Skrevet av Emne: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010  (Lest 117474 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

raffe

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #660 på: Mai 02, 2010, 05:52:49 »
LeeeeeeDssssssssssssssssssssss

haak-d

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #661 på: Mai 02, 2010, 10:57:23 »
Jeg ble så deprimert etter kampen at jeg droppet øl, fest og all hygge en lørdagskveld kan føre med seg. Satser på at det jeg sparte på drikkevarer i går, går med til å feire opprykket kommende helg. Vi må bare få satt sjansene vi har, så går dette veien! MOT
 

Another_Roger

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #662 på: Mai 02, 2010, 11:28:01 »
Fint mål av Robinson : http://www.youtube.com/watch?v=4_Rp6ra3-Jg   :)

auren

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #663 på: Mai 02, 2010, 12:21:45 »
Sjeldent jeg har vært så lite skuffet over et tap i grunnen. Kanskje fordi tap eller uavgjort i går ikke gav så store konsekvenser. Vi MÃ… vinne neste helg. Første omgang var oppløftende, og jeg synes innsatsen absolutt var tilstede, i motsetning til en frustrert Altaværing mener. Vi begynner også bra de første 10 minuttene av 2.omgang, men etterhvert tar Charlton over kampen mer og mer. Har det noe med byttet av Beckford å gjøre mon tro?

Jeg vil gi Grayson honnør for å satse på 3 poeng med sine offansive bytter på slutten.

MOT! Leeds are going up!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #664 på: Mai 02, 2010, 12:34:52 »
Satser på Jermaine starter kampen hjemme mot Bristol R, og plassere han på benken er for meg helt underlig!!

Fyren er soleklart toppscorer for oss, og vi hadde ikke vært på 2.plass om han ikke hadde spilt for oss iår, han burde startet etter to mål sist, da hadde han scort mot Charlton og for han var i gang, veldig kritisk til Grayson. La oss, eller jeg håper han starter opprykkskampen neste helg!

BECKFORD!!! :)
Rogaland Whites

The Magnificents

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #665 på: Mai 02, 2010, 14:07:55 »
da så plaga er at opprykket faktisk ligg i VÃ…RE henn!
Leeds Leeds Leeds!!

ØBS

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #666 på: Mai 02, 2010, 16:58:05 »
Kunne tenke meg å komme med noen betraktninger uten å slutte meg til hylekoret så alt for mange her inne dessverre er medlemmer av.

Inntrykkene av kampen har fått lagt seg litt.  Så den på Oslo Sportsbar med gutta i går, og stemningen der var til å ta og føle på både under og etter kampen.  Skuffelsen likeså når tapermålet kom så sent som det gjorde.

Jeg registrerer at flere her inne var misfornøyd med Collins.  Jeg må si at jeg også irriterte meg voldsomt over hans innsats som bidro mere for Charlton enn Leeds.  Det var en.

En annen som skuffet voldsomt var Snoddy.  Det er sjelden jeg har sett ham SÃ… uttafor og dårlig som han var i går.  I en så viktig kamp må vi ha en Snoddy i fullstendig toppslag, og det kunne ha utgjort forskjellen som hadde gitt oss et opprykk å feire i går.

Becks fikk ikke til noe særlig heller, men han fikk da også stakkarslig lite å jobbe med fra sine lagkamerater.  Utilgivelig at han ikke scoret på headingen på overtid.

Vi må vel bare prise oss lykkelige for at til tross for tapet og skuffelsen i går, er faktisk utgangspunktet fortsatt det samme for opprykk.  Fullstendig opp til oss selv.

Det er estimert ca. 150 nordmenn som reiser over til sesongavslutningen.  Jeg må si at jeg aldri har følt det så stusselig som nå å måtte sitte igjen hjemme uten mulighet til å reise over på denne kampen.

Til dere andre: Riktig god tur. 
Om det blir et opprykk å feire håper jeg dere viser ansvar og feirer for oss alle... :)
LUSCOS-hilsen
ØBS

Lids

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #667 på: Mai 02, 2010, 22:18:45 »
Sakset fra nettet

"why take the easy route to promotion and beat Charlton away when we have a chance to be promoted at home in front of 38.000 fans at ER. Don't you worry, we will make the Championship next saturday! I just hope my 61 year old heart will cope with the pressure. 42 years of supporting Leeds United has taken its toll. MOT."
Thomas

tobn på tur

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #668 på: Mai 02, 2010, 22:36:35 »
Bra sagt.

AndyMathie

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #669 på: Mai 03, 2010, 10:59:43 »
Satser på Jermaine starter kampen hjemme mot Bristol R, og plassere han på benken er for meg helt underlig!!

Fyren er soleklart toppscorer for oss, og vi hadde ikke vært på 2.plass om han ikke hadde spilt for oss iår, han burde startet etter to mål sist, da hadde han scort mot Charlton og for han var i gang, veldig kritisk til Grayson. La oss, eller jeg håper han starter opprykkskampen neste helg!

BECKFORD!!! :)

Hadde du sett kampen mot Charlton så hadde du trekt den uttalelsen pronte tilbake. For Leeds ble mye mye dårlige med Beckford på banen enn uten han. Og når snudde resultatene delvis slik at vi kom i denne situasjonen?(2.plass i stede for 5.plass eller lignende)
Jo det skal jeg si det! Når Beckford ble vraket.

Så å ønske seg Beckford fra start vil med sikkerhet sørge for nok en sesong i L1.
« Siste redigering: Mai 03, 2010, 11:02:19 av AndyMathie »
We are Leeds and we are proud of it!

Oggy

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #670 på: Mai 03, 2010, 11:58:01 »
At ikke Beckford scora på den headingen like før slutt,
er et mirakel  ???
Oggy

nord

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #671 på: Mai 03, 2010, 12:23:24 »
Beckford ved at hans sidste kamp for Leeds bliver på lørdag  ;D han vil derfor ofre sig 100%  :D
 

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #672 på: Mai 03, 2010, 12:47:46 »
Mulig jeg tar feil men var det ikke slik at vi falt FULLSTENDIG sammen etter at det ble klart at Tranmere ledet og spillerne kunne avgjøre opprykket der og da? Det viser jo hvor utrolig mentalt svake spillerne er under press, noe vi forresten har sett altfor mange ganger.

"På lørdag kan vi avgjøre dette selv!", joda men det kunne vi definitivt gjort nå også. Men alle fikk gele i knærne når det galdt! Det var en horribel andre omgang.

Om gutta klarer dette på lørdag blir jeg så lykkelig at jeg ikke helt vet hva jeg gjør! Men jeg vet også at disse spillerne er i stand til å rote dette fullstendig bort.

For å igjen sitere kona som så kampen mot Charlton sammen med meg "Eh, de har vel ikke tenkt å bruke de spillerne DER om de rykker opp?".  ::)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #673 på: Mai 03, 2010, 12:59:06 »
Beckford ved at hans sidste kamp for Leeds bliver på lørdag  ;D han vil derfor ofre sig 100%  :D
Han vil ofre seg 100% noen uker før han signerer for en annen klubb som gir han et stort ££££££ beløp rett i egen lomme?! Hehe, ja om du tror det...  ::) Han har ikke ofret seg i en duell på mange måneder hvorfor skulle det forandre seg nå?

torivar

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #674 på: Mai 03, 2010, 13:19:42 »
Satser på Jermaine starter kampen hjemme mot Bristol R, og plassere han på benken er for meg helt underlig!!

Fyren er soleklart toppscorer for oss, og vi hadde ikke vært på 2.plass om han ikke hadde spilt for oss iår, han burde startet etter to mål sist, da hadde han scort mot Charlton og for han var i gang, veldig kritisk til Grayson. La oss, eller jeg håper han starter opprykkskampen neste helg!

BECKFORD!!! :)

Hadde du sett kampen mot Charlton så hadde du trekt den uttalelsen pronte tilbake. For Leeds ble mye mye dårlige med Beckford på banen enn uten han. Og når snudde resultatene delvis slik at vi kom i denne situasjonen?(2.plass i stede for 5.plass eller lignende)
Jo det skal jeg si det! Når Beckford ble vraket.

Så å ønske seg Beckford fra start vil med sikkerhet sørge for nok en sesong i L1.

Enig med deg Andy i at vi ble dårligere med Beckford, men er ikke sikker på at det var hans feil. Etter at han kom på banen sluttet vi å spille fotball, det ble lange baller oppover, og vips var Leeds helt ufarlige og mistet alt av possession. Forøvrig er jeg ikke helt uenig i resten av det du skriver heller

auren

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #675 på: Mai 03, 2010, 13:40:15 »
Mulig jeg tar feil men var det ikke slik at vi falt FULLSTENDIG sammen etter at det ble klart at Tranmere ledet og spillerne kunne avgjøre opprykket der og da? Det viser jo hvor utrolig mentalt svake spillerne er under press, noe vi forresten har sett altfor mange ganger.

"På lørdag kan vi avgjøre dette selv!", joda men det kunne vi definitivt gjort nå også. Men alle fikk gele i knærne når det galdt! Det var en horribel andre omgang.

Om gutta klarer dette på lørdag blir jeg så lykkelig at jeg ikke helt vet hva jeg gjør! Men jeg vet også at disse spillerne er i stand til å rote dette fullstendig bort.

For å igjen sitere kona som så kampen mot Charlton sammen med meg "Eh, de har vel ikke tenkt å bruke de spillerne DER om de rykker opp?".  ::)

Synes du bruker litt vel kraftige gloser her. Første omgang synes jeg var bra, mens andre omgang var under pari. Ingen horribel 2.omgang i mine øyne - horribelt var det da vi spilte mot Millwall, Soton og Swindon. At Charlton ville heve seg fra den dårlige første omgangen var å forvente. Baklengsmålet er dessverre fryktelig klønete. Beckford har 1 kjempesjanse + en brukbar sjanse + at Snoddy også hadde en rimelig stor sjanse - så vi skapte nå litt i 2.omgang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #676 på: Mai 03, 2010, 17:03:29 »
Tilbake fra London og kampen. Da vi gikk ut portene var vi selvfølgelig skuffet over at opprykksfesten glapp, men spesielt nedbrutt var vel verken jeg eller de andre. Millwall-tapet gjør at vi har dette i våre egne hender mot et lag uten noen ting å spille for - på hjemmebane.

Helgens resultater gjør jo også at Swindon har like mye å spille for som Millwall på lørdag, og kampen der kan fort bli meget jevn - og ende uavgjort.

Leeds gikk litt opp i limingen på slutten, men etter en jevn første time (?) og to Tranmere-mål kjørte Grayson frem det som var. Jeg forstår tanken - uavgjort kontra tap har i realiteten minimal betydning. Dessverre gjorde den offensive satsingen oss alt for lette bakover og tildels på midten. I tillegg var Sodje alltid der når vi slå høyt opp.

Man skal huske at Charlton er et godt lag, spesielt bakover på banen, og dette skulle aldri bli en målrik kamp. Men tilfeldighetene rår også: tenke seg til om Maxi hadde satt den etter et par minutter.

Stemningen på tribunen er vanskelig å beskrive, en merkelig opplevelse å stå der når meldingen om Tranmere-målene kom inn. Stor jubel begge gangene, og ikke få "Oh-Andy-Andy"-sanger som gikk i 2. omgang.

Samtidig som målene kom for Tranmere spredte nervøsiteten seg - jeg opplevde det i alle fall på tribunen (fikk gelé-ben selv i et kvarter), og tildels kunne det merkes på spillerne også. Man skulle jo ikke behøve å være det, det er jo et "luksusproblem" på en måte. Men slik ble det altså.

Som sagt relativt god stemning etter kampen, og spillerne fikk god applaus fra Leeds-svingen etter kampen. Kilkenny kom til og med opp på tribunen og satt seg ned (snakket med mora?) før sikkerhetsmannskapene jagde han ut...

Beckford blir man aldri klok på, og jeg er usikker på om han bør starte lørdag. Fikk ikke mye å jobbe med i innhoppet, men er stadig litt "arrogant" i spillet og det ser litt dumt ut når han ikke lykkes med tremeterspasningen til Watt på full fart igjennom. Havnet i munnhuggeri med en Leeds-fan på overtid da noen (?) holdt på ballen på tribunen når Leeds fikk corner og hadde dårlig tid. Naturlig at han brenner for å vinne og idiotisk av fanen (?), men merkelig situasjon likevel - viser jo litt hvor lett det er å sette ham mentalt ut.

Selv om det er en selvforsvarsmekanisme der som sier at nå skal jeg ta det rolig - kan ikke tenke annet enn at dette tar vi på lørdag. Champagnen er lagt på kjøl.

SA

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #677 på: Mai 03, 2010, 17:57:14 »
Tilbake fra London og kampen. Da vi gikk ut portene var vi selvfølgelig skuffet over at opprykksfesten glapp, men spesielt nedbrutt var vel verken jeg eller de andre. Millwall-tapet gjør at vi har dette i våre egne hender mot et lag uten noen ting å spille for - på hjemmebane.

Helgens resultater gjør jo også at Swindon har like mye å spille for som Millwall på lørdag, og kampen der kan fort bli meget jevn - og ende uavgjort.

Leeds gikk litt opp i limingen på slutten, men etter en jevn første time (?) og to Tranmere-mål kjørte Grayson frem det som var. Jeg forstår tanken - uavgjort kontra tap har i realiteten minimal betydning. Dessverre gjorde den offensive satsingen oss alt for lette bakover og tildels på midten. I tillegg var Sodje alltid der når vi slå høyt opp.

Man skal huske at Charlton er et godt lag, spesielt bakover på banen, og dette skulle aldri bli en målrik kamp. Men tilfeldighetene rår også: tenke seg til om Maxi hadde satt den etter et par minutter.

Stemningen på tribunen er vanskelig å beskrive, en merkelig opplevelse å stå der når meldingen om Tranmere-målene kom inn. Stor jubel begge gangene, og ikke få "Oh-Andy-Andy"-sanger som gikk i 2. omgang.

Samtidig som målene kom for Tranmere spredte nervøsiteten seg - jeg opplevde det i alle fall på tribunen (fikk gelé-ben selv i et kvarter), og tildels kunne det merkes på spillerne også. Man skulle jo ikke behøve å være det, det er jo et "luksusproblem" på en måte. Men slik ble det altså.

Som sagt relativt god stemning etter kampen, og spillerne fikk god applaus fra Leeds-svingen etter kampen. Kilkenny kom til og med opp på tribunen og satt seg ned (snakket med mora?) før sikkerhetsmannskapene jagde han ut...

Beckford blir man aldri klok på, og jeg er usikker på om han bør starte lørdag. Fikk ikke mye å jobbe med i innhoppet, men er stadig litt "arrogant" i spillet og det ser litt dumt ut når han ikke lykkes med tremeterspasningen til Watt på full fart igjennom. Havnet i munnhuggeri med en Leeds-fan på overtid da noen (?) holdt på ballen på tribunen når Leeds fikk corner og hadde dårlig tid. Naturlig at han brenner for å vinne og idiotisk av fanen (?), men merkelig situasjon likevel - viser jo litt hvor lett det er å sette ham mentalt ut.

Selv om det er en selvforsvarsmekanisme der som sier at nå skal jeg ta det rolig - kan ikke tenke annet enn at dette tar vi på lørdag. Champagnen er lagt på kjøl.

SA
Var det livets lotteri som sørget for billett til kampen? Svartebørs? Gode kontakter?

Svend Anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #678 på: Mai 03, 2010, 18:11:57 »
Tilbake fra London og kampen. Da vi gikk ut portene var vi selvfølgelig skuffet over at opprykksfesten glapp, men spesielt nedbrutt var vel verken jeg eller de andre. Millwall-tapet gjør at vi har dette i våre egne hender mot et lag uten noen ting å spille for - på hjemmebane.

Helgens resultater gjør jo også at Swindon har like mye å spille for som Millwall på lørdag, og kampen der kan fort bli meget jevn - og ende uavgjort.

Leeds gikk litt opp i limingen på slutten, men etter en jevn første time (?) og to Tranmere-mål kjørte Grayson frem det som var. Jeg forstår tanken - uavgjort kontra tap har i realiteten minimal betydning. Dessverre gjorde den offensive satsingen oss alt for lette bakover og tildels på midten. I tillegg var Sodje alltid der når vi slå høyt opp.

Man skal huske at Charlton er et godt lag, spesielt bakover på banen, og dette skulle aldri bli en målrik kamp. Men tilfeldighetene rår også: tenke seg til om Maxi hadde satt den etter et par minutter.

Stemningen på tribunen er vanskelig å beskrive, en merkelig opplevelse å stå der når meldingen om Tranmere-målene kom inn. Stor jubel begge gangene, og ikke få "Oh-Andy-Andy"-sanger som gikk i 2. omgang.

Samtidig som målene kom for Tranmere spredte nervøsiteten seg - jeg opplevde det i alle fall på tribunen (fikk gelé-ben selv i et kvarter), og tildels kunne det merkes på spillerne også. Man skulle jo ikke behøve å være det, det er jo et "luksusproblem" på en måte. Men slik ble det altså.

Som sagt relativt god stemning etter kampen, og spillerne fikk god applaus fra Leeds-svingen etter kampen. Kilkenny kom til og med opp på tribunen og satt seg ned (snakket med mora?) før sikkerhetsmannskapene jagde han ut...

Beckford blir man aldri klok på, og jeg er usikker på om han bør starte lørdag. Fikk ikke mye å jobbe med i innhoppet, men er stadig litt "arrogant" i spillet og det ser litt dumt ut når han ikke lykkes med tremeterspasningen til Watt på full fart igjennom. Havnet i munnhuggeri med en Leeds-fan på overtid da noen (?) holdt på ballen på tribunen når Leeds fikk corner og hadde dårlig tid. Naturlig at han brenner for å vinne og idiotisk av fanen (?), men merkelig situasjon likevel - viser jo litt hvor lett det er å sette ham mentalt ut.

Selv om det er en selvforsvarsmekanisme der som sier at nå skal jeg ta det rolig - kan ikke tenke annet enn at dette tar vi på lørdag. Champagnen er lagt på kjøl.

SA
Var det livets lotteri som sørget for billett til kampen? Svartebørs? Gode kontakter?

Jeg søkte om billett jeg, og sender min takk til de tusener som droppet å søke. Det var nok til at de fleste med ned til to bortekamper (inkludert meg) denne sesongen fikk billett (dersom man søkte, vel og merke).

Tipper publiseringen av listen over hvor mange bortekamper antall fans hadde "skremte" bort mange søkere - i tillegg til at uka de tok inn søknader var i/rett etter vår dårlige form og vi så ut til å gå mot playoffs uansett.

SA

svenrune

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 52
  • Total likes: 0
  • If they are big, the harder they fall
    • Vis profil
    • www.horkam.com
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #679 på: Mai 03, 2010, 22:36:36 »
I tilegg fikk du jo karret med på Leeds TV Svend Anders!:-)
UPS AND DOWNS!!!!!

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #680 på: Mai 04, 2010, 01:19:55 »
Tilbake fra London og kampen. Da vi gikk ut portene var vi selvfølgelig skuffet over at opprykksfesten glapp, men spesielt nedbrutt var vel verken jeg eller de andre. Millwall-tapet gjør at vi har dette i våre egne hender mot et lag uten noen ting å spille for - på hjemmebane.

Helgens resultater gjør jo også at Swindon har like mye å spille for som Millwall på lørdag, og kampen der kan fort bli meget jevn - og ende uavgjort.

Leeds gikk litt opp i limingen på slutten, men etter en jevn første time (?) og to Tranmere-mål kjørte Grayson frem det som var. Jeg forstår tanken - uavgjort kontra tap har i realiteten minimal betydning. Dessverre gjorde den offensive satsingen oss alt for lette bakover og tildels på midten. I tillegg var Sodje alltid der når vi slå høyt opp.

Man skal huske at Charlton er et godt lag, spesielt bakover på banen, og dette skulle aldri bli en målrik kamp. Men tilfeldighetene rår også: tenke seg til om Maxi hadde satt den etter et par minutter.

Stemningen på tribunen er vanskelig å beskrive, en merkelig opplevelse å stå der når meldingen om Tranmere-målene kom inn. Stor jubel begge gangene, og ikke få "Oh-Andy-Andy"-sanger som gikk i 2. omgang.

Samtidig som målene kom for Tranmere spredte nervøsiteten seg - jeg opplevde det i alle fall på tribunen (fikk gelé-ben selv i et kvarter), og tildels kunne det merkes på spillerne også. Man skulle jo ikke behøve å være det, det er jo et "luksusproblem" på en måte. Men slik ble det altså.

Som sagt relativt god stemning etter kampen, og spillerne fikk god applaus fra Leeds-svingen etter kampen. Kilkenny kom til og med opp på tribunen og satt seg ned (snakket med mora?) før sikkerhetsmannskapene jagde han ut...

Beckford blir man aldri klok på, og jeg er usikker på om han bør starte lørdag. Fikk ikke mye å jobbe med i innhoppet, men er stadig litt "arrogant" i spillet og det ser litt dumt ut når han ikke lykkes med tremeterspasningen til Watt på full fart igjennom. Havnet i munnhuggeri med en Leeds-fan på overtid da noen (?) holdt på ballen på tribunen når Leeds fikk corner og hadde dårlig tid. Naturlig at han brenner for å vinne og idiotisk av fanen (?), men merkelig situasjon likevel - viser jo litt hvor lett det er å sette ham mentalt ut.

Selv om det er en selvforsvarsmekanisme der som sier at nå skal jeg ta det rolig - kan ikke tenke annet enn at dette tar vi på lørdag. Champagnen er lagt på kjøl.

SA
Var det livets lotteri som sørget for billett til kampen? Svartebørs? Gode kontakter?

Jeg søkte om billett jeg, og sender min takk til de tusener som droppet å søke. Det var nok til at de fleste med ned til to bortekamper (inkludert meg) denne sesongen fikk billett (dersom man søkte, vel og merke).

Tipper publiseringen av listen over hvor mange bortekamper antall fans hadde "skremte" bort mange søkere - i tillegg til at uka de tok inn søknader var i/rett etter vår dårlige form og vi så ut til å gå mot playoffs uansett.

SA
Ok, så du fikk kun 1 billett? Du har virkelig flaks uansett !

Svend Anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #681 på: Mai 04, 2010, 07:47:39 »
Jeg fikk bare en billett på mitt medlemskap, men søkte sammen med to andre som også hadde to og tre bortekamper og som også fikk innvilget.

I tillegg forsøkte jeg å skaffe billetter til et par andre her inne jeg visste skulle over, men maktet bare å videreformidle to ekstra.

SA


flynn

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #682 på: Mai 04, 2010, 08:49:06 »
Tolmodighet og innsats lønner seg, her som andre steder i livet. Synes derfor lite om at noen tilsynelatende prøver å mistenkeliggjøre SA's billettkjøp  :(
For min del ville jeg applaudert om klubben ga ham gratis sesongkort, makan til innsats til beste for supportere, lag og klubb må man lete lenge etter!

flynn

pedro

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #683 på: Mai 04, 2010, 09:08:40 »
Tolmodighet og innsats lønner seg, her som andre steder i livet. Synes derfor lite om at noen tilsynelatende prøver å mistenkeliggjøre SA's billettkjøp  :(
For min del ville jeg applaudert om klubben ga ham gratis sesongkort, makan til innsats til beste for supportere, lag og klubb må man lete lenge etter!

flynn
Kunne ikke vært mer enig, glimrende :) Sven Anders er en hedersmann for supporterklubben vår!!
Leedsomaniac

TK20

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #684 på: Mai 04, 2010, 09:09:23 »
Tolmodighet og innsats lønner seg, her som andre steder i livet. Synes derfor lite om at noen tilsynelatende prøver å mistenkeliggjøre SA's billettkjøp  :(
For min del ville jeg applaudert om klubben ga ham gratis sesongkort, makan til innsats til beste for supportere, lag og klubb må man lete lenge etter!

flynn

Enig. Det skjedde etter Man Utd matchen også. Syns vi skal holde oss for god for det.

David Harle

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #685 på: Mai 04, 2010, 09:36:37 »
Støtter denne. Synes det er helt utrolig at noen prøver å sette spørsmålstegn ved SA sin redelighet. Vi aner ikke hvor heldig vi er som har en slik person som redaktør.

SA har markedsført klubben vår på en unik måte. Stopp denne småligheten omgående!

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #686 på: Mai 04, 2010, 09:38:52 »
Henger meg på denne.
Stå på Sven Anders. Du gjør en kanonjobb!
The future's so White I've got to wear shades 8)

readysteady

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #687 på: Mai 04, 2010, 09:41:56 »
+1

Leif Egil

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #688 på: Mai 04, 2010, 09:50:24 »
Støtter denne. Synes det er helt utrolig at noen prøver å sette spørsmålstegn ved SA sin redelighet. Vi aner ikke hvor heldig vi er som har en slik person som redaktør.

SA har markedsført klubben vår på en unik måte. Stopp denne småligheten omgående!

Støttes 100%!
 

Svend Anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #689 på: Mai 04, 2010, 10:40:39 »
Før det går noe videre vil jeg bare føye til at jeg ikke har noe imot å svare på spørsmål som dette. Jeg oppfatter ikke Alta-Whites spørsmål som spesielt provoserende, og regner med at han har en genuin interesse av å vite hvordan jeg fikk billett. Og det er som regel bedre at folk spør og får svar, enn kaster mistanker og anklager bak ryggen på en.

Det var noen antydninger ifb med cupkampen om det samme (fra andre her inne) som skuffet meg stort, all den tid jeg søker på vanlig måte og får billett som alle andre. Det er nok av kamper jeg har søkt på tilsvarende måte og ikke fått billett.

SA