Skrevet av Emne: Billetter til Bristol Rovers-kampen  (Lest 2909 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Billetter til Bristol Rovers-kampen
« på: April 24, 2010, 18:58:09 »
Nå er jo denne kampen utsolgt så vidt jeg har funnet ut, men hvordan er muligheten for å få ordnet seg en billett likevel? Hvis en reiser over, er det en fair sjanse å få kjøpt billett på svartebørs e.l.?
Vurderer seriøst å reise over, og få med meg opprykksfesten...  ::)
Proud to be Leeds!

anders

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #1 på: April 24, 2010, 20:37:01 »

De sa over høytaleranlegget på Elland Road i dag at det var ledige hospitality (VIP) billetter til kampen. http://www.leedsunited.com/page/HospitalityIndex/
 

Boxman

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #2 på: April 30, 2010, 16:15:26 »
YES!!! Fikk meg to billetter av de ekstra som ble lagt ut i dag. Men venter med å bestille reisen til jeg ser hvordan det går i morgen.  ;D
Proud to be Leeds!

sviper

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #3 på: April 30, 2010, 16:52:10 »
YES!!! Fikk meg to billetter av de ekstra som ble lagt ut i dag. Men venter med å bestille reisen til jeg ser hvordan det går i morgen.  ;D

chiiiicken....
LIFE IS LEEDS

Budda

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #4 på: April 30, 2010, 19:03:35 »
YES!!! Fikk meg to billetter av de ekstra som ble lagt ut i dag. Men venter med å bestille reisen til jeg ser hvordan det går i morgen.  ;D

Er det nok en ting jeg går gått glipp av? Finner ikke noe om dette på den offisielle hjemmesiden
Endre

Boxman

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #5 på: April 30, 2010, 19:31:05 »
YES!!! Fikk meg to billetter av de ekstra som ble lagt ut i dag. Men venter med å bestille reisen til jeg ser hvordan det går i morgen.  ;D

Er det nok en ting jeg går gått glipp av? Finner ikke noe om dette på den offisielle hjemmesiden

Vet ikke hvor mange bill. som ble lagt ut, men de gikk rimelig kjapt. Var borte på bare noen minutter...
Proud to be Leeds!

Budda

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #6 på: April 30, 2010, 19:33:57 »
YES!!! Fikk meg to billetter av de ekstra som ble lagt ut i dag. Men venter med å bestille reisen til jeg ser hvordan det går i morgen.  ;D

Er det nok en ting jeg går gått glipp av? Finner ikke noe om dette på den offisielle hjemmesiden

Vet ikke hvor mange bill. som ble lagt ut, men de gikk rimelig kjapt. Var borte på bare noen minutter...

Men hvor ble dette annonsert?
Endre

Boxman

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #7 på: April 30, 2010, 19:37:44 »
YES!!! Fikk meg to billetter av de ekstra som ble lagt ut i dag. Men venter med å bestille reisen til jeg ser hvordan det går i morgen.  ;D

Er det nok en ting jeg går gått glipp av? Finner ikke noe om dette på den offisielle hjemmesiden

Vet ikke hvor mange bill. som ble lagt ut, men de gikk rimelig kjapt. Var borte på bare noen minutter...

Men hvor ble dette annonsert?

På leedsunited.com. Jeg så det tilfeldigvis kl 14.30...
Proud to be Leeds!

Budda

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #8 på: April 30, 2010, 19:44:29 »
Er det mulig? Dette burde de annonsert lenge i forkant. Amatørmessig. Har vært på jobb i dag og har ikke hatt mulighet til å surfe på nettet. Bittert. 
Endre

arntmo

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #9 på: April 30, 2010, 20:02:21 »
Anbefaler en billett i Billy Bremner suiten. Ca kr 1000 inkl mat , bar, bookmaking, kaffe/te og møte med gamle spillere!
 

Kickthemdown

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #10 på: April 30, 2010, 20:33:23 »
Anbefaler en billett i Billy Bremner suiten. Ca kr 1000 inkl mat , bar, bookmaking, kaffe/te og møte med gamle spillere!
Budda?! Hva venter du på?  :-\

arntmo

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #11 på: April 30, 2010, 21:16:51 »
Var i suiten mot McDons. Norman Hunter var tilstede, og vi to nordmenn som var der måtte fram og bli intervjuet av ham! Fikk applaus for uttalelsen min om at det er viktig å støtte LAGET enten man er i premiar league eller i tredje divisjon... Send mail til jennifer.hart@leedsunited.com og hils fra meg så ordner alt seg!   "Smart jeans may be  worn..."
 

anders

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #12 på: April 30, 2010, 21:38:58 »
Var i suiten mot McDons. Norman Hunter var tilstede, og vi to nordmenn som var der måtte fram og bli intervjuet av ham! Fikk applaus for uttalelsen min om at det er viktig å støtte LAGET enten man er i premiar league eller i tredje divisjon... Send mail til jennifer.hart@leedsunited.com og hils fra meg så ordner alt seg!   "Smart jeans may be  worn..."

Alt av hospitality til kampen er også utsolgt.
 

fjellhaugen

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #13 på: Mai 01, 2010, 08:54:23 »
Er det mulig? Dette burde de annonsert lenge i forkant. Amatørmessig. Har vært på jobb i dag og har ikke hatt mulighet til å surfe på nettet. Bittert. 

seriøts budda.
send en mail til ticket office og få deg en bilett.

nå har du hengt på gjerdet ang bilett til de to siste kampene i 14 dager..
er vel 10-15 mann her inne som har sagt de har fått bilett samtidig som du ikke har det. :D
LØP OG KJØP :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sviper

Sv: Billetter til Bristol Rovers-kampen
« Svar #14 på: Mai 01, 2010, 10:31:28 »
Er det mulig? Dette burde de annonsert lenge i forkant. Amatørmessig. Har vært på jobb i dag og har ikke hatt mulighet til å surfe på nettet. Bittert. 

seriøts budda.
send en mail til ticket office og få deg en bilett.

nå har du hengt på gjerdet ang bilett til de to siste kampene i 14 dager..
er vel 10-15 mann her inne som har sagt de har fått bilett samtidig som du ikke har det. :D
LØP OG KJØP :D :D

LØP OG KJØP,eller si det som der at du egentlig ikke vil....
LIFE IS LEEDS