Skrevet av Emne: Going back to Leeds united  (Lest 1363 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kendo

 

flynn

Sv: Going back to Leeds united
« Svar #1 på: April 29, 2010, 14:02:32 »
Fra nyere tid fortjener vel nesten Lubomir Michalik å bli nevnt i denne forbindelse. Stor helt på lån i mars og april 07, men en gedigen skuffelse etter å ha blitt hentet permanent i Januar 08.

Skulle jeg ønsket meg en av våre ex-players tilbake nå tror jeg jammen jeg hadde valgt Milner. Ærligere spiller finnes knapt i PL!
Av de mer realistiske faller jeg ned på Kilgallon, selv om han ikke har slått til helt i Sunderland enda. Han ble en stor helt i Sheff.Utd i alle fall, og kunne vært riktig medisin i midtforsvaret vårt.

Apropos Killa, vi hadde vel en sell-on-clause med Sheffield Utd, som burde gi oss 20% av salgssummen ved overgangen til S'land. Noen som vet hvor mye de betalte, og om Leeds har cashet inn sin andel av dette?

flynn

Dorigo`s left foot

Sv: Going back to Leeds united
« Svar #2 på: April 29, 2010, 16:27:15 »
Kishishev!

Evig Pint

Sv: Going back to Leeds united
« Svar #3 på: April 29, 2010, 17:34:25 »
Disse sønnene MÃ… hentes hjem  :o :o (må tillate oss å drømme litt av og til, vet at ingen av disse er aktuelle per idag, og svært få av dem, om noen i det hele tatt, kommer til å spille for Leeds igjen - så ikke ta det alt for seriøst :P):

Jon "krykka" Woodgate: Hadde blitt emosjonelt, en av mine absolutte favoritter i Leedsdrakten, og en fantastisk god fotballspiller. Forutsetter selvfølgelig at han en vakker dag blir skadefri.

Aaron Lennon: Leedsgutt, som hører hjemme i Leeds. Kjempespiller når han er skadefri.

James Milner: Hører også selvsagt hjemme i Leeds. Nylig kåret til årets unge i Premier League, har hatt en kjempesesong i Aston Villa.

Fabian Delph: Hvis han flopper i Villa (i tillegg denne skaden) kan han alltids komme billig hjem og blomstre der han hører hjemme.

Alan Smith: Oi, burde jeg sagt dette da? God nok for Leeds uansett.

Kanskje også Lee Bowyer? Funnet tilbake til noe av "det gamle jeg" i Birmingham i år og har hatt en god sesong. Voksen nå?
Marching on together

lojosang

Sv: Going back to Leeds united
« Svar #4 på: April 29, 2010, 20:50:51 »
Kishishev!

Jaaa! Og så Foxe inn på høyrebacken igjen!  ::)  ;D
- Leif Olav