Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alex Bruce  (Lest 26604 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

EX-SPILLER: Alex Bruce
« på: Juli 30, 2010, 17:59:02 »
Kan spille høyreback, midtstopper og defensiv midtbane.

http://www.leedsunited.com/news/20100730/bruce-signs-for-united_2247585_2106786
« Siste redigering: Juli 30, 2012, 16:26:55 av Promotion 2010 »

auren

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #1 på: Juli 30, 2010, 18:06:20 »
Et godt kjøp dette :)

Velkommen til klubben Alex!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #2 på: Juli 30, 2010, 18:29:31 »
välkommen alex till klubben, har jag drömt eller fantiserat detta men jag undrar om inte hans farsa spelade som ung i leeds eller var det någon annan back jag tänkte på som gick till MU på 80talet
 

auren

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #3 på: Juli 30, 2010, 18:52:27 »
välkommen alex till klubben, har jag drömt eller fantiserat detta men jag undrar om inte hans farsa spelade som ung i leeds eller var det någon annan back jag tänkte på som gick till MU på 80talet

Du tenker nok på Denis Irwin ja :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #4 på: Juli 30, 2010, 18:54:27 »
Bruce tror jeg kan bli en bra signing...

Vi mangler nå de to viktige!
Sjefen på midten og reven framme!!!

Tror de begge blir PL spillere fra klubber som må off loade pga nye regelen om 25 manns stall og 8 engelske minimum...



Dennis

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #5 på: Juli 30, 2010, 18:55:58 »
Dette er en tråd om spilleren Alex Bruce! Kan den ikke forbli det? Det finnes flere tråder egnet for diskusjon av forventninger og Bates.  :)

Topic: Synes selv det er bra at vi signerer en spiller som kan bekle nettopp midtstopper, høyreback og defensiv midtbaneposisjonene - om han er god nok, selvsagt!

Setter min lit til at Grayson vet hva han henter. Han sier selv at spilleren har vært fulgt et års tid og med det tror jeg ikke han har hentet en L1-spiller, ettersom planen da var å hente spillere som også kunne nå opp i CCC. Han har bra med erfaring, er i en god aldersgruppe og er visstnok en spiller som går foran.

Nøktern optimist!
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #6 på: Juli 30, 2010, 18:56:22 »
välkommen alex till klubben, har jag drömt eller fantiserat detta men jag undrar om inte hans farsa spelade som ung i leeds eller var det någon annan back jag tänkte på som gick till MU på 80talet

Du tenker nok på Denis Irwin ja :)

auren
där har vi det ;), MU-spelarna har man ju inte så bra koll på(ler), hade vi inte en duktig ytterback som hette phelan med? gick han också till MU?
 

jarle

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #7 på: Juli 30, 2010, 18:59:26 »
Dette er en tråd om spilleren Alex Bruce! Kan den ikke forbli det? Det finnes flere tråder egnet for diskusjon av forventninger og Bates.  :)

Topic: Synes selv det er bra at vi signerer en spiller som kan bekle nettopp midtstopper, høyreback og defensiv midtbaneposisjonene - om han er god nok, selvsagt!

Setter min lit til at Grayson vet hva han henter. Han sier selv at spilleren har vært fulgt et års tid og med det tror jeg ikke han har hentet en L1-spiller, ettersom planen da var å hente spillere som også kunne nå opp i CCC. Han har bra med erfaring, er i en god aldersgruppe og er visstnok en spiller som går foran.

Nøktern optimist!


Det var da voldsomt da....


Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #8 på: Juli 30, 2010, 20:02:39 »
 Synes denne nye spilleren, Bruce, ufrivillig har skapt litt sur stemning her inne nå. Laffen i VG ville automatisk ha gitt han kallenavnet Sitron-Bruce... ::)

 Kanskje greit å gi mannen en sjanse først...
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #9 på: Juli 30, 2010, 21:01:45 »
2-3 spillere med solid PL erfaring

Slik som Michalik og McSheffrey. Førstevnte var meget god da han kom på lån til oss i CCC, og da vi signerte ham permanent fikk maange på forumet bakoversveis, siden vi da var i L1 og mannen hadde nettopp spilt fast i Bolton. Dette førte til entusiasme og stor tro på opprykk (var vel i januarvinduet 2008 vi signet han?). Dessverre falt han igjennom, selv om han i utgangspunktet burde vært en spiller som virkelig hevet laget. Samme er caset med McSheffrey, dog dette var på et lån i januar i år. Var det kato som hyllet Maccern og trodde han skulle score tosifret antall mål og ditto assist? Han var dog ikke den eneste som hyllet den signeringen.

Og så har vi disse kjedelige og grå signeringene da, som Kisnorbo (reject fra Leicester), Becchio (ukjent Argentiner med fortid i de lavere spanske divisjoner) og Snodgrass (totalt ukjent skotte), som viste seg som det motsatte. De tre er nå bærebjelkene i laget vårt (når alle er skadefri vel å merke).

Jeg tror ikke jeg gidder å understreke poenget mitt DHY ;)

auren
                                                                                                            meget, meget gode poenger. alex bruce er nok å betrakte som en sliter, men han gir stallen viktig dybde. i tillegg skal vi ikke se bort fra at han kan vokse seg inn i en defensiv midtbanerolle i elleveren.

vielljaa

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #10 på: Juli 30, 2010, 21:25:00 »
Nok en god signering og den føyer seg inn i rekken på 7 jevngode signeringer! Vi er i ferd med å bli et gjennomført bra ccc-lag..så gjenstår det å se om dette holder til top6-plassering. Jeg har trua til det motsatte er bevist :)
There is only one United

abbe

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #11 på: Juli 30, 2010, 22:24:57 »
Velkommen skal han være!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #12 på: Juli 30, 2010, 23:15:43 »
Bruce tror jeg kan bli en bra signing...

Vi mangler nå de to viktige!
Sjefen på midten og reven framme!!!

Tror de begge blir PL spillere fra klubber som må off loade pga nye regelen om 25 manns stall og 8 engelske minimum...




Tenker omtrent sånn jeg og. Reven vil bli enklere å få tak i enn sjefen, om man tenker på lån fra PL-klubber.
Takk for smigeren, men jeg har nok lagt opp for godt på høyere nivå.....  ;D
Spøk til alvor. Da vi rykket opp fra 2. div sist, så var det vel med et lag uten de store navnene? Så jeg har egentlig litt tro på at et samspilt lag, med en del grå men gode spillere, utmerket god kan klare opprykk til PL. Jeg har nå trua enda, men jeg tror at Kisnorbo MÃ… holde seg skadefri hele dette året. Han blir nok nøkkelspilleren i forsvaret.

Men han er jo allerede ute halve sesongen, så det var fint vi signet Bruce i dag da, jeg sier ikke at han kan gjøre jobben til Paddy, man kanskje han kan :)

Dennis

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #13 på: Juli 30, 2010, 23:15:44 »
Jeg har nå trua enda, men jeg tror at Kisnorbo MÃ… holde seg skadefri hele dette året. Han blir nok nøkkelspilleren i forsvaret.

Er ikke Paddy ute til nyåret?  :(
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #14 på: Juli 30, 2010, 23:34:15 »
Bra signing. Enhver spiller som ryker uklar med Roy Keane får plusspoeng i min bok!  :)

Regner med at Naylor også har gitt noen gode referanser.

Tydelig rød tråd mellom alle de spillerne som er hentet inn foran denne sesongen: Alle er i midten av 20-åra, de fleste har mye erfaring fra The Championship, og jeg tror de fleste av dem også scorer høyt på egenskaper som 'strength', 'consistency' og endel andre attributter som var mangelvare i spillerstallen vi gikk ut av forrige sesong med....

Skulle også gjerne sett 2-3 spillere av et enda bedre kaliber enn disse her, men ift diskusjoner om ambisjoner og penger velger da vitterlig disse spillerne Leeds foran andre Championshipklubber - antakeligvis fordi Leeds tilbyr bedre betingelser og høyere sportslige ambisjoner enn andre klubber på dette nivåvet....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #15 på: Juli 31, 2010, 01:29:32 »


Skulle også gjerne sett 2-3 spillere av et enda bedre kaliber enn disse her, men ift diskusjoner om ambisjoner og penger velger da vitterlig disse spillerne Leeds foran andre Championshipklubber - antakeligvis fordi Leeds tilbyr bedre betingelser og høyere sportslige ambisjoner enn andre klubber på dette nivåvet....

La oss kalle en spade for en spade, Midjo. Middels championshipsspiller(e) tilpasset klubbens middels store ambisjoner ( sett ift nivået). Snubbet dem foran highflying klubber som Schuntorpe, Barnsley, Bristol City og Watford.   ;)

Når det er sagt: Har trua på at Bruce styrker stallen vår. Er nok bedre enn både Collins, Naylor og Bromby.  :)
« Siste redigering: Juli 31, 2010, 01:37:56 av Jon R »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #16 på: Juli 31, 2010, 02:30:56 »
Alex Bruce er hans navn, og signet det ble han ja.
(please, ikke diskuter årets stall i denne tråden)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kilgallon

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #17 på: Juli 31, 2010, 09:11:05 »
Velkommen skal du være, Bruce! Jeg har trua på deg!

bwirum

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #18 på: August 02, 2010, 10:47:39 »
Noen som så Wolves-matchen som fikk et inntrykk av han etter innhoppet?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsulf

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #19 på: August 02, 2010, 11:10:26 »
Noen som så Wolves-matchen som fikk et inntrykk av han etter innhoppet?

Var vel ikke mer enn en halvtimes tid han fikk på banen, men jeg synes han gjorde et bra innhopp. Virket plasseringssikker og god i duellene både i lufta og langs bakken.
Har troa på at han og Paddy (når den tid kommer) blir et meget bra stopperpar i denne divisjonen.

torivar

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #20 på: August 14, 2010, 21:20:35 »
Har i dag hatt en lang samtale med en godt voksen ipsvipss supporter. Bruce er en kjekk og ærlig gutt, men vi bør ikke ha for høye forventninger her. Han er god til å bryte om angriperen kommer rett på(!), ellers er det ikke det helt store. Over tid vil hans gjennomsnittlige pasning gå på tribunen.

Vi får se.

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #21 på: August 14, 2010, 22:25:29 »
Har i dag hatt en lang samtale med en godt voksen ipsvipss supporter. Bruce er en kjekk og ærlig gutt, men vi bør ikke ha for høye forventninger her. Han er god til å bryte om angriperen kommer rett på(!), ellers er det ikke det helt store. Over tid vil hans gjennomsnittlige pasning gå på tribunen.

Vi får se.

Dette er jo en ganske sjelden egenskap! Høres bra ut!  ;)
KEEP FIGHTING!!

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #22 på: August 27, 2010, 12:53:49 »
Bruce og Kasper har visst spilt litt ball sammen før de :D

http://www.youtube.com/watch?v=DkB072yE2Bs&NR=1
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #23 på: November 23, 2010, 18:57:03 »
Bruce optimistisk og gir her et litt mer nyansert bilde av sesongstarten enn et par av debattantene her inne!  ;)


http://www.teamtalk.com/leeds-united/6523288/Bruce-explains-upturn-in-form

Bruce explains upturn in form
Tuesday 23rd November 2010 15:22


Bruce: Gelling with O'Brien
Leeds defender Alex Bruce believes the Whites are benefiting from a settled side and now have a chance to build some momentum.

Bruce, on loan from Ipswich, has started four of Leeds' last five games in central defence alongside another loanee, Bolton's Andy O'Brien, and feels the continuity is beginning to reap dividends.

Bruce said: "There was always going to be a gelling process. There was a big number of players coming in and out, and now we're starting to develop partnerships.

"You can't get carried away because if you do you'll get a slap in the face in this league.

"But on Saturday we showed a good work gelling."

.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kongsmo

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #24 på: November 23, 2010, 19:22:21 »
Bruce optimistisk og gir her et litt mer nyansert bilde av sesongstarten enn et par av debattantene her inne!  ;)


http://www.teamtalk.com/leeds-united/6523288/Bruce-explains-upturn-in-form

Bruce explains upturn in form
Tuesday 23rd November 2010 15:22


Bruce: Gelling with O'Brien
Leeds defender Alex Bruce believes the Whites are benefiting from a settled side and now have a chance to build some momentum.

Bruce, on loan from Ipswich, has started four of Leeds' last five games in central defence alongside another loanee, Bolton's Andy O'Brien, and feels the continuity is beginning to reap dividends.

Bruce said: "There was always going to be a gelling process. There was a big number of players coming in and out, and now we're starting to develop partnerships.

"You can't get carried away because if you do you'll get a slap in the face in this league.

"But on Saturday we showed a good work gelling."

.

er han bare på lån???
"SNIFFER"

Budda

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #25 på: November 23, 2010, 19:50:51 »
Bruce optimistisk og gir her et litt mer nyansert bilde av sesongstarten enn et par av debattantene her inne!  ;)


http://www.teamtalk.com/leeds-united/6523288/Bruce-explains-upturn-in-form

Bruce explains upturn in form
Tuesday 23rd November 2010 15:22


Bruce: Gelling with O'Brien
Leeds defender Alex Bruce believes the Whites are benefiting from a settled side and now have a chance to build some momentum.

Bruce, on loan from Ipswich, has started four of Leeds' last five games in central defence alongside another loanee, Bolton's Andy O'Brien, and feels the continuity is beginning to reap dividends.

Bruce said: "There was always going to be a gelling process. There was a big number of players coming in and out, and now we're starting to develop partnerships.

"You can't get carried away because if you do you'll get a slap in the face in this league.

"But on Saturday we showed a good work gelling."

.

er han bare på lån???

Bruce ble kjøpt og er ikke på lån

http://www.skysports.com/story/0,19528,11707_6286836,00.html
Endre

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #26 på: Desember 18, 2010, 09:47:08 »
Bruces lille biluhell må vel inn her også. Lettere å finne frem enn i QPR-tråden der fullteksten ligger:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-star-in-motorway.6664347.jp

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Alex Bruce
« Svar #27 på: Desember 19, 2010, 18:21:52 »
LUFC Bruce suffered groin injury

Leeds United defender Alex Bruce was forced off very early in yesterday`s win over Queens Park Rangers after suffering a groin injury in the warm up.

Bruce lasted just ten minutes before being replaced by Leigh Bromby at the heart of the Leeds defender.

The defender had already received treatment and the PA announcer had already announced the substituution five minutes before it eventually happened.

Leeds soss Simon Grayson confirmed the injury when speaking on Radio Leeds after the game when he said, "He got a groin injury in the warm up, felt he was ok to start but got a reoccurrence of it quite quickly."

With fellow central defender Andy O`Brien already on the sidelines it gave Leigh Bromby the opportunity to take his chance.

Bromby making only his second appearance of the season put in an accomplished performance alongside Neil Collins at the heart of the Leeds defence and helped the side to their first clean sheet at home since September.

Leeds boss Simon Grayson will be hoping that both Bruce and O`Brien can quickly return to action with the busy Christmas period of fixtures now upon us.





Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=225145#ixzz18ZyGpYv5
« Siste redigering: Desember 19, 2010, 18:24:05 av Asbjørn »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Spiller: Alex Bruce
« Svar #28 på: Desember 19, 2010, 19:39:06 »
LUFC Bruce suffered groin injury

Leeds soss Simon Grayson confirmed the injury when speaking on Radio Leeds after the game when he said, "He got a groin injury in the warm up, felt he was ok to start but got a reoccurrence of it quite quickly."

Hmmm. Har aldri merket overklassetendenser hos Grayson.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Alex Bruce
« Svar #29 på: Januar 20, 2011, 10:24:33 »
Bruce: Leaving United paid off

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6673068/Bruce-Leaving-United-paid-off

 :)


Bra kamp av Bruce i går, selv om han ikke helt kom opp til heltestatusen fra første kamp på Emirates!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973