Skrevet av Emne: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)  (Lest 57593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kilgallon

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #180 på: August 15, 2010, 15:07:45 »
Hva sa dere sutrekopper  ;D ;D ;D ;D
Nydelig av Sam og ikke minst Bradley
back in track

MOT  :D :D
Fremover har vi spillerne som alltid er i stand til å skape noe. Bakover er det virkelig krise.. Hvorfor får ikke Bromby og Bruce sjansen i dag? Mystisk mildt sagt!

Bak Watt er vel Collins er vår bestemann hittil, selv om han også var shaky første 10. Han vinner jo alt i luften, har reddet oss nå når Derby har presset oss etter vi scoret..

Enig. Collins har vært bra. Ikke spesielt elegant, men veldig solid i duellene og konge i lufta.

ziganda

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #181 på: August 15, 2010, 15:09:07 »
Etter en svak start, synes jeg vi hadde brukbar kontroll bakover. Men bortsett fra et fantastisk mål har vi ikke skapt mye fremover.

Sikkert mulig å klage på noen av våre spillere, men Forest er vel ikke fantastisk de heller. Satser på seier.  ;D

Foffe

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #182 på: August 15, 2010, 15:09:17 »
Hadde det vært en idè med Bradley Johnsen som vestre back?
Liker måten han kriger på.

1.omgangs beste er Kasper.

Hobben

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #183 på: August 15, 2010, 15:10:08 »
1-1 til pause er greit.

Men du verden hvor dårlige vi er... Connolly? SKal han prøve å ta verdensrekord i og få ballen flest ganger ut til kast?? Naylor er ubrukelig.

Det første målet til NF er jo patetisk, 3 mann ser på at han bøyer ska og header ballen i mål..

Nei, Grayson og Bates her må dere bruke LITT penger på og forsterke laget.
Rogaland Whites

B-m

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #184 på: August 15, 2010, 15:10:17 »
Bessone god i dag. Nydelig mål av Sam. Collins og Naylor med mer tempo i kroppen.
Vi hadde problemer med tempo i begynnelsen av kampen(og deler av Derby), det tar sikkert et par tre kamper før vi finner det nye giret. Forventer fortsatt tap i dag, forest er sylskarpe - men synes det var en lovende omgang, møter ikke bedre lag enn dette.

Håper vi kommer sterkt ut i andre omgang
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

leielufc

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #185 på: August 15, 2010, 15:10:53 »
Synes Kasper er en trygghet bak. Tror vi skal slite dersom vi skulle få en skade på han eller om han skulle forsvinne ila sesongen. Med den trøkken i utsparkene bør det definitivt være mulig å skape farligheter mot ethvert lag i Championship.

Ellers synes jeg Sam og Kilkenny gjør mye konstruktivt MED ball, men uten er det ganske så variabelt. Synes vi mangler noen som kan være med å skape farligheter rundt Becchio - han blir stående mye alene med ryggen mot mål.

baste

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #186 på: August 15, 2010, 15:11:00 »
Vi må bare ligge lavt, og kjøre kontringer med Watt og Sam i spissen. Gi bort minst mulig rom, og havne på færrest mulig løpeturer defensivt.

Eller justere lagdelene, var for stort strekk mellom midtbane og forsvar mot Derby. Ã… legge seg på ræva er det de regner med. 4-3-3 med lange baller opp mot tre spisser som ligger tettere...eller 4-3-1-2 ;-)

Denne vinner vi 1-2  ;D
Come on LEEDS

asLeeds

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #187 på: August 15, 2010, 15:11:34 »
Bortsett fra midtstopperne så er det ikke så galt. Jeg lurer bare hvem som kommer å score 2-1 målet vårt  ;D
SAM fikse nr 2 også;-)
DALHEIM WHITES

ragnar

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #188 på: August 15, 2010, 15:11:39 »
BJ har vel prøvd seg som vb. Mener å huske at han spilte til godkjent+.

Ellers er jeg enig med de som sier at defensivt har det vært mye bedre de siste 15. Så alt i alt ikke en så verst første omgang.
*In El Loco we trust!*

Giske

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #189 på: August 15, 2010, 15:11:46 »
Sa det etter tapet mot Derby, og sier det igjen: Vi har ingen sentrallinje i dette laget. Schmeichel har vært stråååålende, men stopperparet har i store perioder vært på god, gammeldags bærtur.. Midtbana blir for for spinkel for min smak, blir for veike i duellspillet. Becchio blir tidvis for aleine på topp. Men med litt tur, og ikke minst selvtillit, så kan dette ordne seg. Men kunne tenkt mej Bromby i stedet for Collins som makker for Naylor...

asLeeds

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #190 på: August 15, 2010, 15:12:40 »
MOT
DALHEIM WHITES

Evig Pint

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #191 på: August 15, 2010, 15:12:59 »
Latterlig at vi ikke skal ha lov å være kritiske til forsvarspill og laguttak selv om vi skårer et mål. Fremover på banen er vi i stand til å gjøre ting, det vet vi jo! Blir for dumt å be all kritisk røst holde kjeft på den måten. La oss holde det noenlunde saklig folkens! Jeg vil gjerne høre fra den som kan overbevise meg om at vi har et kjempeforsvar.. Men selvsagt håper jeg vi vinner for det!

Vi har alle Leeds i vårt hjerte og vi blir alle glade når det går bra for klubben vår. Deilig med 1-1 der, kjempemål, gode prestasjoner av spesielt Johnson og Sam! :)

Et mål til i andre omgang nå, og at Collins/Naylor tetter igjen forsvaret vårt! Seier her vil være et kanonresultat!

Synes hele laget tok seg sammen utover i omgangen og vi har helt klart spilt oss opp, til og med forsvaret vårt leverte brukbare minutter! Dette blir bra ;D

Prett!
Marching on together

testo

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #192 på: August 15, 2010, 15:13:57 »
Det skal sies at Leeds har rusk i maskineriet til tider..spessielt i bakre rekke....Dette er noe som kommer til å bedre seg etter at vi får spillere tilbake fra skader....jeg har sagt tidligere at det ikke overrasker meg om vi taper denne kampen...tar vi poeng i denne så vet vi alle at vi kan hamle opp med alle i denne ligaen for Nottingham er en av de som er tippet helt i toppen.

At noen av dere klager her inne må selvfølgelig være lov, men det gjelper ikke å fyre seg opp så gjæ..g fordi det ikke går som dere hadde ønsket....Nå er det en gang Simon som er sjefen og tar ut laget og ikke vi (takk og lov) og han har bevist flere ganger at han har gjort det riktige og noen ganger har det ikke godt som det skulle.
Legg ved noen smaylis innimellom og kos dere med at Leeds er på tv igjen....
obs: Legger man lista for høyt i forhold til forventningene så kan det fort gå galt.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #193 på: August 15, 2010, 15:14:41 »
Det er kanskje ikke så rart vi sliter med forsvaret når vi har spesialisert oss på å kjøpe spillere som er reserver på sine tidligere klubber, dvs. de for dårlige til førsteelleveren. Tar jeg ikke mye feil var følgende av våre forsvarsspillere reserve da vi kjøpte de:

Connolly, Collins, Naylor, Bromby og lurer på om Bruce var ut og inn av laget.

Vi får hva vi kjøper!
MOT

Hobben

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #194 på: August 15, 2010, 15:15:44 »
Inn med Bruce for Naylor.
Rogaland Whites

Leechap

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #195 på: August 15, 2010, 15:15:51 »
Sterk følelse av at laget som scorer først nå vinner . . .

Tom S

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #196 på: August 15, 2010, 15:16:08 »
Come On Leeds !!
COME ON LEEDS !!

testo

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #197 på: August 15, 2010, 15:16:45 »
Sterk følelse av at laget som scorer først nå vinner . . .

Helt greit for meg 50/50  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B-m

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #198 på: August 15, 2010, 15:16:59 »
Vi må huske på at det er en relativt nykomponert firer vi har med Bessone og Connolly. Samtidig som Naylor ikke har hatt pre-season. Naylor er kanskje 'over it', men han har mer å gå på enn hva han viste mot Derby. Slutten av forrige sesong var Naylor forferdelig, men han spilte vel med skade? Han var sykt god første halvdel i fjor. Han blir garantert bedre og bedre om han holder seg skadefri
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Peters

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #199 på: August 15, 2010, 15:17:13 »
Det er kanskje ikke så rart vi sliter med forsvaret når vi har spesialisert oss på å kjøpe spillere som er reserver på sine tidligere klubber, dvs. de for dårlige til førsteelleveren. Tar jeg ikke mye feil var følgende av våre forsvarsspillere reserve da vi kjøpte de:

Connolly, Collins, Naylor, Bromby og lurer på om Bruce var ut og inn av laget.

Vi får hva vi kjøper!

Spot on...

Leechap

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #200 på: August 15, 2010, 15:17:44 »
Sterk følelse av at laget som scorer først nå vinner . . .

Helt greit for meg 50/50  ;D

Glimrende odds . . . enten eller.

testo

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #201 på: August 15, 2010, 15:19:04 »
Sterk følelse av at laget som scorer først nå vinner . . .

Helt greit for meg 50/50  ;D

Glimrende odds . . . enten eller.

Den tok du kjappt :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leechap

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #202 på: August 15, 2010, 15:19:40 »
Da starter neglebiting og svettetoktene igjen . . . er allerede oppe ved albuene og har slått ut to bøtter svette.

testo

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #203 på: August 15, 2010, 15:20:33 »
Husk vi er VERDENS BESTE SUPPORTERE

MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Evig Pint

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #204 på: August 15, 2010, 15:21:12 »
Aggressivt ut der, Johnson burde vel spilt istedet for å skyte, men ok! MOT!
Marching on together

baste


newsome

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #206 på: August 15, 2010, 15:21:41 »
MOT

Cheers!

baste

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #207 på: August 15, 2010, 15:22:32 »
Tror dette laget vil bli bedre og bedre, spesielt når vi får alle spillere tilbake ;-)

sveifors

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #208 på: August 15, 2010, 15:22:41 »
Da starter neglebiting og svettetoktene igjen . . . er allerede oppe ved albuene og har slått ut to bøtter svette.

Vi får håpe at vi scorer vinnermålet minuttet før slutt som sist gang vi var her
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Evig Pint

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #209 på: August 15, 2010, 15:23:29 »
Vi må satse på å gjøre dette om til en krig av en fotballkamp, og da skal vi være best!


Faen Bessone, for et ubrukelig innleggsforsøk......

Collins ruler i lufta, hodetspillet kan ingen slakte..

Vi kan til nøds spille med en slik stopper, men den andre bør da være i stand til å løpe opp farligheter i bakrom, samt slå gode pasninger (starte angrep).
Marching on together