Skrevet av Emne: Pre-season : Lyn Oslo - Leeds United på Bislett Stadion 27. juli kl 19.00  (Lest 84214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonke

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #90 på: Mai 28, 2010, 04:07:51 »
Velkommen til Oslo, bønder!

Moro at Leeds kommer, forhåpentligvis bidrar det (dere) til noen sårt tiltrengte penger i den slunkne Lyn-kassa. Pølser og brus vil nok være tilgjengelig i stadionkioskene.

For øvrig, regner med at dere alle er fra Leeds, siden dere heier på Leeds? Ekte supportere støtter jo sin lokale klubb.

arneg

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #91 på: Mai 28, 2010, 06:45:12 »
Velkommen til Oslo, bønder!

Moro at Leeds kommer, forhåpentligvis bidrar det (dere) til noen sårt tiltrengte penger i den slunkne Lyn-kassa. Pølser og brus vil nok være tilgjengelig i stadionkioskene.

For øvrig, regner med at dere alle er fra Leeds, siden dere heier på Leeds? Ekte supportere støtter jo sin lokale klubb.

For det første:  Her kommer det ikke til å kjøpes ei pølse som gir ei krone til den slunkne kassa til Lyn.  Jeg mente at pølsesalgt gikk til breddeavdelingen og d er det greit.
For det andre:  Du vet tydeligvis ikke mye om fotball og supportere.  Ekte supportere er de som følger laget sitt itykt og tynt.  I med og motgang.  Er det mange av de som går på Lynkamp?  Tilskuertall i år og fjor og i mange år tilbake forteller den nakne sannhet.  Lyn har en håndfull ekte supportere.
 

Dennis

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #92 på: Mai 28, 2010, 09:02:29 »
Velkommen til Oslo, bønder!

Moro at Leeds kommer, forhåpentligvis bidrar det (dere) til noen sårt tiltrengte penger i den slunkne Lyn-kassa. Pølser og brus vil nok være tilgjengelig i stadionkioskene.

For øvrig, regner med at dere alle er fra Leeds, siden dere heier på Leeds? Ekte supportere støtter jo sin lokale klubb.

 :D  :D  :D  :D
Marching on together!

GeirO

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #93 på: Mai 28, 2010, 09:07:02 »
Er så jævlig lei av at alt skjer i f**kings Oslo..spyr

Første gang Leeds har vært i Oslo på hundre år. Oslo får aldri noe, selv ikke Melodi Grand Prix. Det var det Bærum som fikk. ;)
MOT

Promotion 2010

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #94 på: Mai 28, 2010, 09:29:00 »
Er så jævlig lei av at alt skjer i f**kings Oslo..spyr

ALT  ;D


Første Leedskamp her siden 1973 på høsten!!!  :o


Stenkjær, Drammen, Stavanger, Haugesund, Sarpsborg, Sverige.............. OSLO, nei vi får ingenting vi.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Robert

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #95 på: Mai 28, 2010, 09:33:16 »
Velkommen til Oslo, bønder!

Moro at Leeds kommer, forhåpentligvis bidrar det (dere) til noen sårt tiltrengte penger i den slunkne Lyn-kassa. Pølser og brus vil nok være tilgjengelig i stadionkioskene.

For øvrig, regner med at dere alle er fra Leeds, siden dere heier på Leeds? Ekte supportere støtter jo sin lokale klubb.

Jøss, en av de 8 lyn-supporterne som finnes, er faktisk innom forumet her. Kan jeg få din autograf? Er jo tross alt en døende rase ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

lojosang

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #96 på: Mai 28, 2010, 13:09:45 »
Velkommen til Oslo, bønder!

Moro at Leeds kommer, forhåpentligvis bidrar det (dere) til noen sårt tiltrengte penger i den slunkne Lyn-kassa. Pølser og brus vil nok være tilgjengelig i stadionkioskene.

For øvrig, regner med at dere alle er fra Leeds, siden dere heier på Leeds? Ekte supportere støtter jo sin lokale klubb.

What are the odds?! BEGGE Lynfansene er på samme Leedsforum!
- Leif Olav

berlin

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #97 på: Mai 28, 2010, 13:13:04 »
Velkommen til Oslo, bønder!

Moro at Leeds kommer, forhåpentligvis bidrar det (dere) til noen sårt tiltrengte penger i den slunkne Lyn-kassa. Pølser og brus vil nok være tilgjengelig i stadionkioskene.

For øvrig, regner med at dere alle er fra Leeds, siden dere heier på Leeds? Ekte supportere støtter jo sin lokale klubb.

What are the odds?! BEGGE Lynfansene er på samme Leedsforum!

Hva? Er du nå så sikker på det? Fullt mulig å registrere flere brukere på forumet for å gi inntrykk av at man er flere. Nei, det er nok bare en.

Trulsaren

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #98 på: Mai 28, 2010, 13:26:00 »
Velkommen til Oslo, bønder!

Moro at Leeds kommer, forhåpentligvis bidrar det (dere) til noen sårt tiltrengte penger i den slunkne Lyn-kassa. Pølser og brus vil nok være tilgjengelig i stadionkioskene.

For øvrig, regner med at dere alle er fra Leeds, siden dere heier på Leeds? Ekte supportere støtter jo sin lokale klubb.

What are the odds?! BEGGE Lynfansene er på samme Leedsforum!

Hva? Er du nå så sikker på det? Fullt mulig å registrere flere brukere på forumet for å gi inntrykk av at man er flere. Nei, det er nok bare en.
:D
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Tor Erik

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #99 på: Mai 28, 2010, 15:36:30 »
Fly og Hotell er bestilt...
MOT.
UPS AND DOWNS

mac_gyver

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #100 på: Mai 29, 2010, 01:00:32 »
Pride of Yorkshire

Jon R

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #101 på: Mai 29, 2010, 17:35:16 »
Er så jævlig lei av at alt skjer i f**kings Oslo..spyr

Kampen burde helt klart gått i Lofoten ( feks Leknes Stadion evnt Parken i Vesterålen) eller Tromsø, men ettersom det er et Oslolag som inviterer klubben til Norge, fant man det mest praktisk å arrangere kampen i hovedstaden.
Jon R.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #102 på: Mai 29, 2010, 17:46:21 »
Er så jævlig lei av at alt skjer i f**kings Oslo..spyr

Kampen burde helt klart gått i Lofoten ( feks Leknes Stadion evnt Parken i Vesterålen) eller Tromsø, men ettersom det er et Oslolag som inviterer klubben til Norge, fant man det mest praktisk å arrangere kampen i hovedstaden.

Fnis ...
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Tom S

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #103 på: Mai 29, 2010, 17:50:08 »
Kommer LUSCOS til å køyre eit opplegg på kampdagen?
Samlingsted før kamp f.eks.
COME ON LEEDS !!

Oggy

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #104 på: Mai 29, 2010, 17:55:43 »
Tror vi tar turen fra Bodø  :)
Oggy

JanPSyse

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #105 på: Mai 29, 2010, 23:35:52 »
Er på østlandet på den tiden, så da blir det kamp på meg + 2. Forventer skikkelig feriefotball, men man kan jo ikke la være å gå bare for det. ;D
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Trulsaren

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #106 på: Mai 30, 2010, 18:24:25 »
Kommer LUSCOS til å køyre eit opplegg på kampdagen?
Samlingsted før kamp f.eks.
Det hadde vært morsomt å finne et felles vannhull ja! Noen fra denne byen over fjellet som kan fikse noe nærme Bislett?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Yeboah

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #107 på: Mai 30, 2010, 18:51:13 »
Kjøper vi billetter via lyn eller via Luscos???

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #108 på: Mai 30, 2010, 19:09:23 »
Kommer LUSCOS til å køyre eit opplegg på kampdagen?
Samlingsted før kamp f.eks.

Jeg synes det er viktig at vi er samlet både før kampen og at vi er samlet på Bislett. Jeg har sendt en melding til Rune og venter på tilbakemelding!

bwirum

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #109 på: Mai 30, 2010, 19:17:45 »
Og er det ikke vanlig at supporterklubben til bortelaget tar seg av billettsalg for bortesvingen? Jeg bare spør jeg altså...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #110 på: Mai 30, 2010, 19:38:10 »
Svar fra Rune Roalsvig (formann i LUSCOS for de som ikke vet det):

Det blir nok en 4.- 5.000 Leeds.supportere i fellesskap, er dessverre i Sør-Afrika der, men LUSCOS kommer tilbake med masse info. Vi har møte med Lyn i neste uke.

Tom S

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #111 på: Mai 30, 2010, 19:49:41 »
Svar fra Rune Roalsvig (formann i LUSCOS for de som ikke vet det):

Det blir nok en 4.- 5.000 Leeds.supportere i fellesskap, er dessverre i Sør-Afrika der, men LUSCOS kommer tilbake med masse info. Vi har møte med Lyn i neste uke.

Venter i spenning!

Forøvrig bestilt flybilletter til meg og Marius, we'll be there!!!
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #112 på: Mai 30, 2010, 19:50:47 »
Svar fra Rune Roalsvig (formann i LUSCOS for de som ikke vet det):

Det blir nok en 4.- 5.000 Leeds.supportere i fellesskap, er dessverre i Sør-Afrika der, men LUSCOS kommer tilbake med masse info. Vi har møte med Lyn i neste uke.

Rune ber oss også om ikke å stresse med tanke på billettkjøp men å avvente til mer info forelegger!

Ser ut som om Oslo kommer til å bli ganske hvit denne dagen  8)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #113 på: Mai 30, 2010, 19:52:15 »
Svar fra Rune Roalsvig (formann i LUSCOS for de som ikke vet det):

Det blir nok en 4.- 5.000 Leeds.supportere i fellesskap, er dessverre i Sør-Afrika der, men LUSCOS kommer tilbake med masse info. Vi har møte med Lyn i neste uke.

Venter i spenning!

Forøvrig bestilt flybilletter til meg og Marius, we'll be there!!!

Da må vi treffes Tom. Brian, Scott og June er også med :)

Robert

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #114 på: Mai 30, 2010, 19:55:44 »
Hmmm, da skal man kanskje ikke kjøpe billetter imorgen?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Tom S

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #115 på: Mai 30, 2010, 19:59:24 »
Svar fra Rune Roalsvig (formann i LUSCOS for de som ikke vet det):

Det blir nok en 4.- 5.000 Leeds.supportere i fellesskap, er dessverre i Sør-Afrika der, men LUSCOS kommer tilbake med masse info. Vi har møte med Lyn i neste uke.

Venter i spenning!

Forøvrig bestilt flybilletter til meg og Marius, we'll be there!!!

Da må vi treffes Tom. Brian, Scott og June er også med :)

Ja, det må vi få til  :)
COME ON LEEDS !!

Leechap

  • Gjest
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #116 på: Mai 30, 2010, 21:16:59 »
Fikk dessverre ikke med meg kampen på Steinkjer på tidlig 90-tall, men vant en signert Leeds trøye - flott plaster på "såret". Jobbet da som journalist på desken, mens de på sporten koste seg på Guldbergaunet. Leeds spilte mot et sammensatt lag fra Nord-Trøndelag - Leeds scoret seks mål og spilte skjorta av det sammensatte.
Har for øvrig levd på gode minner fra 1960 - 1970-tallet og er sultefôret på en ny Leeds-æra.
Noen fra Trøndelag som skal se kampen 27.? Hyggelig med felles mimring . . .

p0ndus

  • Gjest
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #117 på: Mai 30, 2010, 21:53:15 »
Nå som det meste tydeligvis  går til &%¤#/&%&¤#¤, er det  positivt og ha en gulrot og se frem imot. Men med tanke på økonomien til Lyn og Leeds tør jeg nok ikke og kjøpe kampbiletter før på stadion. MOT.

JanPSyse

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #118 på: Mai 31, 2010, 11:07:22 »
Skulle ikke billetter legges ut idag?

Kan ikke finne noenting om det på lyn sin hjemmeside...  :-\
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Hobben

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #119 på: Mai 31, 2010, 11:33:17 »
Skulle ikke billetter legges ut idag?

Kan ikke finne noenting om det på lyn sin hjemmeside...  :-\

Jo, det står hvertfall det på Lyns hjemmeiside, men har heller ikke sett noe komme ut derfra...
Rogaland Whites