vi bare 3 poengs luke.
Men de har jo så dårlig målforskjell at vi nesten kan kalle det 4  ;D

Henning

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #946 på: April 14, 2010, 22:17:36 »
Tog toget tidleg i går og brukte nokre timar i Carlisle, som verka som ein hyggeleg plass. Kom i prat med to stykk som jobba i butikk som fleipa med at dei måtte huske å ta med kniv og laser til kampen. Fekk også booka meg inn på ein bed & breakfast då siste tog gjekk før kampslutt. Eigaren var ikkje veldig blid då han hørte eg var Leeds- fan.

Var vel opplyst på heimesida at  alle bortebillettane var utsolgt, men hadde fått plass til mange fleire bak målet. Men med berre ståplassar ville dei vel ikkje ta noken sjansar med tanke på press og liknade.

Kampen starta bra for Leeds og mesteparten av spelet var på motsatt banehalvdel i forhold til der vi sto. Trudde vi scora tidleg, men blei avblåst for eit eller anna. Og når vi først scora, tok det ei stund før vi skjønte det. Trudde keeperen hadde ballen i fast grep og sjølv når ballen låg i nota, berre venta eg på ei avblåsning for eit eller anna.
Fortsatt det beste laget i heile omgangen, men eit bra frispark frå Harte enda på eit Carlislehaud rett før pause.
Kjempestart på andre omgang, der to tidlege mål senka pulsen. Higgs hadde ikkje mange skot å ta heile kampen og fullt fortjent siger, der eg ikkje såg nokon som spelte dårleg. Gradel igjen BB "He`s here, he`s there, he`s every f...... where, Max Gradel, Max Gradel.", med Becchio like bak. Litt buing frå enkelte då Beckford kom på bana, men blei fort til synging i staden. Beckford entra bana med Leeds- saluten og tok eit par spurta etter håplause ballar for å bevise at han kan jobbe hardt.

Blei holdt igjen i 5-10 minutt av dei utallige politifolka. "We pay you`re overtime"  og "What a waste of money".

Andre songar i løpet av kampen: "If Leeds score 4, we`re on the pitch". "On the pitch, on the pitch, on the pitch". "Did you cry on Wembley". "JPT, who gives a f..., we`re super Leeds and we`re going up". "Are you Scotland in disguise"

Spennande innspurt. Come on Leeds!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #947 på: April 14, 2010, 23:17:19 »
Tog toget tidleg i går og brukte nokre timar i Carlisle, som verka som ein hyggeleg plass. Kom i prat med to stykk som jobba i butikk som fleipa med at dei måtte huske å ta med kniv og laser til kampen. Fekk også booka meg inn på ein bed & breakfast då siste tog gjekk før kampslutt. Eigaren var ikkje veldig blid då han hørte eg var Leeds- fan.

Var vel opplyst på heimesida at  alle bortebillettane var utsolgt, men hadde fått plass til mange fleire bak målet. Men med berre ståplassar ville dei vel ikkje ta noken sjansar med tanke på press og liknade.

Kampen starta bra for Leeds og mesteparten av spelet var på motsatt banehalvdel i forhold til der vi sto. Trudde vi scora tidleg, men blei avblåst for eit eller anna. Og når vi først scora, tok det ei stund før vi skjønte det. Trudde keeperen hadde ballen i fast grep og sjølv når ballen låg i nota, berre venta eg på ei avblåsning for eit eller anna.
Fortsatt det beste laget i heile omgangen, men eit bra frispark frå Harte enda på eit Carlislehaud rett før pause.
Kjempestart på andre omgang, der to tidlege mål senka pulsen. Higgs hadde ikkje mange skot å ta heile kampen og fullt fortjent siger, der eg ikkje såg nokon som spelte dårleg. Gradel igjen BB "He`s here, he`s there, he`s every f...... where, Max Gradel, Max Gradel.", med Becchio like bak. Litt buing frå enkelte då Beckford kom på bana, men blei fort til synging i staden. Beckford entra bana med Leeds- saluten og tok eit par spurta etter håplause ballar for å bevise at han kan jobbe hardt.

Blei holdt igjen i 5-10 minutt av dei utallige politifolka. "We pay you`re overtime"  og "What a waste of money".

Andre songar i løpet av kampen: "If Leeds score 4, we`re on the pitch". "On the pitch, on the pitch, on the pitch". "Did you cry on Wembley". "JPT, who gives a f..., we`re super Leeds and we`re going up". "Are you Scotland in disguise"

Spennande innspurt. Come on Leeds!!!!!

Herlig, Henning. Keep'em coming :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #948 på: April 14, 2010, 23:33:29 »
seriøst; carlisle kamptråd på 64 sider? WTF?

noe god stemning må ha kommet over en del her inne ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

TK20

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #949 på: April 14, 2010, 23:35:10 »
Andre songar i løpet av kampen: (...) "Are you Scotland in disguise"

Skjønte ikke denne. Kan noen forklare? Hvorfor er Carlisle "Scotland in disguise"?

Henning

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #950 på: April 14, 2010, 23:50:40 »
Andre songar i løpet av kampen: (...) "Are you Scotland in disguise"

Skjønte ikke denne. Kan noen forklare? Hvorfor er Carlisle "Scotland in disguise"?

Trur grunnen er at det ligg langt nord i landet og sånn sett nær grensa til Skottland.

TK20

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #951 på: April 15, 2010, 08:35:15 »
Andre songar i løpet av kampen: (...) "Are you Scotland in disguise"

Skjønte ikke denne. Kan noen forklare? Hvorfor er Carlisle "Scotland in disguise"?

Trur grunnen er at det ligg langt nord i landet og sånn sett nær grensa til Skottland.

OK. Tror ikke den traff der det svir mest. "Hei gutta, la oss ta de på byens beliggenhet!!"

Leedsulf

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #952 på: April 15, 2010, 10:31:07 »
Flott, Henning! Alltid gøy å lese dine rapporter fra før, under og etter kampene.  :)

auren

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #953 på: April 15, 2010, 20:28:49 »
Nettopp sett høydepunktene og det var sånn passe. Trodde vi hadde større og flere sjanser enn det vi faktisk hadde. Teller 7-3 i sjanser til Leeds. En utrolig keepertabbe på 1-0. Nesten ufattelig at han mister ballen. Aner vi at Bates har betalt for seier?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #954 på: April 15, 2010, 20:38:22 »
Fin oppførsel fra Leedsspillerne når de hilser på dommer Mark Halsey før kampen.

Litt ekstra oppmerksomhet + en god klem fra Gradel til Halsey, som nettopp har returnert til dommergjerningen etter en tøff kreftbehandling.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Henning

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #955 på: April 15, 2010, 23:08:46 »
Fin oppførsel fra Leedsspillerne når de hilser på dommer Mark Halsey før kampen.

Litt ekstra oppmerksomhet + en god klem fra Gradel til Halsey, som nettopp har returnert til dommergjerningen etter en tøff kreftbehandling.


Halsey fekk forresten applaus frå begge supportergrupper under oppvarminga og Halsey applauderte tilbake. Ikkje like høffleg tone under kampen :)

Svend Anders

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #956 på: April 15, 2010, 23:25:49 »
Nettopp sett høydepunktene og det var sånn passe. Trodde vi hadde større og flere sjanser enn det vi faktisk hadde. Teller 7-3 i sjanser til Leeds. En utrolig keepertabbe på 1-0. Nesten ufattelig at han mister ballen. Aner vi at Bates har betalt for seier?  ;)

auren

Bates? Betalt for noe for Leeds?

Tenk deg om da mann.

SA,
i det halvgærne hjørnet i kveld.

Papi

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #957 på: April 15, 2010, 23:46:07 »
Nettopp sett høydepunktene og det var sånn passe. Trodde vi hadde større og flere sjanser enn det vi faktisk hadde. Teller 7-3 i sjanser til Leeds. En utrolig keepertabbe på 1-0. Nesten ufattelig at han mister ballen. Aner vi at Bates har betalt for seier?  ;)

auren

Bates? Betalt for noe for Leeds?

Tenk deg om da mann.

SA,
i det halvgærne hjørnet i kveld.

Galning ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #958 på: April 16, 2010, 02:01:39 »
Noen artige episoder på LUTV-klippet.

- Becchio og Gradel som virker veldig glad for å hilse på dommer Mark Halsey, mye kos og klem der gitt..  ;D

- Den hånlige applausen til Carlisle-fansen når keeper enkelt redder Snodgrass frispark som blir forvandlet til total stillhet når ballen glippes til Becchio er helt priceless!!  8)
KEEP FIGHTING!!

HåvardK

Sv: KAMP: vs CARLISLE UNITED 13/4 2010
« Svar #959 på: April 16, 2010, 18:20:03 »
Andre songar i løpet av kampen: (...) "Are you Scotland in disguise"

Skjønte ikke denne. Kan noen forklare? Hvorfor er Carlisle "Scotland in disguise"?

Trur grunnen er at det ligg langt nord i landet og sånn sett nær grensa til Skottland.

OK. Tror ikke den traff der det svir mest. "Hei gutta, la oss ta de på byens beliggenhet!!"
;D