Skrevet av Emne: TPN 158  (Lest 4473 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

TPN 158
« på: Juni 04, 2010, 08:47:57 »
Helt utrolig- fikk bladet igår, må være ny rekord ;D
Forøvrig et strålende nummer med nesten utelukkende gladsaker.(ikke så rart da..)
Imidlertid vil jeg berømme Trond Midjo Evensen sin artikkel:"Opprykk med bismak".Glimrende skrevet og mange bra problemstillinger etter min mening.Jeg synes mange av de spørsmålene som blir stilt etter at opprykksrusen har lagt seg er meget relevante. Blant annet Graysons taktiske disponeringer i perioden januar-mai, noe flere av oss stilte spørsmålstegn ved her på forumet.

readysteady

Sv: TPN 158
« Svar #1 på: Juni 04, 2010, 09:01:25 »
Enig, trivelig nummer, som jeg fikk i forgårs. Midjo-artikkelen var god. Det samme var "Frigjøringsdagen", men her mangler det forfatter. Hvem har skrevet den?


AllWhiteTøyen

Sv: TPN 158
« Svar #2 på: Juni 04, 2010, 09:02:02 »
Hiver meg på denne. Knallbra nummer. Artig med alle reisebeskrivelsene, veldig bra sesonganalyse av Midjo, og som vanlig kvalitetshåndtverk fra SA.
 

B_Ød

Sv: TPN 158
« Svar #3 på: Juni 04, 2010, 09:13:52 »
aner ikke hva "opprykk med bismak" betyr, men syns jo det høres fullstendig latterlig ut. Taktiske disponeringer av SG...er det noe å lure på a?? Helt ubgripelig for meg at denne sesongen er noe å stille spørsmål rundt i det hele tatt...se på hva vi har gjort denne sesongen da..hva annet er det å bry seg om egentlig???

Sry at dette blir muligens litt OT, men læll kara...
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: TPN 158
« Svar #4 på: Juni 04, 2010, 09:34:10 »
Enig, trivelig nummer, som jeg fikk i forgårs.


Samme her.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Sv: TPN 158
« Svar #5 på: Juni 04, 2010, 09:55:04 »
Enig, trivelig nummer, som jeg fikk i forgårs. Midjo-artikkelen var god. Det samme var "Frigjøringsdagen", men her mangler det forfatter. Hvem har skrevet den?

Byline på dette bidraget falt dessverre ut, men er skrevet av Erik Heisholt som også tidligere har levert stoff til TPN. Han er for tiden Kreativ Direktør i TBWA Oslo.

SA

Svend Anders

Sv: TPN 158
« Svar #6 på: Juni 04, 2010, 09:57:26 »
aner ikke hva "opprykk med bismak" betyr, men syns jo det høres fullstendig latterlig ut. Taktiske disponeringer av SG...er det noe å lure på a?? Helt ubgripelig for meg at denne sesongen er noe å stille spørsmål rundt i det hele tatt...se på hva vi har gjort denne sesongen da..hva annet er det å bry seg om egentlig???

Sry at dette blir muligens litt OT, men læll kara...

Når man har gått gjennom det som kanskje er tidenes formsvikt i engelsk fotball, bør det være relevant å se å hva som førte til nettopp dette - og ikke minst se på lærdommene fra det. Vi rykket opp, men det var på hengende håret.

Av 100 sider med opprykksjubel synes jeg forsåvidt ikke det var problematisk å sette av fire sider til en litt mer kritisk vinkling.

SA

Promotion 2010

Sv: TPN 158
« Svar #7 på: Juni 04, 2010, 09:59:47 »
aner ikke hva "opprykk med bismak" betyr, men syns jo det høres fullstendig latterlig ut. Taktiske disponeringer av SG...er det noe å lure på a?? Helt ubgripelig for meg at denne sesongen er noe å stille spørsmål rundt i det hele tatt...se på hva vi har gjort denne sesongen da..hva annet er det å bry seg om egentlig???

Sry at dette blir muligens litt OT, men læll kara...

Når man har gått gjennom det som kanskje er tidenes formsvikt i engelsk fotball, bør det være relevant å se å hva som førte til nettopp dette - og ikke minst se på lærdommene fra det. Vi rykket opp, men det var på hengende håret.

Av 100 sider med opprykksjubel synes jeg forsåvidt ikke det var problematisk å sette av fire sider til en litt mer kritisk vinkling.

SA

Ikke forsvare og forklare SA...

Bare takke og bukke: VI ER FORNØYDE!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: TPN 158
« Svar #8 på: Juni 04, 2010, 10:42:35 »
Super utgave. Ble i godt humør av å lese om opprykket igjen og igjen.

Også takk til god analyse fra Midjo vedrørende hva som gikk galt i januar-april. Håper dette analyseres like grundig i klubben......
MOT

berlin

Sv: TPN 158
« Svar #9 på: Juni 04, 2010, 13:22:14 »
Vet ikke hvilke superlativer jeg skal bruke.

I disse nettider skulle man kanskje tro at det trykte mediet skulle slite, men aj aj dette er fenomenalt.

Kan ikke forestille meg noen andre klubber i Supporterunionen har et så bra blad som vårt,
både layout/design og innhold er av høy kvalitet.

Takk til SA og resten av redaksjonen, og takk til alle bidragsytere!  Håper jeg ikke har glemt noen da.

 :)

...og jeg oppfordrer alle andre til å fortsette å gi tilbakemeldinger, både ros og ris (Det blir nok mest ros).
Det er viktig å motivere de involverte i TPN.  :)

gill

Sv: TPN 158
« Svar #10 på: Juni 04, 2010, 14:13:05 »
Superblad. Meget bra jobba. Fridag, sol og TPN. Kan det bli bedre?
 

ollan

Sv: TPN 158
« Svar #11 på: Juni 04, 2010, 14:39:35 »
Meget bra gjennomført av redaksjonen og resten av dugnadsgjengen ;)
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: TPN 158
« Svar #12 på: Juni 04, 2010, 14:53:07 »
aner ikke hva "opprykk med bismak" betyr, men syns jo det høres fullstendig latterlig ut. Taktiske disponeringer av SG...er det noe å lure på a?? Helt ubgripelig for meg at denne sesongen er noe å stille spørsmål rundt i det hele tatt...se på hva vi har gjort denne sesongen da..hva annet er det å bry seg om egentlig???

Sry at dette blir muligens litt OT, men læll kara...

Når man har gått gjennom det som kanskje er tidenes formsvikt i engelsk fotball, bør det være relevant å se å hva som førte til nettopp dette - og ikke minst se på lærdommene fra det. Vi rykket opp, men det var på hengende håret.

Av 100 sider med opprykksjubel synes jeg forsåvidt ikke det var problematisk å sette av fire sider til en litt mer kritisk vinkling.

SA

Ikke forsvare og forklare SA...

Bare takke og bukke: VI ER FORNØYDE!  ;)

Akkurat, STRÃ…LENDE FORNØYDE!  :)

readysteady

Sv: TPN 158
« Svar #13 på: Juni 04, 2010, 15:12:29 »
Enig, trivelig nummer, som jeg fikk i forgårs. Midjo-artikkelen var god. Det samme var "Frigjøringsdagen", men her mangler det forfatter. Hvem har skrevet den?

Byline på dette bidraget falt dessverre ut, men er skrevet av Erik Heisholt som også tidligere har levert stoff til TPN. Han er for tiden Kreativ Direktør i TBWA Oslo.

SA
Takk. Fenomal stemningsbeskrivelse. Følte meg fysisk hensatt til Leeds mens jeg leste dette innlegget.

always Leeds

Sv: TPN 158
« Svar #14 på: Juni 04, 2010, 17:55:00 »
Takker for nok et flott blad - TPN kom i posten igår, torsdag

p0ndus

  • Gjest
Sv: TPN 158
« Svar #15 på: Juni 04, 2010, 19:12:27 »
TPN kom idag, så da blir det varmende Leedslesestoff og avkjølende øl på verandaen.  :) :) :)

Tom S

Sv: TPN 158
« Svar #16 på: Juni 04, 2010, 19:32:11 »
Kom i posten onsdag, men har ikkje hatt tid til å ta av plasten enda...
Med turnering for The Gentle Giant imorra etterfulgt av "sommerfesten", må det nok vente til søndag er eg redd.
Men, etter alle gode kritikker her så gleder eg meg til å ta fatt på blekka!
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: TPN 158
« Svar #17 på: Juni 04, 2010, 20:09:28 »
Kom i posten onsdag, men har ikkje hatt tid til å ta av plasten enda...
Med turnering for The Gentle Giant imorra etterfulgt av "sommerfesten", må det nok vente til søndag er eg redd.
Men, etter alle gode kritikker her så gleder eg meg til å ta fatt på blekka!
what a f****, bruk nettene til hjelp Tom ;D :D ;)
Ollan

Tom S

Sv: TPN 158
« Svar #18 på: Juni 04, 2010, 20:15:03 »
Kom i posten onsdag, men har ikkje hatt tid til å ta av plasten enda...
Med turnering for The Gentle Giant imorra etterfulgt av "sommerfesten", må det nok vente til søndag er eg redd.
Men, etter alle gode kritikker her så gleder eg meg til å ta fatt på blekka!
what a f****, bruk nettene til hjelp Tom ;D :D ;)

Jo, det er ein mulighet, men har ikkje kjerringa trudd det har rabla for meg før så bestiller ho nok rom på lukket avdeling da  :D
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: TPN 158
« Svar #19 på: Juni 04, 2010, 22:47:04 »
 Ja, i motsetning til "påskeutgaven" som ankom ETTER påske, ankom denne utgaven på onsdag. Ganske tidlig, har jeg forstått.
 Innholdet er som vanlig prima, men jeg har denne gangen lagt merke til et betydelig antall trykkfeil. Helhetsinntrykket er dog upåklagelig.  :)
Super Leeds since 1968

Trulsaren

Sv: TPN 158
« Svar #20 på: Juni 05, 2010, 12:35:08 »
Kanonblad! Redaksjonen har gjor en vannvittig god jobb - som vanlig! :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

brenaldo

Sv: TPN 158
« Svar #21 på: Juni 06, 2010, 11:56:41 »
Kanonblad! Redaksjonen har gjor en vannvittig god jobb - som vanlig! :)


Støtter denne!!
Medlem nr. 850

Brian G.

Sv: TPN 158
« Svar #22 på: Juni 06, 2010, 11:58:56 »
Nydelig ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

p0ndus

  • Gjest
Sv: TPN 158
« Svar #23 på: Juni 06, 2010, 12:07:06 »
Terningkast 6, både for innhold og presentasjon. DERE er flinke.

CoachKarlstad

Sv: TPN 158
« Svar #24 på: Juni 06, 2010, 12:55:46 »
Flott utgave! Masse herlig lesestoff, stor takk til dere alle!!!

Tom S

Sv: TPN 158
« Svar #25 på: Juni 06, 2010, 13:38:17 »
Igjen ei super blekke!
Herlig lesning og gode stemingsrapporter.

Takk SA og alle andre som bidrar til at TPN dukker opp i postkassa med jamne mellomrom!
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: TPN 158
« Svar #26 på: Juni 06, 2010, 13:50:26 »
Kom på torsdag. Tømmermenn. Sprø svor. Bedriftsfotballkamp. Kommenterer seinere.  8)
- Leif Olav

tobn på tur

Sv: TPN 158
« Svar #27 på: Juni 06, 2010, 17:48:51 »
Fantastisk opprykksblad. Mye bra lesing.

Masinga

Sv: TPN 158
« Svar #28 på: Juni 07, 2010, 09:34:00 »
Stiller meg også i køen av gratulanter!
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

Sv: TPN 158
« Svar #29 på: Juni 07, 2010, 13:58:06 »
Fikk et eksemplar i postkassa på torsdag. Har ikke rukket å lese det ennå men det det virker som om jeg har noe å se frem til.  :)
Jon R.