Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 703308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2220 på: Januar 10, 2017, 23:55:22 »
Noen (deriblant jeg) lot seg imponere av Cambridge-spissen Uche Ikpeazu i går. Uslepen diamant eller styr unna?
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/10/uche-ikpeazu-shines-v-leeds-united-should-garry-monk-make-a-move/

Umulig å si ut i fra en kamp, men magefølelsen sier styr unna


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2221 på: Januar 11, 2017, 08:51:58 »
Noen (deriblant jeg) lot seg imponere av Cambridge-spissen Uche Ikpeazu i går. Uslepen diamant eller styr unna?
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/10/uche-ikpeazu-shines-v-leeds-united-should-garry-monk-make-a-move/

Umulig å si ut i fra en kamp, men magefølelsen sier styr unna


Sent from my iPhone using Tapatalk

Med det løpesettet og mobilitet som en gråstein så er vel dette en no-brainer!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2222 på: Januar 11, 2017, 09:17:21 »
Noen (deriblant jeg) lot seg imponere av Cambridge-spissen Uche Ikpeazu i går. Uslepen diamant eller styr unna?
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/10/uche-ikpeazu-shines-v-leeds-united-should-garry-monk-make-a-move/

Umulig å si ut i fra en kamp, men magefølelsen sier styr unna


Sent from my iPhone using Tapatalk

Med det løpesettet og mobilitet som en gråstein så er vel dette en no-brainer!

Neitakk, om vi så fikk penger for å ha ham på laget. Et lykketreff av et mål. Men en alt for dårlig spiller

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2223 på: Januar 11, 2017, 09:24:36 »
Bournemouth transfer news:

"Max Gradel ready to hand transfer request in over a lack of first-team football this season"

Er som regel ikke altfor nostalgisk på å hente "hjem" spillere, men umiddelbart tenker jeg at det hadde vært en liten drøm.

Er han den samme spilleren?

Marching on together!

Bjorn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2224 på: Januar 11, 2017, 09:52:08 »
Noen (deriblant jeg) lot seg imponere av Cambridge-spissen Uche Ikpeazu i går. Uslepen diamant eller styr unna?
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/10/uche-ikpeazu-shines-v-leeds-united-should-garry-monk-make-a-move/

Nope! Fremstår som en fotballens Svampebob Firkant.. Farlig i L2 men det er nok det.
Marching On! 4276

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2225 på: Januar 11, 2017, 09:56:23 »
Noen (deriblant jeg) lot seg imponere av Cambridge-spissen Uche Ikpeazu i går. Uslepen diamant eller styr unna?
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/10/uche-ikpeazu-shines-v-leeds-united-should-garry-monk-make-a-move/

Nope! Fremstår som en fotballens Svampebob Firkant.. Farlig i L2 men det er nok det.

Han har ikke scoret flust med mål akkurat. Men tror absolutt han kunne funket som supersub i kamper hvor vi jakter et mål.

Jeg er nå av den oppfatning at målet hans mot oss var klasse. Rundlurte Denton og skjøt et utagbart skudd i nærmeste hjørne. Jobbet og slet hele kampen og eide til tider midtstopperne våre. Tror dog han ikke opererer slik til vanlig i L2, det var nok bensin på bålet å møte Leeds.

Basert på det lille jeg så av ham så tror han kan fungere like godt i Championship som Matt Smith gjør/gjorde.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ibster

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2226 på: Januar 11, 2017, 15:49:39 »
Ingen som har lagt inn Maxim her?!

Sakset inn et skjermbilde fra FM. Styrker laget imo! Utfordrer til alle 3 plassene bak spissen i 4-2-3-1.




Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2227 på: Juni 21, 2017, 16:58:04 »
Jeg ønsker meg Phil Jagielka inn ved siden av Pontus Jansson i midtforsvaret.
 

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2228 på: Juni 21, 2017, 17:10:08 »
Jeg ønsker meg Phil Jagielka inn ved siden av Pontus Jansson i midtforsvaret.

Gjerne. Og Shane Long sammen med Chris Wood.
Marching on together!

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2229 på: August 19, 2017, 12:07:26 »
Jeg ønsker meg Phil Jagielka inn ved siden av Pontus Jansson i midtforsvaret.

Gjerne. Og Shane Long sammen med Chris Wood.
Shane Long sammen med som erstatter for Chris Wood.
Marching on together!

Pettersen97

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2230 på: August 20, 2017, 22:28:52 »
Ønsker meg Leigh Griffiths om/når Wood går.
Mulig dette ønsket er urealistisk men fortsatt et ønske.
27 år, masse fotball igjenn i karen. Men har et
temperament som kan skape gnissninger i laget.
Fallt litt ut med Ronny Deila en stund, om jeg
ikke husker feil.
The Mighty Whites

flynn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2231 på: August 20, 2017, 23:56:52 »
Jordan Rhodes. Han vil jeg se i helhvitt.

flynn

Frode

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2232 på: August 21, 2017, 06:46:03 »
Jordan Rhodes. Han vil jeg se i helhvitt.

flynn
Da får vi håpe han omskolerer seg til lege. Tror Rhodes er "over the top"
 

Annesj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2233 på: August 21, 2017, 09:19:35 »
Rhodes håper jeg ikke dukker opp gitt. Vil ha en annen type spiss. En med stor fart og gjennombruddshissig. Ok hodespiller. Aner ikke hvem. Stoler på Orta og co finner den rette. Tror vi får inn 2 spisser. I hvert fall om Ekuban er lenge ute.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2234 på: August 21, 2017, 09:52:09 »
Ulloa hadde vært veldig spennende ved nærmere ettertanke....han er bevegelig, sterk og fotballklok som spiss.
Passer Championship gjør han også...
 

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2235 på: August 21, 2017, 09:54:46 »
Ulloa hadde vært veldig spennende ved nærmere ettertanke....han er bevegelig, sterk og fotballklok som spiss.
Passer Championship gjør han også...

På vei ned, her er det bare å styre unna.

Kenneth Zohore er den som bør hentes inn som erstatter.
 

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2236 på: August 21, 2017, 10:03:46 »
Ønsker meg Leigh Griffiths om/når Wood går.
Mulig dette ønsket er urealistisk men fortsatt et ønske.
27 år, masse fotball igjenn i karen. Men har et
temperament som kan skape gnissninger i laget.
Fallt litt ut med Ronny Deila en stund, om jeg
ikke husker feil.

Blir vel vanskelig å hente han ned til Championship når Celtic nå skal spille Champions League...
Tror jeg vet hva som vil være mest fristende.

Annesj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2237 på: August 21, 2017, 10:11:20 »
Zohore blir enormt dyr vil jeg tro. Tror heller ikke Cardiff vil slippe han da de har rejected både Hull og Brightons forsøk på signe ham. Ser unektelig ut som en spisstype som hadde passet oss dog.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2238 på: August 21, 2017, 10:25:43 »
Zohore blir enormt dyr vil jeg tro. Tror heller ikke Cardiff vil slippe han da de har rejected både Hull og Brightons forsøk på signe ham. Ser unektelig ut som en spisstype som hadde passet oss dog.

Aner lite om spilleren, men ingen storscorer akkurat. Da tror jeg vi like godt kan gå for Hugill. Mye billigere og har OK statistikk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2239 på: August 21, 2017, 10:48:17 »
Hva med å hente tilbake Robbie Keane denne sesongen. Ikke noe langtidsprospekt. Men en løsning på en midlertidig krise.

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2240 på: August 21, 2017, 10:56:55 »
Hva med å hente tilbake Robbie Keane denne sesongen. Ikke noe langtidsprospekt. Men en løsning på en midlertidig krise.

Har akkurat signet for det indisk lag ledet av Teddy Sheringham.

Forhåpentligvis skal Leeds bygge for fremtiden...
Marching on together!

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2241 på: August 21, 2017, 11:07:07 »
Det var utgjort at vi ikke kjøpte Abraham fra Chelski.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2242 på: August 21, 2017, 11:14:05 »
Hva med å hente tilbake Robbie Keane denne sesongen. Ikke noe langtidsprospekt. Men en løsning på en midlertidig krise.

Har akkurat signet for det indisk lag ledet av Teddy Sheringham.

Forhåpentligvis skal Leeds bygge for fremtiden...

Enig i dette. Men skal vi bygge alt for fremtiden, ja da skulle vi aldri signa Sacko og spillere som aldri noensinne vl hevde seg i Premier League. Og denne sesongen bør vi kanskje også bygge noe midlertidig for å komme oss opp til Premier League. Uansett hvor fint hus man bygger, da trenger man et midlertidig stillas foor å komme i mål med det fine huset

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2243 på: August 21, 2017, 11:19:10 »
Hva med å hente tilbake Robbie Keane denne sesongen. Ikke noe langtidsprospekt. Men en løsning på en midlertidig krise.

Har akkurat signet for det indisk lag ledet av Teddy Sheringham.

Forhåpentligvis skal Leeds bygge for fremtiden...

Enig i dette. Men skal vi bygge alt for fremtiden, ja da skulle vi aldri signa Sacko og spillere som aldri noensinne vl hevde seg i Premier League. Og denne sesongen bør vi kanskje også bygge noe midlertidig for å komme oss opp til Premier League. Uansett hvor fint hus man bygger, da trenger man et midlertidig stillas foor å komme i mål med det fine huset

Og du mener at Robbie Keane vil skyte oss opp en etasje?
 

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2244 på: August 21, 2017, 11:24:33 »
Hva med å hente tilbake Robbie Keane denne sesongen. Ikke noe langtidsprospekt. Men en løsning på en midlertidig krise.

Har akkurat signet for det indisk lag ledet av Teddy Sheringham.

Forhåpentligvis skal Leeds bygge for fremtiden...

Enig i dette. Men skal vi bygge alt for fremtiden, ja da skulle vi aldri signa Sacko og spillere som aldri noensinne vl hevde seg i Premier League. Og denne sesongen bør vi kanskje også bygge noe midlertidig for å komme oss opp til Premier League. Uansett hvor fint hus man bygger, da trenger man et midlertidig stillas foor å komme i mål med det fine huset

Skulle vi da ha signert kun spillere som hevder seg i PL? Forklar gjerne hvordan vi skkulle fått til det.. Du ser jo hvor mye penger det dreier seg om når en som Wood, tvilsomt om han holder PL nivå trippler lønn og selges for 200 millioner..

Uansett hvordan man setter opp et midlertidig stillas så må det forankres solid i grunnen for at det ikke skal rase så fort det blåser, holder ikke å stable det opp på løse lecablokker og paller.
« Siste redigering: August 21, 2017, 11:36:44 av eriksen55 »

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2245 på: August 21, 2017, 11:31:45 »
Hva med å hente tilbake Robbie Keane denne sesongen. Ikke noe langtidsprospekt. Men en løsning på en midlertidig krise.

Har akkurat signet for det indisk lag ledet av Teddy Sheringham.

Forhåpentligvis skal Leeds bygge for fremtiden...

Enig i dette. Men skal vi bygge alt for fremtiden, ja da skulle vi aldri signa Sacko og spillere som aldri noensinne vl hevde seg i Premier League. Og denne sesongen bør vi kanskje også bygge noe midlertidig for å komme oss opp til Premier League. Uansett hvor fint hus man bygger, da trenger man et midlertidig stillas foor å komme i mål med det fine huset

Skulle vi da ha signert kun spillere som hevder seg i PL? Forklar gjerne hvordan vi skkulle fått til det.. Du ser jo hvor mye penger det dreier seg om når en som Wood, tvilsomt om han holder PL nivå trippler lønn og selges for 200 millioner..

Uansett hvordan man setter opp et midlertidig stillas så må det forankres solid i grunnen for at det ikke skal rase så fort det blåser, holder ikke å stable det opp på løse lecablokker og paller.
Det var da litt av en metafor-bruk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2246 på: Oktober 19, 2017, 20:17:11 »
Svi av 3-4 millioner pund i januar på André Hansen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2247 på: Oktober 20, 2017, 00:04:12 »
Junior Kabanaga. Har tidligere vært i klubbens søkelys. Scoret to perler for Astana Europa i League idag.

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2248 på: Oktober 20, 2017, 12:22:28 »
Junior Kabanaga. Har tidligere vært i klubbens søkelys. Scoret to perler for Astana Europa i League idag.
Klarer sikkert ikke å matche lønnskravene hans. De tjener vel bra borte i Kasakhstan. Dessuten spiller klubben i Europa. Lite realistisk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2249 på: Oktober 20, 2017, 12:28:31 »
Junior Kabanaga. Har tidligere vært i klubbens søkelys. Scoret to perler for Astana Europa i League idag.
Klarer sikkert ikke å matche lønnskravene hans. De tjener vel bra borte i Kasakhstan. Dessuten spiller klubben i Europa. Lite realistisk.

Må alltid det man ønsker seg til jul være så forbaska realistisk? (Etterfulgt av 3 x gråtlatter emoji)