Skrevet av Emne: Det er ille å være dansk i......VM!!  (Lest 878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Det er ille å være dansk i......VM!!
« på: Juni 25, 2010, 12:21:05 »
Gårsdagens avgjørende VM kamp mellom Danmark og Japan var en trist affære for oss nordboere. Tunge, dorske og keitete dansker ble rundingsbøyer for lettbeinte japser. Dansker på tribunen hadde bare en trøst igjen- øl!!! En av nettavisene slår til med "Snipp, Snaps, ute!!! Genial overskrift!!

Men, helt ærlig synes jeg det er trist å se at Nordens eneste VM representant blir så totalt avslørt som fotballnasjon. Vi greide ikke kavlikken, ikke svenskene, finnene eller islendingene. Bare danskene- og de presterer altså ikke i det hele tatt.

Elendig etter en desperat 1. omgang mot Holland, flaks etter sieren mot Kamerun som burde slått danskene og så rundspilt av Honda og co til slutt.....!

Det må være jævlig å være dansk i VM akkurat nå.....og dessverre da er det også ille å være norsk og ha tru på at vi skal hevde oss i fopall!!!
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: Det er ille å være dansk i......VM!!
« Svar #1 på: Juni 25, 2010, 14:07:03 »
Selvfølgelig kan vi hevde oss i fotball!
for ikke mindre enn 10-15 år siden var Norge på 2.plass på FIFA rankingen, bare slått av Brasil. Og som kjent slo vi selveste Brasil i VM i -98. Viss jeg ikke husker feil så var det faktisk første gang Brasil har tapt en kamp i gruppespillet i VM....

Selvfølgelig klarer ikke en liten fotballnasjon som Norge å hevde seg år etter år i toppen av internasjonal fotball, men av og til dukker det opp en gyllen generasjon og en gyllen trener. DA kan vi hevde oss i fotball!
Jeg har faktisk ståltro på at Norge kvalifiserer seg til det kommende EM under Drillo.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Det er ille å være dansk i......VM!!
« Svar #2 på: Juni 28, 2010, 12:49:14 »
Selvfølgelig kan vi hevde oss i fotball!
for ikke mindre enn 10-15 år siden var Norge på 2.plass på FIFA rankingen, bare slått av Brasil. Og som kjent slo vi selveste Brasil i VM i -98. Viss jeg ikke husker feil så var det faktisk første gang Brasil har tapt en kamp i gruppespillet i VM....

Selvfølgelig klarer ikke en liten fotballnasjon som Norge å hevde seg år etter år i toppen av internasjonal fotball, men av og til dukker det opp en gyllen generasjon og en gyllen trener. DA kan vi hevde oss i fotball!
Jeg har faktisk ståltro på at Norge kvalifiserer seg til det kommende EM under Drillo.







La oss håpe du får rett!! Fjeldapene kvalifiserer seg!!!!
Yeboahs vitne