Skrevet av Emne: Blackwell sparket  (Lest 1258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Blackwell sparket
« på: August 15, 2010, 07:39:43 »
Vet ikke om denne tilhører her eller off-topic.

Sterke 1-1 borte mot Cardiff i premieren ble fulgt opp av 0-2 tap borte mot Hartlepool i ligacupen.

I går ble det 0-3 hjemme mot QPR (0-3 etter 23 min), og dermed var Kevin Blackwell sparket som manager for Sheff U.

Her må det vel ha glødet en periode, når han får fyken etter sesongens FØRSTE tap i serien.

 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Blackwell sparket
« Svar #1 på: August 15, 2010, 07:56:52 »
Vet ikke om denne tilhører her eller off-topic.

Sterke 1-1 borte mot Cardiff i premieren ble fulgt opp av 0-2 tap borte mot Hartlepool i ligacupen.

I går ble det 0-3 hjemme mot QPR (0-3 etter 23 min), og dermed var Kevin Blackwell sparket som manager for Sheff U.

Her må det vel ha glødet en periode, når han får fyken etter sesongens FØRSTE tap i serien.



Ja,men fyren er grei han,fotball derimot har han ikkje peiling på:)

testo

Sv: Blackwell sparket
« Svar #2 på: August 15, 2010, 10:42:41 »
Vet ikke om denne tilhører her eller off-topic.

Sterke 1-1 borte mot Cardiff i premieren
ble fulgt opp av 0-2 tap borte mot Hartlepool i ligacupen.

I går ble det 0-3 hjemme mot QPR (0-3 etter 23 min), og dermed var Kevin Blackwell sparket som manager for Sheff U.

Her må det vel ha glødet en periode, når han får fyken etter sesongens FØRSTE tap i serien.




Sterke 1-1 borte mot Cardiff i premieren


Jeg forstår at det måtte skje noe der, for det de viste mot Cardiff var ikke bra. De hadde utrolig tur som ikke fikk sekken full og litt til, selv før de fikk en mann utvist så ble jeg overasket over hva de hadde og by på..NADA INGENTING...Om det er dårlige spillere eller om det er Blackwell som er årsaken kan jeg ikke uttale meg om, men jeg tror ikke noen andre heller kan lage gull av gråstein heller.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Blackwell sparket
« Svar #3 på: August 16, 2010, 15:57:14 »
Tror det har ulmet ganske lenge omkring Blackwell i Sheff Utd, og det kommer ikke som noen overraskelse at han får sparken - men synes tidspunktet er ganske merkelig.....

Tror Blackie er en god lower league-manager som får mye ut av små ressurser, men virker ikke som han fikser det like godt når han står overfor de noe tøffere ambisjonene, kravene og personlighetene som råder i 'større' klubber.

Blir spennende å følge Sheff Utd om Speed blir manager, men liker dårlig å se en Leedslegende bli manager for en slik d****-klubb:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/sheff_utd/8918047.stm
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....