Skrevet av Emne: VM TIPPING!  (Lest 40768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

newsome

VM TIPPING!
« på: Juni 09, 2010, 22:24:16 »
Tipper Nederland vinner vm i år.
Tror van Persie blir toppscorer.

Tom S

Sv: VM TIPPING!
« Svar #1 på: Juni 10, 2010, 06:51:50 »
Eg tipper:
England slår Spania i finalen.
Rooney blir VM's toppskårer.
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: VM TIPPING!
« Svar #2 på: Juni 10, 2010, 10:14:34 »
tror sør korea slår nord korea i finalen og verden bikker over før det skrives 1 august :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Ola_S

Sv: VM TIPPING!
« Svar #3 på: Juni 10, 2010, 16:50:39 »
håper argentina vinner ..... drit lei alt gnålet om england å brasil her på bygda så spyr snart  :o hehe

Lids

Sv: VM TIPPING!
« Svar #4 på: Juni 10, 2010, 18:05:13 »
Håper som vanlig på Italia, men tipper Brasil eller Spania vinner VM.
Thomas

Dennis

Sv: VM TIPPING!
« Svar #5 på: Juni 10, 2010, 20:08:48 »
Vanskelig å se bort ifra David Villa eller Lionel Messi som VMs mestscorende, men tankene mine gikk også til Robin van Persie som fort kan nette mange mål for et angripende Nederland. En bakdel er det derimot om dribleren Robben er ute.

Av lag er det mange som faktisk kan gå helt til topps: Spania og Brasil blir mine største favoritter, mens England for min del faktisk er en outsider for første gang siden EM '96. Nederland og uromomentet Argentina kan også gå helt frem, mens man aldri kan avskrive maskinene Italia og Tyskland.

Syns det er synd at Essien er ute; tror faktisk Ghana kunne nådd veldig langt med han på banen!

Vinner: Spania
Topscorer: David Villa
Marching on together!

Trulsaren

Sv: VM TIPPING!
« Svar #6 på: Juni 10, 2010, 22:21:45 »
Hodet sier Spania, hjertet sier Italia eller England og magen sier Argentina.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: VM TIPPING!
« Svar #7 på: Juni 10, 2010, 22:25:27 »
...denne gangen har eg et håp om at en Leedsspiller (Milner, hehe) vil være 'blant de 13 som som regel benyttes' hos England. Derfor betyr England litt mer enn de har gjort i de siste sluttspillene. Ellers har eg et håp om at Brasil og Maradonas Argentina kan underholde litt, samt at lag som Nederland/Spania/Portlgal (det er vel å håpe for mye...) også kan spre litt glede...

Artig om Goodson får spille for USA
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: VM TIPPING!
« Svar #8 på: Juni 10, 2010, 22:39:07 »
 Er svak for Argentina og håper Maradona lykkes som trener. Dersom det blir en annen vinner, tror jeg mest på Spania.
Super Leeds since 1968

Budda

Sv: VM TIPPING!
« Svar #9 på: Juni 10, 2010, 22:53:58 »
Spania vinner og Villa blir toppskårer
Endre

martind

Sv: VM TIPPING!
« Svar #10 på: Juni 10, 2010, 23:14:43 »
Tror Spania, men håper på Nederland, Brasil eller et afrikansk.

Så lenge sutrende italienere, Scum-Rooney eller Nazi-Tyskland vinner, så er jeg ganske fornøyd.

MOT!! We are Leeds!

lojosang

Sv: VM TIPPING!
« Svar #11 på: Juni 10, 2010, 23:17:11 »
Tror Spania, men håper på Nederland, Brasil eller et afrikansk.

Så lenge sutrende italienere, Scum-Rooney eller Nazi-Tyskland vinner, så er jeg ganske fornøyd.



Mixed message ute og går her, Martin.  ;D
- Leif Olav

martind

Sv: VM TIPPING!
« Svar #12 på: Juni 10, 2010, 23:20:26 »
Tror Spania, men håper på Nederland, Brasil eller et afrikansk.

Så lenge sutrende italienere, Scum-Rooney eller Nazi-Tyskland vinner, så er jeg ganske fornøyd.



Mixed message ute og går her, Martin.  ;D

Ser den :) hehe har liksom alltid holdt med Nederland i EM og Brasil i VM pga. fotballen de tidligere har spilt.... Og at det ikke er noen spillere jeg har noe hat mot... England klarer jeg rett og slett ikke glede meg over, fordi jeg har hatt og har store problemer med å juble for det samme som Scum spillere som Neville og Rooney. Kommer nok aldri til å juble over en Rooney scoring gitt.....

MOT!! We are Leeds!

lojosang

Sv: VM TIPPING!
« Svar #13 på: Juni 10, 2010, 23:37:58 »
Tror Spania, men håper på Nederland, Brasil eller et afrikansk.

Så lenge sutrende italienere, Scum-Rooney eller Nazi-Tyskland vinner, så er jeg ganske fornøyd.



Mixed message ute og går her, Martin.  ;D

Ser den :) hehe har liksom alltid holdt med Nederland i EM og Brasil i VM pga. fotballen de tidligere har spilt.... Og at det ikke er noen spillere jeg har noe hat mot... England klarer jeg rett og slett ikke glede meg over, fordi jeg har hatt og har store problemer med å juble for det samme som Scum spillere som Neville og Rooney. Kommer nok aldri til å juble over en Rooney scoring gitt.....



enkte mer på at du først nevner lagene du håper skal vinne for så å fortelle oss at du blir lykkelig om tre helt andre lag vinner.  8)
- Leif Olav

Blank_File

Sv: VM TIPPING!
« Svar #14 på: Juni 10, 2010, 23:56:21 »
Tror Spania, men håper på Nederland, Brasil eller et afrikansk.

Så lenge sutrende italienere, Scum-Rooney eller Nazi-Tyskland vinner, så er jeg ganske fornøyd.



Mixed message ute og går her, Martin.  ;D

Ser den :) hehe har liksom alltid holdt med Nederland i EM og Brasil i VM pga. fotballen de tidligere har spilt.... Og at det ikke er noen spillere jeg har noe hat mot... England klarer jeg rett og slett ikke glede meg over, fordi jeg har hatt og har store problemer med å juble for det samme som Scum spillere som Neville og Rooney. Kommer nok aldri til å juble over en Rooney scoring gitt.....



enkte mer på at du først nevner lagene du håper skal vinne for så å fortelle oss at du blir lykkelig om tre helt andre lag vinner.  8)

er du enke sier du??

martind

Sv: VM TIPPING!
« Svar #15 på: Juni 11, 2010, 08:08:35 »
Tror Spania, men håper på Nederland, Brasil eller et afrikansk.

Så lenge sutrende italienere, Scum-Rooney eller Nazi-Tyskland vinner, så er jeg ganske fornøyd.



Mixed message ute og går her, Martin.  ;D

Ser den :) hehe har liksom alltid holdt med Nederland i EM og Brasil i VM pga. fotballen de tidligere har spilt.... Og at det ikke er noen spillere jeg har noe hat mot... England klarer jeg rett og slett ikke glede meg over, fordi jeg har hatt og har store problemer med å juble for det samme som Scum spillere som Neville og Rooney. Kommer nok aldri til å juble over en Rooney scoring gitt.....



enkte mer på at du først nevner lagene du håper skal vinne for så å fortelle oss at du blir lykkelig om tre helt andre lag vinner.  8)

Skulle stå IKKE vinner på de tre siste der... men det skjønte du/dere vel sikkert :)
MOT!! We are Leeds!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: VM TIPPING!
« Svar #16 på: Juni 11, 2010, 11:33:21 »
For en gangs skyld har jeg stor tro på Brasil.

De gjorde seg også kjent med forholdene i S-A når de vant Confederations cup der nede for kort tid siden.

Noterer meg også at vi kan England - Tyskland allerede i 8-delsfinale om en av dem blir nummer to i sin gruppe- og den andre vinner sin gruppe...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Per Arne

Sv: VM TIPPING!
« Svar #17 på: Juni 11, 2010, 13:44:18 »
Tror Spania, men håper på Nederland, Brasil eller et afrikansk.

Så lenge sutrende italienere, Scum-Rooney eller Nazi-Tyskland vinner, så er jeg ganske fornøyd.



"Nazi-Tyskland" kan vanskelig vinne dette mesterskapet. Det tyske storriket (eller det tredje riket, om du vil), falt i 1945.

Riket var dengang bygget i stor grad på Hitlers antisemittisme, og startet ved hans maktovertakelse januar 1933.

Fortsatt er disse årene en stor skamplett på den tyske folkesjela, og jeg håper jeg slipper å se slike flåsete benevninger på et land i 2010 for all fremtid.

 ;)

B-m

Sv: VM TIPPING!
« Svar #18 på: Juni 11, 2010, 13:46:33 »
Tror Uruguay blir årets overraskelse.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Trond90

Sv: VM TIPPING!
« Svar #19 på: Juni 11, 2010, 14:31:53 »
Håper på England, men tror at Brasil vinner VM..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

martind

Sv: VM TIPPING!
« Svar #20 på: Juni 11, 2010, 14:56:28 »
Tror Spania, men håper på Nederland, Brasil eller et afrikansk.

Så lenge sutrende italienere, Scum-Rooney eller Nazi-Tyskland vinner, så er jeg ganske fornøyd.



"Nazi-Tyskland" kan vanskelig vinne dette mesterskapet. Det tyske storriket (eller det tredje riket, om du vil), falt i 1945.

Riket var dengang bygget i stor grad på Hitlers antisemittisme, og startet ved hans maktovertakelse januar 1933.

Fortsatt er disse årene en stor skamplett på den tyske folkesjela, og jeg håper jeg slipper å se slike flåsete benevninger på et land i 2010 for all fremtid.

 ;)

Jeg ser den. Men jeg er fortsatt der at jeg ikke klarer å glede meg over tyskere når de vinner noe som helst, og det må da være en grunn til det. Og jeg tror det stammer fra gammelt av gitt :) hehe

Men er enig i at slike bemerkninger kunne jeg spart meg for ;)
MOT!! We are Leeds!

Stephenjazz

Sv: VM TIPPING!
« Svar #21 på: Juni 11, 2010, 18:20:15 »
Håper Frankrike, men tror Tyskland
Det blir aldri umoderne å vinne

newsome

Sv: VM TIPPING!
« Svar #22 på: Juni 11, 2010, 19:43:07 »
Håper Frankrike, men tror Tyskland
Frankrike er det laget jeg håper IKKE vinner!!!!!
Måten de spilte håndball for å komme seg til mesterskapet på bekostning av Irland var bare patetisk.Måtte de tape i kveld og ryke ut i gruppespillet!!!!!!!!!

Hobben

Sv: VM TIPPING!
« Svar #23 på: Juni 11, 2010, 20:03:55 »
Håper Frankrike, men tror Tyskland
Frankrike er det laget jeg håper IKKE vinner!!!!!
Måten de spilte håndball for å komme seg til mesterskapet på bekostning av Irland var bare patetisk.Måtte de tape i kveld og ryke ut i gruppespillet!!!!!!!!!

Hvor lenge skal folk syte over dette? Alle spillere ville gjort det samme om de fikk kjangsen. Er møkk lei av folk som syter, når alle sammen i sin form er joksemakere.
Rogaland Whites

Stephenjazz

Sv: VM TIPPING!
« Svar #24 på: Juni 11, 2010, 20:26:59 »
Håper Frankrike, men tror Tyskland
Frankrike er det laget jeg håper IKKE vinner!!!!!
Måten de spilte håndball for å komme seg til mesterskapet på bekostning av Irland var bare patetisk.Måtte de tape i kveld og ryke ut i gruppespillet!!!!!!!!!
Skal man syte over det til evig tid? Rett og slett barnslig å fortsatt henge seg opp i det
Det blir aldri umoderne å vinne

euphor9

Sv: VM TIPPING!
« Svar #25 på: Juni 11, 2010, 20:34:33 »
Er svak for Argentina og håper Maradona lykkes som trener. Dersom det blir en annen vinner, tror jeg mest på Spania.


Enig med deg angående Argentina,er oxo svak for dem.   Har fulgt med VM siden 1986 og husker spesiellt Mexico VM.    Ser at mange her og eksperter andre plasser oxo har stor tro på Spania.

Håper hvertfall at Italia ikke vinner.   Alltid noen store lag som ryker ut tidlig.

Håper Argentina mot England i finalen,men tror at Brasil,Italia(desverre),Tyskland og Nederland gjør det bra.

Tom S

Sv: VM TIPPING!
« Svar #26 på: Juni 11, 2010, 22:41:00 »
Helvetes mykje humler i Sør Afrika, håper de finner fluesmekken...

Greit nok på Sør Afrika sine kamper, men skal vi høyre det jævla suset på kvar kamp må eg vurdere å skru av lyden - ingenting på ei fotballbane å gjere!

Irriterande  >:(
COME ON LEEDS !!

Erik_

Sv: VM TIPPING!
« Svar #27 på: Juni 11, 2010, 23:46:09 »
Dunga vinner igjen. Altså Brasil...:)

Tom S

Sv: VM TIPPING!
« Svar #28 på: Juni 12, 2010, 19:07:36 »
Helvetes mykje humler i Sør Afrika, håper de finner fluesmekken...

Greit nok på Sør Afrika sine kamper, men skal vi høyre det jævla suset på kvar kamp må eg vurdere å skru av lyden - ingenting på ei fotballbane å gjere!

Irriterande  >:(

Alvorlig talt folkens!
Er ikkje dette irriterande ???
Eg syns rett og slett desse trompetane burde vert forbudt å ta inn på stadion!!!

Tragisk om vi i kveld ikkje skal få høyre stemninga og synginga til fulle engelskmenn, men heller ha følelsen av å sitte i ei bikube.
COME ON LEEDS !!

newsome

Sv: VM TIPPING!
« Svar #29 på: Juni 12, 2010, 19:56:24 »
Alvorlig talt folkens!
Er ikkje dette irriterande
Eg syns rett og slett desse trompetane burde vert forbudt å ta inn på stadion!!!

Tragisk om vi i kveld ikkje skal få høyre stemninga og synginga til fulle engelskmenn, men heller ha følelsen av å sitte i ei bikube.Ja alvorlig talt!!!Utrolig at en må dytte innpå tre paracet etter en vm kamp!!
Vi må nok tåle dette en måned fremover.Enerverende og plagsomt!Har heldigvis muteknapp på fjernkontrollen,men trist at det som ser ut til å bli et fantastisk mesterskap skal bli skjemmet av noe så banalt!