Skrevet av Emne: Graysons bruk av mannskapet i 2010/2011  (Lest 7123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Evig Pint

Graysons bruk av mannskapet i 2010/2011
« på: August 08, 2010, 22:14:03 »
Nei jeg vil ikke sparke Simon Grayson nå. Selvsagt ikke. Men jeg vil diskutere mannen som leder laget vårt, og gjerne få en god diskusjon rundt ham, som ikke nødvendigvis leder til nok en Bates diskusjon. Grayson er ung og langt fra feilfri.

Dette innlegget er skrevet av en frustrert mann som reiste langt for å se grusomt backspill, tannløst angrepsspill og en evneveik manager. Heldigvis har vi verdens beste fans, guttene våre får langt mer støtte en de kan forlange.

Simon Grayson… Hyggelig fyr men… Han gjorde mye rart i fjor, og nå er det på an igjen. Dette innlegget vurderer spillere (ja, på bakgrunn av en kamp, men en kamp viser også mye; er du treg så er du treg..), men først og fremst mannen som har hentet dem og satt sammen dette laget.

Transfer-mannen Simon Grayson er dessverre ikke god nok. Det er min enkle dom.

Forsvaret vi stilte med mot Derby:


*Connolly – en av de dårligste backene jeg har sett i Leeds siden Crainey. Plasseringssvak. Pasningssvak. Temposvak. Mentalt svak? Helt ute å kjøre. Fryktelig kamp.
*Bassone – Aldri der han skulle være, og veldig lite med offensivt. Skuffende dårlig med ball i beina (og jeg som hadde inntrykk av at det var hans styrke). Startet katastrofalt, etterpå var han (i beste fall) anonym.
*Collins – treig og enda en spiller som er katastrofe med ball i beina. Lurer fortsatt på hvorfor vi signet ham? Faktisk brukte penger på ham.
*Naylor – gammel mann, som vi kjenner godt.

Hva går igjen i dette forsvaret? To ting. Ingen av dem er i stand til å starte et angrep. Samtlige er fryktelige med ball. Det blir håpløse pasninger som enten fører til brudd eller går ut over dødlinjen. I tillegg er det en annen veldig essensiell ting som mangler, og det er hurtighet. Hvorfor skal han på død og liv kun hente trege forsvarere?

Tre av spillerne i dette forsvaret ble hentet i sommer. Dette er rett og slett ikke godt nok Grayson. La oss nå for Guds skyld håpe Bruce er bedre. Men da burde han spilt?! Vi har helt klart ikke råd til å ha gode spillere som Kisnorbo og til dels Parker (i hvert fall langt bedre enn Bassone) på skadelisten. Bunnstrid med dette forsvaret. Muligens divisjonens dårligste forsvar.

Karakter: STRYK (F)

Keeper. Her har vi faktisk hentet en som har talent men som også er god allerede nå. Matchvinner redninger, synd resten av laget ikke kan dra nytte av dem. Kan ikke be om mer en det han leverte mot Derby. I tillegg har vi god back up i Higgs.

Karakter: A

Midtbanen. Hallo – hvor er du anker? Mannen som skal styre midten med jernhånd? Mannen vi har skreket etter i årevis. Vi har ikke engang erstattet Doyle. Erstattet Doyle. Smak på den.. Hva hentes? Clayton på en mnds lån? Kastes innpå når vi trenger mål, uten å ha trent noe særlig med laget (har han trent med Leeds overhode?) ! Hva er det et forsøk på? Helt klart panikk fra Graysons side (forbehold: hvis ikke Killa var skadet/utslitt – så ikke slik ut..). Howson, Kilkenny og Johnson vil, men får det ikke alltid til. Snodgrass vil tilføre en ekstra dimensjon til kantspillet – heldigvis. Watt og Sam har potensial hvis de brukes riktig.

Karakter: C/D

Angrep.
Becchio er grei, men vi har enda ikke erstattet Beckford (noe som er katastrofe). Synd at Paynter er skadet, han kan være god, men vi mangler fortsatt tempo sentralt på topp. HVEM SKAL SKÃ…RE MÃ…LENE?! Gradel og Grella er ikke gode nok til å spille spisser i denne divisjonen, Grella har vel til gode å skåre i League One (rett meg hvis jeg tar feil)? Mannen burde vært sent ut på lån for lengst. Evt. På free transfer. Per i dag er han den eneste spissen vi har ettersom Paynter er skadet og Gradel og Somma (ubeskrevet på dette nivået) har karantene. Jeg er ikke Kandols største fan – men var det da lurt å avslutte kontrakten hans nå som situasjonen er som den er?? Vi er naivt dårlig besatt på denne posisjonen.

Karakter: D/E

Hvem sin feil er det at vi har så mange spillere som enkelt og greit ikke er gode nok? Det er vel en god blanding. Vi kommer ikke utenom at Grayson ikke får mye hjelp til spillerkjøp i form av cash, her må det handles uønskede spillere i andre klubber, gjerne på free. Skal Leeds fremover så må Bates ut og penger inn. Det må vi vel alle være enige om snart. Men la oss prøve å holde fokus på Grayson her.

Fordi vi kommer ikke utenom det faktum at vi ender opp med kvantitet foran kvalitet her. Har en Derbyfan-bekjent som skrattlo da vi signet Connolly. Jeg skjønner hvorfor han lo nå. Det er ikke vits å signere en mann som han. Da kan vi heller spille med Hughes og ha en junior på benken. Billigere er det også.


Hva med taktikeren Simon Grayson?
Her kan vi neppe skylde på Bates.

Formasjonen: 4-3-3/4-5-1

Det første jeg vil kritisere er kantspillet. Vingene sto langt inne i banen, og der sto de. De tok lite løp, holdt ikke bredde, og utfordret ikke back 1 mot 1, noe som er essensielt i denne formasjonen.

Vi skal på død og liv prøve å spille oss ut i forsvar, med forsvarsspillere som blir livredde med en gang de får ballen. Håpløst.

Grep han gjør underveis er White i et rent kantbytte (OK, Sam hadde ikke sin beste dag på jobben), Clayton i et rent midtbanebytte (ingen mening) og Grella inn 5 minutter før slutt (for seeeeeent).

Vi produserte null og nix i 2.omg. Grusomt. I fjor fikk han både ros for evnen til å snu kamper (på høsten) og ris for evneveikhet (på våren). Begynner å få følelsen av at høsten i fjor, med flere vellykkede snuoperasjoner, skyldes tilfeldigheter og at vi nå får se hva han er laget av. Og det holder dessverre ikke.

HÃ…P!?
Håper virkelig Connolly og Bassone er bedre enn det de viste mot Derby. Håper at det kommer en kvalitetsspiss inn før vinduet stenger. Håper at Bruce er bedre enn jeg tror. Håper at Paynter pisser inn mål. Håper vi holder oss skadefri.


Derby er et dårlig CCC-lag. De kommer til å slite på nedre halvdel, og vi taper mot dem hjemme.


Dette blir en kamp for å overleve.
« Siste redigering: August 10, 2010, 12:42:23 av Asbjørn »
Marching on together

Evig Pint

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #1 på: August 08, 2010, 22:16:25 »
Tviler på at vi har mer enn 4 poeng etter de 4 første kampene(... med det forsvaret...). Noen som vil vedde imot? (Blir selvsagt glad om jeg taper dette veddemålet).
Marching on together

DenHviteYeboah

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #2 på: August 08, 2010, 22:59:34 »
Tviler på at vi har mer enn 4 poeng etter de 4 første kampene(... med det forsvaret...). Noen som vil vedde imot? (Blir selvsagt glad om jeg taper dette veddemålet).
Helt enig.De 4 bak er treige.Som jeg skrev i en annen tråd:Grayson kan umulig ha sjekket hva Bessone,Connolly og Collins løper på 60 meter....Var grusomt å se hvordan de alle hadde problemer med hurtighet.Og at Naylor er kaptein menes vel at han skal bli fraløpt i alle kamper fremover...?

Jon R

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #3 på: August 08, 2010, 23:06:31 »
Nei jeg vil ikke sparke Simon Grayson nå. Selvsagt ikke. Men jeg vil diskutere mannen som leder laget vårt, og gjerne få en god diskusjon rundt ham, som ikke nødvendigvis leder til nok en Bates diskusjon. Grayson er ung og langt fra feilfri.

Dette innlegget er skrevet av en frustrert mann som reiste langt for å se grusomt backspill, tannløst angrepsspill og en evneveik manager. Heldigvis har vi verdens beste fans, guttene våre får langt mer støtte en de kan forlange.

Simon Grayson… Hyggelig fyr men… Han gjorde mye rart i fjor, og nå er det på an igjen. Dette innlegget vurderer spillere (ja, på bakgrunn av en kamp, men en kamp viser også mye; er du treg så er du treg..), men først og fremst mannen som har hentet dem og satt sammen dette laget.

Transfer-mannen Simon Grayson er dessverre ikke god nok. Det er min enkle dom.

Forsvaret vi stilte med mot Derby:


*Connolly – en av de dårligste backene jeg har sett i Leeds siden Crainey. Plasseringssvak. Pasningssvak. Temposvak. Mentalt svak? Helt ute å kjøre. Fryktelig kamp.
*Bassone – Aldri der han skulle være, og veldig lite med offensivt. Skuffende dårlig med ball i beina (og jeg som hadde inntrykk av at det var hans styrke). Startet katastrofalt, etterpå var han (i beste fall) anonym.
*Collins – treig og enda en spiller som er katastrofe med ball i beina. Lurer fortsatt på hvorfor vi signet ham? Faktisk brukte penger på ham.
*Naylor – gammel mann, som vi kjenner godt.

Hva går igjen i dette forsvaret? To ting. Ingen av dem er i stand til å starte et angrep. Samtlige er fryktelige med ball. Det blir håpløse pasninger som enten fører til brudd eller går ut over dødlinjen. I tillegg er det en annen veldig essensiell ting som mangler, og det er hurtighet. Hvorfor skal han på død og liv kun hente trege forsvarere?

Tre av spillerne i dette forsvaret ble hentet i sommer. Dette er rett og slett ikke godt nok Grayson. La oss nå for Guds skyld håpe Bruce er bedre. Men da burde han spilt?! Vi har helt klart ikke råd til å ha gode spillere som Kisnorbo og til dels Parker (i hvert fall langt bedre enn Bassone) på skadelisten. Bunnstrid med dette forsvaret. Muligens divisjonens dårligste forsvar.

Karakter: STRYK (F)

Keeper. Her har vi faktisk hentet en som har talent men som også er god allerede nå. Matchvinner redninger, synd resten av laget ikke kan dra nytte av dem. Kan ikke be om mer en det han leverte mot Derby. I tillegg har vi god back up i Higgs.

Karakter: A

Midtbanen. Hallo – hvor er du anker? Mannen som skal styre midten med jernhånd? Mannen vi har skreket etter i årevis. Vi har ikke engang erstattet Doyle. Erstattet Doyle. Smak på den.. Hva hentes? Clayton på en mnds lån? Kastes innpå når vi trenger mål, uten å ha trent noe særlig med laget (har han trent med Leeds overhode?) ! Hva er det et forsøk på? Helt klart panikk fra Graysons side (forbehold: hvis ikke Killa var skadet/utslitt – så ikke slik ut..). Howson, Kilkenny og Johnson vil, men får det ikke alltid til. Snodgrass vil tilføre en ekstra dimensjon til kantspillet – heldigvis. Watt og Sam har potensial hvis de brukes riktig.

Karakter: C/D

Angrep.
Becchio er grei, men vi har enda ikke erstattet Beckford (noe som er katastrofe). Synd at Paynter er skadet, han kan være god, men vi mangler fortsatt tempo sentralt på topp. HVEM SKAL SKÃ…RE MÃ…LENE?! Gradel og Grella er ikke gode nok til å spille spisser i denne divisjonen, Grella har vel til gode å skåre i League One (rett meg hvis jeg tar feil)? Mannen burde vært sent ut på lån for lengst. Evt. På free transfer. Per i dag er han den eneste spissen vi har ettersom Paynter er skadet og Gradel og Somma (ubeskrevet på dette nivået) har karantene. Jeg er ikke Kandols største fan – men var det da lurt å avslutte kontrakten hans nå som situasjonen er som den er?? Vi er naivt dårlig besatt på denne posisjonen.

Karakter: D/E

Hvem sin feil er det at vi har så mange spillere som enkelt og greit ikke er gode nok? Det er vel en god blanding. Vi kommer ikke utenom at Grayson ikke får mye hjelp til spillerkjøp i form av cash, her må det handles uønskede spillere i andre klubber, gjerne på free. Skal Leeds fremover så må Bates ut og penger inn. Det må vi vel alle være enige om snart. Men la oss prøve å holde fokus på Grayson her.

Fordi vi kommer ikke utenom det faktum at vi ender opp med kvantitet foran kvalitet her. Har en Derbyfan-bekjent som skrattlo da vi signet Connolly. Jeg skjønner hvorfor han lo nå. Det er ikke vits å signere en mann som han. Da kan vi heller spille med Hughes og ha en junior på benken. Billigere er det også.


Hva med taktikeren Simon Grayson?
Her kan vi neppe skylde på Bates.

Formasjonen: 4-3-3/4-5-1

Det første jeg vil kritisere er kantspillet. Vingene sto langt inne i banen, og der sto de. De tok lite løp, holdt ikke bredde, og utfordret ikke back 1 mot 1, noe som er essensielt i denne formasjonen.

Vi skal på død og liv prøve å spille oss ut i forsvar, med forsvarsspillere som blir livredde med en gang de får ballen. Håpløst.

Grep han gjør underveis er White i et rent kantbytte (OK, Sam hadde ikke sin beste dag på jobben), Clayton i et rent midtbanebytte (ingen mening) og Grella inn 5 minutter før slutt (for seeeeeent).

Vi produserte null og nix i 2.omg. Grusomt. I fjor fikk han både ros for evnen til å snu kamper (på høsten) og ris for evneveikhet (på våren). Begynner å få følelsen av at høsten i fjor, med flere vellykkede snuoperasjoner, skyldes tilfeldigheter og at vi nå får se hva han er laget av. Og det holder dessverre ikke.

HÃ…P!?
Håper virkelig Connolly og Bassone er bedre enn det de viste mot Derby. Håper at det kommer en kvalitetsspiss inn før vinduet stenger. Håper at Bruce er bedre enn jeg tror. Håper at Paynter pisser inn mål. Håper vi holder oss skadefri.


Derby er et dårlig CCC-lag. De kommer til å slite på nedre halvdel, og vi taper mot dem hjemme.


Dette blir en kamp for å overleve.


Dessverre et veldig godt innlegg, EP.  :-\

Når det gjelder det offensive er jeg ikke så bekymret. Når de fire vi mangler er tilbake tror jeg vi vil score mye mål, selv om jeg naturligvis er skuffet over at vi ikke har hentet inn en proven målscorer på dette nivået..


Vi MÃ… hente inn et skikkelig defenssivt anker, og da tror jeg våre forsvarsspillere vil fremstå som litt mindre hjelpesløse, for det vi var vitne til igår var virkelig ille. Når Blackwell klarte å lage en brukbar firer med Frazer, Butler, Gregan, Crainey, burde det være mulig å få noe ut av de vi har nå også. En ufattelig naiv organisering fikk frem det verste i spillerne våre og herfra kan det bar bli bedre. Her må MYE gjøres på treningsfeltet.

Håper dette var en skikkelig vekker for alle involverte. Uten Kasper hadde vi blitt skikkelig ydmyket, mot et Derby lag som gav oss i en leksjon i hvorfor det kan være lurte å spille ballen hurtig i lengretningen.  ::)
 

Jon R.

Papi

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #4 på: August 09, 2010, 10:49:33 »
Joda. Døm spillerne etter ein kamp.
Det var vel samme backfirer som var med og slå Wolves ei uke tidligare.

Men for all del.
De virket evneveike i denne kampen, men dei kan så ufattelig mykje bedre.

Caulkner fra Tottenham er vertfall ein meget raskt midtstopper.
Kanskje vi skulle lånt han?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

jarle

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #5 på: August 09, 2010, 10:54:29 »
Signingene har ikke vært gode nok i sommer... Det ansvaret har Grayson og Bates.

DU ser på 10 sekunder om en spiller er god eller ikke....

Kasper imponerte voldsomt... de nye i backrekka incl Collins andre hmmm!!!!
De på midten OK....

Merkelig at Naylor har slik tillit...

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #6 på: August 09, 2010, 11:10:54 »
Joda. Døm spillerne etter ein kamp.
Det var vel samme backfirer som var med og slå Wolves ei uke tidligare.

Men for all del.
De virket evneveike i denne kampen, men dei kan så ufattelig mykje bedre.

Caulkner fra Tottenham er vertfall ein meget raskt midtstopper.
Kanskje vi skulle lånt han?

du legger mye i treningskampen mot Wolves,men kampen mot Bury der alle i backrekka minus Naylor var sterkt delaktig i ett pinlig 4-0 tap,ja det overser du sjølsagt :o

En kamp er sjølsagt ikkje nokke grunnlag til å dømme noen nord og ned,men enhver med noenlunde fotballforståelse vil innse at denne backrekka fra lørdag er,blir og kommer alltid til å være ubrukelig 8)
Er som noen har pekt på fullstendig hjelpeløst å handle inn totalt avarage spillere som ikkje er den døyt bedre enn de som er blitt henvist til benken.Connolly er dårligere enn Crowe,Collins er dårligere enn Bromby,Bessone var fryktelig men skal gi han en sjanse til.

 8)

mac_gyver

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #7 på: August 09, 2010, 11:54:22 »
vent noen serierunder til før dere begynner med slakt av trener, spillere osv. Takk.
Pride of Yorkshire

Masinga

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #8 på: August 09, 2010, 11:55:44 »
Innlegget er selvmotsigende, Jack! Først vil du ikke dømme noen nord og ned. Deretter dømmer du hele forsvaret nord og ned, men gir Bessone en sjanse til.
Masinga, medl.nr. 1250

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #9 på: August 09, 2010, 12:10:38 »
Innlegget er selvmotsigende, Jack! Først vil du ikke dømme noen nord og ned. Deretter dømmer du hele forsvaret nord og ned, men gir Bessone en sjanse til.

det var under sterk tvil,men såg at han hadde visse ferdigheter som muligens kan komme frem fra glemselen!!

ArneS

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #10 på: August 09, 2010, 12:10:53 »
Jeg vil minne om at vi har spilt og tapt 1 - en - kamp.  Var til stede på ER på kampen lørdag, og så med egne øyne at midtforsvaret har tempoproblemer.  Likevel er det kraftig kost å dømme både forsvaret, laget og Grayson nord og ned.

De 4 lagene som sist sesong spilte play-off hadde hhv 11, 12, 14 og 14 tap!

Vi har mange spillere ute både med skade og suspensjon.  Vi kommer tilbake men jeg har ikke forhåpninger til annet enn at vi havner i midtsjiktet.  Det vil komme flere tap, både hjemme og borte, men vi vil også vinne - kanskje til og med flere kamper enn vi taper.

MOT
Den 17. mann

Borge

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #11 på: August 09, 2010, 12:59:02 »
Signingene har ikke vært gode nok i sommer... Det ansvaret har Grayson og Bates.

DU ser på 10 sekunder om en spiller er god eller ikke....

Kasper imponerte voldsomt... de nye i backrekka incl Collins andre hmmm!!!!
De på midten OK....

Merkelig at Naylor har slik tillit...

Hvorfor er ikke du verdens beste talentspeider og arbeider for en toppklubb? ;D
Borge

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #12 på: August 09, 2010, 13:05:33 »
Jeg vil minne om at vi har spilt og tapt 1 - en - kamp.  Var til stede på ER på kampen lørdag, og så med egne øyne at midtforsvaret har tempoproblemer.  Likevel er det kraftig kost å dømme både forsvaret, laget og Grayson nord og ned.

De 4 lagene som sist sesong spilte play-off hadde hhv 11, 12, 14 og 14 tap!

Vi har mange spillere ute både med skade og suspensjon.  Vi kommer tilbake men jeg har ikke forhåpninger til annet enn at vi havner i midtsjiktet.  Det vil komme flere tap, både hjemme og borte, men vi vil også vinne - kanskje til og med flere kamper enn vi taper.

MOT

Eg var også til stede og dømmer ikkje laget nord og ned,men forsvaret derimot.Så er det vel ett faktum at Grayson ønsket Collins,Connolly m fl til klubben,og derfor bekymrer vurderingsevnen meg litt 8)

berlin

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #13 på: August 09, 2010, 13:07:22 »
Innlegget til EP er godt, men burde ikke vært lagt i en gammel tråd med den overskriften.

Tror neppe det finnes et lag i divisjonen som ikke har svakhetspunkter i en lagdel, ofte kan det høres ut som det bare er Leeds om ikke er godt skodd på 11 plasser. Vi har svakheter vi også, og det ser ut til at ligger i forsvaret, selv om det er en vurdering gjort på fattige 94 minutter. Ønsker meg sterkt et midtbaneanker. Selv om Gradel (spesielt) og tildels Snodgrass jobber bra bakover, så er de offensive av legning og bør selvsagt være det. Dermed er det altså ingen suspendert (Gradel, Somma) eller skadet (Paynter,Snodgrass) som når de kommer tilbake vil avhjelpe situasjoen direkte, kun indirekte ved at motparten nok holder igjen folk når vi stiller disse.

Konklusjon: Vi trenger denne midtbanesjefen sårt. Er det Bruce eller Clayton? Neppe!!!
Kilkenny kan, nettopp med støtte fra et anker, briljere i enkelte kamper. Det er ingen tvil om at han har en finslepen pasningsfot, og innlegg, frispark og cornere gjør ha meget bra. I enkelte kamper kommer Johnsons offesive gener til syne også, det så vi i begynnelsen av fjorårssesongen. Jeg mener vi har et spennende lag fremover og trenger denne ene signeringen, please!

Selv om vi er misfornøyd med forsvaret, kan vi jo ikke liksom hente inn flere stoppere, det hadde virkelig vært tragikomisk. Som Jon R er inne på, det SKAL være mulig å lage en brukbar 4-er av spillerne vi ha, også i tiden for Kisnorbo er tilbake, men dreier seg om å fokusere på hvordan vi forsvarer oss, før denne midtbanekrigeren kommer (hvis han kommer, har mine tvil).

Er redd det blir loanees-greier etterhvert, som kan bikke begge veier, men som IKKE bygger Leeds som lag, kun overlevelse (akk og ve)
« Siste redigering: August 09, 2010, 13:12:25 av berlin »

Pål

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #14 på: August 09, 2010, 13:17:10 »
Enig i at det var mye rart i de bakre rekker på lørdag, men å kalle Connoly temposvak blir feil. Mer enn en gang løp han fra Derby`s venstreback, med ball i beina. Han løp også opp Derby angripere flere ganger på sin side.
At det var åpent bak mange ganger på lørdag henger også nøye sammen med at midtbanen, og da spesielt Howson, aldri var der han skulle være defensivt... Midtbanen gav for mye rom både på kantene og foran backfireren slik at Derby kunne spille i mellomrom å utfordre rettvendt.

Full mann, full kontroll

Pheriox

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #15 på: August 09, 2010, 16:07:42 »
Tviler på at vi har mer enn 4 poeng etter de 4 første kampene(... med det forsvaret...). Noen som vil vedde imot? (Blir selvsagt glad om jeg taper dette veddemålet).
Helt enig.De 4 bak er treige.Som jeg skrev i en annen tråd:Grayson kan umulig ha sjekket hva Bessone,Connolly og Collins løper på 60 meter....Var grusomt å se hvordan de alle hadde problemer med hurtighet.Og at Naylor er kaptein menes vel at han skal bli fraløpt i alle kamper fremover...?

Mulig han sjekket 60 meter, men at det tok så lang tid at han glemte hva det var han sjekket?
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Evig Pint

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #16 på: August 09, 2010, 17:11:28 »
vent noen serierunder til før dere begynner med slakt av trener, spillere osv. Takk.

Mye av kritikken er også gjort med tanke på fjorårssesongen i league one og hele pre-season. Må gå an å diskutere noe, selv en runde inn i årets sesong. Grayson har desverre svakheter som, nok en gang, kom frem på lørdag.
Marching on together

ANNAN

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #17 på: August 09, 2010, 17:13:09 »
Tviler på at vi har mer enn 4 poeng etter de 4 første kampene(... med det forsvaret...). Noen som vil vedde imot? (Blir selvsagt glad om jeg taper dette veddemålet).

er enig i mye du skriver E.P,men tror forsvaret vårt vil spille seg bedre og bedre(tipper Bruce kommer inn ganske kjapt)
Connoly kan mye mye bedre og Bassone vil bidra mye mer offansivt
Tar ellers i mot et veddemål vedr poeng fanst første 4 kamper og vedder en god flaske Cognac eller Whiskey om det er ok ;)
Skal på kampene Shef og Prest i september,kansje vi kunne hatt overlevering og diskutert der ??TIPPER VI HAR 6 POENG eller mer etter 4 kamper.Lykke til
LIFE IS LEEDS

Evig Pint

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #18 på: August 09, 2010, 17:24:11 »
Nei jeg vil ikke sparke Simon Grayson nå. Selvsagt ikke. Men jeg vil diskutere mannen som leder laget vårt, og gjerne få en god diskusjon rundt ham, som ikke nødvendigvis leder til nok en Bates diskusjon. Grayson er ung og langt fra feilfri.

....


Dessverre et veldig godt innlegg, EP.  :-\

Når det gjelder det offensive er jeg ikke så bekymret. Når de fire vi mangler er tilbake tror jeg vi vil score mye mål, selv om jeg naturligvis er skuffet over at vi ikke har hentet inn en proven målscorer på dette nivået..


Vi MÃ… hente inn et skikkelig defenssivt anker, og da tror jeg våre forsvarsspillere vil fremstå som litt mindre hjelpesløse, for det vi var vitne til igår var virkelig ille. Når Blackwell klarte å lage en brukbar firer med Frazer, Butler, Gregan, Crainey, burde det være mulig å få noe ut av de vi har nå også. En ufattelig naiv organisering fikk frem det verste i spillerne våre og herfra kan det bar bli bedre. Her må MYE gjøres på treningsfeltet.

Håper dette var en skikkelig vekker for alle involverte. Uten Kasper hadde vi blitt skikkelig ydmyket, mot et Derby lag som gav oss i en leksjon i hvorfor det kan være lurte å spille ballen hurtig i lengretningen.  ::)



Enig Jon R. Den fireren du nevner der gir meg frysninger.. (og ikke av den gode typen ::)) Organisering kan gjøre store underverker for forsvaret, det har vi sett før. Enkelte mangere kommer inn i klubber som lekker som en sil, og på noen serierunder har de bortimot sluttet å slippe inn mål uten å forandre en spiller i forsvarsrekken. Derimot tviler jeg på at Grayson besitter disse egenskapene. Det er han som har hentet alle disse fire som startet mot Derby på lørdag. Det er han som slipper dem utpå i serieåpningen med en slik naiv organisering. Han må ta ansvaret. Uansett, det kan ikke bli mye verre (håper jeg). Samspill kan bare gjøre det bedre.

Det som gjør meg mest skuffet er at vi har hentet tre av disse fire i sommer. Transfer-mannen Grayson har til gode å imponere, i hvert fall imponere meg.

Minstekravet burde være 1 med hurtighet i fireren bak. Grayson bør vite hvor viktig hurtighet er i dagens fotball, og det kommer ikke til å bli mindre viktig fremover. Foran på banen ser han ut til å skjønne at fart er viktig, i hvert fall er kantene vi henter av det hurtige slaget.

Bruce må forøvrig være bedre enn Collins, hvis ikke blir jeg veldig overrasket.
Marching on together

Evig Pint

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #19 på: August 09, 2010, 17:27:35 »
Tviler på at vi har mer enn 4 poeng etter de 4 første kampene(... med det forsvaret...). Noen som vil vedde imot? (Blir selvsagt glad om jeg taper dette veddemålet).

er enig i mye du skriver E.P,men tror forsvaret vårt vil spille seg bedre og bedre(tipper Bruce kommer inn ganske kjapt)
Connoly kan mye mye bedre og Bassone vil bidra mye mer offansivt
Tar ellers i mot et veddemål vedr poeng fanst første 4 kamper og vedder en god flaske Cognac eller Whiskey om det er ok ;)
Skal på kampene Shef og Prest i september,kansje vi kunne hatt overlevering og diskutert der ??TIPPER VI HAR 6 POENG eller mer etter 4 kamper.Lykke til

Håpet må være at Connolly og Bassone kan en del bedre enn det de fikk vist på lørdag, for begge virket å være veldig preget av nerver. Vil også ha inn Bruce asap, han kan ikke være dårligere.

Haha, vet ikke om jeg vil vedde noe annet enn prestisje..  :P Kan liksom ikke sitte å håpe Leeds ikke vinner heller! :) Du får kose deg på kampene i september, personlig reiser jeg nok ikke over igjen før tidligst november/desember! Håper vi spiller med en annen forsvarsfirer da..
Marching on together

rogak

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #20 på: August 09, 2010, 17:42:35 »
MOT

testo

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #21 på: August 09, 2010, 18:31:20 »
Martin O'Neill er ledig.....
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10026210

Han får vel problemer med å lage gull av gråstein han og vel  :-\
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

nord

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #22 på: August 09, 2010, 18:39:20 »
Come on folks!! Hvad sker her  :o

Kan vi ikke tape en kamp uden at skulle skifte manager ? :-)

 >:(
 

Borge

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #23 på: August 09, 2010, 18:46:21 »
Martin O'Neill er ledig.....
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10026210

Han får vel problemer med å lage gull av gråstein han og vel  :-\
ja, særlig. Når han forlater Villa pga dere overgangspolitikk vil han nok sikkert til Leeds ;D
Borge

Tom S

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #24 på: August 09, 2010, 19:38:27 »
Litt av en tråd å dra frem etter 1.runde av NpC 2010/11  :o
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #25 på: August 09, 2010, 19:57:52 »
Litt av en tråd å dra frem etter 1.runde av NpC 2010/11  :o
Hva er galt med det?les innleggene til Evig Pint.Mye fornuftig der,ikke minst spørsmål om Graysons nese for transfers.Jeg synes egentlig at det er utrolig å sette sammen en firer med så trege spillere.Organisering er viktig,og Grayson kan sikkert få dette bedre, men får han de til å bli hurtigere i løpet av noen uker...?tror ikke det.....Det må vel gå an å diskutere?eller skal vi vente med dette frem til jul...?
Nei, vi får håpe Bruce er en fantastisk forsvarsspiller!

MOT!

samadhi

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #26 på: August 09, 2010, 20:01:06 »
Tror vi må innse at vi er ett nyopprykket lag i CCC.

Vi rykket opp til denne divisjon med minst mulig maring i fjor. I løpet av sommeren har vi ikke forsterket stallen så mye som vi kunne ha håper. Har i stedet sett vår beste spillere forlate oss uten at han er skikkelig erstattet.

Tror vi må stikke fingeren i jorda og innse at dette kan bli en tøff sesong. Selv om vi er Leeds United så stiller vi til start som alle andre nyopprykkede lag gjør - altså i utgangspunktet en nedrykkskandidat.

Se bare på Peterboro som rykket opp på en langt mer overbevisende måte enn oss året før. De hadde i tillegg en manager som var skrytt opp i skyene. Resultatet var at Ferguson jr måtte gå tidlig og klubben rykket ned uten å imponere noen i CCC.

Vi har spilt en kamp, tapt knepet og folk her inne raser fordi vi ikker ser ut som opprykkskandidat. Jeg mener vi må innse realitetene og håpe på at vi unngår den verste nedrykksstriden i år...
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #27 på: August 09, 2010, 20:05:32 »
Fra nesten halleljua-stemning på forumet etter Wolveskampen, til nesten krisestemning uken etter  ::) Forumet er seg selv lik!

Når det gjelder Derby-kampen var vi i overkant ivrige og naive. Det var for stor strekk mellom lagdelene og vi fremstod særdeles lite kompakt. Kampen var jevnspilt i både spill og sjanser, men Derby vinner fortjent nok. Jeg tror mye av feilene fra Derby-kampen vil bli rettet på når vi spiller borte mot et lag som nok blir å finne i toppen denne sesongen (Forest).

MOT!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #28 på: August 09, 2010, 20:10:23 »
Litt av en tråd å dra frem etter 1.runde av NpC 2010/11  :o
Hva er galt med det?les innleggene til Evig Pint.Mye fornuftig der,ikke minst spørsmål om Graysons nese for transfers.Jeg synes egentlig at det er utrolig å sette sammen en firer med så trege spillere.Organisering er viktig,og Grayson kan sikkert få dette bedre, men får han de til å bli hurtigere i løpet av noen uker...?tror ikke det.....Det må vel gå an å diskutere?eller skal vi vente med dette frem til jul...?
Nei, vi får håpe Bruce er en fantastisk forsvarsspiller!

MOT!


Ha, ha, ha - slapp av DHY :)

Har ikkje kritisert diskusjonen, les det eg skriver.
Synes selvfølgelig det er helt greit å diskutere Larry sine disposisjoner, men å putte det inn under kategori/trådtittel "Grayson Out!!!!" syns eg var drøyt.
Regner med at EP meiner at etter forestillingen mot Derby må Larry sparkes, det syns eg er litt overkill så tidleg.
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Grayson Out!!!!
« Svar #29 på: August 09, 2010, 20:25:05 »
Litt av en tråd å dra frem etter 1.runde av NpC 2010/11  :o
Hva er galt med det?les innleggene til Evig Pint.Mye fornuftig der,ikke minst spørsmål om Graysons nese for transfers.Jeg synes egentlig at det er utrolig å sette sammen en firer med så trege spillere.Organisering er viktig,og Grayson kan sikkert få dette bedre, men får han de til å bli hurtigere i løpet av noen uker...?tror ikke det.....Det må vel gå an å diskutere?eller skal vi vente med dette frem til jul...?
Nei, vi får håpe Bruce er en fantastisk forsvarsspiller!

MOT!


Ha, ha, ha - slapp av DHY :)

Har ikkje kritisert diskusjonen, les det eg skriver.
Synes selvfølgelig det er helt greit å diskutere Larry sine disposisjoner, men å putte det inn under kategori/trådtittel "Grayson Out!!!!" syns eg var drøyt.
Regner med at EP meiner at etter forestillingen mot Derby må Larry sparkes, det syns eg er litt overkill så tidleg.

EP mener slett ikke at Larry skal sparkes, det står jo i den aller første setningen hans. EP ville diskutere Simon Grayson (og hans nese for transfers), noe som er helt greitt, og plukket da ut en tråd han syntes var relevant innholdsmessig.
Jeg skrev selv, som deg, at trådtittelen ikke passet. Spesielt siden mange ser ut til å legge vel mye i akkurat tittelen og mindre i innleggene.

Jeg tror de fleste her inne mener det er vel hastig å dra konklusjoner etter en ligakmap.
På den andre siden, som auren er inne på, vi er så "fanatisk gode"  supportere at vi blir opprørt av det vi ser, og reagerer deretter. Det skulle tatt seg ut om det hadde vært dødsstille her inne i 4-5 dager, for så at folk kommer med analyser som er mer boring enn det mest inngrodde byråkrati kunne kokt ihop.
« Siste redigering: August 09, 2010, 20:27:07 av berlin »