avstemning

Bør tråden låses og arkiveres for godt?

Ja, lås den
7 (36.8%)
Nei, diskusjonen bør fortsette
12 (63.2%)

Stemmer totalt: 17

Avstemning er avsluttet: Juni 07, 2010, 14:06:28

Skrevet av Emne: Bør tråden 'Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?' låses?  (Lest 1730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Jeg stemte "Nei, diskusjonen bør fortsette", rett og slett fordi den har generert 29 sider meninger/ytringer, og det vel ikke er "persjonsjikane" forumdeltagere i mellom der nå. Dessuten tror jeg ikke det kommer så mange innlegg i den fremover, så bør fortsette er ikke helt riktig, den kommer til å naturlig dale i popularitet.

Det jeg prøver å si: La den dø en naturlig død! Det kan "gjennoppstå", enten for en sur eller blid kommentar, men neppe generere 29 nye sider.

Det kunne vært annerledes om dette hadde vært et sjokksalg - men vi har jo hatt allverdens tid til å akspetere hovedpersonens ønske om prøve seg på høyeste nivå.
« Siste redigering: Mai 31, 2010, 16:42:54 av berlin »

B-m

Men bør den flyttes til Off topic da Beckford ikke er Leeds-spiller?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Trulsaren

"Her er plassen å diskutere ting som har heller lite med LUFC og/eller LUSCOS å gjøre..." Vil jo påstå at Becks fortsatt har en del med Leeds å gjøre, men for all del. Jeg griner ikke om den blir stengt/flyttet.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...min tanke hittil er vel iallefall noe ala det Berlin skisserer, la han nå få forlate Leeds 'i skikkelige former' så kan tråden flyttes 'off topic' når han går inn i en ny sesong som Everton-spiller.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Ser ingen grunn til å låse tråder, de dør ut etterkvart som interessen for emnet ebber ut.
Forøvrig enig med Asbjørn om at den kan flyttes til off-topic dersom den fortsatt er på førstesida/aktuell når vi byrjer ny sesong i august.

PS!
Ellers står sjølvsagt trådstarter fritt til å låse tråden om han ønsker det, men at modsa skal gripe inn vert feil.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

...min tanke hittil er vel iallefall noe ala det Berlin skisserer, la han nå få forlate Leeds 'i skikkelige former' så kan tråden flyttes 'off topic' når han går inn i en ny sesong som Everton-spiller.

Betyr det at vi skal flytte Norman Hunter-tråden som ble opprettet av Bjørn Marius i 2006?
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,5896.0.html
Bør den off-topic fordi han ikke spiller i Leeds nå?


Hva med Jimmy Floyd Hasselbaink-tråden som ble opprettet av Sheridan i 2007?
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,8825.0.html
Skal den også off-topic?


Hva med denne om Yeboah?
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12451.0.html


Eller søk på Delph, da er en haug av emner på OEF og flere på off-topic. Det er da helt dustete hvis alt skal flyttes fordi en spiller bytter beite?
Her er Delph-tråden flyttet:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,10868.0.html

Mens her der den ikke:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,10990.0.html


Hva gjør vi med Rui, Sheehan, Casper og alle de som har forlatt Leeds de siste årene? Er det en regel for hva som skal flyttes eller ikke! Skal MODS'ene lese igjennom hver tråd og kvalitetssikre dem i etterkant om det er en spillertråd eller om det er en ex-spillertråd.

Jeg mener at valget gjøres når tråden opprettes. Etter det skal den forbli der den er plassert eller der moderatorene eventuelt flytter den etter en dag eller to. Ikke flytt en tråd etter et år da. Da får vi et forum helt ute av kurs!

Skal Hudderfieldkamp-tråden fra 2010 flyttes når vi møter Huddersfield neste gang fordi innholdet blir rimelig off-topic etterhvert som vi har møtte Huddersfield flere ganger. NIKS! Vi må se på forumet som en kronologisk historiebok, med topic som er opprettet i glede eller i frustrasjon under den delen av forumet som er naturlig da den ble opprettet. Da bør den også forbli der den ble godkjent i utgangspunktet.

Selvsagt skal ikke alle tråder om spillere som blir ex-spillere flyttes off-topic. Men den som nå er opprettet off-topic om Becks kan bli der!
« Siste redigering: Mai 31, 2010, 16:42:56 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...min tanke hittil er vel iallefall noe ala det Berlin skisserer, la han nå få forlate Leeds 'i skikkelige former' så kan tråden flyttes 'off topic' når han går inn i en ny sesong som Everton-spiller.

Betyr det at vi skal flytte Norman Hunter-tråden som ble opprettet av Bjørn Marius i 2006?

Hva med Jimmy Floyd Hasselbaink-tråden som ble opprettet av Sheridan i 2007?
ml
Skal den også off-topic?


Hva med denne om Yeboah?

Eller søk på Delph, da er en haug av emner på OEF og flere på off-topic. Det er da helt dustete hvis alt skal flyttes fordi en spiller bytter beite?
Her er Delph-tråden flyttet:
Mens her der den ikke:
Hva gjør vi med Rui, Sheehan, Casper og alle de som har forlatt Leeds de siste årene? Er det en regel for hva som skal flyttes eller ikke! Skal MODS'ene lese igjennom hver tråd og kvalitetssikre dem i etterkant om det er en spillertråd eller om det er en ex-spillertråd.

Jeg mener at valget gjøres når tråden opprettes. Etter det skal den forbli der den er plassert eller der moderatorene eventuelt flytter den etter en dag eller to. Ikke flytt en tråd etter et år da. Da får vi et forum helt ute av kurs!

Selvsagt skal ikke alle tråder om spillere som blir ex-spillere flyttes off-topic. Men den som nå er opprettet off-topic om Becks kan bli der!

...du setter det egentlig greit på spissen her :)

Jeg tror det bør handle om hva som diskuteres, og mengden selvfølgelig...

...om det kommer en og annen reply om Beckford i Evertontiden basert på et sitat i "meningsløs-tråden om Beckford" behøver ikke det være nok til å utløse at den flyttes. Men om det følger side opp og side ned, der det egentlige innholdet er hvordan Becks gjør det for Everton, bør jo det helt klart postes i en off-topictråd om Beckford (er det allerede opprettet altså?) enn i herværende tråd.

« Siste redigering: Mai 31, 2010, 16:48:01 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

...min tanke hittil er vel iallefall noe ala det Berlin skisserer, la han nå få forlate Leeds 'i skikkelige former' så kan tråden flyttes 'off topic' når han går inn i en ny sesong som Everton-spiller.

Betyr det at vi skal flytte Norman Hunter-tråden som ble opprettet av Bjørn Marius i 2006?

Hva med Jimmy Floyd Hasselbaink-tråden som ble opprettet av Sheridan i 2007?
ml
Skal den også off-topic?


Hva med denne om Yeboah?

Eller søk på Delph, da er en haug av emner på OEF og flere på off-topic. Det er da helt dustete hvis alt skal flyttes fordi en spiller bytter beite?
Her er Delph-tråden flyttet:
Mens her der den ikke:
Hva gjør vi med Rui, Sheehan, Casper og alle de som har forlatt Leeds de siste årene? Er det en regel for hva som skal flyttes eller ikke! Skal MODS'ene lese igjennom hver tråd og kvalitetssikre dem i etterkant om det er en spillertråd eller om det er en ex-spillertråd.

Jeg mener at valget gjøres når tråden opprettes. Etter det skal den forbli der den er plassert eller der moderatorene eventuelt flytter den etter en dag eller to. Ikke flytt en tråd etter et år da. Da får vi et forum helt ute av kurs!

Selvsagt skal ikke alle tråder om spillere som blir ex-spillere flyttes off-topic. Men den som nå er opprettet off-topic om Becks kan bli der!

...du setter det egentlig greit på spissen her :)

Jeg tror det bør handle om hva som diskuteres, og mengden selvfølgelig...

...om det kommer en og annen reply om Beckford i Evertontiden basert på et sitat i "meningsløs-tråden om Beckford" behøver ikke det være nok til å utløse at den flyttes. Men om det følger side opp og side ned, der det egentlige innholdet er hvordan Becks gjør det for Everton, bør jo det helt klart postes i en off-topictråd om Beckford (er det allerede opprettet altså?) enn i herværende tråd.



Høres ut som en fornuftig strategi, Asbjørn.

Disse trådene om Ex-spillerne, om det er gamle Leeds through-and-thorugh eller forsatt aktive i andre klubber, kan jeg ikke si spretter så mye opp i tide og utide at det plager meg nevneverdig.

lojosang

Hva er dette? Logan's Run for forumtråder?  ;D
- Leif Olav