Skrevet av Emne: Hjelp en jomfru i nød!  (Lest 2416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Hjelp en jomfru i nød!
« på: August 01, 2010, 11:16:06 »
Dette er faktisk så viktig at jeg synes ikke det hører hjemme under off-topic, men av frykt for Asbjørn og kniven legger jeg det der uansett.

http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=9230422&id=648130572

Denne personen straffes. Hadde satt STOR pris på om alle her ville sende han en PM med en enkel trussel (ikke mord takk). Han har latt det gå ut over en av "oss" og dermed bør "oss" la det gå utover bare han!

ollan

Sv: Hjelp en jomfru i nød!
« Svar #1 på: August 01, 2010, 12:16:16 »
Dette er faktisk så viktig at jeg synes ikke det hører hjemme under off-topic, men av frykt for Asbjørn og kniven legger jeg det der uansett.

http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=9230422&id=648130572

Denne personen straffes. Hadde satt STOR pris på om alle her ville sende han en PM med en enkel trussel (ikke mord takk). Han har latt det gå ut over en av "oss" og dermed bør "oss" la det gå utover bare han!

rappoterte bildet med begrunnelse makabert innhold!!!
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hjelp en jomfru i nød!
« Svar #2 på: August 01, 2010, 12:39:23 »
Bilde rapportert for "angrep på individ eller gruppe", måtte scumtryne brenne!

auren

Sv: Hjelp en jomfru i nød!
« Svar #3 på: August 01, 2010, 12:42:48 »
Er det bilde der han har kuttet en Leedsvimpel i to du refererer til? Hvorfor gi han oppmerksomhet når han tydeligvis er ute etter det. Snakk om å helle bensin på bålet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Hjelp en jomfru i nød!
« Svar #4 på: August 02, 2010, 00:24:34 »
Det er en kompis av ei Leeds-venninne som egentlig ikke er så høy i hatten, så det var helst litt for moro. Ville vise han at vi er en enhet og hadde vært utrolig moro å fått han til å fjerne bildet.  ;D

Lucas_Radebe

Sv: Hjelp en jomfru i nød!
« Svar #5 på: August 02, 2010, 00:59:29 »
Bilde rapportert for "angrep på individ eller gruppe", måtte scumtryne brenne!

x 2

Bites Yer Legs

Sv: Hjelp en jomfru i nød!
« Svar #6 på: August 02, 2010, 14:36:42 »
Snakk om å være hårsår.. Selv om selve handlingen kan oppfattes som makaber, er det da deilig å være hatet av scums! Ivar Hoff sa i går at han blir trist den dagen det ikke lenger pipes høylydt mot LSK når de spiller bortekamp, det samme vil jeg si gjelder for oss.
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hjelp en jomfru i nød!
« Svar #7 på: August 02, 2010, 14:57:04 »
Det er en kompis av ei Leeds-venninne som egentlig ikke er så høy i hatten, så det var helst litt for moro. Ville vise han at vi er en enhet og hadde vært utrolig moro å fått han til å fjerne bildet.  ;D

...mitt inntrykk er at Linn-Therese har meget god kontroll her :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ØBS

Sv: Hjelp en jomfru i nød!
« Svar #8 på: August 17, 2010, 21:29:20 »
Sier mer om ham enn om oss etter min mening...

Dessuten er han bare misunnelig.

Litt som Another "not so jolly" Roger.  Desperat etter oppmerksomhet hvor det beste er å tie dem i hjel.

Kunne ikke ramla meg inn i fleinsopp-bakrus engang, å dukke opp i andre lags fora for å kommentere eller lage kvalm.

Har nok med å følge med her.  Tross alt DET som interesserer meg.  De andre kan holde på med akkurat hva pokker de vil.  Hva de måtte mene interesserer meg midt i kneskåla...
LUSCOS-hilsen
ØBS

lojosang

Sv: Hjelp en jomfru i nød!
« Svar #9 på: August 17, 2010, 22:32:48 »
Sier mer om ham enn om oss etter min mening...

Dessuten er han bare misunnelig.

Litt som Another "not so jolly" Roger.  Desperat etter oppmerksomhet hvor det beste er å tie dem i hjel.

Kunne ikke ramla meg inn i fleinsopp-bakrus engang, å dukke opp i andre lags fora for å kommentere eller lage kvalm.

Har nok med å følge med her.  Tross alt DET som interesserer meg.  De andre kan holde på med akkurat hva pokker de vil.  Hva de måtte mene interesserer meg midt i kneskåla...

Jo men så er jo du velsigna med et forum full av vakre, attraktive, intelligente mennesker med upåklagelig smak også da, i motsetning til ymse Newcastle, Tranmeresupportere der ute.  ;D
- Leif Olav