Skrevet av Emne: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010  (Lest 65529 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #510 på: November 21, 2010, 10:59:46 »
Kjipt at baklengsmålet ble godkjent. Linjedommeren burde virkelig fått med seg det som du kan se i denne videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=5p12vlmnihE

Odin

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #511 på: November 21, 2010, 11:04:45 »
Det var tendens til booing hver gang Bradley Johnsen hadde ballen. Han får nok press på seg til å signere...Oppfatningen blant fansen var: Bare la ham gå... Stoke skal muligens være interessert sies det.
Kasper S var veldig sint etter Norwich målet, men ingen av oss fikk med oss episoden der han skal ha blitt dyttet..

Tom S

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #512 på: November 21, 2010, 11:26:44 »
Kjipt at baklengsmålet ble godkjent. Linjedommeren burde virkelig fått med seg det som du kan se i denne videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=5p12vlmnihE

Her ser vi det tydelig!
Same old norwich, always cheating!!!
COME ON LEEDS !!

peder

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #513 på: November 21, 2010, 11:33:30 »
Greit med uavgjort borte med Norwich, men irriterende at vi nok en gang ikke klarer å lime igjen bak.

...dagens baklengs skyldes vel mest dommeren???

Ja ifølge Leeds-brillene. Vil gjerne se det først.
Skulle ønske linje dommeren hadde innrømmet at han trengte briller også for denne var noe av det klareste jeg har sett, linje dommeren ser ut til å ha fritt syn og hele armen til Norwich spilleren har forlatt kontakten med kroppen så slike hendelser klarer selv dommere på aldersbestemte nivåer å få med seg  :(

jarle

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #514 på: November 21, 2010, 11:46:55 »
Greit med uavgjort borte med Norwich, men irriterende at vi nok en gang ikke klarer å lime igjen bak.

...dagens baklengs skyldes vel mest dommeren???

Ja ifølge Leeds-brillene. Vil gjerne se det først.
Skulle ønske linje dommeren hadde innrømmet at han trengte briller også for denne var noe av det klareste jeg har sett, linje dommeren ser ut til å ha fritt syn og hele armen til Norwich spilleren har forlatt kontakten med kroppen så slike hendelser klarer selv dommere på aldersbestemte nivåer å få med seg  :(


i 99 av 100 blåser dommerne selv når det ikke er noe som helst å blåse for når keeperen er innvolvert i feltet... Denne gangen... 100% klart frispark og ikke blåst...

Hva faen er ODDSEN!...

Makes me mad!

Sleivind

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #515 på: November 21, 2010, 12:23:20 »
Jeg synes det er et interessant fenomen. Er dommere/FA/FL alltid litt i mot oss? Eller er det bare vi Leedssupportere som er paranoide? Er det tilfeldigheter? Uflaks? Eller går det egentlig opp i opp når vi teller opp på slutten av sesongen?


Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #516 på: November 21, 2010, 12:50:22 »
Kjipt at baklengsmålet ble godkjent. Linjedommeren burde virkelig fått med seg det som du kan se i denne videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=5p12vlmnihE

Her ser vi det tydelig!
Same old norwich, always cheating!!!

Helt klart! Møkkadommer!   >:(

ØBS

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #517 på: November 21, 2010, 12:59:02 »
Var på kampe i Norwich igår, og førsteomgangen er noe av det beste jeg har sett av Leeds på lenge. Gradel drev høyrebacken deres til vanvidd gjennom hele kampen, og O'Brien var stor i forsvaret. I andre omgang ble vi naturlig nok presset noe bakover, men alt i alt en meget oppløftende kamp av Leeds. Fansen skapte kjempestemning på puben The Compleat Angler før kampen, og sang i 90 min på stadion. Gleder meg nå til Palace kampen på Elland Road den 4 desember. Super Leeds!

Flott stemningsrappport!

Velkommen til forumet.  :)

Fabelaktig Odin...

Skal selv over mot Reading neste helg og forventer å få være med på noe lignende.  Men Leeds-supportere på tur er ikke å spøke med, og de er lydhøre uansett hvor de reiser og hvordan det går (ref. Southampton i 2005 eller deromkring var det vel).

Har med brunost til Gary og Skjerven om noen lurer...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Gufrias

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #518 på: November 21, 2010, 17:45:11 »
Kjipt at baklengsmålet ble godkjent. Linjedommeren burde virkelig fått med seg det som du kan se i denne videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=5p12vlmnihE
Helt klart frispark til Kasper. Men også en grov markeringsmiss. Så grov at det er vanskelig å se av bildene hvem som skulle passe på Barnett i utgangspunktet.
Hekta på Leeds siden 1974

Jebediah

  • Gjest
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #519 på: November 21, 2010, 17:54:15 »
Kjipt at baklengsmålet ble godkjent. Linjedommeren burde virkelig fått med seg det som du kan se i denne videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=5p12vlmnihE

Her ser vi det tydelig!
Same old norwich, always cheating!!!

Jeg antar at du ville sakt det samme om det hadde vært motsatt og Leeds hadde fått et mål de ikke burde fått.


abbe

  • Gjest
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #520 på: November 21, 2010, 17:57:55 »
Kjipt at baklengsmålet ble godkjent. Linjedommeren burde virkelig fått med seg det som du kan se i denne videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=5p12vlmnihE

Her ser vi det tydelig!
Same old norwich, always cheating!!!

Jeg antar at du ville sakt det samme om det hadde vært motsatt og Leeds hadde fått et mål de ikke burde fått.

Ser N fansen klage på en hands i forkant av Leeds målet.

auren

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #521 på: November 21, 2010, 18:18:43 »
Da har jeg akkurat sett høydepunktene fra kampen. Tydelig at vi hadde hver vår omgang, men jeg teller totalt 5-2 i sjanser til Norwich, så ett poeng er jo derfor vel og bra. Gradel var involvert i ALT vi hadde fremover. Vi skaper nada i andre omgang og det er bekymringsverdig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #522 på: November 21, 2010, 19:23:55 »
Kjipt at baklengsmålet ble godkjent. Linjedommeren burde virkelig fått med seg det som du kan se i denne videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=5p12vlmnihE

Her ser vi det tydelig!
Same old norwich, always cheating!!!

Jeg antar at du ville sakt det samme om det hadde vært motsatt og Leeds hadde fått et mål de ikke burde fått.



Neida, det ville vert en helt annen sak :)
Heldigvis er det lov å vere sånn som supporter ;)
COME ON LEEDS !!

Oggy

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #523 på: November 21, 2010, 19:39:21 »
Ser tydelig ut som at assistentdommeren er usikker,
han avventer med å løpe mot midten.

Han burde definitivt blitt stående og annulert målet  :o
Oggy

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 20/11 2010
« Svar #524 på: November 22, 2010, 19:18:10 »
Heisan!
Min rapport fra kampen, var  på  på Carrow Road, var et Leeds lag som i første omgang var kjempegøy og se. Man vant dueller , spilte offensivt og faktisk også med en defensiv trygghet som ikke tok livet av en. Banens beste var etter mitt syn Max Gradel. Han hadde et taktskifte og en speed som var veldig artig og se. Spennende dette videre...