Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 444438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stefan

TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...
« på: September 26, 2010, 23:10:25 »
Så da er denne sesongens take over rykter offisielt startet:
http://waccoe.com/index.php?showtopic=194205

Så hva tror folket? Jeg velger å være førstemann på dette forumet som slenger ut TOMA og "Show me the money!" så er ihvertfall DET unnagjort.

edit pga toskete stavefeil...
« Siste redigering: April 20, 2019, 17:43:55 av Promotion 2010 »
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Budda

Sv: Nye rykter om eierkskifte...
« Svar #1 på: September 26, 2010, 23:15:20 »
Tar dette med en klype salt. Skumleste bare tråden, men det var snakk om en amerikaner? Nei takk, sier jeg. Ikke så god erfaring i PL med amerikanske eiere
Endre

Adis

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #2 på: September 27, 2010, 22:57:31 »
Chris Kamara twitret dette for litt siden i dag:
 
heard a big röumer today that leeds united have been sold to a yank washington redskins owner anybody else heard anything ?
a decent source but he was only 90% certain, i personally would be very surprised if ken bates sold out
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Adis

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #3 på: September 27, 2010, 23:00:02 »
Daniel Snyder er vel eieren av redskins. God for 10 milliarder NOK ..ish..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Karl Hot Shot

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #4 på: September 28, 2010, 01:10:53 »
Washington Redskins? Jeg liker ikke amerikanske eiere, men omtrent alt er bedre enn et konsortium ledet av Ken Bates, der de virkelige pengefolkene ikke vil gi seg til kjenne. Så som alltid er jeg positiv til nye eiere som kan pumpe inn virkelige penger (så lenge ikke Ken Bates eller Peter Ridsdale er en del av dealen).
 

Adis

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #5 på: September 28, 2010, 09:20:52 »
Det er sikkert ingenting i ryktene igjen men det var bare følelsen rundt de denne gang som var litt annerledes. For det første var han fryktelig skråsikker og informativ han som skrev på Waccoe. Chris Kamara velger å skrive om det og sier at HANS kilde er 90% sikker. Det er jo litt spesielt at en pundit og ansatt i SkySports skulle skrive om denslags hvis det bare er tullball. Klubben er i god stand til en overtagelse. Men allikvel..
Dessuten er jeg faktisk litt redd for at yanks skal kjøpe klubben og peise gjelda over på klubben og egentlig ikke bry seg så mye. Vi får se..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Kato

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #6 på: September 28, 2010, 09:32:42 »
For hver gang jeg leser oppkjøpsrykter kjenner jeg et forventningens brus.
 

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #7 på: September 28, 2010, 13:21:38 »
kan noen legge ut hele teksten her?  er ikke medlem av waccoe og får ikke lest...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Adis

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #8 på: September 28, 2010, 14:27:31 »
Det er 40 sider på Waccoe med diskusjoner, og det er jo 90% pisspreik fra andre som svarer så det blir litt vrient. Meld deg inn da vel. Fort gjort serru.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

vielljaa

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #9 på: September 28, 2010, 16:29:01 »
Den første siden var vel omtrent den eneste som var nyttig lesning der.
There is only one United

auren

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #10 på: September 28, 2010, 17:54:28 »
Amerikanske eiere? Nei takk!  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollebolle

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #11 på: September 28, 2010, 18:22:26 »
Amerikanske eiere? Nei takk!  ::)



SMEKK
Alle over en kam ::)

auren

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #12 på: September 28, 2010, 18:27:07 »
Amerikanske eiere? Nei takk!  ::)



SMEKK
Alle over en kam ::)

Oh yes! Er det ikke slik vi gjør det på forumet da  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Boxman

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #13 på: September 28, 2010, 19:47:18 »
Dessuten er jeg faktisk litt redd for at yanks skal kjøpe klubben og peise gjelda over på klubben og egentlig ikke bry seg så mye. Vi får se..

Nå er ikke jeg noen "finansakrobat" akkurat, men akkurat det tror jeg ikke vi trenger å være redd for.
Hvis noen vil kjøpe klubben med lånte penger, så vil nok banken kreve sikkerhet for lånet. Det er sikkerhet som kjøper/eier må stille. Og selv om vi ikke vet noe om hvem som evt kjøper ut Bates & co, så vet vi en ting med sikkerhet. Klubben har ingen andre eiendeler enn spillerne, og ikke en bank i verden vil godta det som sikkerhet for et sånt lån. Ergo trenger vi pr i dag ikke være redde for en sånn situasjon.
Skulle det derimot bli en handel som inkluderer Elland Road/Thorp Arch, vil de kunne bli stilt som sikkerhet. Men det er vel bedre enn situasjonen vi har i dag?
Proud to be Leeds!

stefan

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #14 på: September 28, 2010, 20:19:39 »
55 sider nå på waccoe. Noe av det er legendarisk morsomt ..
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

GeirO

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #15 på: September 28, 2010, 21:00:32 »
Amerikanske eiere? Nei takk!  ::)

auren

Jeg digger amerikanske eiere. De kjører Liverpool i grøfta, og bedre kan det ikke bli.

(de gjør selvfølgelig ikke det samme med Leeds...)
MOT

magnuer

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #16 på: Oktober 08, 2010, 22:58:21 »
Koser meg med at Liverpool blir skakkjørt av amerikanske eiere :) men tror jeg sier nei takk til amerikanere i Leeds

Stephenjazz

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #17 på: Oktober 09, 2010, 13:18:21 »
Slutt å diskuter nye mulige eiere. Bare masse løse rykter, som viser seg gang på gang å være tøys. Nye mulige eiere bruker bare Leeds til å gi oppmerksomhet rundt seg selv. Ingen vits i å diskutere noe før det er offisielt.
Everton og Aston Villa har vel amerikanske eiere om jeg ikke tar feil, de har vel klart det greit, med tanke på Liverpool. Uansett bedre med Ken Bates enn en sjeik i City som bare øser inn penger, dog uten å få resultater. City har vel brukt og tapt ufattelig mye penger de siste 3 årene uten å få så mye som en pokal i trofeskapet
Det blir aldri umoderne å vinne

Hallgeir *

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #18 på: Oktober 09, 2010, 17:16:07 »
Slutt å diskuter nye mulige eiere. Bare masse løse rykter, som viser seg gang på gang å være tøys. Nye mulige eiere bruker bare Leeds til å gi oppmerksomhet rundt seg selv. Ingen vits i å diskutere noe før det er offisielt.
Everton og Aston Villa har vel amerikanske eiere om jeg ikke tar feil, de har vel klart det greit, med tanke på Liverpool. Uansett bedre med Ken Bates enn en sjeik i City som bare øser inn penger, dog uten å få resultater. City har vel brukt og tapt ufattelig mye penger de siste 3 årene uten å få så mye som en pokal i trofeskapet
Her er det visst noen som må ha misforstått? Jeg trodde faktisk at dette var et diskusjonsforum...  ::)
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #19 på: Oktober 09, 2010, 18:28:04 »
Slutt å diskuter nye mulige eiere. Bare masse løse rykter, som viser seg gang på gang å være tøys. Nye mulige eiere bruker bare Leeds til å gi oppmerksomhet rundt seg selv. Ingen vits i å diskutere noe før det er offisielt.
Everton og Aston Villa har vel amerikanske eiere om jeg ikke tar feil, de har vel klart det greit, med tanke på Liverpool. Uansett bedre med Ken Bates enn en sjeik i City som bare øser inn penger, dog uten å få resultater. City har vel brukt og tapt ufattelig mye penger de siste 3 årene uten å få så mye som en pokal i trofeskapet
Her er det visst noen som må ha misforstått? Jeg trodde faktisk at dette var et diskusjonsforum...  ::)
Er det rart det er stille på forumet for tiden  :o

Hallgeir *

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #20 på: Oktober 09, 2010, 18:57:33 »
Slutt å diskuter nye mulige eiere. Bare masse løse rykter, som viser seg gang på gang å være tøys. Nye mulige eiere bruker bare Leeds til å gi oppmerksomhet rundt seg selv. Ingen vits i å diskutere noe før det er offisielt.
Everton og Aston Villa har vel amerikanske eiere om jeg ikke tar feil, de har vel klart det greit, med tanke på Liverpool. Uansett bedre med Ken Bates enn en sjeik i City som bare øser inn penger, dog uten å få resultater. City har vel brukt og tapt ufattelig mye penger de siste 3 årene uten å få så mye som en pokal i trofeskapet
Her er det visst noen som må ha misforstått? Jeg trodde faktisk at dette var et diskusjonsforum...  ::)
Er det rart det er stille på forumet for tiden  :o

...og andre forstår ikke en spøk uten at man tilføyer et  ;)-tegn.  :D
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #21 på: Oktober 09, 2010, 19:33:00 »
Prett!!!
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #22 på: Oktober 09, 2010, 19:36:33 »
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #23 på: Oktober 09, 2010, 19:46:43 »

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #24 på: Oktober 09, 2010, 20:13:01 »
Slutt å diskuter nye mulige eiere. Bare masse løse rykter, som viser seg gang på gang å være tøys. Nye mulige eiere bruker bare Leeds til å gi oppmerksomhet rundt seg selv. Ingen vits i å diskutere noe før det er offisielt.
Everton og Aston Villa har vel amerikanske eiere om jeg ikke tar feil, de har vel klart det greit, med tanke på Liverpool. Uansett bedre med Ken Bates enn en sjeik i City som bare øser inn penger, dog uten å få resultater. City har vel brukt og tapt ufattelig mye penger de siste 3 årene uten å få så mye som en pokal i trofeskapet
Bedre med Bates enn noen med penger...?herre min gud, du har glemt å ta pillene dine idag ;D

bwirum

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #25 på: Oktober 10, 2010, 10:42:20 »
Eksempelet City viser vel bare at i tillegg til penger så må en ha litt tid til å bygge et sammensatt lag. Penger i seg selv er ikke Messias, men dæven å det hjelper på veien.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

oivindh


Stephenjazz

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #27 på: Oktober 10, 2010, 12:14:04 »
Slutt å diskuter nye mulige eiere. Bare masse løse rykter, som viser seg gang på gang å være tøys. Nye mulige eiere bruker bare Leeds til å gi oppmerksomhet rundt seg selv. Ingen vits i å diskutere noe før det er offisielt.
Everton og Aston Villa har vel amerikanske eiere om jeg ikke tar feil, de har vel klart det greit, med tanke på Liverpool. Uansett bedre med Ken Bates enn en sjeik i City som bare øser inn penger, dog uten å få resultater. City har vel brukt og tapt ufattelig mye penger de siste 3 årene uten å få så mye som en pokal i trofeskapet
Bedre med Bates enn noen med penger...?herre min gud, du har glemt å ta pillene dine idag ;D
Nei innlegget kan nok skyldes en hard tur på byen  :P Men fra spøk til revolver, men penger er ingen garanti til suksess. Det kan hende at Chelsea og City blir utestengt fra Euopa-cuper grunnet for mye gjeld. Fifa har sett seg lei på at klubber setter seg i gjeld for å oppnpå suksess. Ja suksess er gøy, men for hvilken pris?
Når Premier League skylder over 50% av all fotball-gjelden i Europa, bør det lyse noen røde lys. Hva er prisen for å pøse inn penger, hva skjer når eierne blir lei av å bruke penger, og ikke minst er det verdt det? Mange vil nok si ja. Leeds skal tilbake til Premier League, spørsmålet er bare hvordan. den lette veien, ved å kjøpe mange klassespillere, eller å steg for steg og bgge opp et fundament. I forskjell til andre kan vi la hver å selge spillere fordi vi trenger penger, men kan beholde dem.
Hvor mye vi har brukt på transfer fee denne sommeren er ukjent, men KAsper Schmeichel kom ikke gratis til Leeds for å si det sånn.
Det blir aldri umoderne å vinne

Sleivind

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #28 på: Oktober 10, 2010, 13:12:16 »
Slutt å diskuter nye mulige eiere. Bare masse løse rykter, som viser seg gang på gang å være tøys. Nye mulige eiere bruker bare Leeds til å gi oppmerksomhet rundt seg selv. Ingen vits i å diskutere noe før det er offisielt.
Everton og Aston Villa har vel amerikanske eiere om jeg ikke tar feil, de har vel klart det greit, med tanke på Liverpool. Uansett bedre med Ken Bates enn en sjeik i City som bare øser inn penger, dog uten å få resultater. City har vel brukt og tapt ufattelig mye penger de siste 3 årene uten å få så mye som en pokal i trofeskapet
Bedre med Bates enn noen med penger...?herre min gud, du har glemt å ta pillene dine idag ;D
Nei innlegget kan nok skyldes en hard tur på byen  :P Men fra spøk til revolver, men penger er ingen garanti til suksess. Det kan hende at Chelsea og City blir utestengt fra Euopa-cuper grunnet for mye gjeld. Fifa har sett seg lei på at klubber setter seg i gjeld for å oppnpå suksess. Ja suksess er gøy, men for hvilken pris?
Når Premier League skylder over 50% av all fotball-gjelden i Europa, bør det lyse noen røde lys. Hva er prisen for å pøse inn penger, hva skjer når eierne blir lei av å bruke penger, og ikke minst er det verdt det? Mange vil nok si ja. Leeds skal tilbake til Premier League, spørsmålet er bare hvordan. den lette veien, ved å kjøpe mange klassespillere, eller å steg for steg og bgge opp et fundament. I forskjell til andre kan vi la hver å selge spillere fordi vi trenger penger, men kan beholde dem.
Hvor mye vi har brukt på transfer fee denne sommeren er ukjent, men KAsper Schmeichel kom ikke gratis til Leeds for å si det sånn.

Chelsea er gjeldsfrie etter at Roman gjorde en liten innsats for et år siden. City vet jeg ingenting om, men jeg tviler på at det blir noen problem for sjeiken å slette gjeld, om de har noe da. Og dessuten er det vel strengt tatt UEFA og ikke FIFA som utestenger klubber fra Europacupene.

Om du mener vi betalte en stor overgangssum for Kasper? Nei, det gjorde vi ikke. Han kom gratis, om vi ser vekk fra eventuelle sign on fees.

Penger er ikke alt her i verden, enig i det. Ã… ha gjeld er en ting, men det finnes grenser.

Stephenjazz

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #29 på: Oktober 10, 2010, 13:36:23 »
Både City og Chelsea er gjeldsfrie etter at eierne fjernet gjelden fra tidligere år. Uansett så drives ikke klubbene sunt, og vil kjapt oppta seg ny gjeld. Ut i fra forumets tankegang så er det å ha en rik eier alfa omega. Ut i fra ren logisk tankegang så var det Ridsdale ikke så dumt allikevel? Brukte penger fikk suksess og fikk en megagjeld. Snakk om dobbeltmoral hos mange på forumet
Det blir aldri umoderne å vinne