Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 447184 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1260 på: Januar 02, 2017, 12:16:20 »
Simon Austin

was told on good authority everything was in place for Radrizzani to take 50% stake before Xmas. Not sure why there's been a delay.



Simen er vel en freelance Sun-journalist!

Tom Banks already said why, Cellino threw a wobbler.

-- --     --   --

Remind us.  I do not remember.

--  --   --   --   --

Was all set to have a press conference but Cellino got pissed off about various leaks and cried like a bitch.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1261 på: Januar 02, 2017, 12:27:30 »
Skulle ikke forundre meg om Cellino lukter opprykk, og derfor vil ut av handelen.

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1262 på: Januar 02, 2017, 12:28:48 »
Med Cellino er det umulig å vite hva som skjer. Må være veldig frustrerende å gjøre business med denne fyren.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Killa

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1263 på: Januar 02, 2017, 12:41:33 »
Skulle ikke forundre meg om Cellino lukter opprykk, og derfor vil ut av handelen.
Men er det ikke slik å forstå at størrelsen på den andre halvparten av dealen avhenger av opprykk eller ikke opprykk?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1264 på: Januar 02, 2017, 13:26:08 »
Dette her sier vel det meste, hvis det stemmer.
Er ikke penger til spillere. Cellino må fortest mulig ut
http://www.footballinsider247.com/leeds-defender-makes-shock-admission-over-future-fans-will-be-worried/

Jostein.

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1265 på: Januar 02, 2017, 13:43:15 »
Cellino må ut! Om vi skal kjempe om opprykk I April/Mai, må vi ha penger å bruke I Januar.
Leeds Carajo!

Dennis

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1266 på: Januar 02, 2017, 14:12:34 »
Dette her sier vel det meste, hvis det stemmer.
Er ikke penger til spillere. Cellino må fortest mulig ut
http://www.footballinsider247.com/leeds-defender-makes-shock-admission-over-future-fans-will-be-worried/

Dette er vel typisk tabloid: "Lack of progress comes as a shock to the Leeds fans" og lignende.

Nå er detden tjuende kampen til Jansson først i kveld. Hovedpersonen selv sier han konsentrerer seg om fotballen og har lite problem med å overlate slike ting til agenten. Det er ingen grunn til å ta sorgene på forskudd. Om Jansson signeres permanent har vi (foreløpig) svaret på om i underkant av en måned.

Jeg tror nok også at det eventuelt er Rad som må finansiere denne handelen, noe som kan virke som ballast i forbindelse med TO. 
Marching on together!

Blank_File

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1267 på: Januar 02, 2017, 14:44:44 »
Går dette åt skogen så kommer det til å skape uro i hele laget og da mister vi både opprykk og alle de gode vi har lånt. I så fall tror jeg faktisk at jeg kaster inn årene med dette vanstyret. Hver eneste gang det går bra sportslig sett, så dukker Cellino opp og knekker det som finnes av håp. Jeg tåler ikke ei runde til med den dansen...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1268 på: Januar 02, 2017, 14:51:00 »
Går dette åt skogen så kommer det til å skape uro i hele laget og da mister vi både opprykk og alle de gode vi har lånt. I så fall tror jeg faktisk at jeg kaster inn årene med dette vanstyret. Hver eneste gang det går bra sportslig sett, så dukker Cellino opp og knekker det som finnes av håp. Jeg tåler ikke ei runde til med den dansen...

"Hver gang det går bra sportslig"  :D Kan ikke huske sist det gikk bra sportslig...jo, 09-10 gikk det bra...så vidt ;D og nå går det bra, pga at MC endelig traff med en kvalifisert trener.

« Siste redigering: Januar 02, 2017, 14:52:47 av Rudi G. »

Blank_File

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1269 på: Januar 02, 2017, 17:48:49 »
Går dette åt skogen så kommer det til å skape uro i hele laget og da mister vi både opprykk og alle de gode vi har lånt. I så fall tror jeg faktisk at jeg kaster inn årene med dette vanstyret. Hver eneste gang det går bra sportslig sett, så dukker Cellino opp og knekker det som finnes av håp. Jeg tåler ikke ei runde til med den dansen...

"Hver gang det går bra sportslig"  :D Kan ikke huske sist det gikk bra sportslig...jo, 09-10 gikk det bra...så vidt ;D og nå går det bra, pga at MC endelig traff med en kvalifisert trener.
Det gikk bra da Redfearn fikk Thomson sparket og det så veldig spennende ut da prosjektet med Røsler pågikk. Så forsvant alle fra apparatet var bygget opp. Men kanskje er det rett å si at hver gang man har sett lys i tunnelen.

Hallgeir *

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1270 på: Januar 02, 2017, 17:57:07 »
Går dette åt skogen så kommer det til å skape uro i hele laget og da mister vi både opprykk og alle de gode vi har lånt. I så fall tror jeg faktisk at jeg kaster inn årene med dette vanstyret. Hver eneste gang det går bra sportslig sett, så dukker Cellino opp og knekker det som finnes av håp. Jeg tåler ikke ei runde til med den dansen...

"Hver gang det går bra sportslig"  :D Kan ikke huske sist det gikk bra sportslig...jo, 09-10 gikk det bra...så vidt ;D og nå går det bra, pga at MC endelig traff med en kvalifisert trener.
Det gikk bra da Redfearn fikk Thomson sparket og det så veldig spennende ut da prosjektet med Røsler pågikk. Så forsvant alle fra apparatet var bygget opp. Men kanskje er det rett å si at hver gang man har sett lys i tunnelen.

Så det var Redfearn sin skyld? Den var ny...  :-\
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1271 på: Januar 02, 2017, 18:02:39 »
Går dette åt skogen så kommer det til å skape uro i hele laget og da mister vi både opprykk og alle de gode vi har lånt. I så fall tror jeg faktisk at jeg kaster inn årene med dette vanstyret. Hver eneste gang det går bra sportslig sett, så dukker Cellino opp og knekker det som finnes av håp. Jeg tåler ikke ei runde til med den dansen...

"Hver gang det går bra sportslig"  :D Kan ikke huske sist det gikk bra sportslig...jo, 09-10 gikk det bra...så vidt ;D og nå går det bra, pga at MC endelig traff med en kvalifisert trener.
Det gikk bra da Redfearn fikk Thomson sparket og det så veldig spennende ut da prosjektet med Røsler pågikk. Så forsvant alle fra apparatet var bygget opp. Men kanskje er det rett å si at hver gang man har sett lys i tunnelen.

Hadde ett lite håp mtp Røsler, han feilet, var ikke god nok, sist vi hadde en trener med plan hadde vi Grayson, han ble sparket av Bates

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1272 på: Januar 03, 2017, 12:31:24 »

Sitat
@thomaswbanks - where does your Radz tracker say he is at the moment :)

 

South Africa. Told he was away over Christmas (in Italy - should have been in the trenches at Preston IMO) and New Year - back during January at some point. Likely it will tie in with the "mid-Jan" timing.

Det skjer vel neppe så mye før han er tilbake i England. Mid January er jo ikke mer enn halvannen til to uker unna, though. :)

Og så lenge alt er signed & sealed kan man nok gjøre unna business as usual, I hope!!! (les #transfervindu)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leif Egil

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1273 på: Januar 03, 2017, 12:43:47 »

Sitat
@thomaswbanks - where does your Radz tracker say he is at the moment :)

 

South Africa. Told he was away over Christmas (in Italy - should have been in the trenches at Preston IMO) and New Year - back during January at some point. Likely it will tie in with the "mid-Jan" timing.

Det skjer vel neppe så mye før han er tilbake i England. Mid January er jo ikke mer enn halvannen til to uker unna, though. :)

Håper inderlig du har rett Asbjørn - hadde vært greit å fått en endelig bekreftelse på dette nå etterhvert...


Og så lenge alt er signed & sealed kan man nok gjøre unna business as usual, I hope!!! (les #transfervindu)
 

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1274 på: Januar 04, 2017, 15:20:59 »
Time To Go, Massimo ‏@TimeToGoMassimo  41 sek42 sekunder siden Oversett fra engelsk
There's rumblings that there's something about to happen. Watch this space. #TOMA #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1275 på: Januar 04, 2017, 15:39:14 »
Time To Go, Massimo ‏@TimeToGoMassimo  41 sek42 sekunder siden Oversett fra engelsk
There's rumblings that there's something about to happen. Watch this space. #TOMA #lufc


arneg

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1276 på: Januar 04, 2017, 16:01:38 »
BREAKING: Andrea Radrizzani has completed the purchase of a 50 per cent stake in Leeds United from Massimo Cellino. #lufc
 

Barry

 

Kickthemdown

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1278 på: Januar 04, 2017, 16:12:14 »
Ã…Ã…Ã…Ã… mohahahahahahahahahahahaha til alle som tvilte  ;D

Dette betyr flere solide signeringer i januar. Offisiell flaggdag her i huset. Hurra for Rad  :D

auren

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1279 på: Januar 04, 2017, 16:14:03 »
Jippi!!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1280 på: Januar 04, 2017, 16:23:51 »
Gratulerer Asbjørn, du stod av stormen, og så håper vi gresset er grønnere på denne siden av gjerdet #MOT

auren

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1281 på: Januar 04, 2017, 16:26:33 »
Gratulerer Asbjørn, du stod av stormen, og så håper vi gresset er grønnere på denne siden av gjerdet #MOT
Det er vel ikke mulig å ikke være fornøyde med denne nyheten?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1282 på: Januar 04, 2017, 16:26:49 »
Interessante tider i vente?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1283 på: Januar 04, 2017, 16:27:07 »
Håper dette betyr massivt med cash :)
Men det trodde jeg når GFH kjøpte seg inn... >:(
Satser på at dette er bedre ;)

Kai

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1284 på: Januar 04, 2017, 16:31:51 »

Xern

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1285 på: Januar 04, 2017, 16:35:49 »
Se å få endret tittelen på emnet her. ASAP!!  :D :D :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

fairclough80

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1286 på: Januar 04, 2017, 16:41:04 »
Håper virkelig dette er starten på bedre tider, men klok av skade kjenner jeg at det er vanskelig å ta helt av foreløpig :)

Iflg. Sky er det ikke noe umiddelbar frelser det er snakk om. Noen som vet noe mer rundt dette?

"It is understood Radrizzani is going to take a back seat for the rest of the season, assessing the current set-up before making changes in the summer.
He has been impressed with Garry Monk and what he has achieved so far but money will not be used to buy players this month."

http://www.skysports.com/football/news/11715/10717891/massimo-cellino-sells-50-per-cent-stake-in-leeds-united

MOT!
***************************
Diabolus fecit, ut id facerem

Leif Egil

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1287 på: Januar 04, 2017, 16:44:13 »
Lykke! :) MOT
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1288 på: Januar 04, 2017, 16:44:57 »
Gratulerer Asbjørn, du stod av stormen, og så håper vi gresset er grønnere på denne siden av gjerdet #MOT
Det er vel ikke mulig å ikke være fornøyde med denne nyheten?

auren

Det vil tiden vise Joachim, tar ingenting på forskudd, jeg husker fremdeles gfh, men håper selvsagt dette er strålende nyheter.

Blank_File

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1289 på: Januar 04, 2017, 16:45:10 »
Men vi skulle hatt ut denne grisen i sin helhet. Hva skjer videre er det som egentlig er spørsmålet.