Skrevet av Emne: Benitez forlater Liverpool  (Lest 1646 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Benitez forlater Liverpool
« på: Juni 03, 2010, 17:00:30 »

auren

Sv: Benitez forlater Liverpool
« Svar #1 på: Juni 03, 2010, 17:08:26 »
 ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Benitez forlater Liverpool
« Svar #2 på: Juni 03, 2010, 17:40:37 »
Mutual consent, altså...

Lurer på hva dette innebærer, dersom det stemmer at Benitez var tilbudt "kun" 30 millioner kroner for å gå av. Han skal visstnok ha hatt krav på omtrent det femdobbelte om han fikk sparken.

Har vondt for å tro at han sier fra seg hundre millioner...

Hva skjer så? En tilskuerfrieransettelse fra eierne i form av Kenny Dalglish?

Minner i det hele tatt veldig om Brann-sagaen; Liverpool sparker treneren, men problemet ligger ikke der...
Marching on together!

berlin

Sv: Benitez forlater Liverpool
« Svar #3 på: Juni 03, 2010, 17:43:37 »
Mutual consent, altså...

Lurer på hva dette innebærer, dersom det stemmer at Benitez var tilbudt "kun" 30 millioner kroner for å gå av. Han skal visstnok ha hatt krav på omtrent det femdobbelte om han fikk sparken.

Har vondt for å tro at han sier fra seg hundre millioner...

Hva skjer så? En tilskuerfrieransettelse fra eierne i form av Kenny Dalglish?

Minner i det hele tatt veldig om Brann-sagaen; Liverpool sparker treneren, men problemet ligger ikke der...

Ikke spill så veldig interessert da Kaizer, jeg vet du ikke bryr deg en døyt.  ;D

Dennis

Sv: Benitez forlater Liverpool
« Svar #4 på: Juni 03, 2010, 17:48:37 »
Mutual consent, altså...

Lurer på hva dette innebærer, dersom det stemmer at Benitez var tilbudt "kun" 30 millioner kroner for å gå av. Han skal visstnok ha hatt krav på omtrent det femdobbelte om han fikk sparken.

Har vondt for å tro at han sier fra seg hundre millioner...

Hva skjer så? En tilskuerfrieransettelse fra eierne i form av Kenny Dalglish?

Minner i det hele tatt veldig om Brann-sagaen; Liverpool sparker treneren, men problemet ligger ikke der...

Ikke spill så veldig interessert da Kaizer, jeg vet du ikke bryr deg en døyt.  ;D

 ;D

Veit du hva? Jeg prøver faktisk å ikke bry meg om den røde klubben, men det er ikke så lett ettersom jeg har ganske så mange kamerater (og "generasjonskolleger" generelt) som holder med dette søppelet.

Verre blir det at en stor prosent av disse kun er sporadiske fans som spør "Jay Spearing, hvem f*** er det?" M.a.o. folk som ikke interesserer seg lenger enn: "Vi er hvertfall ikke i League One, da!"

Ellers er det jo utrolig interessant å følge med på den elendige økonomiske forfatningen engelske klubber befinner seg - og fortsetter å sette seg - i. Skulle liksom tro vi hadde vært en foregangsklubb (med negativt fortegn) for andre, men neida...

Så på samme måte som det er trist, er det ikke uten et snev av rein GOSSING!  ;)



Marching on together!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Benitez forlater Liverpool
« Svar #5 på: Juni 04, 2010, 06:21:52 »
Dumt at han forlot møkka etter at han denne sesongen gjorde en slik god jobb med dem!  Men la dem bare ansette Dalglish så greier han sikkert å forstette i det sporet ;)

Tom S

Sv: Benitez forlater Liverpool
« Svar #6 på: Juni 04, 2010, 06:57:58 »
Satser på comeback av Souness  :D
COME ON LEEDS !!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Benitez forlater Liverpool
« Svar #7 på: Juni 04, 2010, 11:13:04 »
Satser på comeback av Souness  :D


Som jeg skulle sagt det sjøl...!!! Jeg unner dem Souness!! Behøver sikkert ikke bli dyrt for dem heller og han er mannen for virkelig å kjøre Loserpool i grøfta!!!

Litt seriøst; jeg kan selvsagt ikke fodra denne klubben. men det er av allmen interesse for de som er glad i engelsk fotball vil jeg tro, hvordan dette ender. Enorm gjeld, manglende resultater, megalønninger, dyr stall, sparken til Benitz med tre år igjen av kontrakten (...og det koster antagelig skjorta!!!)!! Dette har vi kunnskaper om, men hva skjer når Loserpool er i denne situasjonen mon tro??? Kommer det en eller annen søkkrik drittsekk inn og redder skinnet til denne forbaskede møkkaklubben???
Yeboahs vitne