Skrevet av Emne: Ã…rets julegave fra Luscos til supporterne?  (Lest 1940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Ã…rets julegave fra Luscos til supporterne?
« på: Desember 03, 2010, 12:28:28 »
Hva mener menigmann om et sesongkort eller to som er til "utlån/leie" for medlemmene?
Jeg ser flere supporterklubber i Norge opererer med dette, og etter hva jeg har hørt fra bla arsenal supportere til stor suksess.
Dette her fullt og holdent min idè  ;D
Et sesongkort ligger vel på rundt 6000,- +?
Har ikke helt en plan for fordeling i skrivende stund, men en loddtrekning innen rimelig tid el burde vel være rettferdig.

*Hva med en vervekampanje der flest vervede vinner kortet i x antall kamper?
*LUSCOS har allerede en del av premien betalt i forbindelse med konkurranser oll.
*Med sesongkort er vi i ennå høyere grad sikret rapporter og gjerne bilder oll. fra "sell out" games som ikke så mange som ønskelig får med seg til TPN feks.

dette var bare en ting jeg kom på i farten. hva mener dere?
« Siste redigering: Desember 03, 2010, 14:03:53 av fjellhaugen »
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Ã…rets julegave fra Luscos til supporterne?
« Svar #1 på: Desember 03, 2010, 12:35:49 »
Glimrende idé, selv om det ikke er din egen  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: Ã…rets julegave fra Luscos til supporterne?
« Svar #2 på: Desember 03, 2010, 13:47:58 »
hør hør ;)
Ollan

fjellhaugen

Sv: Ã…rets julegave fra Luscos til supporterne?
« Svar #3 på: Januar 11, 2011, 20:24:49 »
skuffende lite oppslutning rundt denne synes jeg. var det virkelig en SÃ… dårlig idè ?

eller er det en sånn ting alle snakker om men ikke mener noe om?  ;)  ;)  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Sv: Ã…rets julegave fra Luscos til supporterne?
« Svar #4 på: Januar 11, 2011, 20:32:03 »
Syns dette er ein god ide!

Spesielt med tanke på at vi snart er i PL og det vert vanskeligere å få tak i billetter.
LUSCOS burde ha minst 10 sesongkort som kan leies, evt vinnes i foskjellige konkurranser eller lignende.
COME ON LEEDS !!

flynn

Sv: Ã…rets julegave fra Luscos til supporterne?
« Svar #5 på: Januar 11, 2011, 20:56:09 »
Syns dette er ein god ide!

Spesielt med tanke på at vi snart er i PL og det vert vanskeligere å få tak i billetter.
LUSCOS burde ha minst 10 sesongkort som kan leies, evt vinnes i foskjellige konkurranser eller lignende.

Du er vel inne på noe her Tom, det er "dessverre" fortsatt lett å skaffe seg billetter til Leeds hjemmekamper. Og, om man regner hva en tur koster totalt sett utgør ikke billettprisen det helt store heller. Dermed anser jeg 6.000,- for penger ut av vinduet dersom det skal tas fra medlemskontingenten, og andre alternativ eksisterer ikke slik jeg ser det.

Når vi atter en gang har fullt hus på kampene, og billetter blir vanskelig å skaffe vil dette være langt mer interessant og attraktivt!

flynn

fjellhaugen

Sv: Ã…rets julegave fra Luscos til supporterne?
« Svar #6 på: Mars 16, 2011, 22:51:49 »
jaja..

med tanke på testos info om evt play off så drar jeg frem denne igjen... :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!