Skrevet av Emne: En gjeng som blør for drakta!!!!  (Lest 878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
En gjeng som blør for drakta!!!!
« på: August 02, 2010, 14:25:24 »
"I have a dream" var det en kjent mann som sa en gang i tida!!! Uten sammenligning forøvrig har jeg det samme, men om langt mindre alvorlig tema enn det den mer kjente Martin Luther King snakka om. Min drøm handler om trygghet, god økonomi og kontinuitet i Leeds United.

Hva betyr så dette egentlig? Jo, sesonger på rad der vi ikke trenger å være nervøse for nedrykk, der laget glimter til i ny og ne og slår mostandere vi er dømt til å tape mot, der vi har et lag med spillere som blør for drakta (type Kisnorbo x 11), der vi ikke kommer opp i diskusjoner om konkurser og billigsalg av spillere, der vi har en manager vi stoler blindt på!!!

Er det dette som er i ferd med å skje? Simon Grayson fremstår for meg som en type som passer i et Leeds United der det bygges stein på stein for en dag å returnere til Premier League og det ypperste selskap. Men, ikke på en sånn måte at det trygge fundamentet blir svekket. At pengetrøbbel inntrer.

Kanskje er det en litt kjedelig situasjon, men jeg vet med meg selv at jeg alltid vil elske klubben. Dette er litt egoisistisk også fordi det er jo så slitsomt å være nervevrak sesong etter sesong med 46 kamper!!! Hvem orker det??? Som Leeds supporter har jeg selvsagt orket det og jeg går igjennom det jeg må for klubben. Men igjen....I have dream!!!! La oss slippe nedrykksspøkelse! Ihvertfall til L1!!! Please!!!

Jeg vil opp og frem med klubben, men uten at jeg legges inn på psykiatrisk!!!

MOT!!! Lykke til alle kjære Leeds venner. Måtte sesongen bringe mye glede og overraskelser, men ikke økonomsike bekymringer!!!
« Siste redigering: August 02, 2010, 14:27:04 av fmtj »
Yeboahs vitne

Papi

Sv: En gjeng som blør for drakta!!!!
« Svar #1 på: August 02, 2010, 14:54:33 »
Personlig tror eg at dette blir et  mer avslappende sesong "fansmessig" enn i fjor.
Ingen krever at Leeds skal rykke direkte opp i PL, mange vil nok "kreve" eller for min del "håpe" på playoff, men ikkje verdens undergang om vi må bruke 2 år for å rykke opp...

Eg tror vi gjør ein god sesong, og ved juletider ligger trygt plassert på tabellen med gode muligheter for playoff.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En gjeng som blør for drakta!!!!
« Svar #2 på: August 03, 2010, 08:07:31 »
Håper inderlig du har rett i det Papi. En sesong med nerver under kontroll og der vi fra kamp til kamp ser gode resultater uten at det svinger så veldig i periodermed mange tap på rad og formsvikt og alt det der!!!
Yeboahs vitne