Skrevet av Emne: Football manager handheld 2011  (Lest 1671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

grana

Football manager handheld 2011
« på: Desember 22, 2010, 21:32:54 »
Noen som har rukket å teste ut dette og har noen erfaringer?

Lastet det akkurat ned for iPhone. Siden jeg ofret store deler av ungdommen til CM og tidlig FM, men la det litt på hylla etterhvert, tenkte jeg å se om denne light-versjonen var noe for å komme litt inn i det igjen... Kanskje jeg slipper å ofre jobben for å få tid til å få litt ut av det også.

dansale

Sv: Football manager handheld 2011
« Svar #1 på: Desember 25, 2010, 22:07:34 »
Har du en oppdatering på hvordan det fungerte?  :)
Forza Leeds!

grana

Sv: Football manager handheld 2011
« Svar #2 på: Desember 26, 2010, 11:24:51 »
Kan anbefale det. Minner mye om slik FM var for noen år siden, med 2D kampvisning etc. Detalj-nivået er passe mtp å kunne spille litt raskt. Er man vant til siste versjon av vanlig FM så legger man sikkert merke til mer som mangler men. Uansett er dette første iPhone-spill jeg prøver som er en ordentlig time-killer.

Ang. Leeds virker det også ganske realistisk - forsvaret er crap, resten glimrende..:) Lån inn en forsvarsrekke og ting fungerer. Nordtvedt er meget god feks.

ibster

Sv: Football manager handheld 2011
« Svar #3 på: Januar 15, 2011, 14:40:58 »
Hvordan fungerer oppsett av lag etc.? snakker om selve brukervennligheten. Jeg la ned endel timer i fjor på FM 2010 men da var det enkelte bugs jeg irriterte meg grønn over.. fint om du kan si fra om du finner noen irritasjonsmomenter når du har spilt det litt. cheers!