Skrevet av Emne: Leeds til Norge, sommeren 2011?  (Lest 4632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

brenaldo

« Siste redigering: Januar 27, 2011, 09:04:20 av brenaldo »
Medlem nr. 850

trondt

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2010?
« Svar #1 på: Januar 27, 2011, 08:36:55 »
Trengs kanskje en redigering av overskriften........ ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds til Norge, sommeren 2010?
« Svar #2 på: Januar 27, 2011, 08:53:01 »
Trengs kanskje en redigering av overskriften........ ;)

...vi får satse på at det ikke trengs, Trond ;)

...skriver Asbjørn, i håp om at andre klubber vurderer dette annerledes enn kjipe-Fagermo ;)
(som tydeligvis var over på Palace-kampen han også).
Dag Eilif er tydeligvis en av disse med halvtomt glass som skriver her inne ;)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

trondt

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2010?
« Svar #3 på: Januar 27, 2011, 08:57:03 »
Jeg tenkte på tråd-overskriften,
jeg vil jo gjerne ha de hit i 2011,
kanskje Jostein på Gulskogen vurderer dette på en annen måte.

brenaldo

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2010?
« Svar #4 på: Januar 27, 2011, 09:06:03 »
Trengs kanskje en redigering av overskriften........ ;)

Overskriften rettet opp nå, ble lagt inn før kaffen hadde begynt å virke ;) ;)
Medlem nr. 850

auren

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #5 på: Januar 27, 2011, 09:13:51 »
Selvsagt forståelig at Fagermo ikke vil risikere å utsette guttene for 3 kamper på 5 dager. Men dette er jo ingen kamp som krever 100 % innsats. Ta det som en treningsøkt / treningskamp og hvil de viktigste spillerne, evt. sett de innpå siste halvtimen. Tror faktisk hans rolle som Leedsfan gjør at han takker nei. Jeg ser for meg at han trenger 100 % fokus på det å møte Leeds og ta dem i mot.

Uansett; det er jo kjempenyheter at Leeds vil komme til Norge igjen til alle oss såkalte supportere  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #6 på: Januar 27, 2011, 09:31:31 »
Det var tider når der kom til oss i Rogaland og spilte mot SIF og Sandnes Ulf. Håper de kommer til Norge igjen!

leedsheim

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #7 på: Januar 27, 2011, 10:08:00 »
Utrolig skuffende for en Skiens gutt å lese. Dette hadde jo vært fantastisk. Endelig kunne de kanskje fylt opp stadion der oppe. At han mener Leeds ikke er bedre enn Odd er vel noe han får stå for,men da mener jeg han ikke har sett laget nok. Vi har slått scum,spilt jevnt med pool og hatt meget gode kamper mot spurs og arsenal det siste året. Odd hadde jo ikke vært i nærheten av dette. Her går det på store tempo og innsats forskjeller. Tror han er mest redd for å bli knust av et lag som ligger på "ett nivå" under dem selv. Takk ja du,Fagermo! Kan bli første og siste mulighet! Gled Skiensfolket!
Vi skal tilbake!

FredRaw

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #8 på: Januar 27, 2011, 10:28:47 »
Utrolig skuffende for en Skiens gutt å lese. Dette hadde jo vært fantastisk. Endelig kunne de kanskje fylt opp stadion der oppe. At han mener Leeds ikke er bedre enn Odd er vel noe han får stå for,men da mener jeg han ikke har sett laget nok. Vi har slått scum,spilt jevnt med pool og hatt meget gode kamper mot spurs og arsenal det siste året. Odd hadde jo ikke vært i nærheten av dette. Her går det på store tempo og innsats forskjeller. Tror han er mest redd for å bli knust av et lag som ligger på "ett nivå" under dem selv. Takk ja du,Fagermo! Kan bli første og siste mulighet! Gled Skiensfolket!

Tenk å få sett laget en har heiet på hele livet i hjembyen sin... det hadde vært morsomt! Får inderlig håpe at siste ord ikke er sagt!!!
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

sportcarl1

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #9 på: Januar 27, 2011, 17:22:18 »
Utrolig skuffende for en Skiens gutt å lese. Dette hadde jo vært fantastisk. Endelig kunne de kanskje fylt opp stadion der oppe. At han mener Leeds ikke er bedre enn Odd er vel noe han får stå for,men da mener jeg han ikke har sett laget nok. Vi har slått scum,spilt jevnt med pool og hatt meget gode kamper mot spurs og arsenal det siste året. Odd hadde jo ikke vært i nærheten av dette. Her går det på store tempo og innsats forskjeller. Tror han er mest redd for å bli knust av et lag som ligger på "ett nivå" under dem selv. Takk ja du,Fagermo! Kan bli første og siste mulighet! Gled Skiensfolket!
leeds slår odd alla dagar i veckan, vi är ändå i världens femte bästa liga. brann var ju en munsbit i somras
 

Hobben

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #10 på: Januar 27, 2011, 18:01:00 »
Har alltid sakt at DEF er ein stor tosk :D! At ODD er bedre en Leeds? HAHA!!
Rogaland Whites

kristoffera

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #11 på: Januar 27, 2011, 19:40:54 »
Fagermo største tosken i tippeligan, Leeds hadde lekt seg med ODD så her bør han bare gå å legge seg

haak-d

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #12 på: Januar 27, 2011, 19:49:40 »
DEF er tippeliganes største sutrekopp! Først var han ut å sutret over at Odd ikke fikk være med til Spania nå i disse dager, også sutrer han over at 3 kamper blir for mye på 5 dager. Her har de en GYLLEN mulighet til å tjene noen slanter som ikke står i noe budsjett! Makan til s.....p!
 

Kickthemdown

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #13 på: Januar 27, 2011, 22:29:53 »
Utrolig skuffende for en Skiens gutt å lese. Dette hadde jo vært fantastisk. Endelig kunne de kanskje fylt opp stadion der oppe. At han mener Leeds ikke er bedre enn Odd er vel noe han får stå for,men da mener jeg han ikke har sett laget nok. Vi har slått scum,spilt jevnt med pool og hatt meget gode kamper mot spurs og arsenal det siste året. Odd hadde jo ikke vært i nærheten av dette. Her går det på store tempo og innsats forskjeller. Tror han er mest redd for å bli knust av et lag som ligger på "ett nivå" under dem selv. Takk ja du,Fagermo! Kan bli første og siste mulighet! Gled Skiensfolket!
leeds slår odd alla dagar i veckan, vi är ändå i världens femte bästa liga. brann var ju en munsbit i somras
??? Ke?


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #14 på: Januar 27, 2011, 22:42:16 »
Utrolig skuffende for en Skiens gutt å lese. Dette hadde jo vært fantastisk. Endelig kunne de kanskje fylt opp stadion der oppe. At han mener Leeds ikke er bedre enn Odd er vel noe han får stå for,men da mener jeg han ikke har sett laget nok. Vi har slått scum,spilt jevnt med pool og hatt meget gode kamper mot spurs og arsenal det siste året. Odd hadde jo ikke vært i nærheten av dette. Her går det på store tempo og innsats forskjeller. Tror han er mest redd for å bli knust av et lag som ligger på "ett nivå" under dem selv. Takk ja du,Fagermo! Kan bli første og siste mulighet! Gled Skiensfolket!
leeds slår odd alla dagar i veckan, vi är ändå i världens femte bästa liga. brann var ju en munsbit i somras
??? Ke?


Alta-White da. Noen mener å hevde at Premier League, Bundesliga, italiensk og spansk toppliga ligger foran npwer Championship i kvalitet. Ingen andre... (altså 5.plass)
Jeg husker nok ikke lenger hvem som utførte dennne vitenskaplige undersøkelsen  :D men akkurat i år den suits me fine :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SDalen

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #15 på: Januar 28, 2011, 17:17:21 »
Få de til Stavanger :D
Rogaland whites!

JohnTiger

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2010?
« Svar #16 på: Januar 29, 2011, 22:53:50 »
Jeg tenkte på tråd-overskriften,
jeg vil jo gjerne ha de hit i 2011,
kanskje Jostein på Gulskogen vurderer dette på en annen måte.

Nå må FLO komme på banen!!
Marching on together!

Peters

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #17 på: Januar 30, 2011, 23:39:29 »
Jeg har hørt rykter om at de kommer til Sandnes igjen i sommer...

kalle_92

  • Gjest
Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #18 på: Januar 31, 2011, 09:19:51 »
Jeg har hørt rykter om at de kommer til Sandnes igjen i sommer...
Igjen?  ;D
La oss håpe på at noe sånt skjer...!

Hobben

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #19 på: Januar 31, 2011, 12:24:29 »
Skal sende mail til Tore Haugvalstad i Bryne FK. Han er Leeds-supporter! La oss håper han kan spørre Leeds om ein tur :)!
Rogaland Whites

kalle_92

  • Gjest
Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #20 på: Januar 31, 2011, 13:03:59 »
Skal sende mail til Tore Haugvalstad i Bryne FK. Han er Leeds-supporter! La oss håper han kan spørre Leeds om ein tur :)!
Bra!  8) Drømmer ihvertfall om det

Haugsland

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #21 på: Januar 31, 2011, 13:51:44 »
Hehe fått leeds på bryne stadion hadde gjort seg :)

Hobben

Sv: Leeds til Norge, sommeren 2011?
« Svar #22 på: Januar 31, 2011, 13:55:55 »
Hehe fått leeds på bryne stadion hadde gjort seg :)

Kunne vært saker det ja, er selv stor Bryne-patriot, men denne kampen hadde jeg absolutt hatt på meg den hvite drakta å synget MOT! 1.Leeds 2. Bryne....
Rogaland Whites