Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 330501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #990 på: Juni 21, 2014, 16:48:54 »
På Twitter nå. Noen vil kalle det ærlighet, jeg vil kalle det illojalt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Håkon

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #991 på: Juni 21, 2014, 17:07:59 »
På Twitter nå. Noen vil kalle det ærlighet, jeg vil kalle det illojalt!

Slapp av ;-)
Leeds for alltid

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #992 på: Juni 21, 2014, 18:52:08 »
På Twitter nå. Noen vil kalle det ærlighet, jeg vil kalle det illojalt!

Transfer søknad.

Budda

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #993 på: Juni 21, 2014, 19:03:53 »
Tåpelig og skuffende av McCormack
Endre

auren

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #994 på: Juni 21, 2014, 19:35:04 »
Tydelig at Rossy boy er oppgitt over situasjonen i klubben. Ikke bra! :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #995 på: Juni 21, 2014, 21:25:05 »
Ufattelig at vår kaptein fremstår så uprofesjonell!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #996 på: Juni 21, 2014, 21:37:08 »
Ufattelig at vår kaptein fremstår så uprofesjonell!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Tweeten er vel slettet nå!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #997 på: Juni 21, 2014, 21:49:58 »
Ufattelig at vår kaptein fremstår så uprofesjonell!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Tweeten er vel slettet nå!   ;)

Nei det er den ikke, så transfersøknaden står ved lag.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #998 på: Juni 21, 2014, 21:50:12 »
Ufattelig at vår kaptein fremstår så uprofesjonell!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Tweeten er vel slettet nå!   ;)
Den er der ennå


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #999 på: Juni 25, 2014, 16:24:52 »
Jeg tror Ross ber om å bli transferlistet ganske snart. Kan aldri tenke meg at han vil jobbe med Hockaday. Ross uttalte jo etter sesongen at sesongen som kommer er svært viktig for ham. Han ønsker å prøve seg i PL. Vel, det første signalet MC gir med at klubben satser er å ansette non-League manager Hockaday.....
Og pr. dags dato har det ikke kommet en eneste forsterkning....vi er linket til en midtbanespiller i Leyton Orient og et par spillere fra non-League klubber.....joda, sterke signaler om å satse gitt.. ???

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1000 på: Juni 25, 2014, 16:44:49 »
Jeg tror Ross ber om å bli transferlistet ganske snart. Kan aldri tenke meg at han vil jobbe med Hockaday. Ross uttalte jo etter sesongen at sesongen som kommer er svært viktig for ham. Han ønsker å prøve seg i PL. Vel, det første signalet MC gir med at klubben satser er å ansette non-League manager Hockaday.....
Og pr. dags dato har det ikke kommet en eneste forsterkning....vi er linket til en midtbanespiller i Leyton Orient og et par spillere fra non-League klubber.....joda, sterke signaler om å satse gitt.. ???
plus att mccormack var den som mest av alla stod bakom mcdermott och redan i februari talade om att lämna klubben om McDermott fick sparken
 

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1001 på: Juni 25, 2014, 21:36:33 »
Tweeten til Ross forteller mye.

1. Han er på tur bort.

2. Han ser på oss som en vits.

Det er vel ingen kaptein for Leeds United som kan uttale seg offentlig på den måten.
 

Bjorn

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1002 på: Juni 25, 2014, 21:59:32 »
Tweeten til Ross forteller mye.

1. Han er på tur bort.

2. Han ser på oss som en vits.

Det er vel ingen kaptein for Leeds United som kan uttale seg offentlig på den måten.

3. Kanskje han faktisk lurer på dette og spør generelt?  Kanskje han håpet noen av hans lagkamerater skulle svare? :)

Gidder ikke overanalysere.
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1003 på: Juni 25, 2014, 22:03:48 »
Tweeten til Ross forteller mye.

1. Han er på tur bort.

2. Han ser på oss som en vits.

Det er vel ingen kaptein for Leeds United som kan uttale seg offentlig på den måten.

3. Kanskje han faktisk lurer på dette og spør generelt?  Kanskje han håpet noen av hans lagkamerater skulle svare? :)

Gidder ikke overanalysere.
Hvis du var Ross og svært gjerne ville spille i PL...hvordan ville du tolket signalene til klubben? mye som tyder på PL spill i 2015 eller 2016...?

Bjorn

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1004 på: Juni 25, 2014, 22:15:38 »
Det var jo ihvertfall det Cellino flagget ved overtagelsen. Opprykk neste sesong. Ikke helt usannsynlig.
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1005 på: Juni 25, 2014, 22:25:51 »
Det var jo ihvertfall det Cellino flagget ved overtagelsen. Opprykk neste sesong. Ikke helt usannsynlig.
Jo, egentlig helt usannsynlig >:( Hvis Cellino fortsetter på sparebluss så er det usannsynlig. Det koster å rykke opp....

Bjorn

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1006 på: Juni 25, 2014, 22:28:50 »
Det var jo ihvertfall det Cellino flagget ved overtagelsen. Opprykk neste sesong. Ikke helt usannsynlig.
Jo, egentlig helt usannsynlig >:( Hvis Cellino fortsetter på sparebluss så er det usannsynlig. Det koster å rykke opp....
Hvis så fremt i fall han ikke bruker noe penger, så er jeg vel ganske enig.. :) Men nå har jeg ikke sett noe kjøp ennå da. Trening starter imorgen. Kanskje vi får et svar eller tre da? Natta.
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1007 på: Juni 26, 2014, 15:40:11 »
Fra Fulham-site:

That McCormack Chase
Earlier this month we ran a couple of articles that covered Fulham`s apparent interest in the Leeds United forward, Ross McCormack.

We mentioned that Fulham had, apparently, offered £7 million for the player but had been gazumped by a £9 million offer from Cardiff City.

At the time we assumed that would be the end of the matter and that the Welsh club would get their player.

However, it appears that the 27 year-old Scottish international who scored 29 goals last season has decided that Yorkshire really is the place for him and has decided that he will stay with Leeds United pledging his future to them.

Some you win and some you lose I guess!


Read more: http://www.fulham.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=361995#ixzz35khxeM00
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyRobinson

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1008 på: Juni 28, 2014, 13:07:03 »
Ikke verdens mest troverdige kilde, men....


Leeds United striker Ross McCormack had told Leeds owner Massimo Cellino he wants to leave the club this summer, according to The Sun.

The 27-year old striker has been subject to fierce interest following a superb season in which he scored 28 league goals and finished as the Championships top goalscorer.
Ross McCormack has told the club he wants to leave this summer

Ross McCormack has told the club he wants to leave this summer

Following this past season, McCormack has been linked with various moves away, including potential switches to Cardiff City, Fulham and even Premier League outfit Newcastle United.

However, none of the teams interested have agreed to the demanded terms of Leeds’ owner Cellino who remains adamant of keeping the former Rangers player at the club.

But, he may now be forced into the selling the 27-year old who told him that he wants to leave the club following a face-to-face meeting.

It is believed that they do still want in excess of £8 million for the striker but he may now be allowed to move cheaper than wanted.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1009 på: Juni 28, 2014, 13:55:50 »
Ganske troverdig kilde.

Jeg ønsker Ross lykke til og sier takk for innsatsen forrige sesong.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1010 på: Juni 28, 2014, 18:09:49 »
Bare send han avgårde,  sikkert blitt fortalt at han ikke er kaptein lenger. Ã… godt er det, 6 mill? Ja takk!!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1012 på: Juni 28, 2014, 19:03:08 »
Bye, bye Ross ! takk for at du holdt oss oppe i Championchip leage . Men det er jævlig irriterende disse stjernene våre tvitrer at de blir i klubben uansett hva som skjer i løpet av sesongen at de liker seg her , bla, bla , de liker seg der !  >:(  de følger klubben i tykt og tynt ! Skulle tru de fikk en perm med uttalelser de lirte ut av seg, for å blidgjøre klubb og supportere  >:(  Håper MC får noen kroner for Ross ! >:(

Xern

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1013 på: Juni 28, 2014, 19:59:38 »
Om du ikke leste over så sto det at The Sun hadde diktet opp historien om at McC er på vei vekk  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1014 på: Juni 28, 2014, 21:06:26 »
Bye, bye Ross ! takk for at du holdt oss oppe i Championchip leage . Men det er jævlig irriterende disse stjernene våre tvitrer at de blir i klubben uansett hva som skjer i løpet av sesongen at de liker seg her , bla, bla , de liker seg der !  >:(  de følger klubben i tykt og tynt ! Skulle tru de fikk en perm med uttalelser de lirte ut av seg, for å blidgjøre klubb og supportere  >:(  Håper MC får noen kroner for Ross ! >:(

Tidlig på'n?

Leedsgutt

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1015 på: Juni 28, 2014, 21:19:42 »
Tror dere ikke McCormack hadde tweetet at The Sun-artikkelen var bare tull, hvis det ikke var sant ?

Jeg regner med at han har sett artikkelen.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1016 på: Juni 28, 2014, 21:22:09 »
Mye som tyder på at McC forlater klubben i sommer.
Det gjelder bare å få mest mulig cash for han som vi igjen kan investere i 2-3 forsterkninger.

Tror personlig at McC vil få slite i PL.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1017 på: Juni 30, 2014, 02:32:55 »
McCormack trur æ vil slit i PL

Han er enda i klubben, så det e bare å vente å se hva som skjer.

MOT

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1018 på: Juni 30, 2014, 09:51:37 »
Ross har ikke reist til Italia med resten av laget!

B_Ød

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1019 på: Juni 30, 2014, 10:00:34 »
Ross har ikke reist til Italia med resten av laget!
det kan da ikke være bra....
Ups & Ups!!