Skrevet av Emne: Skrive eller ta bilde i Bergen for medlemsbladet?  (Lest 1005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Skrive eller ta bilde i Bergen for medlemsbladet?
« på: Juli 19, 2010, 13:42:23 »
Med kort varsel og begrensede muligheter kommer jeg herved med følgende etterlysning:

Kan du skrive og har lyst til å bidra for medlemsbladet, The Peacock News?

Jeg har behov for hjelp både mandag og tirsdag når Leeds er i Bergen (dvs om en uke). Flere ting er ønsket dekket, og jeg rekker bare så og så mye under mitt døgn i byen, hvor jeg også må representere LUSCOS i andre sammenhenger.

* Det er behov for å skildre supporterlivet på aktivitetene våre, i byen og på kampen. Knipse noen bilder, snakke med folk.

* Kanskje har jeg behov for flere til å ta intervjuer (på engelsk, selvsagt) med spillere eller andre fra Leeds United. Uten å være kravstor krever dette en evne til å snakke på engelsk, stille ok spørsmål og en evne til å skrive interessant for leseren.

* Jeg har også et ønske om å få tatt gode actionbilder av Leeds-spillerne under trening og kamp i Bergen, men er forberedt på at jeg må hyre inn en proff til dette. Krever normalt sett et godt kamera og litt erfaring.

* Det er også sterkt ønsket at noen er tilstede på Leeds on the Road for TPN - ikke nødvendigvis for å referere hvert eneste ord, men å skildre kvelden, hva som opptar de fremmøtte (om noen kommer, riktignok), og kanskje snakke med et par etterpå om hva de synes.

Om du kan, våger og vil prøve deg på noe av dette, send meg gjerne en epost på svend@leedsunited.no - fortell meg litt om evt erfaring, og hva du tror kan bidra med. Jeg guider så godt jeg kan om du føler deg usikker på noe. Vi har per i dag ingen honorering av arbeidet utover lønn i himmelen og skryt i neste medlemsblad.

Svend Anders,
redaktør, The Peacock News

Masinga

Sv: Skrive eller ta bilde i Bergen for medlemsbladet?
« Svar #1 på: September 02, 2010, 08:54:11 »
Fikk bladet i posten i går. Her var det mange fine bilder fra Bergen! Tydelig at Svend Anders fikk respons!

Takker for nok et godt produkt! Har bare rukket å lese om Fredrik Kjølner + at jeg startet å lese artikkelen fra vår danske venn Nielsen. Jeg tror han har det lengste ordet i bladet denne gang. Ungdomslandsholdsmålvakt Kasper Schmeichel.
Masinga, medl.nr. 1250