Skrevet av Emne: Vårt kjære Leeds VS Norsk gampeidrett og lotto inc.  (Lest 1563 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Vårt kjære Leeds VS Norsk gampeidrett og lotto inc.
« på: April 27, 2010, 22:52:22 »
Jeg lurer oftere og oftere på en liten ting;

Er det mange som har Leeds som et "ekstra" lag, sånn utenom laget sitt i Norge? :-\

For min egen del må jeg si at norsk fotball er (for det det er verdt) et tidsfordriv jeg følger med på fordi den engelske ligaen går i dvale.
Men jeg ser stadig vekk folk som poster om at de ikke får fulgt Leeds kamper fordi de skal følge med en hel masse andre lag.
Jeg kan til nøds forstå det når det gjelder en bortekamp mot Leyton O eller Exeter ol. som kun kan høres live for de som har LUTV abbo....
Jeg forstår derimot IKKE de som prioriterer f.eks Sandnes Ulf- Nybergsund, Follo - Tromsdalen eller kremkamper som Eidsvoll Turn - Flekkerøy eller Bossekopp - Frigg når Leeds United har TV KAMP!  :o :o :o

Før noen argumentere mot mine valg av lag her vil jeg si at; ja de er litt satt på spissen, men det er for ikke å tråkke noen av disse jeg nevner lenger oppe på tærne. Den norske ligaen er (med unntak av Rosenborg) som et lotto spill. Nye vinnere hver gang. Derfor var det uvesentlig hvem jeg satte opp ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Lord-Meta

Sv: Vårt kjære Leeds VS Norsk gampeidrett og lotto inc.
« Svar #1 på: April 27, 2010, 23:00:22 »
nesten som du har tankene mine angående norsk fotball å puttet dem på tastaturet ;)

Leedsulf

Sv: Vårt kjære Leeds VS Norsk gampeidrett og lotto inc.
« Svar #2 på: April 27, 2010, 23:49:26 »
Har et norsk lag jeg er over gjennomsnittet interessert i, men Leeds kommer alltid først, og slik vil det alltid være.
Hvis det er kun snakk om radiooverføring av Leeds-kampen, ser jeg mitt norske lag live hvis de spiller hjemme den dagen, men TV-kampene med Leeds er fredet. Pleier heldigvis ikke være noe problem, da Adeccoligaen putrer og går på søndagene, og dermed sjelden eller aldri kommer i konflikt med Leedskampene.

Foruten interessen for mitt lokale lag, er norsk fotball kun et tidsfordriv for meg også, og jeg kan f.eks. ikke huske sist jeg gadd se en hel Tippeligakamp. Følger kun litt med på resultatene i håp om at RBK vinner og kommer seg ut i Champions League igjen.

Dennis

Sv: Vårt kjære Leeds VS Norsk gampeidrett og lotto inc.
« Svar #3 på: April 28, 2010, 00:10:45 »
Har ikke noe "lag nr to" i Norge, i alle fall ingen som overgår Leeds.

Likevel følger jeg med på norsk fotball søndager og synes det er stor stas når guttegjengen samles til tellende landskamper. Seriefotballen har også tatt et steg i riktig retning etter (tvungen) satsing på egne talenter og ønsket om mer ballbesittende fotball. Godset, Enga, Start, Rosenborg er eksempler på lag som har begynt å nærme seg "europeisk spillestil", som det så populært kalles.

Det dårlige ryktet vil norsk fotball sikkert leve med i årevis, men gud hjelpe meg det kommer mye dårlig fotball også i de store ligaene. Ser heller Fotball Xtra enn Birmingham v Wigan, men det er meg.

Konklusjon: Leeds over alt, som sikkert kjerringa har irritert seg over stadig vekk.  :)
Marching on together!

flynn

Sv: Vårt kjære Leeds VS Norsk gampeidrett og lotto inc.
« Svar #4 på: April 28, 2010, 09:02:46 »
Vålerenga er en hobby, Leeds en livsstil  :)

flynn

trondt

Sv: Vårt kjære Leeds VS Norsk gampeidrett og lotto inc.
« Svar #5 på: April 28, 2010, 12:05:44 »
Vålerenga er en hobby, Leeds en livsstil  :)

flynn
Og da regner jeg med at vi møtes og dyrker hobbyen på Marienlyst på lørdag, samtidig som vi følger livsstilen pr. telefon. Jeg har bedt medsupporter Flo om at et evt. opprykk annonseres over høytaleranlegget i pausen. Han synes det var et godt forslag, selv om han trodde at et evt. opprykk ikke blir klart før i siste kamp.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vårt kjære Leeds VS Norsk gampeidrett og lotto inc.
« Svar #6 på: April 29, 2010, 13:31:06 »
Leeds United er lidenskap, livsstil som det sies her, glede, sorg og nerver!!!

Moss Fotballklubb er nr. 2! Glad i kællane, elsker Leeds!
Yeboahs vitne

flynn

Sv: Vårt kjære Leeds VS Norsk gampeidrett og lotto inc.
« Svar #7 på: April 29, 2010, 13:45:23 »
Vålerenga er en hobby, Leeds en livsstil  :)

flynn
Og da regner jeg med at vi møtes og dyrker hobbyen på Marienlyst på lørdag, samtidig som vi følger livsstilen pr. telefon. Jeg har bedt medsupporter Flo om at et evt. opprykk annonseres over høytaleranlegget i pausen. Han synes det var et godt forslag, selv om han trodde at et evt. opprykk ikke blir klart før i siste kamp.

Jeg har endelig klart å stokke kortene slik at jeg har "fri" lørdag ettermiddag. Men, det blir nok Charlton-Leeds på streaming. Hobby'er får vente til 9.mai.

flynn