Skrevet av Emne: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?  (Lest 2153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #1 på: Oktober 27, 2010, 17:46:02 »
Gratulerer med en fantastisk sesong, men det er neste sesong HFK må vise hva de er laget av. Gleder meg til de kommer på besøk på Stadion med sine fargerike og flotte supportere! :)

fjellhaugen

Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #2 på: Oktober 27, 2010, 19:40:51 »
takker for det, sant som du sier ang neste sesong. det er nesten så jeg håper de ikke klarer bronsen når man ser på histoikken med medaljører i tippeligaen  :P :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

flynn

Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #3 på: Oktober 28, 2010, 09:03:16 »
Vel fortjent!
Martin Andresen fortjener opplagt også honnør for det VIF har prestert denne sesongen, men Grindhaug er utvilsomt årets komet på den norske trenerhimmelen.
Det er dog lett å være kjekk og grei i medgang, blir derfor spennende å følge med på fortsettelsen.

flynn

Sydhagen

Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #4 på: Oktober 28, 2010, 09:27:04 »
Haugesund har gjort en sesong over all forventning og det er vel fortjent at Grindhaug får denne utmerkelsen.
når det er sagt har jeg mine tvil om at Haugesund kommer til å levere like bra neste sesong.

Hvem som er den beste treneren i Tippeligaen er for meg udiskutabelt: Per Mathias Høgmo.
denne manne er nå på vei til å stabilisere Tromsø som en medaljeutfordrer hver sesong. Fantastisk!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

bwirum

Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #5 på: Oktober 29, 2010, 12:05:43 »
Gratulerer med en fantastisk sesong, men det er neste sesong HFK må vise hva de er laget av. Gleder meg til de kommer på besøk på Stadion med sine fargerike og flotte supportere! :)
Heter det ikke FKH?

On topic: Grattis med en god sesong for Haugesund, men den kampen dere vant i Sandefjord nå var faktisk en av MEEEEGET få matcher jeg har sett siden Molde-matchen tidlig i sesongen at vi ikke fortjente poengtap. But but, it's not only only å være nede for telling :(
« Siste redigering: Oktober 29, 2010, 12:08:23 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Stephenjazz

Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #6 på: Oktober 30, 2010, 13:08:28 »
Martin Andresen bør være en god kandidat til "Ã…rets Trener". Det spillet Enga til tider har vist er ulikt noe annet vi har sett i norsk fotball. Andresen skal også ha honnør for å tørre å bruke lokale unggutter. Ut i fra forutsetningene før sesongen har Enga levert til de grader. Martin Andresen har laget et mulig gullag til neste år
Det blir aldri umoderne å vinne

Rudi G.

  • Gjest
Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #7 på: Oktober 30, 2010, 15:28:49 »
Gratulerer med en fantastisk sesong, men det er neste sesong HFK må vise hva de er laget av. Gleder meg til de kommer på besøk på Stadion med sine fargerike og flotte supportere! :)
Heter det ikke FKH?

On topic: Grattis med en god sesong for Haugesund, men den kampen dere vant i Sandefjord nå var faktisk en av MEEEEGET få matcher jeg har sett siden Molde-matchen tidlig i sesongen at vi ikke fortjente poengtap. But but, it's not only only å være nede for telling :(

FKH er nok det rette ja :)

bwirum

Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #8 på: November 01, 2010, 13:04:14 »
Martin Andresen bør være en god kandidat til "Ã…rets Trener". Det spillet Enga til tider har vist er ulikt noe annet vi har sett i norsk fotball. Andresen skal også ha honnør for å tørre å bruke lokale unggutter. Ut i fra forutsetningene før sesongen har Enga levert til de grader. Martin Andresen har laget et mulig gullag til neste år
Selv til å mislike Enga og Martin A. så sterkt som jeg gjør, så er jeg faktisk ikke uenig med deg. De har gjort en beundringsverdig jobb for å få både klubb og lag opp av den grøfta de drev og gravde en stund.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

ØBS

Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #9 på: November 02, 2010, 17:46:55 »
Martin Andresen bør være en god kandidat til "Ã…rets Trener". Det spillet Enga til tider har vist er ulikt noe annet vi har sett i norsk fotball. Andresen skal også ha honnør for å tørre å bruke lokale unggutter. Ut i fra forutsetningene før sesongen har Enga levert til de grader. Martin Andresen har laget et mulig gullag til neste år
Selv til å mislike Enga og Martin A. så sterkt som jeg gjør, så er jeg faktisk ikke uenig med deg. De har gjort en beundringsverdig jobb for å få både klubb og lag opp av den grøfta de drev og gravde en stund.

Ja, dessverre...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Ihag

Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #10 på: November 02, 2010, 18:39:11 »
Minner bare om at det er ett lag i tippeligaen som har ett tap (unødvendig, din skyld Rade)  på de siste 59 seriekampene. Ellers i fotballverden ville vel dette kvalifisert til årets trener(e) !!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: var det noen sinne tvil hvem som er årets tippeliga trener?
« Svar #11 på: November 02, 2010, 20:09:51 »
Mener Tom Nordlie er en god kandidat. Ã…rsak er rett og slett at han har klart og glimre med sitt fravær i hele sesongen.  Syntes forøvrig norsk fotball er grusomt kjedelig, men litt artig og følge  Haugesunds innsats i år.