Skrevet av Emne: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!  (Lest 6334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert

Har irritert meg en stund over at forumet er såpass 'vanskelig' å lese når man bruker en mobil.
For en stund siden fikk dere teste ut forumet på wap, noe som faktisk fungerer helt glimrende (men ser litt "enkelt" ut). Linken er forøvrig den her:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?wap2
http://tinyurl.com/3xpnc8p

Nå tester jeg noe nytt.
På de fleste smarttelefoner idag, kan man laste ned programmer og installere. Android, Nokia, Blackberry og Apple har alle lette systemer for dette.
Derfor har jeg nå fikset en litt lettere måte å browse forumet på når du er på farten. Enten om du er på sommerferie, i Leeds eller på Nordpolen er nå forumet bare noen trykk unna.

Last ned programmet Tapatalk fra Android Market, Appstore, Ovi Store eller gå inn på http://tapatalk.com/bb om du har en Blackberry. Installer programmet, og søk så etter Leeds. Du vil nå få opp forumet her, og kunne browse det veldig enkelt via programmet.

Fint om noen har lyst til å teste, og se om det er noen store problemer...
« Siste redigering: Mai 31, 2010, 19:11:52 av ->Robert »
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

tobn på tur

Testet det nå, og hadde tenkt til å svare via programmet, men så kom det opp at jeg måtte ha paid version for å gjøre det.

Men av det jeg fikk gjort virka det bra. Enkelt og oversiktelig. Så endel på android market hadde noen problemer, men har ikke ikke fått noen ennå selv.

Blank_File

Prøvde nettopp med min HTC Hero (Android) og Opera 5 beta, men når jeg skal gå inn på forumet får jeg beskjed om at det er Android Native og blir videresendt til noe andre greier uansett om jeg velger ok eller cancel. Anelse hva det kan være?

raggen

fikk også beskjed om a ha paid version for og svare via tapatalk >:(

testet det med min Htc Desire.... virket veldig bra ellers ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Budda

Testet det litt og virker bra. Hvor mye må man betale for å kunne bruke programmet til å svare og hvor mye koster det?
Endre

abbe

  • Gjest
Testet det litt og virker bra. Hvor mye må man betale for å kunne bruke programmet til å svare og hvor mye koster det?

Ulempen er at Android market ikke er åpnet for betalversjoner av programvare i Norge. :-(


Lord-Meta

Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #6 på: Mai 31, 2010, 21:27:37 »
Testet det litt og virker bra. Hvor mye må man betale for å kunne bruke programmet til å svare og hvor mye koster det?

Ulempen er at Android market ikke er åpnet for betalversjoner av programvare i Norge. :-(
                                                    Prøver på en post via tapatalk på iPhone. Alt ser ut til å fungere veldig enkelt å greit

jackbauer68

  • Gjest
Testet det litt og virker bra. Hvor mye må man betale for å kunne bruke programmet til å svare og hvor mye koster det?

Ulempen er at Android market ikke er åpnet for betalversjoner av programvare i Norge. :-(
                                                    Prøver på en post via tapatalk på iPhone. Alt ser ut til å fungere veldig enkelt å greit

Det funka veldig bra å lese på Iphone men eg fikk ikkje til å poste,kordan gjør du det?:)

Robert

Det glemte jeg å si ja.. For at man skal kunne svare så må man til Android og Apple betale noen kroner for å få svare, og noe annen funksjonalitet.. Tror det er 2-3 dollar.
Ulempen med Android er som sagt at det er litt tricky å få betalt.

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Lord-Meta

Kjøper man betal versjonen på iphone så kosta det meg 17kr. så logger man bare inn med det brukernavn og passord som man har her å vips så kan man poste også ;)

Budda

Det glemte jeg å si ja.. For at man skal kunne svare så må man til Android og Apple betale noen kroner for å få svare, og noe annen funksjonalitet.. Tror det er 2-3 dollar.
Ulempen med Android er som sagt at det er litt tricky å få betalt.



Men ikke umulig? Hvordan gjør man det da?
Endre

TK20

Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #11 på: Juni 01, 2010, 00:10:30 »
Dette funka fint på iPhone, sitter og taster her nå:)

Litt dumt at man ikke kan se hvem som er sitert. Ellers kjempefint. Jeg har versjonen til 17 kr. Knall.

TK20

Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #12 på: Juni 01, 2010, 09:28:55 »
Etter å ha testet litt mer merker jeg at det er litt slitsomt med mye scrolling. Kanskje det går an å hoppe direkte ned til den første uleste posten når jeg klikker på en tråd (gitt at tråden har uleste poster, da)?

4ever arcticwhite

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #13 på: Juni 01, 2010, 09:58:24 »
Har en Nokia XpressMusic 5800.
gikk greit å laste ned tapatalk fra ovi-store.

MEN: Kan ikke velge å bruke wlan (trådløst nett), men må bruke telenettet med påfølgende kostnader....

Og når jeg valgte det, så fant jeg OEF, men "could not connect to server".

Jeg prøver igjen litt senere.
The future's so White I've got to wear shades 8)

bwirum

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #14 på: Juni 01, 2010, 16:34:16 »
Men ikke no til Windows Phone nei...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

tori_no

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #15 på: Juni 02, 2010, 08:36:33 »
Men ikke no til Windows Phone nei...

Finnes det fortsatt??? ;D
 

bwirum

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #16 på: Juni 03, 2010, 12:26:39 »
Tja, til bissnisssissrelatert bruk så er det det klart beste. Hvis du har MS-miljø på jobben selvsagt.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Robert

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #17 på: Juni 03, 2010, 14:13:36 »
Men ikke umulig? Hvordan gjør man det da?

Selv putter jeg et AT&T sim-kort i mobilen, og kjøper via wlan. Finnes jo "piratkopier" av de fleste software ute også. Og du kan roote telefonen, og bruke Market Enabler. Finnes mange muligheter :)

Når det gjelder Windows Phone liker jeg også de. De er sjarmerende og har mye bra software :)
Men, er ikke jeg som har laget Tapatalk, men utviklerne sier at de vil lage en versjon når 7'ern kommer ut... Og det er jo ikke sååå lenge til :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Promotion 2010

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #18 på: Juni 03, 2010, 15:15:20 »
Men ikke umulig? Hvordan gjør man det da?

Selv putter jeg et AT&T sim-kort i mobilen, og kjøper via wlan. Finnes jo "piratkopier" av de fleste software ute også. Og du kan roote telefonen, og bruke Market Enabler. Finnes mange muligheter :)

Når det gjelder Windows Phone liker jeg også de. De er sjarmerende og har mye bra software :)
Men, er ikke jeg som har laget Tapatalk, men utviklerne sier at de vil lage en versjon når 7'ern kommer ut... Og det er jo ikke sååå lenge til :)

Tror vi kan være glade for at vi har en mann som deg i våre rekker!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #19 på: Juni 04, 2010, 20:52:14 »
Dette funker kjempefint! Bra jobba!

grana

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #20 på: Oktober 26, 2010, 15:05:17 »
Noen som bruker tapatalk på iphone? Installerte det akkurat og ser lovende ut, men klokka på innleggene er feil.. Noen som vet om man kan stille inn riktig tid?

(La ikke merke til at denne lå under OEF; tipper dette er off topic for de fleste :) )
« Siste redigering: Oktober 26, 2010, 15:08:36 av grana »

Robert

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #21 på: Oktober 26, 2010, 22:27:59 »
Mulig at det løser problemet ditt, da jeg skal oppgradere dette i løpet av helgen.
Men kan jo være noe annet. På Android funker det ihvertfall greit, og spesielt nå når man kan kjøpe apps også.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

grana

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #22 på: Oktober 26, 2010, 23:15:42 »
Okay. Timestampen henger 7 timer etter på iphone-versjonen (min iallefall), men skal det oppgraderes kan man jo håpe at det fikser det..

Sydhagen

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #23 på: November 22, 2010, 18:52:17 »
Har nå testet ut Tapatalk på min Iphone. Fungerer perfekt! MYE enklere å lese forumet enn på den vanlige nettleseren til Iphone!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

grana

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #24 på: November 22, 2010, 21:35:19 »
Stemmer klokka hos deg og?

Joe Jordan

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #25 på: November 22, 2010, 21:43:58 »
Har også installert for Iphone, veldig flott og ryddig, helt klart verdt 17 kroner. Men også hos meg er klokka feil.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Robert

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #26 på: November 22, 2010, 22:08:09 »
Fant ut at jeg har prøvd å lete på feil sted etter feilen :)
Men, det gjør ikke saken noe lettere å løse, foruten at jeg ikke tror det er Tapatalk som gjør noe feil..

Edit: Er egentlig kun ios brukere + meg. Nå må dere andre teste ut også :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sydhagen

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #27 på: November 22, 2010, 22:18:04 »
Klokka er feil, men det er egentlig en bagatell
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Robert

Sv: Forumet på android, iphone, blackberry, nokia.. Testere søkes!
« Svar #28 på: November 22, 2010, 22:22:12 »
Kan si det sånn at klokka er feil pga klokka i webleseren skal være riktig :)
Skal prøve å få til begge deler..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM