Skrevet av Emne: Løke, toppidrettsutøvere og bråk  (Lest 1729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Løke, toppidrettsutøvere og bråk
« på: Januar 27, 2011, 23:10:29 »
Hva er det med toppidrettsutøvere (jeg liker å tro at fotballspillere og håndballspillere er det) og bråk?

Jeg nevner alkohol, slossing, horer, utroskap, fyllakjøring og vandalisme. Eier de ikke selvinnsikt? Forstår de ikke hva de gjør?

Sist i rekken er Frank Løke, jeg siterer;

Sitat
"Jeg satt på samme bord som Robert Hedin under middagen. Han kunne bare sagt ifra om han mente jeg hadde drukket for mye alkohol"

"Hvis jeg som 31 år gammel skal bli kastet ut av landslaget på grunn av leggetid, synes jeg det er latterlig. Det er typisk norsk."

"Han og en på det spanske landslaget gikk etter hvert og vekket en annen spanjol og hoppet i sengen til ham.

- Det var bare på en morsom måte. Hadde man pratet med spilleren i dag ville han garantert synes det var morsomt, hevder Løke."

"Jeg er en guttegutt og gått på noen småting her og der."

Er det bare jeg som får bakoversveis? Mannen er over 30 år  :o

Også var vi tilbake til selvinnsikten og forståelse for hva som er rett og galt. Gått på noen småting? Jeg nevner smuglerøl, arrestasjon og ødelagt hotelrom, og nå et brudd på alkohol og leggereglene han selv var med på å sette opp.

trondt

Sv: Løke, toppidrettsutøvere og bråk
« Svar #1 på: Januar 28, 2011, 07:39:37 »
Det virker jo som at endel idrettsutøvere burde være fast oppsatt med støttekontakt. I Løkes tilfelle så tilsier vel historien at han burde ha søkt proffesjonell hjelp, men jeg tror ikke selvinnsikt og intelligens er tilstede. I andre saker virker det som at en fet lønnskonto gjør at unge idrettsutøvere ser på seg selv som immune overfor lov, orden og normal folkeskikk.

auren

Sv: Løke, toppidrettsutøvere og bråk
« Svar #2 på: Januar 28, 2011, 10:03:07 »
Sjelden har vel etternavnet hans vært mer treffende  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Løke, toppidrettsutøvere og bråk
« Svar #3 på: Januar 28, 2011, 13:59:18 »
Sjelden har vel etternavnet hans vært mer treffende  ;D

auren

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!