Skrevet av Emne: Sommer er Bates tid  (Lest 13161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Sv: Sommer er Bates tid
« Svar #90 på: Juli 22, 2010, 11:28:33 »
Her var det mye tøv, og hev deg over det Svend Anders!

Forøvrig ser jeg frem til mandag:-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

DenHviteYeboah

Sv: Sommer er Bates tid
« Svar #91 på: Juli 22, 2010, 11:44:14 »
Og SA,

Kan ikke du legge ut kopier av all søknader og brev i forbindelse med at du får billetter til kamper selv de mest ihugga fans i Leeds med season tickets etc ikke klarer å få billetter til slik at vi kan slå fast at du ikke er i lomma til Bates.

trenger dokumentasjon på dette skal jeg stole på noen av innleggene dine heretter.

Du er jo avhenging av trovedighet i din stilling.



denne var langt under beltestedet Jarle!Ufint å nevne dette med billetter.Hvis SA har noen gode kontakter som skaffer ham billetter til "vanskelige" kamper har jeg ingen problemer med det.
SA gjør veldig mye bra for klubben!Når det gjelder Bates så er SA og jeg langt fra hverandre,men jeg mistengliggjør ham ikke mht å skaffe billetter.Nei, diskuter heller finansakrobaten og Leedseier Ken Bates!

jaho

  • Gjest
Sv: Sommer er Bates tid
« Svar #92 på: Juli 22, 2010, 11:47:37 »
- over grensen, slettet av Mr Kaizer - orker rett og slett ikke dette forumet lenger , som før var en berikelse for min interesse! Ha det!!
« Siste redigering: Juli 22, 2010, 11:52:08 av Mr Kaizer »

Geir Magne

Sv: Sommer er Bates tid
« Svar #93 på: Juli 22, 2010, 11:51:23 »
Jarle, du går langt over streken i mange av dine innlegg. Surmaget og usaklig og uten evne til å ta kritikk!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Svend Anders

Sv: Sommer er Bates tid
« Svar #94 på: Juli 22, 2010, 12:07:52 »
Og SA,

Kan ikke du legge ut kopier av all søknader og brev i forbindelse med at du får billetter til kamper selv de mest ihugga fans i Leeds med season tickets etc ikke klarer å få billetter til slik at vi kan slå fast at du ikke er i lomma til Bates.

trenger dokumentasjon på dette skal jeg stole på noen av innleggene dine heretter.

Du er jo avhenging av trovedighet i din stilling.

Jeg har vel redegjort ganske klart for hvordan jeg har fått billett til både manu-kampen og Charlton away tidligere. Om jeg fremdeles har kopi av faksen jeg sendte for SYV MÃ…NEDER SIDEN - forøvrig et skjema som ble lagt ut på leedsunited.com for alle og enghver, kun utfylt mine private detaljer - er jeg dessverre ikke sikker på.

Til manu-kampen fikk 9.000 Leeds-supportere billett. Er du like mistenksom overfor alle de om hvordan de fikk billett?

Til Charlton-kampen fikk alle som søkte innen fristen, med minst to bortekamper tidligere i sesongen billett. Jeg hadde to bortekamper tidligere i sesongen - manu og Doncaster borte i Ligacupen.

Og for ordens skyld: Jeg svarer kun på dette habilitetsfjattet ditt nå en siste gang så du slipper å gnaldre noe om at jeg ikke svarer på slike påstander, som atpåtil kommer fra forumes mest anonyme deltager. Det er forøvrig påstander som ikke har noe som helst med det tråden handler om - men det var vel akkurat det du håpet på, så du slipper mer kritikk og kritiske spørsmål fra deltagerne som faktisk gidder å kommentere innleggene dine?

Er ikke livet herlig, folkens? Så mye mer det har å by på enn denne tråden!  ;D

Tar ellers med tips til å å opp humøret:
Pust ut, tell til ti.
Tenk på 3. januar, følelsen sånn midt på dagen en gang.
Sett på en Beatles-klassiker, eventuelt Bruce Springsteen eller en Queen-hit.
Syng gjerne med!

SA,
en glad gutt!

Trulsaren

Sv: Sommer er Bates tid
« Svar #95 på: Juli 22, 2010, 13:03:20 »
Komikveld. Håper ikke du skal på kampen, Jarle, for dette bygger jo seg opp til DEN fighten! Du snakker om hersketeknikker, men gå man... Du er jo forumets flittigste bruker av det. At du har gått over til personangrep sier vel mer om deg som debbatant. Er jo rett og slett fantastisk og starte en tråd på et diskusjonsforum og forvente at alle er enige med deg, gå rett på personangrep når folk spør om noe så vanlig som kilder og attpå til trekker inn ting som ikke har noe som helst med temaet som ble diskutert for å unngå å svare på kritiske spørsmål.

Ta deg en pause, gjerne ta deg en bolle også og kom tilbake når du ønsker å diskutere. God sommer!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Jon R

Sv: Sommer er Bates tid
« Svar #96 på: Juli 22, 2010, 13:15:22 »
Denne tråden har ikke lenger relevans innenfor emnet " Leeds United". Stenger den og oppfordrer alle forumdeltakere til å puste godt ned i magen og telle til ti før man starter en ny.
Jon R.