Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 700172 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2730 på: August 24, 2022, 12:37:54 »
Slenger meg gjerne på og tar i mot Alex med åpne armer - loan-to-buy deal hadde vært helt innafor tenker jeg!

Senior Sørloth er vel også uttalt Leeds-fan - så regner med det blir jubel i familien om dette ønske fra en del av oss her skulle bli virkelighet....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2609
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2731 på: August 28, 2022, 12:10:56 »
Odin Thiago Holm.

Neida, jeg er ikke veldig oppdatert på ham/har knapt sett ham spille.
'Men har oppfattet at mange ser på ham som Eliteseriens beste spiller for tiden.

Det er da jeg merker meg: :)
Kompisen Leo Hjelde, som nå spiller i Leeds, hjalp med å få fart på trampolinen. Holm hoppet opp og tok en trippel frontflip.

(...kommer tilbudet fra Leeds er han vel ikke sååå vanskelig å be :D  )

– Hva er prislappen på ham?
– Odin sa 50 millioner. Fagermo sa 70 millioner. Det må være et minimum. Han er Eliteseriens beste spiller.

Dette er hentet fra en pluss-sak, sikkert Aftenposten...

https://www.smp.no/sport/i/Po6qWR/vaalerengas-supertalent-vil-ikke-droppe-de-dristige-interessene
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2732 på: August 28, 2022, 13:34:05 »
Odin Thiago Holm.

Neida, jeg er ikke veldig oppdatert på ham/har knapt sett ham spille.
'Men har oppfattet at mange ser på ham som Eliteseriens beste spiller for tiden.

Det er da jeg merker meg: :)
Kompisen Leo Hjelde, som nå spiller i Leeds, hjalp med å få fart på trampolinen. Holm hoppet opp og tok en trippel frontflip.

(...kommer tilbudet fra Leeds er han vel ikke sååå vanskelig å be :D  )

– Hva er prislappen på ham?
– Odin sa 50 millioner. Fagermo sa 70 millioner. Det må være et minimum. Han er Eliteseriens beste spiller.

Dette er hentet fra en pluss-sak, sikkert Aftenposten...

https://www.smp.no/sport/i/Po6qWR/vaalerengas-supertalent-vil-ikke-droppe-de-dristige-interessene
Utvilsomt et talent, men ser ikke at han kan sette preg på PL på noen år. Som type er han ikke ulik Lewis Bate. Akkurat nå er det vel ikke på den plassen vi mangler kandidater: Gyabi(eller hvordan det nå skrives), Archie, Greenwood, Bate, Forshaw i tillegg til starterne Roca og Adams.

Reaney

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2733 på: September 22, 2022, 23:38:06 »
Gakpo med mål for Nederland i kveld. Og han er liksom Leeds spiller i januar? Dream on.

HåvardK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2734 på: September 23, 2022, 09:24:21 »
Gakpo med mål for Nederland i kveld. Og han er liksom Leeds spiller i januar? Dream on.
Riktig god helg til deg også!

Dylan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2735 på: Oktober 06, 2022, 20:16:45 »
Hvor reell er linken til Gakpo? Ser han scorer jevnt og trutt.... Er det noen form for opsjon på kjøp i januar?

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2736 på: Desember 01, 2022, 20:18:18 »
VM er jo et stort utstillingsvindu, har lagt merke til noen jeg gjerne hadde sett i Leedsdrakt:

Joško Gvardiol fra Kroatia/ Leipzig, for ei maskin!! Hadde Belgias arsenal i lomma i store deler av kampen. Men har blir nok alt for kostbar nå...Synd vi ikke fikk kloa i han da vi prøvde...

Ismaila Sarr fra Senegal/ Watford er nevnt før, han kunne erstattet Bamford tenker jeg! Knallgod og råsterk spiss!

Raphael Guerreiro, Portugal/ Dortmund. Venstreback av god kvalitet, trur han har vært linket nylig. Syns han ser bra ut! Kom inn mot Uruguay og var god. Snart 29 år, så kanskje vi får til en brukbar pris. Liten og spretten kar så han holder sikkert til han er 33-34.

USA er det laget jeg har sett mest pga våre gutter der, Adams skinner virkelig!!! Glad vi har han. Men kunne også gjerne vurdert flere av hans lagkompiser: McKennie, Musah og ikke minst Pulisic har stått fram der. Sistnevnte kanskje aller mest. Hadde gjerne sett han hos oss, men visstnok en del skadeplaget.

Andre som har lagt merke til gode kandidater fra VM?

Kjør diskusjon!!

Hilsen Knut som har sett mer VM enn planlagt pga covid... :o


samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2737 på: Juli 15, 2023, 20:12:33 »
Ser at Dusan Tadic har terminert kontrakten med Ajax og er free agent.
Vet det er urealistisk, men han hadde vært den ideelle erstatteren for Pablo.
34 år, men hadde herjet i Championship og skaffet seg heltestatus i Leeds.
marching on together,
derudaf forever...

ar9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2738 på: Juli 18, 2023, 17:11:26 »
VB


Sent from my iPhone using Tapatalk

Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2739 på: Juli 28, 2023, 21:23:44 »
Bradley Dack kan hentes på free. God spiller

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2740 på: Juli 28, 2023, 21:34:54 »
Bradley Dack kan hentes på free. God spiller

Var veldig bra.

Etter to korsbåndskader og en leddbåndsskade og knapt spilt fotball siste tre år så tror jeg min tidligere favorittsigneringen er ferdig på toppnivå.

Blackburn ville ikke fornye kontrakten hans.

NT

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2741 på: Juli 28, 2023, 21:50:51 »
Bradley Dack kan hentes på free. God spiller

Var veldig bra.

Etter to korsbåndskader og en leddbåndsskade og knapt spilt fotball siste tre år så tror jeg min tidligere favorittsigneringen er ferdig på toppnivå.

Blackburn ville ikke fornye kontrakten hans.


Han signerte for Sunderland i går

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2742 på: Oktober 04, 2023, 11:45:16 »
Hente hjem Very Good Leif Davis i januarvinduet? Han er stadig MOM på et topplag i divisjonen, og vi mangler fremdeles en skikkelig stabilt god VB.....

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2743 på: Oktober 04, 2023, 12:43:11 »
Se på Ilas Chair i kveld..........kreativ kraft.  Liten , smart målfarlig spiller...
 

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2744 på: Oktober 04, 2023, 21:36:12 »
Se på Ilas Chair i kveld..........kreativ kraft.  Liten , smart målfarlig spiller...


Ser ut som begge lag spiller uten en 10er i dag - Jeg har ikke sett noen  ;)

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2745 på: Oktober 05, 2023, 08:01:41 »
Se på Ilas Chair i kveld..........kreativ kraft.  Liten , smart målfarlig spiller...


Ser ut som begge lag spiller uten en 10er i dag - Jeg har ikke sett noen  ;)

Fått deg en aldri så liten scapegoat, Eriksen? :)
Marching on together!

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2746 på: Oktober 05, 2023, 08:45:52 »
Se på Ilas Chair i kveld..........kreativ kraft.  Liten , smart målfarlig spiller...


Ser ut som begge lag spiller uten en 10er i dag - Jeg har ikke sett noen  ;)

Ingen høydare`av Chair eller vår mann i går nei... ::)
 

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2747 på: Oktober 05, 2023, 08:54:59 »
Se på Ilas Chair i kveld..........kreativ kraft.  Liten , smart målfarlig spiller...


Ser ut som begge lag spiller uten en 10er i dag - Jeg har ikke sett noen  ;)

Joel Piroe fikk en kamp i Leeds-drakten før du var i gang. Og etter det har det vært non-stop. Han har ikke vært god, men har tross alt scoret 4 mål. Han spiller ikke i sin favoritt-posisjon. Jeg tenker han bør få tid, noe du ikke har gitt han i det hele tatt.

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2748 på: Oktober 05, 2023, 09:29:37 »
Se på Ilas Chair i kveld..........kreativ kraft.  Liten , smart målfarlig spiller...


Ser ut som begge lag spiller uten en 10er i dag - Jeg har ikke sett noen  ;)

Joel Piroe fikk en kamp i Leeds-drakten før du var i gang. Og etter det har det vært non-stop. Han har ikke vært god, men har tross alt scoret 4 mål. Han spiller ikke i sin favoritt-posisjon. Jeg tenker han bør få tid, noe du ikke har gitt han i det hele tatt.

Har litt samme inntrykk altså. Eriksen kan ikke anklages for aldri å ha gitt noen tid, for det var vel knapt noen som støtta Rutter på samme måte i våres da franskmannen så ut som tidenes bomkjøp med unntak av JKA.

Syns derimot det er noe rart at Piroe ikke får samme tvilen til gode, når han tross alt har levert meget godt i målprotokollen så langt. Fire mål på sju kamper og nettkjenning i snitt hvert 141. minutt fra (en uvant) 10er-rolle. Rutter er Leeds' udiskutable #9 pt og står med to mål på totalt ti kamper (en i cup) og scoring hvert 416. minutt. 

Dette er selvsagt kun statistikk og sier ingenting om verken prestasjon eller spillestil. Rutter har levert bedre spillemessig, det tror jeg ingen vil bestride. Han har også tre assist, noe Piroe ikke har. Rutter er også mer skapende generelt, samt bedre til å gå av spillere en-mot-en. Så skal det sies at jeg tror dette er representativt for spillerne over tid: Rutter er et fysisk råskinn, men også en artist, mens Piroe i større grad er en Jack-in-the-box og en langt mer naturlig målscorer enn Rutter. Sammen har de levert strålende så langt, selv om Piroe kan trekkes i større grad spillemessig. Tørker måla opp, blir det mer synlig. Så lenge han scorer jevnt og trutt, må han være på banen. Det er helt uvesentlig for meg om det er #9 eller venstrebacken som blir klubbens topscorer (så lenge det antallet er relativt høyt), men Leeds har ikke hatt en naturlig målscorer siden Beckford og Becchio. Bamford leverte et par sesonger, men trengte generelt mange sjanser for å score. Chris Wood hadde en eventyrlig sesong under Monk, men også han er ingen topscorer over tid. Man trenger folk som dytter ballen i mål og det har Piroe gjort. Kall gjerne alle måla tap ins og det er korrekt, men han fortalte selv at han beveger seg på bakre stolpe da James snubler ballen videre, i tilfelle noe slikt skjer eller keeper redder ballen og gir retur. Instinktiv bevegelse av en målscorer og ikke alle hadde vært der for å tappe ballen inn i hver situasjon Piroe har. Så håper jeg rytmen og innsatsen vil øke og det er jeg sikker på det vil.

Man kan også legge til grunn at en stjernesignering (i lys av Ch) som Piroe får press på seg til å levere med en gang. Hadde han het Ole Nobody og kommet for £1 mill hadde man ikke fulgt han like nøye og antakelig hadde man skrytt mer av målraten hans, enn eventuell manglende involvering underveis. Det er en påstand som er umulig å ettergå, men jeg tror i det minste det. Den argumentasjonen for at man ikke skal være like tålmodig som en tilfeldig, "ordinær" signering, kan man derimot ikke bruke om man skal være tålmodig med Gini Rutter i et helt halvår. Han er klubbens dyreste spiller gjennom tidene og det var vanskelig å se at Leeds hadde hentet en fotballspiller i våres. Han kan ikke bebreides verken overgangssum eller situasjonen klubben var i den gangen, men åkke som var han en stor flopp. I høst har han begynt å betale tilbake og bidrar han til opprykk vil mye av overgangssummen være tilbakebetalt. En spennende spiller og et stort sjarmtroll har han vist seg som, så må vi ta i betraktning at han møter Steve Cook og ikke William Saliba i disse dager.


For all del, det er en positiv ting å støtte spillere og ha tålmodighet og ikke hakke på de. Mange fans bør ha være mer støttende, men man må også kunne kritisere spill og innsats uten at det er i nærheten av det samme som hets.  Jeg bare ser ikke hvordan Rutter hadde mer rett til tålmodighet i våres, enn Piroe har nå i høst. Både sett i lys av typen signering ("marquee" begge to) og at Piroe utvilsomt har levert bedre i starten av Leeds-karrieren, enn det Rutter gjorde. Akkurat det er det ikke mulig å diskutere på, da Rutter knapt var på banen i sitt første halvår.

Inntil nå har Piroe gjort hovedgrunnen av det han kom for; å score mål. Jeg hadde likt å se de to bytte plass i blant, men vil også gi Piroe tid på å spille seg inn i rollen. Husk også at Piroe ikke var med Leeds i oppkjøringen, hvor dette systemet hadde blitt innøvd en periode.
« Siste redigering: Oktober 05, 2023, 09:44:07 av Dennis »
Marching on together!

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2749 på: Oktober 05, 2023, 09:36:48 »
Helt enig i det du skriver over. Vi er vel mange som må se oss i speilet i forhold til Rutter. Piroe er en langt mer naturlig boks-spiller enn Rutter. I første omgangs siste del i går kom det flere innlegg fra høyresiden hvor vi var totalt fraværende i boks. Der tror jeg en Piroe som nier vil være mye bedre enn som møtende tier.

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2750 på: Oktober 05, 2023, 09:43:18 »
Helt enig i det du skriver over. Vi er vel mange som må se oss i speilet i forhold til Rutter. Piroe er en langt mer naturlig boks-spiller enn Rutter. I første omgangs siste del i går kom det flere innlegg fra høyresiden hvor vi var totalt fraværende i boks. Der tror jeg en Piroe som nier vil være mye bedre enn som møtende tier.

Om man ikke setter opp Rutter i 10er og Piroe som 9er fra start, hadde det vært artigere å se det i større perioder underveis. Det er helt sikkert mange grunner til at Farke velger den konstellasjonen, men ferdighetsmessig virker det omvendt i mitt hode. Så er vel tanken at Piroe skal komme dypt fra, mens Rutter har fysikken til å holde ball, løpe fra stoppere m.m.

I det hele er det litt knotete å sette sammen laget, selv med den gode dekninga vi omsider har. Summerville har for meg fremstått bedre enn hva jeg trudde. En liten dribler har han alltid vært og nå vinner han nær alltid frispark og vinner stadig gule kort, der han i de siste åra mista ballen. Steget og kvikkheten har økt, samtidig som motstanderne er litt tregere og svakere. En god kombo. Det er derimot pasningene og kreativiteten hans som er bedre enn jeg trodde. Jeg har tenkt litt på han som en med begrenset overblikk, men det har enten blitt bedre eller var bedre enn jeg trodde.

Likevel, han havner litt ute til høyre, som en slags falsk 7re eller 10er nummer to. Det er ikke uvanlig for Farke, som brukte Buendia som playmaker fra den rollen. Summerville er derimot høyrebeint og kommer kanskje ikke så godt til sin rett som innoverkant, enn han ville gjort fra andre sida eller i en enda mer sentral 10er-rolle.

Poenget, vi har et lite luksusproblem framme.

Jeg er også fryktelig spent på hvordan det blir når Djed Spence skal stupe nedover høyrebacken og overlappe Summerville, før han forer Piroe, Rutter, Summerville og motsatt kant (Gnonto/Anthony) med innlegg. Det er siste biten i puslespillet, slik jeg ser det.
Marching on together!

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2751 på: Oktober 05, 2023, 09:47:17 »
Helt enig i det du skriver over. Vi er vel mange som må se oss i speilet i forhold til Rutter. Piroe er en langt mer naturlig boks-spiller enn Rutter. I første omgangs siste del i går kom det flere innlegg fra høyresiden hvor vi var totalt fraværende i boks. Der tror jeg en Piroe som nier vil være mye bedre enn som møtende tier.

Om man ikke setter opp Rutter i 10er og Piroe som 9er fra start, hadde det vært artigere å se det i større perioder underveis. Det er helt sikkert mange grunner til at Farke velger den konstellasjonen, men ferdighetsmessig virker det omvendt i mitt hode. Så er vel tanken at Piroe skal komme dypt fra, mens Rutter har fysikken til å holde ball, løpe fra stoppere m.m.

I det hele er det litt knotete å sette sammen laget, selv med den gode dekninga vi omsider har. Summerville har for meg fremstått bedre enn hva jeg trudde. En liten dribler har han alltid vært og nå vinner han nær alltid frispark og vinner stadig gule kort, der han i de siste åra mista ballen. Steget og kvikkheten har økt, samtidig som motstanderne er litt tregere og svakere. En god kombo. Det er derimot pasningene og kreativiteten hans som er bedre enn jeg trodde. Jeg har tenkt litt på han som en med begrenset overblikk, men det har enten blitt bedre eller var bedre enn jeg trodde.

Likevel, han havner litt ute til høyre, som en slags falsk 7re eller 10er nummer to. Det er ikke uvanlig for Farke, som brukte Buendia som playmaker fra den rollen. Summerville er derimot høyrebeint og kommer kanskje ikke så godt til sin rett som innoverkant, enn han ville gjort fra andre sida eller i en enda mer sentral 10er-rolle.

Poenget, vi har et lite luksusproblem framme.

Jeg er også fryktelig spent på hvordan det blir når Djed Spence skal stupe nedover høyrebacken og overlappe Summerville, før han forer Piroe, Rutter, Summerville og motsatt kant (Gnonto/Anthony) med innlegg. Det er siste biten i puslespillet, slik jeg ser det.

Det som forander hele puslespillet er at Patrick Bamford, om fit, ganske raskt vil okkupere 9er-posisjonen. Selv om han har vært skadeplaget, kan han plutselig gå på 7 måneder skadefri. Da har vi 20 mål der, og klink førstevalg som 9er. Så bedre ut enn på lenge i går, håper bare Farke matcher han forsiktig. Gjør ingenting at han spiller 30-40 min fremover, det er også den delen av kampene det åpner seg mer opp.
 

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2752 på: Oktober 05, 2023, 09:50:08 »
Helt enig i det du skriver over. Vi er vel mange som må se oss i speilet i forhold til Rutter. Piroe er en langt mer naturlig boks-spiller enn Rutter. I første omgangs siste del i går kom det flere innlegg fra høyresiden hvor vi var totalt fraværende i boks. Der tror jeg en Piroe som nier vil være mye bedre enn som møtende tier.

Om man ikke setter opp Rutter i 10er og Piroe som 9er fra start, hadde det vært artigere å se det i større perioder underveis. Det er helt sikkert mange grunner til at Farke velger den konstellasjonen, men ferdighetsmessig virker det omvendt i mitt hode. Så er vel tanken at Piroe skal komme dypt fra, mens Rutter har fysikken til å holde ball, løpe fra stoppere m.m.

I det hele er det litt knotete å sette sammen laget, selv med den gode dekninga vi omsider har. Summerville har for meg fremstått bedre enn hva jeg trudde. En liten dribler har han alltid vært og nå vinner han nær alltid frispark og vinner stadig gule kort, der han i de siste åra mista ballen. Steget og kvikkheten har økt, samtidig som motstanderne er litt tregere og svakere. En god kombo. Det er derimot pasningene og kreativiteten hans som er bedre enn jeg trodde. Jeg har tenkt litt på han som en med begrenset overblikk, men det har enten blitt bedre eller var bedre enn jeg trodde.

Likevel, han havner litt ute til høyre, som en slags falsk 7re eller 10er nummer to. Det er ikke uvanlig for Farke, som brukte Buendia som playmaker fra den rollen. Summerville er derimot høyrebeint og kommer kanskje ikke så godt til sin rett som innoverkant, enn han ville gjort fra andre sida eller i en enda mer sentral 10er-rolle.

Poenget, vi har et lite luksusproblem framme.

Jeg er også fryktelig spent på hvordan det blir når Djed Spence skal stupe nedover høyrebacken og overlappe Summerville, før han forer Piroe, Rutter, Summerville og motsatt kant (Gnonto/Anthony) med innlegg. Det er siste biten i puslespillet, slik jeg ser det.

Det som forander hele puslespillet er at Patrick Bamford, om fit, ganske raskt vil okkupere 9er-posisjonen. Selv om han har vært skadeplaget, kan han plutselig gå på 7 måneder skadefri. Da har vi 20 mål der, og klink førstevalg som 9er. Så bedre ut enn på lenge i går, håper bare Farke matcher han forsiktig. Gjør ingenting at han spiller 30-40 min fremover, det er også den delen av kampene det åpner seg mer opp.

Godt poeng!

Bamford så frisk ut i går. Beste bakromsspilleren vi har og innsatsen kan man aldri ta han på. Så også raskere ut enn på lenge. Mener å huske at han har slått Dan James på 40 meter tidligere, men virka seig de to siste åra. Kan jo håpe at farta ikke har blitt for begrensa, når formen er 100%.
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2753 på: Oktober 05, 2023, 16:57:44 »
Jeg har trua på Piroe som 9er og jeg har anerkjent han som en bra målscorer. Men som 10er syntes jeg han er direkte svak.

Jeg gir spillere tid, men jeg syntes Piroe sluntrer unna i dueller, han løper lite og innsatsen virker laber. Når han midter ballen, og det skjer litt for ofte, så ser vi ikke han jobbe særlig for å gjenvinne den.Det liker jeg ikke å se og derfor er jeg litt på Piroe. Se Anthony i går når han mistet ballen, la livet i potten for å vinne den tilbake.
 Noe kan sikkert settes på kontoen uvant rolle, men ikke alt. Innsats er mulig i uvant rolle også. Rutter var rusten i fjor, men ingen kunne ta han på innsatsen.Ayling får kritikk, men hjerte og innsats kan ingen ta han på.

Ingen ting hadde gledet meg mer enn om Piroe dunket inn må for morroskyld. Men pr.nå mener jeg vi har flere bedre alternativer enn Piroe i 10er rollen.

Så frustrasjonen til Piroe handler mer om at jeg vet han kan bidra så mye mer enn han gjør enn det han får bevist. Men han må jobbe litt for det!


« Siste redigering: Oktober 05, 2023, 20:47:14 av Eriksen55 »

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2754 på: Oktober 06, 2023, 02:01:14 »
Se på Ilas Chair i kveld..........kreativ kraft.  Liten , smart målfarlig spiller...


Ser ut som begge lag spiller uten en 10er i dag - Jeg har ikke sett noen  ;)

Fått deg en aldri så liten scapegoat, Eriksen? :)

Neida. Forventer bare mer. Akkurat denne var litt humoristisk ment. Både Chair og Piroe var veldig usnynlig første 45 😀


Syntes du Piroe har prestert bra? Er du fornøyd med hva han gjør på banen?

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2755 på: Oktober 06, 2023, 06:41:22 »
Se på Ilas Chair i kveld..........kreativ kraft.  Liten , smart målfarlig spiller...


Ser ut som begge lag spiller uten en 10er i dag - Jeg har ikke sett noen  ;)

Fått deg en aldri så liten scapegoat, Eriksen? :)

Neida. Forventer bare mer. Akkurat denne var litt humoristisk ment. Både Chair og Piroe var veldig usnynlig første 45 😀


Syntes du Piroe har prestert bra? Er du fornøyd med hva han gjør på banen?

Spillemessig er det en del å gå på. Fire mål på sju er derimot veldig bra. Vår soleklart beste og mest naturlige målscorer pg derfor en viktig spiller.
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2756 på: Oktober 06, 2023, 08:17:27 »
Se på Ilas Chair i kveld..........kreativ kraft.  Liten , smart målfarlig spiller...


Ser ut som begge lag spiller uten en 10er i dag - Jeg har ikke sett noen  ;)

Fått deg en aldri så liten scapegoat, Eriksen? :)

Neida. Forventer bare mer. Akkurat denne var litt humoristisk ment. Både Chair og Piroe var veldig usnynlig første 45 😀


Syntes du Piroe har prestert bra? Er du fornøyd med hva han gjør på banen?

Jeg, og sikkert mange flere, ønsker å se Piroe i 9-er rollen.
Rutter kan ta 10-er rollen. Han er ekstremt flink til å drive med ballen og spille stikkere. Han er også presis i pasningsspillet sitt.
Så ser han egentlig som mye bedre egnet til 10-er rollen enn Piroe.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Reaney

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2757 på: Oktober 06, 2023, 08:53:09 »
På tide at Farke hever seg over standard Championship nivå og ordner opp i dette. Ikke noe å lure på. Piroe som 9'er .

Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2758 på: Oktober 06, 2023, 14:58:33 »
Der fikk dere en klar tale og forklaring på spissuttaket.

Farke kan dette!

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2759 på: Desember 26, 2023, 07:44:06 »
Hent hjem Kalvin Phillips.